Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 12 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  joyce0606 do 5 mei 2011 - 1:55

owww dat slapen dat doe ik heeel makkelijk op de bank, gisteravond weer (bijna elke avond). me vriend maakte me zenuwachtig wakker ff voor 8-en...dat ik wakker moest worden voor 2 minuut stilte. dus ik zeg saggo "ik ben toch ook stil". maar goed ik begrijp natuurlijk even bewust stil zijn! daarna GTST gekeken, en ik zei daarna, zullen we naar bed gaan. me vriend vondt het helemaal prima, hij was ook aardig kapot. lag ik eindelijk op bed. jahoor kan ik de slaap niet vatten, is het alsnog 12 uur. en moet er sinds 2 dagen ook 2 uit om naar de WC te gaan. en die hebben we helaas alleen op de beneden vloer.

vanacht weer ineens onzettende felle kramp, daar waar ongeveer je blinde darm zit. ik heb dit 2 keer eerder gehad. en dat doet zoo zeer. dat ik daarna niet meer durf te bewegen. ik vraag me toch wat het is. als het eenmaal weg getrokken is, doet de plek ook niet zeer als ik er op duw. vandaag wel beetje slijm verloren, erg weinig en doorzichtig wit. ik denk dat het misschien van die cyste af zou kunnen komen. volgende week maar even vragen

morgen onder het mes met me voet. zie er best wel tegenop. niet zo zeer voor de pijn enzo maar meer, als het kindje er maar geen last van heb, van die verdoving enzo.....

goed einde ego bericht! (sorry Embarassed )
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 12 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol do 5 mei 2011 - 6:03

Klaartje ik denk dat een kindje het contact niet beter maakt hoor dat zou ik ook hypocriet vinden. Wij klikken gewoon niet goed met elkaar en dat zal een kind niet veranderen. Maar goed dat maakt het natuurlijk niet minder erg, ik vind het leuker om het nieuws aan vriendinnen te vertellen dan aan mijn zus omdat ik van haar niet weet of ze wel echt blij voor ons is.

Vanmiddag ff op het bevrijdingsfestival geweest maar niet lang sta daar toch niet fijn met mijn enorme buikpijn dus zit nu lekker op de bank en dat vind ik momenteel erg fijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:14

Goedenavond!

De meeste zullen mijn topic: Hoe ziet dat eruit, wel gelezen hebben.
Met ons prutske is alles goed voor zover. Maar ze hebben dus stolsels om mijn baarmoeder gevonden en mijn baarmoederhals zag er niet gezond uit. Volgende week dinsdag krijgen we de uitslag van alle onderzoekjes, kweekjes en uitstrijkjes.

Verder word ik met de dag misselijker, met name in de avonden. Dat had ik bij H. ook.
En mijn borsten doen sinds twee dagen enorm zeer.

Vanavond lekker met H. gedouched. Ze kwam helemaal tegen me aan hangen en wilde niet met papa mee haha.
Oh meiden, dat staat jullie allemaal nog te wachten Very Happy

@ Studiebol: Ik heb niet alles over je zus gelezen maar hiet heeft het wel degelijk verschil gemaakt met 1 zus.
Wij lagen elkaar voorheen ook niet zo maar zijn nu veel dichter bij elkaar gekomen. Dus wie weet?

@ Joyce: Hahaha. Goede reactie :P
Ik moet er ook veel uit om te plassen. Zodra ik wakker word vanwege H. of vanwege iets anders moet ik meteen plassen :S
Niet handig. Straks is dat even wat minder en dan op het einde weer wat meer.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 5 mei 2011 - 6:17

Hazeltje schreef:Goedenavond!

De meeste zullen mijn topic: Hoe ziet dat eruit, wel gelezen hebben.
Met ons prutske is alles goed voor zover. Maar ze hebben dus stolsels om mijn baarmoeder gevonden en mijn baarmoederhals zag er niet gezond uit. Volgende week dinsdag krijgen we de uitslag van alle onderzoekjes, kweekjes en uitstrijkjes.

Verder word ik met de dag misselijker, met name in de avonden. Dat had ik bij H. ook.
En mijn borsten doen sinds twee dagen enorm zeer.

Vanavond lekker met H. gedouched. Ze kwam helemaal tegen me aan hangen en wilde niet met papa mee haha.
Oh meiden, dat staat jullie allemaal nog te wachten Very Happy

@ Studiebol: Ik heb niet alles over je zus gelezen maar hiet heeft het wel degelijk verschil gemaakt met 1 zus.
Wij lagen elkaar voorheen ook niet zo maar zijn nu veel dichter bij elkaar gekomen. Dus wie weet?

@ Joyce: Hahaha. Goede reactie :P
Ik moet er ook veel uit om te plassen. Zodra ik wakker word vanwege H. of vanwege iets anders moet ik meteen plassen :S
Niet handig. Straks is dat even wat minder en dan op het einde weer wat meer.

Jeetje hazeltje wat een rot nieuws zeg!! ik zag inderdaad je topic maar ik zag dat het van 19 april was, dus dacht dat het misschien al beter ging met je! jeetje, ik hoop voor je dat het allemaal niets ernstigs is, en dat de fruumel lekker blijft zitten! je symptomen zijn in ieder geval goed....... ik ga heeel hard voor je duimen! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol do 5 mei 2011 - 6:20

Hazeltje ik had het nog niet gelezen dus dat heb ik net gedaan wat een rot nieuws zeg! Wat ontzettend schrikken voor jullie! Heel veel sterkte met afwachten!! hug
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* do 5 mei 2011 - 6:25

@ Hazeltje: He bah, en kan dat ook kwaad voor de baby? Nu de onderzoeken dus maar afwachten. Fijn dat alles wel goed leek met de baby.

@ Studiebol: Is ook zo, het is natuurlijk super om zwanger te zijn, en het voelt heel vervelend om erover te klagen aangezien je blij mag zijn dat het is gelukt. Hopelijk voelen we ons snel wat beter zodat we 100% kunnen genieten. Op d emomenten dat ik me goed voel geniet ik er ook helemaal van trouwens.

@ all: Ik ben nog niet aangekomen, juist wat afgevallen. Ik heb niet het idee dat ik minder eet maar dat ik juist meer verbrand. De dingen die ik het liefste eet nu zijn yoghurt en fruit en groente (spinazie, broccoli en rode bietjes), verder verschilt het idd per moment en ik las het hier al meer: soms heb je zin in iets, en als je het dan eet ben je er na een paar hapjes wel klaar mee. Vis hoef ik nu echt niet en ik ben momenteel ook niet zo'n vleeseter.

Ik heb gisteren ook mijn echo gehad. Zag er allemaal goed uit! De uitgerekende datum is 13 december, 2 dagen later als wat ik zelf berekend had maar dat klopt ook wel want mijn eisprong was op de 16e dag. Mooi klein mensje, en ik vond het zo bijzonder om het hartje te zien kloppen! Ik pak regelmatig de echofoto er even bij, moeilijk voor te stellen dat dat mensje in mijn buik zit.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:32

Thanx meiden.

@ Lookie: Voor zover kan het geen kwaad.
De beeb zit goed beschermd en mijn baarmoedermond is gewoon dicht dus er kan niks in of uit.
Een eventuele behandeling daar heb ik nog geen idee van, laten we maar gewoon hopen dat dat allemaal niet nodig is...

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* do 5 mei 2011 - 6:34

Hazeltje schreef:Thanx meiden.

@ Lookie: Voor zover kan het geen kwaad.
De beeb zit goed beschermd en mijn baarmoedermond is gewoon dicht dus er kan niks in of uit.
Een eventuele behandeling daar heb ik nog geen idee van, laten we maar gewoon hopen dat dat allemaal niet nodig is...

Maar het is wel even flink schrikken! Ik hoop echt voor jullie dat de uitslag straks goed is en dat de baby goed blijft groeien.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 6:41

Ja, dat was/is het zeker.
Ik zit ook steeds met de tranen in mijn ogen.
Wij hopen ook echt dat alles goed blijft gaan. Het is zo raar en onwerkelijk eigenlijk.
(Ondanks dat er nog niks duidelijk is...)

Er spoken steeds nare gedachten door mijn hoofd.
Ik probeer zo ontzettend om er niet aan te denken... Maar ja.

Ik ging eerder weg van het werk en een collega zei: Wat een luxe leven!
Dus ik dacht meteen: Ja, eens even afwachten of dat volgende week ook nog zo is!!

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 5 mei 2011 - 7:02

Lookie wat fijn dat je een echo hebt gehad! ik ben ook zo nieuwschierig maar moet nog een week wachten! Ben ook benieuwd wat onze uitgerekende datum word volgens internet 11 december maar ja dat weet je pas zeker met zo'n echo.

Weten jullie misschien ook of het erg is om veel over te geven? Ik bedoel meer in dat het kindje dan wel genoeg voedingstoffen binnen krijgt of is dat nu nog niet zo belangrijk? Maak me daar af en toe wat zorgen om omdat ik best veel moet overgeven. Zoals vandaag ook vanochtend na het eten en net vanavond ook weer.. dus dan heb ik alleen maar mijn lunch binnen gehouden wat ook maar uit 2 broodjes bestaat. Iemand die het weet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey do 5 mei 2011 - 7:44

Zo, daar ben ik ook weer eens. Ben wel veel online, maar heb niet altijd zin om te reageren. Heb niet altijd wat te melden. Voel me prima, op vermoeidheid en pijnlijke borsten na en soms wat minder eetlust. Misselijkheid is zo goed als verdwenen, heb nog niet gespuugd. Vraag me soms wel af of ik echt zwanger ben Embarassed Heb zo weinig klachten... Wat dat betreft kan ik me best zorgen maken voor de echo volgende week. Nog 8 nachtjes slapen Wink

Ik ga even proberen te reageren, weet niet of ik alles nog weet, dus excuses als ik iets of iemand vergeet.

@Hazeltje: ik las je topic inderdaad. Hopelijk is het niks ergs, en komen die stolseltjes enzo "gewoon" door de zwangerschap. Ik ga voor je duimen dat je dinsdag een goede uitslag krijgt!

@Lookie en Studiebol: wat vervelend dat jullie zoveel klachten hebben! Lijkt me erg vervelend. Ik hoop voor jullie beide dat de klachten binnenkort minder worden. En Studiebol: hebben jij en je zus vrede met de situatie zoals die is? Als dat zo is, scheelt dat natuurlijk wel. Al lijkt het me niet leuk om zo'n contact met mijn zus te hebben. Of het hypocriet is als het contact door de baby beter wordt, weet ik niet. Het is toch een ingrijpende verandering in jullie levens.

En toen was ik het alweer kwijt... Sorry! Ik ga zo even terug lezen en reageer dan eventueel nog.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  *Lookie* do 5 mei 2011 - 7:48

studiebol schreef:Lookie wat fijn dat je een echo hebt gehad! ik ben ook zo nieuwschierig maar moet nog een week wachten! Ben ook benieuwd wat onze uitgerekende datum word volgens internet 11 december maar ja dat weet je pas zeker met zo'n echo.

Weten jullie misschien ook of het erg is om veel over te geven? Ik bedoel meer in dat het kindje dan wel genoeg voedingstoffen binnen krijgt of is dat nu nog niet zo belangrijk? Maak me daar af en toe wat zorgen om omdat ik best veel moet overgeven. Zoals vandaag ook vanochtend na het eten en net vanavond ook weer.. dus dan heb ik alleen maar mijn lunch binnen gehouden wat ook maar uit 2 broodjes bestaat. Iemand die het weet?

Ik had ook zelf 11 december berekend (aan de hand van 1e dag menstruatie) maar aan de grootte van het vruchtje (of hoe heet het nu?) zag ze dat het 2 dagen later was dus de 13e. Ook prima natuurlijk.

Ik las ergens dat het voor de baby niet zo veel kwaad kan als je veel overgeeft, en dat je dan ook vooral moet eten wat je wel lust en redelijk binnen kunt houden (google maar eens op 'zwanger en misselijk', er is een aparte website over). Maar ik kan me voorstellen dat je toch bang bent dat de baby te weinig binnenkrijgt. Maar volgens mij valt het best mee hoor, de baby heeft er waarschijnlijk al vrij vlot belangrijke voedingsstoffen uitgehaald, tenminste dat denk ik.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup do 5 mei 2011 - 20:21

@ Joyce; succes vandaag met je voet
@ Lookie; wat fijn dat de echo goed is! Nu gaan we helemaal bijna gelijk op (als mijn berekening klopt)
@ Hazeltje; duim voor jullie!
@ studiebol; zo'n kleintje neemt echt wel wat ie nodig heeft
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  zaza do 5 mei 2011 - 22:04

@Hazeltje: Wat naar zeg allemaal! Ik duim voor je dat alles goed is en je verder kan gaan genieten!Heel veel sterkte de komende dagen.
@Joyce: Heel veel succes vandaag met je voet!
@all: Ik heb ook niet zo heel veel klachten. Soms twijfel ik ook of ik wel echt zwanger ben! Daarom vind ik volgende week de echo ook heel spannend. Heel af en toe ben ik s'avonds wat misselijk. Wel ben ik s'avonds ook echt moe en val ik zo in slaap. En als laatste moet ik wel heel veel plassen, alleen s'nachts dan weer niet. Ik wacht gewoon de echo dinsdag wel af. Iedereen reageert er weer anders op.
Kunnen ze bij 8 weken echo al zeggen wanneer je ongeveer uitgerekend bent?
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  liesje vr 6 mei 2011 - 3:08

hoi meiden,

hazeltje hopelijk is alles toch goed met jou en de beeb sterkte
joyce heel veel succes
lookie wat fijn dat de echo goed was en nu lekker gaan genieten
studiebol je kleintje neemt echt wat ie nodig heeft ik eet ook heel erg weinig op het moment omdat het gewoon niet gaat.

all ben erg moe dus niet zoveel puf om te reageren. mn eetlust is ook erg slecht en val dus wel af en weeg al niet veel maar ja het zal wel goedkomen allemaal. vanavond naar een workshop marsepeintaart maken ben benieuwd of het gaat lukken haha
tot snel

liefs liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  joyce0606 vr 6 mei 2011 - 4:23

Nou ik ben weer thuis! de verdoving zit er nog in en werkt nog wel een paar uur (gelukkig). en daarna flink aan de paracetamol! ik wil dit eigenlijk niet, maar de arts zei al dat het beter is van wel aangezien hij tot op het botvlies heeft gesneden en dit hele pijnlijke wonden zijn! (AUW).

ik denk dat ik zo wat inneem. en de rest maar afwacht.. want het gaat tegen me gevoel in om zoveel te slikken!

wat betreft het vele overgeven en weinig eten, kan echt geen kwaad hoor voor de kleine, je voelt je zelf onzettend ellendig maar het kindje pakt wat hij/zij pakken kan en komt echt niets te kort! maar je moet natuurlijk wel in de gaten houden, ze zeggen dat je niet meer dan 5 kilo mag afvallen, als dat wel het geval is, is het slim om naar de arts te gaan.

nog 6 daagjes! en dan kunnen we hopelijk weer zwaaien naar de uk! ben wel heel erg benieuwd
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl vr 6 mei 2011 - 6:50

Hoi meiden,

Kom me hier melden , ben morgen 4 weken zwanger en zoals ik zelf het uitgerekend ben ik 14 januari uitgerekend... Maandag internist en ha bellen en dan kijken of ik bij gyn onder controle moet of gewoon bij vk. Dit ivm prolactinoom (goedaardig gezwelletje op hypofyse). Vind het nog allemaal onwerkelijk,haha. Was pas onze eerste ronde! Ik ben trouwens 25, mijn man 27. Net beetje bruin/roze bloedverlies gehad met afvegen. Las dat het innesteling kan zijn, dat hoop ik dan maar. Maak me er een beetje zorgen om , moet ik niet doen ... I know!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  joyce0606 vr 6 mei 2011 - 7:10

gefeliciteerd poisongirl! wat onzettend snel zeg, goed zeg! bruin verlies hoeft inderdaad niets te betekenen. en omdat je nog maar 4 weken ben is de kans heel reeël dat het van de innesteling kan zijn! Genietze!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl vr 6 mei 2011 - 21:53

Bedankt smile Ik ga zeker genieten!Hoe voel jij je?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Klaartje vr 6 mei 2011 - 22:07

He bah wat naar Hazeltje, ik lees nu pas het hele verhaal... Ik hoop van harte dat het loos alarm is!

joyce, heb je nog veel pijn?

Poisongirl, gefeliciteerd en welkom!

Lookie, fijn dat de echo goed was! Very Happy

Hier geen nieuws, alleen dat ik HEEL VEEL HONGER heb! En ontzettende zin in een lekkere burger van de BK of Mac! Twisted Evil Straks in de winkel maar wat inslaan wat wel vult maar niet vol calorieën zit. Sad
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  joyce0606 vr 6 mei 2011 - 23:15

ik heb echt verschrikkelijk veel pijn! hele nacht geen oog dicht gedaan, en gegilt van de pijn. probeer mezelf rustig te houden, maar wat een helse pijn! kom maar op met die bevalling..... smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien vr 6 mei 2011 - 23:21

Kom even inbreken!

Studiebol, je kunt via je huisarts iets krijgen wat heel goed helpt tegen de misselijkheid! Voor je kleintje kan het geloof ik niet zoveel kwaad dat overgeven steeds, maar vooral voor jou zelf is het heel vervelend. je hele weerstand en reserve's worden er door aangetast... Je moet nu extra goed voor jezelf zorgen omdat er een kleintje van jou mee "eet". Je zou eens in het topic waar ik in zit (12 weken voorbij) kunnen vragen aan bijv kruumel wat zij heeft gehad qua medicatie!

zo, breek weer uit!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  studiebol za 7 mei 2011 - 23:01

Joyce, hoe gaat het nu?? Hoop dat het iets is opgeknapt?
Pien bedankt voor je reactie, het gaat nu sinds gisteren iets beter(maar ik roep het niet te hard) dus ik wacht medicatie nog ff af. (ben ook niet zo'n pillen slikker hoor als ik eerlijk ben)
Hazeltje hoe is het bij jullie? De dagen zullen zeker wel lang duren of niet? Ik duim voor jullie hoor vind het zo'n naar berichtje!

Hier alles redelijk, het gaat dus iets beter dus dat is fijn. Gisteravond wel een gezellige avond gehad met vrienden die kwamen bbqen en ik hield het ook lang vol. Maar vanochtend ook wel lang uitgeslapen Very Happy
Mijn vriend zou dit weekend naar zijn ouders gaan om het nieuws te vertellen maar hij had geen zin om met dit mooie weer in de auto te gaan zitten, dus hij ging toch maar niet, en vandaag moet zijn vader werken dus nu gaat hij van de week een keer. Ik wist nog niet zeker of ik mee zou gaan, zijn moeder vind mij absoluut niet aardig en van de week kreeg mijn vriend nog een mailtje wat dit verhaal weer bevestigde dus ik weet niet of ik er zin in heb om dan dit leuke nieuws te gaan vertellen. Maar als hij van de week gaat moet ik werken dus kan ik niet eens mee en hoef ik er ook niet over na te denken!

Zijn jullie ook lekker aan het genieten van het weerk? Heerlijk he, lekker buiten zitten ik geniet er maar lekker van! Fijne dag vandaag!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 zo 8 mei 2011 - 1:17

hier nog steeds veel pijn, kan alleen maar horizontaal liggen. en als ik moet plassen dan duurt het een half uur voordat ik weer minder pijn voel. alle spieren in me llichaam doen zeer, omdat ik ze meer dan ooit gebruik. morgen moet ik terug komen bij de arts, en daar zie ongelooflijk tegen op. gewoon omdat het nog zo pijnlijk is. ik probeer nu zo min mogelijk paracetamol in te nemen, omdadt het tegen me gevoel in gaat.
wel kijk ik naar donderdag uit! zo nieuwsgierig naar de kleine fruumel!!

morgen me 12e week in!

hazeltje hoe is het met je? kun je beetje je zinnen verzetten? wanneer krijg je de uitslag van de onderzoeken? ik ga heel hard voor je duimen!!

Amber veel sterkte en hopelijk kun je een beetje genieten van het weer! hug
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 8 mei 2011 - 1:34

@ poisongirl: Welkom... en voor het bloedverlies zou ik niet zo bang zijn lijkt me een innesteling. Ik heb (heel typisch) bijna elke weekend wat oud bruin bloedverlies maar zolanghet bij oud bloed blijft, je er geen krampen bij hebt en geen stolsels verliest is er vaak niks aan de hand.
@ studiebol; Wat vervelend dat je een "schoonloeder" hebt hug
@ Joyce; wat rot dat je zo veel pijn hebt maar gerust die paracetamol nemen want pijn en stress is ook niet goed voor de groei van je kindje...
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: