Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@Razz: ik dacht ook al, wat is er veel bijgeschreven Vervelend he, die vermoeidheid na een drukke dag. Wel wat ervan opgestoken?
@Freakie: nogmaals welkom dan maar Wat leuk dat je zwanger bent! Kan me best voorstellen dat je een tijdje anoniem hebt meegekletst hier. Je bent inderdaad vrij bekend op het forum. Als je dan je zwangerschap nog niet wereldkundig wilt maken, wordt het lastig om hier wel erover te praten onder je eigen naam. Ik vond (en vind!) het namelijk geweldig om over mijn zwangerschap te kletsen Weet je familie het wel al? En wat je uitgerekende datum betreft: mijn zus was 1e kerstdag uitgeteld, en dat werd 7 januari...
(Ik had je trouwens helemaal niet herkend onder je andere naam.)
@PGB: veel plezier met het uitzoeken van het kamertje! Vond ik erg leuk om te doen en we waren er ook snel uit welke het werd. Hebben toen max. een uur in babydump rondgelopen en er toen een heeeeeeleboel besteld (kamertje, wagen, campingbedje, voedingskussen, aankleedkussen, kinderstoel, boxkleed, en volgens mij vergeet ik nog van alles... )
En nu ben ik de rest alweer kwijt! Heb wel nog ergens iets gelezen over een goed uitslag van de combi-test, maar weet alweer niet meer wie dat was... SORRY!! Maar wel fijn dat de uitslag goed was!
Heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen zonder wakker te worden. Ik ben het gewend om 1x wakker te worden om naar de wc te gaan, en dan slaap ik meestal wel makkelijk verder, maar de laatste tijd lag ik vaak een of twee uur wakker... Tegen de tijd dat de wekker bijna ging, viel ik dan weer in slaap. Toen vanmorgen mijn wekker ging, was ik dan ook heel verbaasd dat ik niet wakker was geweest 's nachts Wel was ik nog erg moe, terwijl ik lang genoeg had geslapen (zo'n 7,5 uur)
Had ik trouwens al verteld dat we maandag het hartje van onze uk hebben gehoord? 4 juli mogen we weer Hebben dan 's ochtends controle bij de vk en 's middags de 20-weken echo. Die was eerst op 8 juli, maar dan moet ik werken en kan niet ruilen met iemand anders. Gelukkig kon ik de echo nog omzetten Ben zoooooo benieuwd! Ben ook heel benieuwd wanneer ik ukje ga voelen... Lijkt me zo bijzonder!!
Onze babykamer wordt in september geleverd, dan zit ik op 28 weken ofzo? Voor die tijd hebben we dan genoeg tijd om alles klaar te maken. We wonen hier pas twee jaar, dus er hoeft niet heel veel gedaan te worden. Waarschijnlijk gaan we het kamertje een hollands thema geven. Dat vind ik echt super leuk en mijn vriend is het er ook wel mee eens Bovendien kan het voor beide geslachten.
@Freakie: nogmaals welkom dan maar Wat leuk dat je zwanger bent! Kan me best voorstellen dat je een tijdje anoniem hebt meegekletst hier. Je bent inderdaad vrij bekend op het forum. Als je dan je zwangerschap nog niet wereldkundig wilt maken, wordt het lastig om hier wel erover te praten onder je eigen naam. Ik vond (en vind!) het namelijk geweldig om over mijn zwangerschap te kletsen Weet je familie het wel al? En wat je uitgerekende datum betreft: mijn zus was 1e kerstdag uitgeteld, en dat werd 7 januari...
(Ik had je trouwens helemaal niet herkend onder je andere naam.)
@PGB: veel plezier met het uitzoeken van het kamertje! Vond ik erg leuk om te doen en we waren er ook snel uit welke het werd. Hebben toen max. een uur in babydump rondgelopen en er toen een heeeeeeleboel besteld (kamertje, wagen, campingbedje, voedingskussen, aankleedkussen, kinderstoel, boxkleed, en volgens mij vergeet ik nog van alles... )
En nu ben ik de rest alweer kwijt! Heb wel nog ergens iets gelezen over een goed uitslag van de combi-test, maar weet alweer niet meer wie dat was... SORRY!! Maar wel fijn dat de uitslag goed was!
Heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen zonder wakker te worden. Ik ben het gewend om 1x wakker te worden om naar de wc te gaan, en dan slaap ik meestal wel makkelijk verder, maar de laatste tijd lag ik vaak een of twee uur wakker... Tegen de tijd dat de wekker bijna ging, viel ik dan weer in slaap. Toen vanmorgen mijn wekker ging, was ik dan ook heel verbaasd dat ik niet wakker was geweest 's nachts Wel was ik nog erg moe, terwijl ik lang genoeg had geslapen (zo'n 7,5 uur)
Had ik trouwens al verteld dat we maandag het hartje van onze uk hebben gehoord? 4 juli mogen we weer Hebben dan 's ochtends controle bij de vk en 's middags de 20-weken echo. Die was eerst op 8 juli, maar dan moet ik werken en kan niet ruilen met iemand anders. Gelukkig kon ik de echo nog omzetten Ben zoooooo benieuwd! Ben ook heel benieuwd wanneer ik ukje ga voelen... Lijkt me zo bijzonder!!
Onze babykamer wordt in september geleverd, dan zit ik op 28 weken ofzo? Voor die tijd hebben we dan genoeg tijd om alles klaar te maken. We wonen hier pas twee jaar, dus er hoeft niet heel veel gedaan te worden. Waarschijnlijk gaan we het kamertje een hollands thema geven. Dat vind ik echt super leuk en mijn vriend is het er ook wel mee eens Bovendien kan het voor beide geslachten.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Freaky!!!! Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Een babyfreak! Gefeliciteerd!!!
Gast- Gast
Even ego ;
Ik heb WEER bloedverlies, niet heel veel, maar wel duidelijk gekleurde bebloede afscheiding zeg maar.
Zo'n beetje als je een goed positieve zwangerschapstest hebt zo'n kleur ..
Heb ook wel buikpijn en net even naar de wc geweest, wie weet is het daarvan.
En wie weet is mn kind wel aan het draaien, kan natuurlijk ook! Vorige keer is dat ook min of meer gebeurd en had ik ook bloedverlies .. Ik kijk het even aan, en anders ga ik morgen mn vriendin de verloskundige maar weer bellen
Pfffff iedere keer als je denkt, het gaat zooooo goed, niks aan het handje, en net bent gerustgesteld, krijg je dat weer!
Trouwens niet echt het idee dat het levensbedreigend is hoor (zowel niet voor mij als voor het kind, volgens mij is het gewoon een etterbakkie ), maar minder prettig is het zeker wel!
Meer zwangeren hier nog last van toevallig? Of ben ik nu alleen op de wereld?
Ga maar weer even proberen te slapen!
Ik heb WEER bloedverlies, niet heel veel, maar wel duidelijk gekleurde bebloede afscheiding zeg maar.
Zo'n beetje als je een goed positieve zwangerschapstest hebt zo'n kleur ..
Heb ook wel buikpijn en net even naar de wc geweest, wie weet is het daarvan.
En wie weet is mn kind wel aan het draaien, kan natuurlijk ook! Vorige keer is dat ook min of meer gebeurd en had ik ook bloedverlies .. Ik kijk het even aan, en anders ga ik morgen mn vriendin de verloskundige maar weer bellen
Pfffff iedere keer als je denkt, het gaat zooooo goed, niks aan het handje, en net bent gerustgesteld, krijg je dat weer!
Trouwens niet echt het idee dat het levensbedreigend is hoor (zowel niet voor mij als voor het kind, volgens mij is het gewoon een etterbakkie ), maar minder prettig is het zeker wel!
Meer zwangeren hier nog last van toevallig? Of ben ik nu alleen op de wereld?
Ga maar weer even proberen te slapen!
Gast- Gast
Parels, wat vervelend zeg. Als je je zorgen maakt toch even de vk bellen. Ik heb tot 12/13 weken bloedverlies gehad maar nu niet meer.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
@ freakie; hahaha geweldige undercover actie
@ studiebol; rot auto's
@ joyce; vervelend dat je nog niet bent opgeknapt...beterschap. Wij beginnen van de zomer als we vakantie hebben dan weten we als het goed is het geslacht. Zijn wel al langzaam aan die kamer aan het leegmaken.
@ mickey; ik heb dat ook dat ik er telkens uit moet s'nachts voor te plassen echt dood irritant vind ik want i love to sleep Moet je voorstellen als we tegen het eind lopen en je dan 5x per nacht wakker wordt hihihi
@ parels; he wat vervelend hopelijk gewoon een adertje wat gesprongen is.
Zo even klagen hoor....Ik ben echt snot verkouden en erg last van mijn keel haast geen stem meer (erg fijn als je in een winkel werkt en klanten moet adviseren) Blehhhhhh....
Zo en nu weer vrolijk verder
@ studiebol; rot auto's
@ joyce; vervelend dat je nog niet bent opgeknapt...beterschap. Wij beginnen van de zomer als we vakantie hebben dan weten we als het goed is het geslacht. Zijn wel al langzaam aan die kamer aan het leegmaken.
@ mickey; ik heb dat ook dat ik er telkens uit moet s'nachts voor te plassen echt dood irritant vind ik want i love to sleep Moet je voorstellen als we tegen het eind lopen en je dan 5x per nacht wakker wordt hihihi
@ parels; he wat vervelend hopelijk gewoon een adertje wat gesprongen is.
Zo even klagen hoor....Ik ben echt snot verkouden en erg last van mijn keel haast geen stem meer (erg fijn als je in een winkel werkt en klanten moet adviseren) Blehhhhhh....
Zo en nu weer vrolijk verder
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
parels, wat vervelend, ik kan begrijpen dat je weer even onzeker voelt! anders gewoon bellen hoor, ze zijn ervoor. (wat denk je wat verloskundige zelf doen, als ze zelf zwanger zijn?! een stuk of 10 echo's )
ik kan je helaas niet helpen, ik heb gelukkig vanaf dag 1 dat ik zwanger ben nooit geen druppel bloedverlies gehad. maar goed dat betekend niet dat ik soms het idee heb wel bloed te verliezen, en toch in spanning naar de WC ga! die schrik blijft er goed in zitten.
het klinkt inderdaad niet echt ernstig, maar ik begrijp je schirk! niet inhouden! gewoon bellen!!
pbg: ik hoop niet dat ik je de griep heb gegeven hoewel ik erg zit te snotteren en te niezen achter me laptop!
ik denk dat ik er nu redelijk uit ben, en de muur toch maar grijs ga doen. aangezien ik ook veel nijntje wit/grijs spul heb. vrolijk de rest op met leuke kleurtjes van het geslacht, en me meubels zijn van middenbruin rotan! dan misschien het hemeltje in de kleur van geslacht, alhoewel ik gister een onwijs gave hemel zag bij babyboom, wit met een grijze rand!
wij willen ook wel langzaam beginnen, alleen moet er eerst een inbouw kast gemaakt worden op de overloop. en nog een wasbak geïnstalleerd worden. ik denk dat dit pas ergens volgende maand een keer gaat gebeuren. dan langzaam kamertje leeghalen, omzetten, verfen, en aankleden, inrichten....richting eind augustus zitten we dan denk
ik kan je helaas niet helpen, ik heb gelukkig vanaf dag 1 dat ik zwanger ben nooit geen druppel bloedverlies gehad. maar goed dat betekend niet dat ik soms het idee heb wel bloed te verliezen, en toch in spanning naar de WC ga! die schrik blijft er goed in zitten.
het klinkt inderdaad niet echt ernstig, maar ik begrijp je schirk! niet inhouden! gewoon bellen!!
pbg: ik hoop niet dat ik je de griep heb gegeven hoewel ik erg zit te snotteren en te niezen achter me laptop!
ik denk dat ik er nu redelijk uit ben, en de muur toch maar grijs ga doen. aangezien ik ook veel nijntje wit/grijs spul heb. vrolijk de rest op met leuke kleurtjes van het geslacht, en me meubels zijn van middenbruin rotan! dan misschien het hemeltje in de kleur van geslacht, alhoewel ik gister een onwijs gave hemel zag bij babyboom, wit met een grijze rand!
wij willen ook wel langzaam beginnen, alleen moet er eerst een inbouw kast gemaakt worden op de overloop. en nog een wasbak geïnstalleerd worden. ik denk dat dit pas ergens volgende maand een keer gaat gebeuren. dan langzaam kamertje leeghalen, omzetten, verfen, en aankleden, inrichten....richting eind augustus zitten we dan denk
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Naam | Leeftijd | kindje nr | uitgerekende datum | controle/echo |
Razz88 | 23 | 1e | 05-11-11 | 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo |
Floor | 28 | 1e | 14-11-11 | |
Parels | 25 | 1e | 22-11-11 | 15-6 17 wkn echo/ 1-7 20 wkn echo |
Mickey | 26 | 1e | 24-11-11 | 6-6-11 controle |
Joyce0606 | 25 | 1e | 28-11-11 | 30/05 3e echo/20/06 controle |
Hazeltje | 27 | 2e | 04-12-11 | 31 mei controle |
Pitbullgup | 24 | 1e | 10-12-11 | 17-06 controle VK |
Studiebol | 28 | 1e + 2e | 12-12-11 | 04-07 controle GYN |
Lookie | 28 | 1e | 13-12-11 | 3 juni 12 weken-echo |
Liesje | 28 | 2e | 22-12-11 | |
freakielief | 25 | 1e | 23-12-11 | 01-06 echo |
MissD | 1e | |||
Zaza | 24 | 1e | 27-12-11 | 31-05 echo |
Poisongirl | 25 | 1e | 14-01-12 | |
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:
Naam Leeftijd kindje nr uitgerekende datum controle/echo Razz88 23 1e 05-11-11 01-06 controle / 27-6 20 wkn echo Floor 28 1e 14-11-11 Parels 25 1e 22-11-11 15-6 17 wkn echo/ 1-7 20 wkn echo Mickey 26 1e 24-11-11 6-6-11 controle Joyce0606 26 1e 28-11-11 20/06 con. 25/6 geslacht 13/7 20 wk echo Hazeltje 27 2e 04-12-11 31 mei controle Pitbullgup 24 1e 10-12-11 17-06 controle VK Studiebol 28 1e + 2e 12-12-11 04-07 controle GYN Lookie 28 1e 13-12-11 3 juni 12 weken-echo Liesje 28 2e 22-12-11 freakielief 25 1e 23-12-11 01-06 echo MissD 1e Zaza 24 1e 27-12-11 31-05 echo Poisongirl 25 1e 14-01-12 Nicci 22 1e ? 17/6 termijn echo
Laatst aangepast door joyce0606 op wo 8 jun 2011 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
Hm ik ben toch wel echt de jongste van het stel hier.. zie ik nu in de tabel Krijg toch ook wel vaak de vraag of het gepland is Krijgen jullie die vraag wel eens? Ik vind het ook een beetje een rare vraag. Mensen om me heen weten toch dat ik al jaren samen ben met mijn vriend en al een aantal jaar samenwoon.. maargoed dan kan het nog wel ongepland zijn.. maar toch vind ik het een stomme vraag
Gast- Gast
Nou ja ben ook maar een jaartje ouder dan jij Maar mensen hadden het hier allemaal wel verwacht. Zijn 8,5 jaar samen, 6 jaar samenwonend, eigen huisje en sinds vorig jaar september getrouwd. In mijn omgeving zijn er ook heel veel zwanger of net bevallen van mijn leeftijd dus niemand kijkt er echt van op.
pitbullgup- Prater
Razz88 schreef:Hm ik ben toch wel echt de jongste van het stel hier.. zie ik nu in de tabel Krijg toch ook wel vaak de vraag of het gepland is Krijgen jullie die vraag wel eens? Ik vind het ook een beetje een rare vraag. Mensen om me heen weten toch dat ik al jaren samen ben met mijn vriend en al een aantal jaar samenwoon.. maargoed dan kan het nog wel ongepland zijn.. maar toch vind ik het een stomme vraag
Nee hoor! Ik ben 22 . Sta alleen nog niet in de tabel. Ik schrijf nog niet zo heel veel mee, maar lees wel mee! Dus voor de tabel: Nicci 22 jaar, eerste echo op 17 juni en eerste kindje!
Wij hebben het nog niet vertelt in de omgeving Razz dus ik ben benieuwd welke reacties wij krijgen
Gast- Gast
welke datum denk je ongeveer uitgerekend te zijn Nicci???
pitbullgup- Prater
Naam | Leeftijd | kindje nr/Geslacht | uitgerekende datum | controle/echo |
Razz88 | 23 | 1e/Meisje | 05-11-11 | 27-6 20 wkn echo |
Mickey | 26 | 1e | 24-11-11 | |
Joyce0606 | 26 | 1e | 28-11-11 | 20/06 con. 25/6 geslacht 13/7 20 wk echo |
Hazeltje | 27 | 2e | 04-12-11 | |
Lookie | 28 | 1e | 13-12-11 | |
freakielief | 25 | 1e | 23-12-11 | |
MissD | 1e | |||
Zaza | 24 | 1e | 27-12-11 | |
Nicci | 22 | 1e | ? | 17/6 termijn echo |
bijgewerkt! en update
Laatst aangepast door joyce0606 op wo 8 jun 2011 - 23:13; in totaal 3 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
Razz88 schreef:Hm ik ben toch wel echt de jongste van het stel hier.. zie ik nu in de tabel Krijg toch ook wel vaak de vraag of het gepland is Krijgen jullie die vraag wel eens? Ik vind het ook een beetje een rare vraag. Mensen om me heen weten toch dat ik al jaren samen ben met mijn vriend en al een aantal jaar samenwoon.. maargoed dan kan het nog wel ongepland zijn.. maar toch vind ik het een stomme vraag
Ik ben 28 mijn man 29 (we zijn getrouwd) en al meer dan 11 jaar bij elkaar. En ja wij krijgen de vraag of het gpland is heel vaak. (zelfs ook de vraag of het gewenst is )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Floor schreef:Razz88 schreef:Hm ik ben toch wel echt de jongste van het stel hier.. zie ik nu in de tabel Krijg toch ook wel vaak de vraag of het gepland is Krijgen jullie die vraag wel eens? Ik vind het ook een beetje een rare vraag. Mensen om me heen weten toch dat ik al jaren samen ben met mijn vriend en al een aantal jaar samenwoon.. maargoed dan kan het nog wel ongepland zijn.. maar toch vind ik het een stomme vraag
Ik ben 28 mijn man 29 (we zijn getrouwd) en al meer dan 11 jaar bij elkaar. En ja wij krijgen de vraag of het gpland is heel vaak. (zelfs ook de vraag of het gewenst is )
Ow wouw, dat is wel apart hoor vindt ik! ik heb nog helemaal niet de vraag gehoort of het wel gepland is. misschien omdat de meeste ook wel via via weten dat ik in oktober een miskraam heb gehad, dus misschien dat ze dan wel snappen dat het heel erg gepland en gewenst is!
wel krijg ik van mensen goedbedoelde adviezen! en dat vind ik allemaal heel lief, maar soms denk ik wel eens, laat ons nou maar het zelf uitzoeken. ik snap wel dat mensen ons willen behoeden voor punten waar je tegen aan kan lopen, maar ik vetrouw er op dat wij het ook wel kunnen oplossen!
mijn vriend krijgt wel opmerkingen van collega's, waar hij aan begint en dat hij straks nooit meer de dingen kunt doen wat hij nu doet (wat onzin is) en dat maakt hem wel geirriteerd!
joyce0606- Kletskop
@ Floor; vind die reactie's echt absurd waar bemoeien mensen zich toch mee
@ Joyce; ik krijg ook een beetje de kriebels van die "goed bedoelde" adviezen. Laatst ook met een etentje met de familie ---> Zou je dat wel eten.... mag je dat wel? Weet heus zelf wel wat kan en wat niet "En je leven wordt nooit meer zoals het was na de geboorte van je kind"..... Tuurlijk denk ik dan zou raar zijn als dat niet zo was maar dat moet je dan ervaren en daar zijn wij ook heus wel op bedacht.
@ Joyce; ik krijg ook een beetje de kriebels van die "goed bedoelde" adviezen. Laatst ook met een etentje met de familie ---> Zou je dat wel eten.... mag je dat wel? Weet heus zelf wel wat kan en wat niet "En je leven wordt nooit meer zoals het was na de geboorte van je kind"..... Tuurlijk denk ik dan zou raar zijn als dat niet zo was maar dat moet je dan ervaren en daar zijn wij ook heus wel op bedacht.
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:welke datum denk je ongeveer uitgerekend te zijn Nicci???
21 januari! Dus ben ook 1 van de laatste hier volgens mij..
Gast- Gast
Mickey | 26 | 1e | 24-11-11 | |
MissD | 1e | |||
Nicci | 22 | 1e | 21-01-12 | 17/6 termijn echo |
pitbullgup- Prater
pitbullgup schreef:@ Floor; vind die reactie's echt absurd waar bemoeien mensen zich toch mee
ja precies, als of je even denkt, goh een kindje is wel leuk, kom laten we er ééntje krijgen....
er vroegen wel aantal mensen naar mijn leeftijd, ik wordt altijd jonger geschat, en mijn gedrag is ook jong ben gewoon vrolijk, houd van grapjes, beetje collega's in de zeik nemen, dus een aantal mensen hadden het niet verwacht van mij dat ik zwanger zou willen zijn, want tja daar moet je blijkbaar een heeel sirieus persoon voor zijn!
ik heb helaas teveel bullshit in me leven meegemaakt, en als er iets heftigs gebeurt, los ik dit vaak voor mezelf op met humor, anders kom ik er niet doorheen, dus kan soms ook wel hard zijn! het scheelds dat me vriend en ik dit echt gemeen hebben!
joyce0606- Kletskop
@ joyce; nou dan kan ik je daar de hand mee schudden. Door veel nare shit ook veelste vroeg volwassen moeten worden maar heb wel een hele positieve insteek in het leven. Soms vinden mensen mij ook hard maar ik zie dat meer als gewoon heel eerlijk (en ik hou heus wel rekening met een ander). Maar het positieve is ook echt mijn bescherming.
pitbullgup- Prater
Ik ben ook juffrouw zelfspot hoor!
Zelf vind ik mezelf nog heel jong, maar heel veel mensen hadden het wel verwacht van ons
Gelukkig ook niet echt rare reacties, wel eens de vraag of het gepland is of niet maar daar stoor ik me weinig aan.
Kan inderdaad wel moe worden van die mensen die zeggen ; dat moet je doen, dat ga je dan zo doen en weet ik het wat ..
Ik laat alles lekker op zn beloop, en vertrouw erop dat we het zelf wel kunnen uitvogelen, zoveel mensen doen het, dan kan ik
het ook wel
Het bloedverlies was gelukkig alleen maar gisteravond, en had ontzettende buikkrampen, dus denk dat kindlief echt weer is omgedraaid en
ergens tegenaan heeft geschopt darmsgewijs zeg maar! Heb ook niet gebeld hoor, volgende week heb ik weer een echo
Zelf vind ik mezelf nog heel jong, maar heel veel mensen hadden het wel verwacht van ons
Gelukkig ook niet echt rare reacties, wel eens de vraag of het gepland is of niet maar daar stoor ik me weinig aan.
Kan inderdaad wel moe worden van die mensen die zeggen ; dat moet je doen, dat ga je dan zo doen en weet ik het wat ..
Ik laat alles lekker op zn beloop, en vertrouw erop dat we het zelf wel kunnen uitvogelen, zoveel mensen doen het, dan kan ik
het ook wel
Het bloedverlies was gelukkig alleen maar gisteravond, en had ontzettende buikkrampen, dus denk dat kindlief echt weer is omgedraaid en
ergens tegenaan heeft geschopt darmsgewijs zeg maar! Heb ook niet gebeld hoor, volgende week heb ik weer een echo
Gast- Gast
Parels wat vervelend dat je weer bloedverlies had, wel fijn dat het nu weer gestopt is! Hoop dat het nu maar weer hier bij blijft!
Voor iedereen met de opmerkingen, vervelend hoor, maar ja sommige mensen maken vaak domme opmerkingen. Ik krijg heel vaak de vraag of het een spontane tweeling is of dat we hulp hebben gehad... tja vraag me dan weer af waarom mensen dat willen weten??
En wat betreft de goed bedoelde adviezen... tja Mijn zus is daarin vreselijk, bij alles wat ik eet krijg ik ongeveer de vraag of dat wel mag.. sjonge jonge zeg.. ook heel irritant. Als het niet mag eet ik het vast niet..
Ik ga zo ff met mijn vriend uiteten, hopen dat ik wat binnen krijg maar even samen wat leuks doen is af en toe wel ff nodig.
Voor iedereen met de opmerkingen, vervelend hoor, maar ja sommige mensen maken vaak domme opmerkingen. Ik krijg heel vaak de vraag of het een spontane tweeling is of dat we hulp hebben gehad... tja vraag me dan weer af waarom mensen dat willen weten??
En wat betreft de goed bedoelde adviezen... tja Mijn zus is daarin vreselijk, bij alles wat ik eet krijg ik ongeveer de vraag of dat wel mag.. sjonge jonge zeg.. ook heel irritant. Als het niet mag eet ik het vast niet..
Ik ga zo ff met mijn vriend uiteten, hopen dat ik wat binnen krijg maar even samen wat leuks doen is af en toe wel ff nodig.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Parels wat vervelend dat je weer bloedverlies had, wel fijn dat het nu weer gestopt is! Hoop dat het nu maar weer hier bij blijft!
pbg: mensen zien het inderdaad als hard zijn. het is voor mij ook een zelfbescherming. voor de buitenwereld is het alsof ik wandelend met 2 vingers in me neus het leven doorga, maar eenmaal thuis!...
parels: misschien een beetje stom van mij hoor, maar het kindje draait toch eigenlijk constant nu? ik zou dan eerder denken aan een gesprongen adertje van je baarmoeder, want als het je darmen zijn, komt het bloed toch eerder uit je anus?! gelukkig is het niet veel, en ben je er helaas bekend mee! leuk dat je volgende week weer een echo heb! sommige nadelige redenen brengen zo wel zijn voordelen mee
studiebol: eet smakelijk! en geniet lekker ervan..is zeker lekker om samen even wat te gaan doen.
zijn er nog dames die nog moeite hebben met eten? ik krijg nog steeds niet veel in me maag, ik ben al weken niet meer misselijk (alleen soms als ik op me rug lig) maar ik denk dat me maag een beetje ingedrukt wordt. daaraan ook te danken dat ik nog geen kilo ben aangekomen, maar ook niet ben afgevallen.
joyce0606- Kletskop
@ Parels: Wat vervelend dat je er steeds zo’n last van hebt. Het kan zijn dat het steeds oude wondjes zijn die weer open gaan. Hebben jullie soms sex gehad? Dan kan het ook gebeuren. En sommige hebben er helaas veel last van…. Hopelijk is het snel over!
Oh, het is al over Gelukkig maar.
@ Razz: Mensen denken er soms echt niet bij na dat dat soort opmerkingen pijnlijk kunnen zijn. Je moet maar zo denken: Die mensen weten niet beter
@ Floor: Dat méén je niet! Hahahaha.
Wat een sukkels
@ joyce: Dat wordt straks nog veel erger als de baby er is. Ik heb nu zoiets: Ene oor in, andere oor eruit. Mijn schoonmoeder beweert ook met alles wat H doet, mijn man dat ook gedaan heeft en wat zij toen deed…. Ja dus? H is mijn man niet…. Ik kan nog steeds nauwelijks eten. Of er überhaupt aan denken… Vanmorgen voor het werk twee keer een pitt stop moeten maken en op het werk ook een paar keer moeten rennen…
@ Studiebol: Smakelijk eten! Maar kijk je wel uit dat je niks pakt wat niet mag
@ All: Woehoeeeee. Mijn Crohn is gewoon rustig!
Geen vreemde waarde’s. Alleen mijn HB is uiteraard weer gezakt. Was te verwachten. Bloed komt waarschijnlijk omdat ik zo vaak naar het toilet moet en er een adertje gesprongen is ofzo. Mijn zusje had vandaag drie goede eitjes die kunnen morgen aan de slag hahahaha. Ik hoop echt zo ontzettend dat het raak is! Zullen mijn ouders het nog druk krijgen haha.
Heerlijk, ik ben vanwege pinksteren een weekje vrij. Lekker uitslapen en bijkomen!
Oh, het is al over Gelukkig maar.
@ Razz: Mensen denken er soms echt niet bij na dat dat soort opmerkingen pijnlijk kunnen zijn. Je moet maar zo denken: Die mensen weten niet beter
@ Floor: Dat méén je niet! Hahahaha.
Wat een sukkels
@ joyce: Dat wordt straks nog veel erger als de baby er is. Ik heb nu zoiets: Ene oor in, andere oor eruit. Mijn schoonmoeder beweert ook met alles wat H doet, mijn man dat ook gedaan heeft en wat zij toen deed…. Ja dus? H is mijn man niet…. Ik kan nog steeds nauwelijks eten. Of er überhaupt aan denken… Vanmorgen voor het werk twee keer een pitt stop moeten maken en op het werk ook een paar keer moeten rennen…
@ Studiebol: Smakelijk eten! Maar kijk je wel uit dat je niks pakt wat niet mag
@ All: Woehoeeeee. Mijn Crohn is gewoon rustig!
Geen vreemde waarde’s. Alleen mijn HB is uiteraard weer gezakt. Was te verwachten. Bloed komt waarschijnlijk omdat ik zo vaak naar het toilet moet en er een adertje gesprongen is ofzo. Mijn zusje had vandaag drie goede eitjes die kunnen morgen aan de slag hahahaha. Ik hoop echt zo ontzettend dat het raak is! Zullen mijn ouders het nog druk krijgen haha.
Heerlijk, ik ben vanwege pinksteren een weekje vrij. Lekker uitslapen en bijkomen!
Gast- Gast
Mickey | 26 | 1e | 24-11-11 | 4-7 controle en 20 wkn echo |
MissD | 1e | |||
Nicci | 22 | 1e | 21-01-12 | 17/6 termijn echo |
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: