Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 22 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey ma 23 mei 2011 - 7:34

Zo... daar ben ik ook nog eens... Embarassed Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar als ik iemand vergeet: sorry!

@Razz: wat gaaf en bijzonder dat je de kleine waarschijnlijk al voelt! Lijkt mij zo bijzonder. Ik denk dat ik dan weer een stapje dichterbij kom, dat ik het echt geloof Wink Sinds ik de echo heb gehad, geloof ik het al een stuk meer, maar aangezien ik nauwelijks klachten heb, vind ik het soms toch moeilijk te geloven. Hopelijk klinkt dit niet heel stom...

@Hazeltje: lekker hoor, dat de vakantie goed is bevallen en dat je op die ene dag na geen last meer hebt gehad. Ik was juist afgelopen week aan't bedenken wanneer we de box zullen gaan opzetten Wink Was het niet op korte termijn van plan, maar ben er toch af en toe mee bezig Wink En jouw buik: jeetje! Die is echt al behoorlijk!

@Joyce: augurken lijkt me dan geen goed idee hoor, beter Rennies in huis halen smile En je buik begint nu ook al goed te groeien he! Fijn is dat he, weer een beetje besef.

@MissD: jammer zeg: zo'n 2 weken terug gezet. Had je zo'n onregelmatige cyclus? Ach, je mag over een paar weekjes weer kijken, das wel weer een voordeel smile

@Zaza: vervelend he, die vermoeidheid. Ik ben er gelukkig weer vanaf. Hoever ben je nu? Als het goed is, wordt de vermoeidheid rond de 12 weken minder (en dan tegen het eind schijnbaar weer erger, maar dat is meer omdat je dan niet meer fatsoenlijk schijnt te kunnen slapen Wink ) Ik probeer in de avonden ook minder te eten lukt niet, heb nu een zak m&m's naast me staan maar ik denk dat als je echt honger hebt, dat je dan best wat kunt eten. Een stuk fruit, cracker, liga of zoiets?

@Studiebol: fijn dat jullie aan het idee gewend zijn. Mijn vriend had het er, voor de echo, over dat hij toch echt hoopte dat het geen tweeling zou zijn. Toen ik hem vertelde dat jullie op dezelfde dag de echo hadden gehad en dus wel een tweeling krijgen, was hij helemaal opgelucht Wink Maar ik kan me zo voorstellen dat het toch een behoorlijk geplan enzo is nu.

@Klaartje: wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent. Ik heb daar niet echt last van gehad, dus helaas geen tips. Leuk is dat he, cadeautjes krijgen! Ik heb er ook al behoorlijk wat gehad, vind het iedere keer weer lief dat iemand aan mij (en de baby) heeft gedacht en iets heeft gekocht voor ons.

@Poison: ook al zo ziek dus. Hopelijk gaat het vannacht beter en kun je lekker slapen. Wel fijn dat je leidinggevende zo begripvol is. Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?

@PGB: hopelijk blijft bekkeninstabiliteit je (nog even) bespaard! Lijkt me vreselijk om zo'n pijn te hebben. Ik hoop voor je dat het inderdaad aan je matras ligt Wink Al is dat ook weer een flinke uitgave, en dat kun je er nu niet bij hebben, met alle kosten voor de baby.

@Floor: jij ook al last van je rug. Ook voor jou hoop ik dat het spierpijn of iets dergelijks is en dat je er niet te veel last van zult hebben.

@Lookie: jou zit het ook niet mee he. Eerst zo ziek door de zwangerschap en nu dit weer. Hopelijk ben je er binnenkort vanaf en kun je zorgeloos gaan genieten!

@all: is het misschien een ideetje dat we een lijstje maken met een overzichtje hoe lang iedereen zwanger is? Of is dit er al en heb ik er volledig overheen gelezen? Ik vind het wel fijn om dat een beetje te weten van iedereen, reageert wat makkelijker. Sommigen hebben een ticker, ikzelf ook, maar niet iedereen heeft dat, en dat hoeft natuurlijk ook niet!

We hebben dit weekend zo'n beetje alles besteld voor de baby:
- babykamer (bedje + matras, commode, kast en plankje)
- kinderwagen (wagenbak en buggyzitting)
- campingbedje (met een verstelbare bodem)
- kinderstoel
- voedingskussen
- badzitje (badje hadden we via een vriendin al gekocht)
- boxkleed (ook de box hadden we al)
De autostoel en een verzorgingstas kregen we er gratis bij (3x raden waar we geweest zijn Wink ). Als het goed is, wordt alles rond week 37 bezorgd, ergens in september dus. Dan kunnen we vantevoren mooi het kamertje in orde maken. We zijn er toch eindelijk uit wat we willen. Nou ja... ik wilde het sowieso al, maar mijn vriend is het er nu mee eens smile Het wordt een rood-wit-blauw/hollands thema. In onze slaapkamer hebben we al een rode muur, dus de rode verf hebben we al. Voor de rest gaan we het leuk aankleden met schilderijtjes enzo. Heb er al helemaal zin in! Behang gaan we niet doen. We hebben nu ook geen behang, zijn daar ook niet zo handig in.

Nou... ik vind het nu wel weer mooi geweest Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 22 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Poisongirl ma 23 mei 2011 - 8:25

mickey schreef:Zo... daar ben ik ook nog eens... Embarassed Ik probeer zoveel mogelijk te reageren, maar als ik iemand vergeet: sorry!

@Poison: ook al zo ziek dus. Hopelijk gaat het vannacht beter en kun je lekker slapen. Wel fijn dat je leidinggevende zo begripvol is. Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?

@all: is het misschien een ideetje dat we een lijstje maken met een overzichtje hoe lang iedereen zwanger is? Of is dit er al en heb ik er volledig overheen gelezen? Ik vind het wel fijn om dat een beetje te weten van iedereen, reageert wat makkelijker. Sommigen hebben een ticker, ikzelf ook, maar niet iedereen heeft dat, en dat hoeft natuurlijk ook niet!

We hebben dit weekend zo'n beetje alles besteld voor de baby:
- babykamer (bedje + matras, commode, kast en plankje)
- kinderwagen (wagenbak en buggyzitting)
- campingbedje (met een verstelbare bodem)
- kinderstoel
- voedingskussen
- badzitje (badje hadden we via een vriendin al gekocht)
- boxkleed (ook de box hadden we al)
De autostoel en een verzorgingstas kregen we er gratis bij (3x raden waar we geweest zijn Wink ). Als het goed is, wordt alles rond week 37 bezorgd, ergens in september dus. Dan kunnen we vantevoren mooi het kamertje in orde maken. We zijn er toch eindelijk uit wat we willen. Nou ja... ik wilde het sowieso al, maar mijn vriend is het er nu mee eens smile Het wordt een rood-wit-blauw/hollands thema. In onze slaapkamer hebben we al een rode muur, dus de rode verf hebben we al. Voor de rest gaan we het leuk aankleden met schilderijtjes enzo. Heb er al helemaal zin in! Behang gaan we niet doen. We hebben nu ook geen behang, zijn daar ook niet zo handig in.

Nou... ik vind het nu wel weer mooi geweest Wink

Ik werk als publieksvoorlichter bij de rijksoverheid.. Ik hoop dathet vannacht goed gaat.Heb vandaag niet meer gehad dan wat crackers (met soms kaas er op) en witbrood. Verder roosvicee en taksi en water. Meer durf ik nu niet aan. Heb net wat gepoetst en ben kapot. Die vermoeidheid is idd erg vervelend, maar goed, Het hoort erbij... Wij hebben net een plafoniere voor op de babykamer gekocht Embarassed Een hele schattige met berenvoetstapjes. Die komt in het nieuwe huis op de kamer te hangen die de babykamer wordt . Daar hadden we nog geen lamp voor (nemen uit oude huis plafonieres mee, maar kwamen er eentje te kort).

@all: vind het een goed idee zo'n overzichtje smile
@mickey lijkt me zo leuk om alles te gaan kopen. Maar het is voor mij nog zo surreëel. Ik heb de kwaaltjes, heb twee positieve tests maar toch.. Denk (hoop) dat t na de echo echter wordt!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mickey ma 23 mei 2011 - 8:36

Lijkt me dat je in dat werk niet continu naar de wc kunt rennen. Fijn dat ze meeleven met je. Weet je leidinggevende dat je zwanger bent?
Ik had (en heb) dat ook wel hoor! Nog niet geloven dat het echt zo is, ondanks de test. Hebben jullie al een echo gehad? Ik hoop dat je de crackers vannacht binnenhoudt!
Wat spulletjes kopen (of bestellen): ik wilde daar mee wachten totdat we een echo hadden gehad. Wel vooraf al naar gekeken, maar opzettelijk nog niet naar Babydump geweest. Ik denk dat ik het dan wel heel moeilijk zou vinden als de echo niet goed zou zijn. Bovendien ken ik bij Babydump bij ons in de buurt een paar mensen, waarvan ik niet wilde dat die het al zouden weten. Ik bedoel overigens de grote dingen, die ik net aangaf. Ik had wel al een pakje en rompertje gekocht, vond het zo schattig I love you
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl ma 23 mei 2011 - 8:45

Nog geen echo gehad. Die hebben we 6 juni (met 8+2w). Wil die grote spullen nu ook nog niet den. Is nog zo pril. sowieso pas na 12 weken. Nu eerst verhuizing om me op te focussen, nog eventjes naar pinkpop (hoop dat ik dat ga trekken!) Heb je toevallig een plaatje van het kamertje dat je hebt besteld angel
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD ma 23 mei 2011 - 8:54

@mickey ; nee niet onregelmatig. Ik ben direct na het stoppen met de pil zwanger geraakt.
Dus mijn cyclus is helemaal niet op gang kunnen komen!

Vind het niet zo erg hoor. Verloskundige zei ook al dat de uitgerekende datum over 4 weken wellicht anders is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  mickey ma 23 mei 2011 - 9:56

@poisongirl: oh dan heb je wel genoeg afleiding tot de echo Wink Pinkpop is bij mij om de hoek, als de wind goed staat, hoor ik de muziek thuis smile
Ik doe even een linkje erbij van het kamertje. Krijg hem niet gekopieerd. Op het plaatje vind ik de kleur wat raar. overkomen. Het is lichtgrijs.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13525&groep_id=2130&merk=4775

@MissD: oh dat had ik ook, dat het heel onregelmatig was. Behalve die maand dat het raak was Wink Toen had ik een keurige 28 dagen cyclus smile
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 23 mei 2011 - 10:17

Heb ik een hele tabel gemaakt in Word, kan ik hem hier met geen mogelijkheid plakken... Iemand anders ideeën?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 10:45

@PBG:Fijn dat je nog kunt paardrijden.. dat zal wel afgelopen zijn als je bandenpijn krijgt, lijkt me dan niet echt prettig Neutral Leuk he al die reacties van mensen :-) !
@poisongirl: 16 weken is niet super vroeg hoor!.. ik hoor van sommige dat ze t al met 14 weken voelen. Ik voel het ook niet iedere dag moet ik zeggen. Maar dat zal vanzelf komen. Vervelend dat je zoveel last hebt van misselijkheid! Hopelijk slaap je vannacht goed en kun je morgen lekker werken.
@Klaartje: Ja, iedereen mag het geslacht weten. Alleen de naam blijft geheim. Ik begrijp je helemaal betreft veel echo's ter bevestiging willen. Maar misschien is de Angelsounds een idee? Dan kun je fijn naar je baby luisteren. Mij stelt het altijd gerust op de 1 of andere manier. Rolling Eyes
@Hazeltje: Wat een HUGE buik hahah :P . Scheelt natuurlijk ook dat je al eens zwanger bent geweest. Dan groeit het vaak sneller toch? Ik heb ook nog helemaal niet geshopt voor kleertjes.. ja wel wat rompertjes en sokjes, maar geen kleertjes. Dat kan ik vanaf woensdag lekker doen, als ik weet wat het wordt. Dat vind ik toch leuker shoppen, dan neutrale kleertjes shoppen. Wij weten al wel welke kleuren we ongeveer willen voor de babykamer.. voor een jongen grijze muur en iets met turqoise, voor een meisje grijs met roze.. ( dus wel echt ouderwets blauw jongen en roze meisje haha Laughing )
@Joyce0606: Buikje begint te komen !! Leuk. Vervelend van het zuur.. maar dan moet je inderdaad ook geen pot augurken op eten hahaha. :P
@MissD: Fijn dat je een goede echo had!ik was ook 3 dagen terug gezet.. terwijl ik toch 100% zeker weet wanneer ik bevrucht ben hahaha..Agja maakt ook allemaal niet uit laughcry
@Mickey: Ik herken je onzekerheid.. ik had en heb ook bijna geen klachten.. hoe verder je dan weer van de echo af gaat, hoe minder je dan gelooft dat je echt zwanger bent. Maar als je buikje straks gaat groeien, ga je je waarschijnlijk al meer zwanger voelen.

Zo .. volgens mij heb zo de meeste wel gehad haha.. sorry als ik iemand vergeten ben!

Ik kan niet wachten tot woensdag!!!! .. erg zeg.. het is het geslacht maar hahah en daarbij moet ik niet zo ongeduldig zijn, er zijn er genoeg die zelfs de 1e echo nog moeten krijgen Rolling Eyes
Ik heb wel een sterk voorgevoel dat ik meisje in mijn buik heb.. we zullen zien!

Nou ik ga mijn bed maar eens opzoeken Sleep Sleep

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 23 mei 2011 - 18:04

@pbg, nee ik heb er geen fysio voor op dit moment. Misschien start ik dat over een tijdje maar weer eens.

@Mickey, ik hoop ook erg op spierpijn, maar ik vrees dat het dat niet is in m’n rug. (rug is mijn zwakkere plek, ik heb een auto-ongeluk gehad waardoor ik veel rug en nekklachten heb)
Mooie kamer hebben jullie uitgezocht!
Wij zijn ook bij babydump geslaagd voor het kamertje.
Ik heb geen idee hoe een schema hier op het forum kan, maar in het 12weken topic staat volgens mij een schema, dus er is daar iemand die weet hoe het moet!

@Poisongirl, hoe voel je je vandaag?

@Razz, hahaha wat ben jij ongeduldig. Is je man dat ook? Wil hij het ook zo graag weten?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 19:50

Ja, hij wil het ook heel graag weten, maar is wel wat minder ongeduldig als ik ben haha :P

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 23 mei 2011 - 20:03

@ Mickey; fwat leuk dat jullie al lekker hebben geshopt! en mooi kamertje zeg
@ poisongirl; dus jullie gaannog voor de bevalling verhuizen... pittig, maar wel lekker alles nieuw en fris smile
@ Razz; super spannend nog maar 1 nachtje slapen Very Happy

Naam Leeftijd kindje nr. uitgerekende datumcontrole/echo
Razz88 231e17-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 1e
Joyce0606 1e
Hazeltje 2e
Studiebol 1e + 2e
Pitbullgup 24 1e10-12-11 30-05 termijn echo / 17-06 controle VK
Klaartje 1e
MissD 1e
Zaza 1e

Zo even een tabel gemaakt kun je zelf aanpassen want ben er volgens mij een paar vergeten en weet niet alles en anders moeten jullie het maar even laten weten dan pas ik het wel aan nerd :face:

Laatst aangepast door pitbullgup op ma 23 mei 2011 - 21:31; in totaal 3 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:29

Zeg, ik heb pas 1 kindje hoor hahahaha.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 23 mei 2011 - 20:39

Hazeltje schreef:Zeg, ik heb pas 1 kindje hoor hahahaha.
Oeh typefout Wink meteen verbeterd
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:04

Hm ik krijg het zelf niet bewerkt Neutral
PBG wil je voor mij invullen dat ik 23 ben en de uitgerekende datum is 07-11-2011. 01-06 heb ik controle en op 27-6 heb ik de 20 weken echo.

Alvast bedankt Laughing

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 23 mei 2011 - 21:23

Ik snap niks van die tabel.

Maar onze leeftijden zijn:
28/29, het is ons eerste kindje en ik ben uitgerekend op 14-11-11
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:28

Ik snap er ook niks van haha.
Als je op quote drukt krijg je een hele rits aan code's...

Ik heb trouwens gisteren de papieren van de kraamzorg binnen gekregen.
Meteen alles ingevuld en weer opgestuurd.
Had ook al een mailtje gestuurd of we weer dezelfde kraamhulp als bij H. konden krijgen.
Ze hadden zelf van haar al gehoord dat zij ook weer bij ons wilde komen Very Happy
Heb haar op hyves dus ze wist al dat ik weer zwanger ben.
Hopelijk heeft ze dan dienst.

Morgen de termijn echo. Ik ben benieuwd.
Zat gisteren te tellen en ik heb morgen gewoon al de 5e echo!
Ik ga me denk ik ook bij Fontys opgeven als ze nog mensen zoeken.

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 23 mei 2011 - 21:34

ALS IEDEREEN ANDERS DE GEGEVENS PB'T ZET IK HET ER ALLEMAAL IN Very Happy

@ Hazeltje ik heb me ook opgegeven voor fontys paar weken terug maar dat stopt eind deze maand en word dan pas weer in september hervat. Ze zouden tegen die tijd nog contact met me op nemen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:37

Ik zal morgen alles doorgeven dan weet ik ook mijn uitgerekende datum.

Oh, echt ja? Nou ja, dan hoor ik het wel haha.
Bij de gyn krijg je toch vaak al meer echo's dus het is niet perse noodzakelijk :P

Gast
Gast

Bericht  Klaartje ma 23 mei 2011 - 21:39

Alweer zoveel geschreven! Vind het echt leuk om alles te lezen!smile

Ik kan zelf ook niet de tabel bewerken. Ik ben 25, dit is mijn eerste kindje, ben 23-12-2011 uitgerekend en heb de volgende echo op 01-06. (Zal het ook even naar je PM-en PBG.)

@ Razz: nog maar 1 nachtje slapen, woei! Wat betreft de Angelsound, die klinkt wel heel verleidelijk, maar mezelf kennende ben ik bang dat ik veel te vaak met dat ding in de weer ga en meerdere keren per dag wil luisteren. Dat lijkt me dan weer niet echt bevorderlijk voor m'n mentale gezondheid.:P Het gaat nu op zich ook wel hoor, zit me niet constant zorgen te maken. Het is meer dat het fíjner zou zijn, meer bevestiging. Maar goed, ik denk dat ik het gewoon nog een tijdje zonder doe. Nog maar acht nachtjes tot de volgende echo.smile

@ mickey: Mooi kamertje! Vind je 37 weken niet wat laat om alles te laten bezorgen wilde ik vragen... maar lees nu dat er september achter staat, dus waarschijnlijk bedoelde je 27 weken.Very Happy

@ Hazeltje: flinke buik! Hoop dat je er niet te veel last van gaat krijgen! Ik heb ook nog niks gekocht voor de beeb, misschien ook na de termijnecho.smile

@ poisongirl: hoe gaat het nu? Ben je de nacht een beetje doorgekomen?

@ joyce, sterkte met het zuur, toch maar van de augurken afblijven.Wink

@ zaza, ik word ook af en toe misselijk van de honger. Ik zou dan toch eten hoor, blijkbaar heeft je lichaam het nodig. Maar dan inderdaad een beetje gezonde dingen, groenten en fruit, ik heb zelf cracottes, knäckebröd en matzes in huis om het ergste leed te verzachten en als ik echt hongerrrrr heb is een volkoren boterham ook prima. Zolang je je honger niet met zakken chips en snoep probeert te stillen, zal het met het aankomen echt wel meevallen. Ik kan mijn boterhamtrommel met cracottes op m'n nachtkastje inmiddels niet meer missen, word 's ochtends vroeg altijd met misselijkheid en echt een 'gat' in m'n maag. Dan eet ik een cracotte en kan ik weer verder slapen.smile

@ MissD: wat fijn dat alles goed is! Dan is de precieze termijn uiteindelijk maar bijzaak.smile

@ Floor: sterkte met de rugpijn!

Wat het kamertje betreft weten we dat we het heel rustig willen houden... witte meubels en muren als basis (en onze vloer is ook al wit:P) en dan lekker traditioneel zacht roze of blauw als hoofdaccentkleur En qua decoratie gewoon simpel, maar niet met een bepaald kleurthema. Moeilijk uit te leggen, maar jullie zien het vanzelf wel tegen die tijd.:P

Hoe gaat het eigenlijk met jullie MvM-activiteiten?smile Ik ben nog steeds braaf bezig.angel We brengen de flessen nu steeds weg, denk eigenlijk dat we dat ook wel blijven doen als het wel bekend mag zijn.

Edit: houden jullie er ook rekening mee dat je voorzichtig moet zijn met rauwe groenten? Heb het idee dat dat lang niet zo bekend is als de adviezen m.b.t. to rauw vlees en rauwmelkse kazen bv. Maar mijn verloskundige zei dat je toch het beste het zekere voor het onzekere kan nemen en alleen rauwe groenten en fruit moet eten als je het zelf zorgvuldig hebt gewassen. Thuis is dat allemaal geen probleem, maar merk wel dat het buitenshuis lastig is. Ben bv. zaterdag naar een barbecue geweest en kon alleen vlees en brood eten... want in alle andere gerechten zaten wel rauwe groenten verwerkt. Volgende keer maar een zelfgemaakte salade in een tupperwarebakje mee.:P Toen ik thuiskwam wel lekker twee tomaten naar binnen gewerkt.Very Happy

Laatst aangepast door Klaartje op ma 23 mei 2011 - 21:49; in totaal 2 keer bewerkt
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  pitbullgup ma 23 mei 2011 - 21:44

Razz88 231e07-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 1e
Joyce0606 1e
Hazeltje 2e
Studiebol 1e + 2e
Klaartje 25 1e 23-12-1101-06 echo
MissD 1e
Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo

Laatst aangepast door pitbullgup op di 24 mei 2011 - 2:08; in totaal 2 keer bewerkt
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 21:45

er staat nog 1 foutje in.. ik ben 07-11-2011 uitgerekend i.p.v. 17-11 Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  zaza di 24 mei 2011 - 1:19

@Mickey: Wat fijn dat jullie al zo ongeveer alles besteld hebben! Ik vind het kamertje dat jullie uitgezocht hebben erg mooi. Ik ben nu 9 weken dus nog maar een paar weken en dan hoop ik echt dat de vermoeidheid een stuk minder wordt! IS het bij jou na de 12 weken wel minder geworden?

@Razz: Wat leuk dat jullie waarschijnlijk woensdag weten wat het wordt! Veel plezier morgen! Ik zou dit denk ik ook wel graag willen weten. Meestal bepalen ze het geslacht toch pas rond de 20 weken (als je het wilt weten) of is dat niet zo? Voor mij duurt het sowieso nog wel even.

@Hazeltje: Het lijkt mij erg fijn als je weer dezelfde kraamverzorgster krijgt als bij de eerste. Dan is alles toch meteen vertrouwd en weet je wat je aan iemand hebt.

@Klaartje: Ik ben al lang blij dat ik s'ochtends bijna geen last heb van misselijkheid maar meer tegen en rond de avond. Ik probeer ook iedere keer iets te eten maar dit valt niet mee als je bijna nergens trek in hebt. Gister avond ben ik zowat over mijn nek gegaan van aardappels! Die eet ik voorlopig even niet meer want wordt al misselijk als ik eraan denk.

Wij weten eigenlijk nog niet precies hoe we het kamertje in willen gaan richten. De wanden wil ik redelijk neutraal houden, misschien wel 1 wand met kleur maar verder wil ik vooral met accessoires kleur aan het kamertje geven. Wij zijn nu nog bezig om eerst onze eigen kamer af te maken met behangen enz. Daarna gaan we het kinder kamertje doen. Gelukkig hebben we nog even!
Ik heb ook nog niets gekocht voor de beeb maar dat komt wel na mijn volgende echo denk ik. Ik vind het allemaal nog steeds een beetje onwerkelijk maar dat komt vanzelf wel goed!
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Poisongirl di 24 mei 2011 - 5:14

Hier even een ego berichtje, vannacht ging weer niet lekker. Evengoed gaan werken. Wel assistente huisarts gebeld voor adviezen, maar moest toch langskomen.

ben dus bij ha geweest, zij adviseert kleine beetjes eten. Eten voor ik opsta 's morgens, heb zetpillen tegen de misselijkheid. Verder adviseert zij rust nemen. Heb urine moeten laten checken om te kijken of de baby genoeg voedingsstoffen binnen krijgt, dit is gelukkig wel zo. Mocht het eind van de week nog zo zijn dan moet ik nog een keertje langskomen.

Voelde me een zeurpiet, maar ze was zo lief voor me.

Rust nemen is helaas niet zo makkelijk, werk 40 uur en kan zelf mijn tempo niet bepalen..
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 di 24 mei 2011 - 5:19

pitbullgup schreef:
Razz88 231e07-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo
Floor 281e 14-11-11
Mickey 1e
Joyce0606 25 1e28-11-2011 30/05 3e echo/20/06 controle
Hazeltje 2e
Studiebol 1e + 2e
Klaartje 25 1e 23-12-1101-06 echo
MissD 1e
Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 5:34

Als de groenten geschild zijn is er geen probleem hoor.
Het gaat dan met name om de gewassen die bespoten zijn en dat zit dan op de schil.
Komkommer eet ik nu bijv. niet ongeschild en paprika was ik extra goed af.
Verder kan het niet zo heel veel kwaad. Het schijnt ook dat je rauwkost beter kunt laten staan. Maar als je daar tijdens een BBQ een beetje (in het begin, als het niet al uuuuren buiten staat) van eet kan dat geen kwaad hoor.

Ik vind ook een beetje dat als je zwanger bent, bang gemaakt word met alles.
Je kunt beter geen vis eten, geen vlees dat normaal rood hoort te zijn, niet te pittig, geen rauwe groenten, liever geen pate, liever ook niet te veel frisdrank drinken... Etc etc...
In al die dingen zitten natuurlijk ook stoffen e.d. die je kindje wel nodig heeft.

Nou ja, ik denk sowieso dat je daar met een tweede al wat makkelijk in wordt. Niet dat ik een hele plak pate naar binnen werk hoor haha. Maar 1 of 2 sneetjes af en toe kan echt geen kwaad.

Anyway, genoeg over eten...
Ik kan `s avonds nog steeds geen eten zien of ruiken Neutral
Tenzij het iets heeeeeel lekkers is!

Ja, ik zou het zeker fijn vinden als deze kraamhulp weer zou komen.
Ze is een beetje zoals wij. Geen gelul en gedraai, maar gewoon gaan met die banaan.
Ik zou het erg vervelend vinden als er een totaal iemand anders zou komen dan wij zijn....

Morgen de echo! Om 11.20
Ben benieuwd op hoe ver ik ga uitkomen.
In elk geval zal ik erg dicht bij de 12 weken zitten. En dan nog maar 8 weken tot aan de 20 weken echo en dan ben ik al o pde helft Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: