Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 30 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:35

Floor schreef:En je vond mij sneaky tot ik een foto plaatste en je mij herkende, jij bent nog veel erger :P
Haha, dikke binnenpretjes toen hoor.:P En nee, ik ben niet één van de zwangere biechtjes, ik dacht ik doe niet mee aan de trend.:P Dus wat dat betreft blijft het spannend.Wink

Dank jullie wel voor de hernieuwde felicitaties... ik zit hier met een smile van oor tot oor!Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 30 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:37

Oh wow Freakie ik wist niet dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:39

Marin schreef:Oh wow Freakie ik wist niet dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!
Thnx! Je was niet de enige hoor, ik heb het net pas online geknald.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:41

hahaha, ik vind het zó leuk!
dit forum is stiekem nog leuker dan het vorige, het lijkt wel één familie allemaal haha
geniet er lekker van freakie! wanneer ben je uitgerekend? nét januari, of nog net december?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:43

Oh en wat leuk een kerstbaby! Ik was ook rond kerst uitgerekend (maar kwam 12-12).

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:46

Parels, ik ben 23 december uitgerekend. Dus het arme kind kan zowel sint-, kerst- als oud&nieuwbeeb worden.:P

Laatst aangepast door freakielief op wo 8 jun 2011 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 8 jun 2011 - 3:46

Freakie!

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:47

Haha Susan! Thank yooooooooooooooooooooooooooooooooooooou.Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:48

Gefeliciteerd met je zwagnerschap Freakie!! Was het snel raak?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:50

freakielief schreef:Parels, ik ben 23 december uitgerekend. Dus het arme kind kan zowel sint-, kerst- als oud&nieuwbeeb worden.:P

Of gewoon lekker er tussen in, en heb je net de Sint of Kerst spullen opgeruimd en komen de verjaardagsspullen tevoorschijn :P

Ik vond het zelf altijd wel jammer in december jarig te zijn, want dan kon ik in de zomer geen cadeautjes vragen. Maar uiteindelijk maakt het weinig uit. Een verjaardag van een kind is toch sowieso wel bijzonder, als ouder en kind zijnde.

Echt gaaf joh! En wat heb je het onwijs lang voor je gehouden, je bent al 11 weken!

Ik moest overigens echt net vandaag nog aan je denken en of je al aan je kinderwens toe kon geven eindelijk. Zijn jullie lang bezig geweest met proberen?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:51

We hebben er iets langer dan een half jaar over gedaan, dus vrij gemiddeld geloof ik.smile En het was ook niet makkelijk om m'n mond te houden hoor, heb niet voor niets hier anoniem meegeschreven.:P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 3:53

Oh ik had even niet door dat je onder een andere naam geforumd had. Haha wat grappig. Stiekemerd! Maar wel logisch hoor.

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 8 jun 2011 - 3:54

Freakie wat leuk!!! Gefeliciteerd zeg! En idd ik denk dat dat de reden is dat jullie wat langer moesten wachten op de combitest! Maar fijn dat het goed is!

Floor ik ben ook al de hele tijd zo nieuwschierig wie jij bent... maar ik kom er gewoon niet achter.. Succes met het zoeken naar jullie kamertje ik hoop dat je iets kan vinden wat je echt graag wilt!

PGB fijn dat jullie nekplooimeting ook goed was, nu nog ff de bloedtest afwachten!

joyce vervelend dat je nog niet helemaal bent opgeknapt! Ben je nu ook ziek thuis gebleven? Beterschap dan maar!

Verjaardag van mijn moeder was gezellig, wilde we naar huis gaan deed de auto van mijn vriend het niet, wat een gedoe, uiteindelijk door een vriend naar de garage gesleept maar ja voor dat je dan in bed ligt.. was het nog niet erg vroeg.. Vandaag wel een goede dag op het werk gehad en iets eerder naar huis gegaan..dus kan ik nu ff lekker hangen op de bank!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Juul wo 8 jun 2011 - 4:01

Freakie: Gefeliciteerd!! Wat leuk Very Happy
Juul
Juul
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11

Bericht  joyce0606 wo 8 jun 2011 - 4:21

nou freaky GEFELICITEERD! je hebt hier het topic al op stelte gezet! ik ken je niet echt, maar lees inderdaad veel posts van je!

ik ben inderdaad ziek thuis gebleven! ik denk dat ik de rest van de week dat ook nog wel doe, ben nog niet echt opgeknapt! Sad dus we doen nog maar even rustig aan! ik hoop dat ik er dan voor het rest van het jaar vanaf ben!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Muppetje wo 8 jun 2011 - 4:26

Freaky, wat leuk, gefeliciteerd!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 4:37

Thnx ladies.smile
Studiebol, klinkt as een heel gedoe ja. Rust maar lekker uit vanavond.
Joyce, slim dat je even thuis blijft, beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 8 jun 2011 - 4:47

@ studiebol, volgens mij ben ik geen bekende forummer hoor ook al zit ik al zo'n 11 jaar op het yesforum, maar freakie herkende me via een foto die ik plaatste.
Wij hebben al een kamertje, pbg gaat zaterdag kijken voor een kamertje.

@ freakie, Laughing wat een binnenpret zul je gehad hebben toen je mijn foto zag dan en zag dat ik zwanger ben.
Ik vind het echt super leuk voor jullie!
Succes met het massief houten kamertje, ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk uitzoeken/laten maken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:01

Zitten we toch al met drie mensen hier uit het 2010 trouwen-topic.smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 5:07

Zo ik dacht wat hebben we ineens veel belangstelling voor ons topic ., nu zie ik waarom.. laughcry
Ik ken je verder niet Freakielief.. maar toch nogmaals gefeliciteerd . Hahah wel grappig dat je anoniem kwam mee kletsen smile

Pf vandaag de hele dag cursus gehad.. zooo slaapverwekkend :shock: heb nu ook echt last van mijn stuitje, omdat ik de hele dag heb gezeten.. ben ik niet gewend.. loop normaal de hele dag haha.

Hoe gaat het met jullie?

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 8 jun 2011 - 5:50

Floor sorry ik haal alles door elkaar met de kamertjes..
Maar ik lees ook al zo'n 8/9 jaar mee, en af en toe denk ik : Ik herken haar, maar kom er gewoon niet achter, vandaar dat ik me afvroeg wat je oude naam was...

Razz ik ben meestal ook veel gaarder na een cursusdag ofzoiets dan na een dag werken.. Lekker bijkomen dus vanavond!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 wo 8 jun 2011 - 6:39

wanneer gaat iedereen beginnen met de kinderkamer?!

ik denk dat ik eruit ben qua kleur, ik denk dat er 2 wandjes die nu blauw zijn chocobruin maak en de rest blijft gewoon creme/wit.

zelf heb ik rieten jan des bouvrie babykamer (voor een niet jan des bouvrie prijs Very Happy )
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 6:51

Freakie, wat leuk dat je zwanger bent! Gefeliciteerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 jun 2011 - 7:01

wij hebben meubels gekocht, maar beginnen pas in augustus met de babykamer smile
dan komen a) de meubels b) ben ik dan 6 maanden zwanger c) dan weten we het geslacht en weet ik misschien wel wat ik wil haha

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 8 jun 2011 - 7:11

Bij ons is de 'babykamer' nu leeg gemaakt, het was eerst al een paar jaar in gebruik als studeer/werkkamer van mijn man.
Binnenkort gaan we de muren/kozijnen verven en een muur behangen. De meubels zijn besteld die komen in september.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: