Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Pbg, leuk dat iedereen het nu mag weten! Geniet van de leuke aandacht die je krijgt.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Zo ben bij de verloskundige geweest! Wat een informatie en vragen zeg maar goed ik heb het volgens mij wel helder. Heb gevraagd van de bloedtest bij de combinatietest, had gezegd dat ik dat gelezen had Zij heeft er achter aan gebeld bij het centrum dat die testen doen, en die doen wel een bloedtest dus die krijg ik gewoon. En het kost ons 149 euro.. best duur he... maar goed we willen het toch wel doen.
Haar ook nog gevraagd van de kraamzorg aangegeven tussen welke twee ik zat te twijfelen zij zegt dat ze allebei goed zijn en dat ik gewoon moet kijken naar welke me het meest aanspreekt. Dus dat nog maar is ff gaan doen dan.
PGB leuk dat iedereen zo positief reageert hoor! leuk is dat he? Ik wacht maandag het ziekenhuis nog ff af en dan ga ik het denk ik ook op hyves zetten. Mijn goede vrienden weten het toch en die wilde ik het graag zelf vertellen.
Haar ook nog gevraagd van de kraamzorg aangegeven tussen welke twee ik zat te twijfelen zij zegt dat ze allebei goed zijn en dat ik gewoon moet kijken naar welke me het meest aanspreekt. Dus dat nog maar is ff gaan doen dan.
PGB leuk dat iedereen zo positief reageert hoor! leuk is dat he? Ik wacht maandag het ziekenhuis nog ff af en dan ga ik het denk ik ook op hyves zetten. Mijn goede vrienden weten het toch en die wilde ik het graag zelf vertellen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Maar jij blijft bij de verloskundige? Ik moest gelijk door naar de gyn omdat er eerst geen tussenschotje was en daarna moest ik daar blijven ivm risico op TTS.
Ben alleen voor de eerste echo bij de VK geweest.
Maar jij blijft bij de verloskundige? Ik moest gelijk door naar de gyn omdat er eerst geen tussenschotje was en daarna moest ik daar blijven ivm risico op TTS.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Nee hoor ik blijf niet bij de verloskundige. Ik heb vorige week de echo gehad, en vandaag de de intake waarin ze een verwijsbrief met alle informatie hebben gemaakt. Vanaf maandag ben ik bij het ziekenhuis onder controle.
studiebol- Ratel
Oke!!studiebol schreef:ProudMama schreef:Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Nee hoor ik blijf niet bij de verloskundige. Ik heb vorige week de echo gehad, en vandaag de de intake waarin ze een verwijsbrief met alle informatie hebben gemaakt. Vanaf maandag ben ik bij het ziekenhuis onder controle.
Maar over 1 of 2 eiig heeft ze niks gezegt? Bij ons zei ze gelijk dat het 1 eiig was. Met 6 weken en 4 dagen was dat.
Misschien kon er daarom ook geen bloedtest gedaan worden bedenk ik me nu, mijn kindjes hebben natuurlijk exact hetzelfde DNA.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Oke!!studiebol schreef:ProudMama schreef:Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Maar over 1 of 2 eiig heeft ze niks gezegt? Bij ons zei ze gelijk dat het 1 eiig was. Met 6 weken en 4 dagen was dat.
Misschien kon er daarom ook geen bloedtest gedaan worden bedenk ik me nu, mijn kindjes hebben natuurlijk exact hetzelfde DNA.
Nee daar is allemaal nog niks over gezegd, die vragen komen ook allemaal na de echo bij ons op. Ze dacht dat ze een tussenschotje zag.. dus dan is het toch 2eiig? Nou ja ik ga het maandag allemaal vragen hopen dat ze dan antwoord kunnen geven.
studiebol- Ratel
Dit was mijn eerste echo: Boven en onder is een kindje, het rondje in het midden is de vruchtzak, wat dus placenta wordt. Het was duidelijk 1 vruchtzak en geen tussenschotje, dus 1 eiig zei de VK gelijk.studiebol schreef:ProudMama schreef:Oke!!studiebol schreef:ProudMama schreef:Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Nee daar is allemaal nog niks over gezegd, die vragen komen ook allemaal na de echo bij ons op. Ze dacht dat ze een tussenschotje zag.. dus dan is het toch 2eiig? Nou ja ik ga het maandag allemaal vragen hopen dat ze dan antwoord kunnen geven.
Laatst aangepast door ProudMama op vr 20 mei 2011 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hallo dames,
nou net terug van de VK. heel veel vragen gehad, en nog wat uitleg over de 20 weken echo, deze willen wij wel doen, want dit is wederom niet verplicht.
nog even het hartje gehoort! mooi mooi mooi!! en bloeddruk, Yes ik mag drop eten!! want die was weer (te) laag.
30 mei weer controle echo voor de cyste. en 20 juni voor controle bij vk.
en dan misschien nog een echo met 16 weken.
ook nog 2 cadesu pakketen gekregen bij de vk vandaan! echt weer verwend zeg! begin me al bijna zwanger te voelen...hahaha moet nog aan het idee wennen, als mensen het erover hebben, denk huh heb je het over mij, haha
sorry, einde ego bericht!
nou net terug van de VK. heel veel vragen gehad, en nog wat uitleg over de 20 weken echo, deze willen wij wel doen, want dit is wederom niet verplicht.
nog even het hartje gehoort! mooi mooi mooi!! en bloeddruk, Yes ik mag drop eten!! want die was weer (te) laag.
30 mei weer controle echo voor de cyste. en 20 juni voor controle bij vk.
en dan misschien nog een echo met 16 weken.
ook nog 2 cadesu pakketen gekregen bij de vk vandaan! echt weer verwend zeg! begin me al bijna zwanger te voelen...hahaha moet nog aan het idee wennen, als mensen het erover hebben, denk huh heb je het over mij, haha
sorry, einde ego bericht!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
PM jouw echo ziet er wel iets anders uit dan die van mij, voor zover ik dat natuurlijk als leek kan zien. Je ziet bij ons tussen de kindjes echt wel een streep (wat dan het tussenschotje zou kunnen zijn) zitten en ik kan niet zo'n rondje zien die jij hebt. Maar ik ga het maandag vragen!
Joyce leuk hoor dat jullie het hartje hebben gehoord! Dat lijkt mij ook bijzonder maar dat komt vast binnenkort bij ons! Leuk he kado's krijgen, ik kreeg ook 2 tassen mee van de verloskundige, met heel veel informatie en wat leuke dingetjes.
Joyce leuk hoor dat jullie het hartje hebben gehoord! Dat lijkt mij ook bijzonder maar dat komt vast binnenkort bij ons! Leuk he kado's krijgen, ik kreeg ook 2 tassen mee van de verloskundige, met heel veel informatie en wat leuke dingetjes.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:PM jouw echo ziet er wel iets anders uit dan die van mij, voor zover ik dat natuurlijk als leek kan zien. Je ziet bij ons tussen de kindjes echt wel een streep (wat dan het tussenschotje zou kunnen zijn) zitten en ik kan niet zo'n rondje zien die jij hebt. Maar ik ga het maandag vragen!
hoe is het met je? is het allemaal al bezonken? en je mannetje is die al van de schrik bekomen! toch wel even paniek moment als je zoiets hoort/ziet! maar je komt er wel!!
joyce0606- Kletskop
Een streep is het tussenschotje, die zie je nu wel op mijn echo's. Maar daarom was het ook zo duidelijk dat het bij ons 1 eiig was.studiebol schreef:PM jouw echo ziet er wel iets anders uit dan die van mij, voor zover ik dat natuurlijk als leek kan zien. Je ziet bij ons tussen de kindjes echt wel een streep (wat dan het tussenschotje zou kunnen zijn) zitten en ik kan niet zo'n rondje zien die jij hebt. Maar ik ga het maandag vragen!
Gast- Gast
Joyce het gaat hier nu wel weer hoor! Van de eerste schrik bekomen en we vinden het nu ook echt wel leuk en speciaal. Maar ik ga het gewoon druk krijgen en dat besef ik me heel goed en dat betekent gewoon ontzettend veel verandering nog meer dan bij een kindje(denken wij dan) Maar het komt vanzelf goed!
PM ik ga het maandag allemaal maar is vragen want soms snap ik er ook niks meer van Nog 3 dagen en dan weten we weer meer.
PM ik ga het maandag allemaal maar is vragen want soms snap ik er ook niks meer van Nog 3 dagen en dan weten we weer meer.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:ProudMama schreef:Oke!!studiebol schreef:ProudMama schreef:Studiebol: Hier in het ziekenhuis deden ze het niet!
Ik denk dat de echoscopiste in het ziekenhuis ook gaat kijken uit hoeveel lagen het tussenschot bestaat. Bij mij bestond ie uit 4 lagen, en dan kan het 1- en 2-eiig zijn. Je kunt over het tussenschot wel veel info vinden op internet.
Gast- Gast
Mama rosa bedankt. Ik heb gisteravond nog is op internet gezocht maar heel eerlijk ik snap er gewoon nog niet zoveel van. Hier wordt zoveel vertelt maar ik weet niet wat op mij van toepassing is. Dus ik heb nu besloten eerst maar is ff niks op te zoeken en gewoon maandag maar is af te wachten en dat soort vragen te stellen.
Hoe is het verder met jullie? allemaal van het lekkere weer aan het genieten?? Vanmorgen waren hier nog ff vrienden langs geweest die kwamen een kado'tje brengen. Ze hadden twee hele lieve pakjes gekocht echt leuk! Wij zijn voor mensen wel duur want ze geven alles keer 2
vannacht slecht geslapen en daar baal ik wel van want ik heb straks een feestje, nou ja heb al aangekondigd dat als ik het niet volhoud ik eerder naar huis ga.. ben benieuwd.
Hoe is het verder met jullie? allemaal van het lekkere weer aan het genieten?? Vanmorgen waren hier nog ff vrienden langs geweest die kwamen een kado'tje brengen. Ze hadden twee hele lieve pakjes gekocht echt leuk! Wij zijn voor mensen wel duur want ze geven alles keer 2
vannacht slecht geslapen en daar baal ik wel van want ik heb straks een feestje, nou ja heb al aangekondigd dat als ik het niet volhoud ik eerder naar huis ga.. ben benieuwd.
studiebol- Ratel
veel plezier op het feestje, en lekker naar huis gaan als je het zat ben!!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:veel plezier op het feestje, en lekker naar huis gaan als je het zat ben!!
Dat heb ik gedaan.. zit lekker op de bank! En helaas het avondeten ligt weer in de wc. Ik weet wel op die feestjes is het allemaal niet heel veel keus enzo.. maar ja moest toch wat eten. Helaas iets gekozen wat dus niet goed gevallen is.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:joyce0606 schreef:veel plezier op het feestje, en lekker naar huis gaan als je het zat ben!!
Dat heb ik gedaan.. zit lekker op de bank! En helaas het avondeten ligt weer in de wc. Ik weet wel op die feestjes is het allemaal niet heel veel keus enzo.. maar ja moest toch wat eten. Helaas iets gekozen wat dus niet goed gevallen is.
oww jammer, nou gelukkig dat je lekker thuis bent! heb je inmiddels wel wat anders gegeten, moet toch eten heh!
even een vraagje aan alle meiden, ik wil graag lid worden van een leesblad, ben nu lid van de Viva, maar dit loopt in juni af en vindt het wel leuk om te wisselen, het liefts wil ik nu een blad wat meer betrekking heeft tot zwanger zijn en kinderen krijgen en opvoeden. hebben jullie misschien tips? ik ben natuurlijk nog niet zo ver, en een blad wat alleen maar over peuters gaat is dan misschien ook niet zo leuk! please help me!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:studiebol schreef:joyce0606 schreef:veel plezier op het feestje, en lekker naar huis gaan als je het zat ben!!
oww jammer, nou gelukkig dat je lekker thuis bent! heb je inmiddels wel wat anders gegeten, moet toch eten heh!
even een vraagje aan alle meiden, ik wil graag lid worden van een leesblad, ben nu lid van de Viva, maar dit loopt in juni af en vindt het wel leuk om te wisselen, het liefts wil ik nu een blad wat meer betrekking heeft tot zwanger zijn en kinderen krijgen en opvoeden. hebben jullie misschien tips? ik ben natuurlijk nog niet zo ver, en een blad wat alleen maar over peuters gaat is dan misschien ook niet zo leuk! please help me!
Ja en dat is dus de pest ik heb echt totaal geen zin in iets... maar ik bedenk me nu net dat ik wel een lekker toetje in de koelkast heb staan en dat is ook wel licht verteerbaar dus ga ik die maar pakken.
Ik heb wel eens de Viva Mama gelezen vond ik wel leuk, en je hebt ook Wij jonge ouders misschien is dat wat? Anders koop je gewoon eens een tijdschrift als je boodschappen doet en kijk je wat je er van vind?
studiebol- Ratel
Hey meiden,
Sorry, even ego hoor. Hele week ziek geweest, voel me nu wel redelijk maar het is nog niet je van het.
Zal wel even op jullie reageren als ik me weer wat beter voel. Sorry!
x
Sorry, even ego hoor. Hele week ziek geweest, voel me nu wel redelijk maar het is nog niet je van het.
Zal wel even op jullie reageren als ik me weer wat beter voel. Sorry!
x
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Lookie: Dat is minder leuk dat je al een hele week ziek bent.. beterschap ! en doe het rustig aan he
@Studiebol: Vervelend dat je eten er gisteren weer uit is gekomen.. hoe voel jij je nu?
@joyce0606: Ik ontvang Wij jonge ouders nu gratis.. hoe dat komt weet ik eigenlijk niet.. weet ook niet of het eenmalig is. Maar dat is best een leuk blad! Maar volgens mij zijn er ook wel site's waar je gratis tijdschriften kunt krijgen om uit te proberen..
@ all: Vandaag een rustig dagje.. straks bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis en vanavond naar schoonouders denk ik.. En dan nog 3 nachtjes slapen en weten we of we een meisje of een jongetje krijgen Ben zo ontzettend nieuwschierig .. voel me net een kleuter die niet kan wachten hahah Maar er is ook nog een kans dat we het niet zien natuurlijk.. als de beentjes over elkaar liggen ofzo.
Verder voel ik me wel goed de laatste paar dagen. Heb af en toe wat 'steekjes' in mijn buik.. precies op de plek waar de baby bija altijd zit ( weet ik door de angelsounds) Ik zit me nu toch echt serieus af te vragen of het bewegingen zijn die ik voel :o .. want ik voel het met vlagen.. zeker als ik lekker rustig op bed of de bank lig.
edit: Het voelt ook een beetje als een 'spannings kriebel' net zoals wanneer je in de achtbaan stapt ofzo.. haha ja weet het niet anders te beschrijven.. iemand die al moeder is, hier ervaring mee?
@Studiebol: Vervelend dat je eten er gisteren weer uit is gekomen.. hoe voel jij je nu?
@joyce0606: Ik ontvang Wij jonge ouders nu gratis.. hoe dat komt weet ik eigenlijk niet.. weet ook niet of het eenmalig is. Maar dat is best een leuk blad! Maar volgens mij zijn er ook wel site's waar je gratis tijdschriften kunt krijgen om uit te proberen..
@ all: Vandaag een rustig dagje.. straks bij mijn oma op bezoek in het ziekenhuis en vanavond naar schoonouders denk ik.. En dan nog 3 nachtjes slapen en weten we of we een meisje of een jongetje krijgen Ben zo ontzettend nieuwschierig .. voel me net een kleuter die niet kan wachten hahah Maar er is ook nog een kans dat we het niet zien natuurlijk.. als de beentjes over elkaar liggen ofzo.
Verder voel ik me wel goed de laatste paar dagen. Heb af en toe wat 'steekjes' in mijn buik.. precies op de plek waar de baby bija altijd zit ( weet ik door de angelsounds) Ik zit me nu toch echt serieus af te vragen of het bewegingen zijn die ik voel :o .. want ik voel het met vlagen.. zeker als ik lekker rustig op bed of de bank lig.
edit: Het voelt ook een beetje als een 'spannings kriebel' net zoals wanneer je in de achtbaan stapt ofzo.. haha ja weet het niet anders te beschrijven.. iemand die al moeder is, hier ervaring mee?
Gast- Gast
Had ik net een heel stuk getypt zie ik net dat het niet geplaats is, dus bij deze opnieuw.
@Razz; Wat vervelend dat je steeds last hebt van hoofdpijn. Maar wat ontzettend leuk dat jullie binnenkort te weten zullen komen of jullie een kindje een jongen of meisje word.
@Proudmama; Wat goed om te lezen dat je kindjes gegroeid zijn. Heb je andere topic niet helemaal gevolgd, maar ben je inmiddels weer uit het ziekenhuis.
@Studiebol; Wij moeten nog gaan kijken welke kraamzorg hier in de buurt is, en hoe het zit met de verzekering.
Wat betreft mijn verlof, daar deed mijn nieuwe leidinggevende enorm makkelijk over. Ik ben (volgens de verloskundige) rond de kerst uitgerekend, dus gaf mijn leidinggevende aan dat ik tot ergens eind maart verlof zou hebben. Geloof dat je vanaf 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat of niet?
@Pitbullgup; Leuk hoor dat jullie het aan iedereen verteld hebben, en dat het nu ook op hyves te lezen is Lijkt me heerlijk om het gewoon te kunnen zeggen en niet mijn mond te hoeven houden.
@Lookie; Wat vervelend dat je je niet goed voelt, Beterschap!
Hoop dat ik niemand vergeten ben; anders mijn excuses
@All; Hier weer even wat van mijn geklaag. Ik word gek van het misselijk zijn en overgeven. Hoop ook echt dat dat snel weer voorbij is. Gelukkig heb ik wel eens een paar uur waarin ik wat minder misselijk of zelfs niet misselijk ben.
Ben benieuwd hoe dat morgen op mijn werk gaat. Ik werk in de zorg (dus ook mensen wassen etc.) en daar ruikt het niet altijd prettig, dus hopelijk heb ik er niet al te veel last van.
Morgen ook onze eerste termijnecho, dus ben enorm benieuwd of alles goed is met ons kindje en hoever we precies zijn. Vind het zo enorm spannend!
En dan volgende week de intake bij de verloskundige.
@Razz; Wat vervelend dat je steeds last hebt van hoofdpijn. Maar wat ontzettend leuk dat jullie binnenkort te weten zullen komen of jullie een kindje een jongen of meisje word.
@Proudmama; Wat goed om te lezen dat je kindjes gegroeid zijn. Heb je andere topic niet helemaal gevolgd, maar ben je inmiddels weer uit het ziekenhuis.
@Studiebol; Wij moeten nog gaan kijken welke kraamzorg hier in de buurt is, en hoe het zit met de verzekering.
Wat betreft mijn verlof, daar deed mijn nieuwe leidinggevende enorm makkelijk over. Ik ben (volgens de verloskundige) rond de kerst uitgerekend, dus gaf mijn leidinggevende aan dat ik tot ergens eind maart verlof zou hebben. Geloof dat je vanaf 4 weken voor de uitgerekende datum met verlof gaat of niet?
@Pitbullgup; Leuk hoor dat jullie het aan iedereen verteld hebben, en dat het nu ook op hyves te lezen is Lijkt me heerlijk om het gewoon te kunnen zeggen en niet mijn mond te hoeven houden.
@Lookie; Wat vervelend dat je je niet goed voelt, Beterschap!
Hoop dat ik niemand vergeten ben; anders mijn excuses
@All; Hier weer even wat van mijn geklaag. Ik word gek van het misselijk zijn en overgeven. Hoop ook echt dat dat snel weer voorbij is. Gelukkig heb ik wel eens een paar uur waarin ik wat minder misselijk of zelfs niet misselijk ben.
Ben benieuwd hoe dat morgen op mijn werk gaat. Ik werk in de zorg (dus ook mensen wassen etc.) en daar ruikt het niet altijd prettig, dus hopelijk heb ik er niet al te veel last van.
Morgen ook onze eerste termijnecho, dus ben enorm benieuwd of alles goed is met ons kindje en hoever we precies zijn. Vind het zo enorm spannend!
En dan volgende week de intake bij de verloskundige.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Razz: Zou heeel goed kunnen dat dat je kleine is hoor!! Geweldig om het te voelen he?!
Gast- Gast
razz ik denk ook inderdaad dat het wel kan dat je je kleine al voelt! ik las vandaag in mijn boek dat je vanaf week 14 het kindje al kunt voelen, maar dat je dan wel tot de geluksvogels hoort!!
MiisD: heel veel plezier morgen met de echo!! ik hoop voor je dat je je wat beter gaat voelen snel!
MiisD: heel veel plezier morgen met de echo!! ik hoop voor je dat je je wat beter gaat voelen snel!
joyce0606- Kletskop
Hm ..denk het wel ja dat het de baby is, want het is gewoon een heel apart gevoel en nog wel heel soms en licht hoor..
Gast- Gast
Razz88 schreef:Hm ..denk het wel ja dat het de baby is, want het is gewoon een heel apart gevoel en nog wel heel soms en licht hoor..
HOE COOL!!!!
joyce0606- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: