Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup zo 22 mei 2011 - 20:09

@ lookie; vervelend dat je je zo beroerd voelt
@ Razz; wat appart dat je je kindje waarschijnlijk al voelt...gaaf! en nog maar 2 nachtjes :face:
@ MissD; vervelend van je misselijkheid. vanillavla, cola en gemberthee schijnen wel te helpen af en toe.

Hier weer lekker weekend achter de rug. We krijgen echt hele leuke reactie's van iedereen over onze zwangerschap Very Happy Lekker paard gereden en naar het tuincentrum geweest om plantjes te halen en nu ziet de tuin er weer helemaal gezellig uit!
Verder ontzettende last van mijn rug maar heeft man lief ook dus denk dat we voor een nieuw matras moeten shoppen... hoop maar dat het daar aan ligt en niet al bekkeninstabiliteit is.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Floor zo 22 mei 2011 - 20:15

@pbg, leuk he al die reacties. Vervelend dat je al zo'n last hebt van je rug. Ik heb het ook al, geen idee waar het precies aan ligt, maar het is wel pijnlijk.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  pitbullgup zo 22 mei 2011 - 20:17

@ Floor; ga je er mee naar de fysio?

Ik ben hypermobiel in lichte vorm dus heb al snel last mijn rug maar heb natuurlijk daardoor wel meer kans op bekkeninstabiliteit Rolling Eyes Kijk het nog maar ff aan...
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 22 mei 2011 - 20:35

pitbullgup schreef:@ Floor; ga je er mee naar de fysio?

Ik ben hypermobiel in lichte vorm dus heb al snel last mijn rug maar heb natuurlijk daardoor wel meer kans op bekkeninstabiliteit Rolling Eyes Kijk het nog maar ff aan...

vervelend zeg als je dat misschien nu al krijgt Sad

ik dacht 2 weken geleden ook iets van me bekken te hebben. pijnlijk rug, maar ook bij me lies en trok naar me bovenbeen, had echt 2 zwabberbenen! maar gelukkig is het weer weg! is dus echt het oprekken geweest! ik ben ook niet echt atletisch, dus misschien heb ik er daarom wel sneller last van! who knows!

nou gister met vriend lief even besproken hoe en wat, over de inrichten op de bovenetage. nou komt er op neer, dat er nog zeker het één en ander gedaan moet worden! maar ik vind dat wel lekker, want dan heb ik het idee dat je er al mee bezig bent. en mijn vriend kennende is niet alles klaar in een week smile en dat hoeft ook niet!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 20:45

Goedemorgen!

Hier ben ik ook weer eens!

@ Razz: Wat leuk dat je de baby al voelt! Gaaf is dat he?
En weet je wat ook leuk is? Over een tijdje kun je van de buiten kant ook zien dat je baby beweegt. Dan golft heel je buik op en neer of steekt er ineens een voetje uit :P
@ MissD: Wat vervelend van je misselijkheid! Als het echt heel erg is, kun je bij de huisarts (of VK) ook pilletjes krijgen tegen de misselijkheid. Hopelijk trekt het snel weg!
@ Joyce: Moet er nog veel gebeuren? Ach, als je bezig kunt zijn gaat de tijd ook lekker snel Very Happy
@ PBG: Wat vervelend van je rug! Denk je er ook aan dat het van het paardrijden kan komen? Je vangt toch behoorlijke klappen op als je weer in het zadel terug komt.

Ik heb ook al weken last van mijn bekken.
Had wel verwacht er last van te krijgen, heb het bij H ook heel erg gehad maar had niet gedacht er nu al zo snel last van te krijgen. Heb op vakantie 1 dag echt niks kunnen doen! Ik ga volgende week beginnen met fysio fitness omdat mijn fysio vreest dat het met de gewone oefeningen niet te voorkomen/verzachten is. Met name door mijn buik die al zo huge is.

Vandaag ga ik verder met de was. Wat een takkewerk altijd zo na de vakantie!

Fijne dag meiden!!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 22 mei 2011 - 20:55

we willen graag een vaste kast op de overloop, de overloop is ruim en dus veel loze ruimte naar mijn idee. daarin kan dan een hoop zooi van de studeerkamer, boeken, spelltjes en dat soort meuk.

in de babykamer moet nog een wasbak komen, de leidingen lopen er al gelukkig, dus moet niet het meeste werk zijn. wij hebben verder geen stromend water op de boven verdieping, en mij lijkt het erg handig met een kleine. al is het alleen al om die irritante flesjes met water naast me bed weg te gooien smile

de TV in de slaapkamer moet aan een beugel, er moet nog een achterwand komen voor het bed. nieuwe schuifdeuren voor de inbouw kast (want die valt echt uit elkaar van ellende) 's nachts hoor ik het ook gewoon kraken! haha ben bang dat het een keer uit elkaar donderd.

en dan het aller leukste! de baby kamer!!!

maar goed ik durf bijna wel te wedden, voordat dit klaar is en we dus aan de baby kamer beginnen is het september, en dan ben ik nog positief smile aghh één ding scheeld we zijn dan nog ruim op tijd voor de baby kamer.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 22 mei 2011 - 21:36

@ hazeltje; na en tijdens het paardrijden heb ik er juist minder/geen last van. Komt m'n rug lekker los. Ach kijk gewoon ff een paar daagjes aan.

@ Joyce; leuk joh! wij zijn ook al langzaam aan het brainstormen over de babykamer mijn man is gelukkig timmerman dus dat gaat helemaal goed komen.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 ma 23 mei 2011 - 0:11

pitbullgup schreef:@ hazeltje; na en tijdens het paardrijden heb ik er juist minder/geen last van. Komt m'n rug lekker los. Ach kijk gewoon ff een paar daagjes aan.

@ Joyce; leuk joh! wij zijn ook al langzaam aan het brainstormen over de babykamer mijn man is gelukkig timmerman dus dat gaat helemaal goed komen.

AGH! kan ik hem niet even lenen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 23 mei 2011 - 0:43

PGB wat leuk he al die reacties. En wat fijn dat jij nog kan paardrijden, omdat ik zo beroerd ben heb ik al een week of 4 niet gereden baal er wel van maar ja. Hoop dat het gauw op knapt en dat ik nog wat ritjes kan maken! Vervelend van je rug, sterkte daarmee!
Razz wat leuk dat je waarschijnlijk je baby al voelt! gaaf hoor!
Hazeltje, hoe was jullie vakantie? Leuk gehad? Zag wat foto's ergens voorbij komen die zagen er leuk uit hoor!
Joyce lijkt me goed om al bezig te gaan met bedenken wat je allemaal aangepast wil hebben. Dan kun je toch steeds een beetje doen en valt het misschien wel mee?! Ik heb ook al wel tegen mijn vriend gezegd dat ik de boel wel op tijd klaar wil hebben, heb geen zin in stress als het allemaal niet op tijd af is.

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, de kindjes hebben ieder hun eigen vruchtzak en placenta dus dat is goed nieuws. Verder zegt dat niks over 1 of 2 eiig. Als het 2 kindjes van verschillende geslacht zijn is het sowieso 2 eiig, maar hebben ze allebei het zelfde geslacht dan weet je het weer niet. Daar kon ze verder nu nog niks over zeggen. Ze liet de kloppende hartjes zien en ze liet het ook even horen, grappig omdat te horen!
Volgende week moet ik terug voor de combitest. Dus dan dan kan ik weer kindjes kijken Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Poisongirl ma 23 mei 2011 - 1:34

Razz, lijkt me echt gaaf! En wat vroeg al! Wist helemaal niet dat dat dan al kon! angel
Hazeltje: Ben blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad, heb net de foto's bekekene. Wat is H. een mooi meisje zeg! Heb je nu al zo'n grote buik dan?? Hoe ver ben je nu?
Studiebal: Fijn dat alles goed was. Lijkt me nog spannender als normaal een tweeling zeg! Maar wel heel erg leuk!
PGB: De reacties van iedereen, dat lijkt me ook zo leuk! Mijn ouders en schoonouders en mijn leidinggevende weten er van en die reageerden al zo leuk! Kan niet wachten het wereldkundig te maken smile

Hier gaat alles zijn gangetje. Vannacht alleen vier tot vijf uur opgeweest om alleen maar over te geven. Heb me ziek gemeld vanmorgen.Gelukkig begreep mijn leidinggevende het. Hoop dat dat eenmalig was zo 's nachts. Mijn maag doet er nog steeds pijn van! Morgen hoop ik gewoon weer werken!
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Klaartje ma 23 mei 2011 - 1:51

Pfft ik loop weer hopeloos achter zie ik. Ik lees alles wel hoor, ben alleen zo ontzettend moe dat op iederren reageren een enorme taak wordt.:P

Toch even een poging:

Hazeltje, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!
Razz, wat gaaf dat je je kleine misschien al voelt! En ook al bijna de pretecho, leuk! Ga je ook aan iedereen vertellen wat het wordt?
Poisongirl, dat lijkt me echt heel naar om 's nachts te moeten overgeven. Hoop dat je je snel weer beter voelt en het niet meer voorkomt!
Studiebol, fijn dat je weer wat meer duidelijkheid hebt gekregen in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je veel meer vragen hebt dan bij een eenling-zwangerschap.
PBG, hoop dat je niet al te veel last krijgt van je rug!

Hier niet zoveel nieuws, af en toe een dagje niet misselijk, maar meestal toch wel. Achja, nog steeds niet boven de wc hoeven hangen, dus daar ben ik al heel erg blij mee! Word nu langzaam aan wel weer ongeduldiger voor de volgende echo, wou dat je er elke week een kon krijgen.:P Je wilt toch graag de bevestiging dat alles nog goed gaat met je kindje. Wellicht word ik wel wat zekerder als ik hem/haar over een tijd kan voelen bewegen. Maar verder gaat het goed, heb het nu ook aan mijn collega's verteld, die waren heel lief en enthousiast, heb ook al cadeautjes gekregen.smile Wordt wel moeilijker om het voor de rest van de wereld nog verborgen te houden, mijn buik is toch al wel wat boller en al zal het de meesten niet opvallen, ben ik straks toch relaxter als ik de reden mag vertellen.smile Heb ook zin om positiekleding te gaan shoppen als ik volgende week woensdag een goede echo heb gehad. Ohja en heb vorige week bloed laten prikken, was gelukkig allemaal niet zo spannend.:P
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:32

@ Studiebol: Je krijgt een tweeling!!!!
Wat leuk!!!! Was het een shock?

@ Poisongirl: Dank je wel! Ze is een echte boef Very Happy
Ik ben nu 11wk4dgn en dit is nu mijn buik:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Foto-GMCHZ384

Wat balen dat je zo misselijk geweest bent zeg!
Vreselijk lijkt me dat.

@ Klaartje: Allemaal goed dus haha.

Zo, ik heb al veel weggewerkt van de vakantie.
H haar kamer is helemaal aan kant en heb meteen alle winterkleding en dingen die te klein zijn uitgezocht.
Pfff, dat was me weer een berg. Hopelijk krijgen we nu weer een meid :P

Ik ga woensdag lekker wat shoppen voor de baby als ik de termijnecho gehad heb.
Heb deze keer nog helemaal niks gekocht. Ben best trots op mezelf haha. Bij H. had ik al een hele berg kleertjes gekocht Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl ma 23 mei 2011 - 2:38

Hazeltje schreef:@ Studiebol: Je krijgt een tweeling!!!!
Wat leuk!!!! Was het een shock?

@ Poisongirl: Dank je wel! Ze is een echte boef Very Happy
Ik ben nu 11wk4dgn en dit is nu mijn buik:

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Foto-GMCHZ384

Wat balen dat je zo misselijk geweest bent zeg!
Vreselijk lijkt me dat.

@ Klaartje: Allemaal goed dus haha.

Zo, ik heb al veel weggewerkt van de vakantie.
H haar kamer is helemaal aan kant en heb meteen alle winterkleding en dingen die te klein zijn uitgezocht.
Pfff, dat was me weer een berg. Hopelijk krijgen we nu weer een meid :P

Ik ga woensdag lekker wat shoppen voor de baby als ik de termijnecho gehad heb.
Heb deze keer nog helemaal niks gekocht. Ben best trots op mezelf haha. Bij H. had ik al een hele berg kleertjes gekocht Embarassed

:shock: WOW! Wat een flinke buik al zeg! Wel leuk, voor nu. Als je buik zo blijft groeien is het op het eind niet zo leuk meer denk ik...

Ik eet nu vooral crackers, dat gaat wel.En aardbeien, craving for them! Heb nu met leidinggevende afgesproken dat ik vannacht af wacht. Ben ik dan weer zo ziek geweest bel ik even, anders kom ik gewoon. Duimen dus!

I heb nog niets gekocht, wat ik heeeeel knap vind van mezelf! Van mijn ouders wel een leuke zachte kubus in rood en blauw gekregen met de tekst op een zijde: hollandse nieuwe en de andere zijde een plus een is...drie! Vond ik zo lief!

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Hollands_nieuwe_dobbelsteen

Vraagje: willen jullie het geslacht van jullie kindje weten?

Laatst aangepast door Poisongirl op ma 23 mei 2011 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol ma 23 mei 2011 - 2:39

Hazeltje wat heb jij al een buik!!! Jemig zeg niet normaal, maak je daar geen zorgen om? Dat zou ik namelijk wel doen maar dan meer om later als je nu al zo'n buik heb hoe ziet die er dan uit met 30 weken haha dat zou ik dan denken.
Ja wij krijgen een tweeling en ja het was een enorme schok! Ik heb er een topic over geopend die heet Onze echo... zal wel ergens op pagina 2 of 3 staan kan je alles lezen Very Happy We zijn nu aan het idee gewend en we vinden het leuk maar het was erg heftig in het begin...
Klaartje wat vervelend dat je je zo misselijk voelt! Sterkte ermee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:49

Oh aardbeien... dat is een goed idee!!
Zal straks eens een bakje gaan halen!
Fijn dat dat zo besproken kan worden. Geeft je wat meer rust denk ik?

@ Studiebol: Ik zal het topic zo eens even opzoeken!
Haha, ik kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn in het begin!
Ik vind het trouwens wel leuk dat er nu zoveel tweelingen op het forum zijn/komen!

Ja, mijn buik is wel echt huge al...
Bij H had ik dat ook we, maar niet zo snel.
Toen was dit mijn buik met 16 weken:
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Foto-YYUQV6TB

Ik maak me er niet zo druk om. Ik kan er toch niks aan veranderen :P
Maar ik denk wel dat ik er straks veel last van ga krijgen hoor.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 23 mei 2011 - 2:53

hazeltje heeft natuurlijk al een kindje, schijnt dat je het dan ook sneller ziet! en ik denk dat het misschien uiteindelijk wel meevalt. en dat het wel soort van bij trekt, of ja hoe je dat ook zegt.

damn die augurken hebben echt hele rare vormen zeg!

wat vervelend posoingirl dat je zoo misselijk ben, wel fijn dat je leidinggevende zo aardig is!

dit is mijn buik op dit moment, dus 13 weken.

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 123553-6951022

zojuist een grote pot augurken achter elkaar naar binnen gewerkt!

voorderest wordt ik echt GEK van het zuur!! zodra ik lig gaat het wel, maar als ik zit of sta...pfff
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 2:56

Ja, soms maakt je buik ineens een groeispurt en dan staat het op het einde een beetje stil.
Dat had ik bij H ook gehoopt maar was ook niet zo :P

@ Poisongirl: Ja, wij willen het weer weten.

Hahaha Joyce, helemaal wild van augurken?

Gast
Gast

Bericht  zaza ma 23 mei 2011 - 3:25

Hazeltje, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! En wat heb je al een enorme buik zeg!!! Je zou haast denken dat je al veel verder bent. Wel leuk hoor dat je het al goed kan zien.

Bij jou zie je toch ook al een buikje komen Joyce! Het begin is er in ieder geval.

Studiebol, fijn dat je meer duidelijkheid hebt gekregen in het ziekenhuis!

Er wordt echt iedere keer veel geschreven en kan het niet echt bij houden allemaal. Ik lees wel alles maar heb geen energie helaas om op iedereen te kunnen reageren. Hier is er ook nog niet echt veel veranderd. Ik ben zeer moe en heb weinig energie. Daarnaast ben ik vaak tegen de avond misselijk maar dat komt denk ik ook doordat ik veel honger heb. Toch probeer ik niet te veel te eten buiten mijn eigen eetpatroon want anders kom ik te veel aan. Heeft er iemand tips wat betreft gezonde voeding dat toch enorm vult?
zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 3:29

als ik enorme honger heb dan pak ik een boterham met kaas en komkommer of kaas en tomaat.
Dat is niet ongezond maar vult aardig. En is nog lekker ook Very Happy
Of een bak yoghurt met muesli ofzo.

Bij H had ik ook veel meer last van de misselijkheid in de avond.
Hopelijk is het snel over!

Gast
Gast

Bericht  MissD ma 23 mei 2011 - 3:59

Even een ego berichtje.

Zojuist onze eerste echo gehad. Ben waarschijnlijk 6weken en 5dagen zwanger, dus iets korter. Maar dat kon ze pas met zekerheid zeggen over 4weken. Zou dus 11 januari uitgerekend zijn.

Alles zag er goed uit en het hartje klopte mooi.

Over 5 weken moeten we terugkomen dus ben benieuwd of de uitgerekende datum veranderd.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  joyce0606 ma 23 mei 2011 - 4:11

MissD schreef:Even een ego berichtje.

Zojuist onze eerste echo gehad. Ben waarschijnlijk 6weken en 5dagen zwanger, dus iets korter. Maar dat kon ze pas met zekerheid zeggen over 4weken. Zou dus 11 januari uitgerekend zijn.

Alles zag er goed uit en het hartje klopte mooi.

Over 5 weken moeten we terugkomen dus ben benieuwd of de uitgerekende datum veranderd.

oke jammer dat je terug gezet ben, maar super dat alles goed is!! ik was bij me eerste echo ook een aantal dagen terug gezet. want overigens best kon, met me lange en onregelmatige cyclussen. maar uiteindelijk met 12 weken echo, weer vooruit gezet op de dag ik zelf berekend had!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  MissD ma 23 mei 2011 - 4:18

Idd jammer joyce, maar aan de andere kant hebben we gezien dat er echt een kindje groeit, en we hebben het hartje gehoord, en dat is het allerbelangrijkste.

Grappig dat jij ook eerst teruggezet werd en uiteindelijk weer vooruit. Ben benieuwd bij ons, maar dat duurt nog even voordat we dat weten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Clapperdie ma 23 mei 2011 - 4:31

*breek heel even in*

hahaha Joyce ik moet wel lachen om jou! Eerst zeg je dat je een hele pot augurken op hebt en daarna dat je last heb van zuur Laughing Niet zo gek als je een hele pot augurken naar binnen hebt gewerkt :-)

*breekt weer uit*
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  joyce0606 ma 23 mei 2011 - 5:40

Clapperdie schreef:*breek heel even in*

hahaha Joyce ik moet wel lachen om jou! Eerst zeg je dat je een hele pot augurken op hebt en daarna dat je last heb van zuur Laughing Niet zo gek als je een hele pot augurken naar binnen hebt gewerkt :-)

*breekt weer uit*

klopt Embarassed ik dacht ik bestrijd zuur met zuur! maar is toch ook niet de oplossing Very Happy
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 5:44

Zo, wij hebben de box weggehaald :P
Over 6 maanden moet ie wel weer terug maar goed.
Hebben we nu eventjes wat ruimte.

Had niet gedacht dat ik `m al zo snel weg zou doen maar ze zit er toch nog maar zelden in.
Alleen met koken en als ik even naar boven moet.

Vanmiddag ook meteen de boxkleden gewassen en nog even ingepakt.

Toch jammer dat we dat allemaal niet meer uit hoeven te zoeken.
Nou ja, tenzij het een jongen is haha.

Weten jullie al welke kleuren je wil gebruiken voor de babykamer?
Voor een meisje weet ik het al maar voor een jognen echt nog niet.
Ik zat ook nog aan behang te denken. Maar ik weet nog hoe veranderlijk ik zelf was toen ik wat ouder werd....
En ik heb echt geen zin om straks elke twee jaar opnieuw te kunnen gaan behangen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: