Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:22

Ze hadden bij actieforum iets gewijzigd waardoor je met internet explorer niet kon reageren...
Maar nu is het weer terug gezet.

Mooie kamer Razz!!
Lijkt wel een beetje op die van H. Alleen dan is het bedje met ronde spijlen.
Ook een mooie kinderwagen! Kan die ook naar je toe? (Het zitgedeelte)

Hier heeft de aannemer bevestigd dat ze ten laatste in september gaan beginnen en eind september klaar zijn en niet langer dan 7 dagen bezig zijn! Woehoeee. Hij weet wat hem anders staat te wachten... gna gna Evil or Very Mad

Verder heb ik al een paar avonden vreselijk pijn in mijn bekken gehad Sad
Ik was bijna vergeten hoe het voelde.......
Morgen naar de gyn. Hopelijk krijg ik dan de definitieve datum te horen!
Mijn moeder gaat ook mee en mijn zusje ook. Ze zit zelf al een ruime tijd in de medische molen maar ze wilde erg graag mee.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 11 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:31

@joyce0606: Nee ik heb qua stijl wel wat anders in gedachten.. Als het een jongen is, dan wil ik wel echt turquoise accecoires en ik denk 1 lichtgrijze muur en daarop iets met turquoise muurstickers ( vlinders ofzo).. Meisje ook zoiets maar dan een mooie kleur roze of paars. Ja het is niet echt duidelijk zo :P Tegen de tijd dat t af is show ik hier wel wat foto's :-)

@Hazeltje: Ja leuke kinderwagen he smile Wij hebben de kleur active black i.p.v die op het plaatje ( is iets meer antraciet achtig die wij hebben). Het zitgedeelte kan ook naar je toe ja, was ook wel echt een must. We gingen eigenlijk voor de Maxi cosi mura 3, maar toen ik die in het echt zag, vond ik m toch wel erg lomp en niet echt mooi.
Hahah maak die aannemer maar goed bang Twisted Evil Dan doet hij zijn werk misschien goed Wink Vervelend van je bekken! misschien stomme vraag.. maar hoe voelt bekkenpijn?

@all: Vandaag dus bezig geweest met de nieuwe kast af maken en kleding versjouwen van de ene kast naar de andere.. pff dat is nu echt vermoeiend voor me en kreeg er ook echt buikpijn van.. En ik ben pas 13 weken.. hoe moet dat die andere 27 weken toch haha :P

Laatst aangepast door Razz88 op di 3 mei 2011 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 6:32

Dat wilde wij ook perse :P
Ik vond in het begin de Mura ook niet mooi. Maar hoe vaker ik `m zie hoe mooier ik `m vind haha.

Rustig aan doen hoor.
Je kunt nu ook al harde buiken krijgen he! Dus daar moet je wel wat rekening mee houden. Die zijn niet altijd prettig.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 7:10

leuke kinderwagens en kamertjes. Wij hebben de maxicosi mura 4 besteld. We hebben ook voor dezelfde mutsy als razz gekeken maar die past niet opgevouwen in mijn auto, dus toch de mura ipv mutsy. Ik vind het wel grappig dat de wagen wat lomper is. Hij loopt in elk geval lekker en ik kon hem zelf gemakkelijk uit elkaar halen en weer opbouwen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 8:24

Ja het onderstel van de Mura is ingevouwen wel wat compacter. Het onderstel van de Mutsy past niet in mijn vriend zijn auto. We moeten dan of 1 bankdeel neerklappen, of er een band afhalen haha. Maargoed dat zien we dan wel. In mijn auto past ie in ieder geval wel smile

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 3 mei 2011 - 9:08

Wat is er veel geschreven! Ik zal zo even een beetje bijlezen.

@ Hazeltje: Ik heb hem om 10.15 dus net even later dan jij. Ik neem mijn vriend mee. Erg spannend, ik hoop op goed nieuws voor ons beiden.

@ Amber: kan me voorstellen dat de klap nu pas komt, erg naar. hug Dikke knuffel voor jou. Ik zie nu pas dat je pas geleden getrouwd bent, gefeliciteerd nog!!

@ Floor: Wat fijn dat je nu toch al op 12 weken zit! Toch een beetje een geruststelling dat de meest linke periode voorbij is.

@ Miss D: Gefeliciteerd! Waren jullie er nog niet bewust mee bezig om zwanger te worden of ging het gewoon heel snel? Sorry, heb het niet meegekregen mocht je het al wel verteld hebben.

@ all: Ik voel me 's morgens nog steeds echt niet lekker. Overdag gaat het wel, als ik op het werk ben. Als ik vrij ben voel ik me vaker minder, net of het dan 'mag'. Ik schaam me om het te zeggen maar op de momenten dat ik me zo beroerd voel kan ik helemaal niet genieten van de zwangerschap. Wanneer ik me overdag wat beter voel gelukkig wel. Sommige dingen kan ik ook echt niet aan denken. Zo hou ik normaal erg van chips, ik word nu al naar als ik eraan denk! Hebben jullie ook dat soort dingen? Eten is nu sowieso het grootste probleempunt: ik heb bijna nergens zin in, maar moet wel eten om me goed te voelen. Bah bah.

Wij willen denk ik wel weten wat het wordt. Eerst wilde ik het niet, maar ergens lijkt het me ook wel leuk om te weten en praktisch ook. Dus ik denk toch dat wij ervoor kiezen het wel te horen.

Ik weet niet precies wanneer we met het kamertje bezig gaan. Nu nog niet iig. Hopelijk voel ik me met een paar maandjes wat beter, want nu staat mijn hoofd er ook niet zo naar terwijl ik zoiets normaal gesproken heel leuk vind om mee bezig te gaan.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  MissD di 3 mei 2011 - 17:13

Allemaal bedankt voor de felicitaties... Vanmiddag na mijn werk ga ik even al jullie reachties lezen en wat utgebreider reageren. Via mijn telefoon kan ik wel goed de laatste reacties lezen maar niet het hele topic.

Lookie, ik ging er totaal niet vanuit dat ik zwanger kon zijn. Ben 24 maart gestopt met de pil, maar mijn huisarts zei dat het na 8jaar lang pil slikken mogelijk een half jaar tot een jaar zou duren, dus daar gingen we vanuit.

Qua klachten heb ik vrijwel niets; of nu ja, ik dacht dat dit aan de pamiprexol te wijten was die ik sinds een week slik voor mijn rusteloze benen die flink verergerde met wat het de afgelopen 4 jaar is geweest, ben alleen een beetje misselijk, en wat jij zei van geen trek in dingen heb ik ook. Dan denk ik zin te hebben in chips/chocolade, maar zodra ik het zie/ruik word ik er niet goed van.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  studiebol di 3 mei 2011 - 18:53

Lookie ik herken je gevoel wel heel erg hoor! Ik heb het nu 3 vriendinnen vertelt en die zeggen allemaal hoe leuk en geweldig het is. En ik weet dat het zo is hoor maar zo voelt het niet! Ik voel me de hele dag beroerd moet zo ontzettend vaak overgeven, heb de hele dag buikpijn, ik heb geen energie om ook maar iets te doen hier in huis. Echt met heel veel moeite stop ik de was in de wasmachine, nou hoe triest is dat?! Zo ken ik mezelf ook niet! Hier is het dus ook nog echt niet genieten en dat vind ik heel erg want ik besef me heel goed dat ik in een bijzondere situatie zit. Ik hoop daarom ook echt dat ik als ik bij de 12 weken ben me beter voel zodat ik ook echt kan genieten! En wat jij zegt kan nadenken over het kamertje en dat soort dingen want dat doe ik nu ook niet.
Het is misschien niet leuk om te lezen voor mensen die graag zwanger willen worden, en ik vind het ook echt niet leuk om het zo op te schrijven maar ja zo is mijn gevoel nu wel ff. En dat neemt natuurlijk niet weg dat ik heus wel blij ben met het feit dat ik zwanger ben alleen de klachten maken het gewoon nu minder leuk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 di 3 mei 2011 - 18:55

lookie: ik voelde me ook zo vreselijk rond de 8 weken, en nu 2 weken later, voel ik me zoo veel beter, niet misselijk meer, me borsten zijn minder gevoelig, maar nog wel moe hoor! dus er is hoop smile het kan zo op de ene dag veranderen...

studiebol: daar kan ik me ook in vinden hoor! ik heb dan niet hoeven overgeven, maar voelde wel alsof ik een flinke griep had, en eerlijk gezegt heb ik gedacht, waaar ben ik aan begonnen, terwijl ik dit zooo graag wil natuurlijk. ik denk dat iedereen die zich ellendig voelt deze gedachten wel eens heeft! 1 ding scheelt het wordt minder....

all: zijn jullie al aangekomen in gewicht? in mijn boek staat dat het normaal is dat je ongeveer 1 á 2 kilo aankomt in het begin (eerste trimester). ik ben nog geen gram aangekomen, en heb ook niet hoeven spuugen ofzo. volgende week maar even zeggen tegen de VK.

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  pitbullgup di 3 mei 2011 - 21:10

@ razz; jullie hebben precies dezelfde meubeltje als een nichtje van ons... zijn erg leuk!
@ Lookie; in heb smorgens ook helemaal geen puf....gelukkig voor de rest nog maar weining klachten. Ik heb veel zin in bepaalde dingen maar zodra ik ze dan eet smaakt het helemaal niet. Zure dingen zijn nu wel favoriet (komkommer in het zuur, augurken en sandwich spread) en verse sperzieboontje kan ik heeeel veel van eten.
@ studiebol; vervelend dat je ze slecht voelt
@ Joyce; ik ben al +/- 1,5 kilo aan gekomen Embarassed m'n buikje/vetrol groeit ook best hard. Mocht van mij toch wel iets minder aangezien ik al geen strakke shirtjes aan kan anders valt het al op.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  joyce0606 di 3 mei 2011 - 21:31

pitbullgup schreef:@ razz; jullie hebben precies dezelfde meubeltje als een nichtje van ons... zijn erg leuk!
@ Lookie; in heb smorgens ook helemaal geen puf....gelukkig voor de rest nog maar weining klachten. Ik heb veel zin in bepaalde dingen maar zodra ik ze dan eet smaakt het helemaal niet. Zure dingen zijn nu wel favoriet (komkommer in het zuur, augurken en sandwich spread) en verse sperzieboontje kan ik heeeel veel van eten.
@ studiebol; vervelend dat je ze slecht voelt
@ Joyce; ik ben al +/- 1,5 kilo aan gekomen Embarassed m'n buikje/vetrol groeit ook best hard. Mocht van mij toch wel iets minder aangezien ik al geen strakke shirtjes aan kan anders valt het al op.

wees er maar trots op meid!! ik merk nog helemaal niets en dat maakt mij alleen nog maar heel erg onzeker!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup di 3 mei 2011 - 22:15

Nahhh zo'n dikke buik lijkt me alleen maar onpraktisch Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 22:40

@lookie & studiebol: Vervelend dat jullie je zo voelen! Hopelijk wordt het snel beter en verdwijnen alle klachten.
@Joyce0606: Ik ben 1,5 kilo aangekomen sinds ik zwanger ben.
@PBG: Weet nog niet iedereen het dat je zwanger bent? aangezien je nu geen strakke shirtjes aan kan doen door je buikje..

@all: Vanmorgen op controle geweest bij de verloskundige. Al mijn bloeduitslagen waren goed en zelfs mijn HB waarde was 8,1 ! Heb ik nog nooit gehad, want heb juist vaak bloedarmoede gehad. Verloskundige zei ook dat mijn HB waarschijnlijk ook niet veel lager zal worden in de zwangerschap. Gelukkig maar smile
Mijn baarmoeder was ook goed gegroeid en we hebben nog even naar het hartje geluisterd. Toen we tussendoor wat geluiden hoorden, vertelde ze dat dat het kindje is, die aan het schoppen is. Ik dacht thuis met de angelsound, dat dat mijn darmen waren Embarassed haha.

Ik heb ook de 20 weken echo alvast gepland.. deze hebben we 27-6. Ik ben dan al wel 21 weken, maarja ik ben waarschijnlijk op vakantie als ik 20 weken ben. Nou straks om 14.15 mag ik weer naar mijn werk. Ik moet een slaapdienst werken Mad Helemaal geen zin in!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 3 mei 2011 - 22:47

@ Razz; nee alleen mijn schoonouders en moeder weten het. Mijn vader en de rest willen we het pas vertellen als ik over 2 weken een goede echo heb gehad.
Wat leuk dat je ok de schopjes kon horen!!! I love you Werkze nog
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 3 mei 2011 - 23:02

owww super zeg razz! altijd fijn goed nieuws!

nog dames die niet zijn aangekomen ?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor di 3 mei 2011 - 23:35

Ik ben in het begin 0.5 kilo zwaarder geworden, maar dat is er inmiddels weer vanaf, ik zit weer op m'n oude gewicht.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 wo 4 mei 2011 - 1:08

Floor schreef:Ik ben in het begin 0.5 kilo zwaarder geworden, maar dat is er inmiddels weer vanaf, ik zit weer op m'n oude gewicht.

oke, en kun jij nog gewoon je broeken aan? op dit moment kan ik alles gewoon nog aan, zelfs met riem. maar ook niet zo wonderlijk als je niets aankomt smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 4 mei 2011 - 5:22

joyce0606 schreef:
Floor schreef:Ik ben in het begin 0.5 kilo zwaarder geworden, maar dat is er inmiddels weer vanaf, ik zit weer op m'n oude gewicht.

oke, en kun jij nog gewoon je broeken aan? op dit moment kan ik alles gewoon nog aan, zelfs met riem. maar ook niet zo wonderlijk als je niets aankomt smile
Joyce: Dat komt vanzelf. Eerst viel ik juist af, nu zit er toch bijna 10 kg aan Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Floor wo 4 mei 2011 - 5:37

joyce0606 schreef:

ik pas er op zich nog wel in, als ik sta en m'n buik een beetje in hou. Als ik zit past het niet meer. m'n buik is duidelijk boller en dus draag ik mijn eigen broeken niet meer (doet erg pijn om ze te dragen). Maar ik draag nu sinds ongeveer 1.5 week positiebroeken, daarvoor niet (ik heb ook geen lage heupbroeken normaal gesproken dus kan ze ook niet laag dragen 'onder m'n buikje')
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol wo 4 mei 2011 - 5:54

Ik sta eigenlijk niet zovaak op de weegschaal maar volgens mij ben ik nog niet aangekomen. Mijn broeker zitten wel strakker sommige zitten echt niet meer lekker. Dus ik denk dat ik binnenkort overstap op de positiebroeken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 wo 4 mei 2011 - 17:51

oww nee ik hoef nog lang geen positiebroeken aan! heb me gewone broeken met riem zelfs nog aan! ach het komt wel allemaal....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup wo 4 mei 2011 - 20:42

Ik kan m'n broeken tot nu toe ook nog allemaal makkelijk aan met riem maar die zaten al aan de grote kant dus komt nu wel handig van pas... Very Happy
M'n borsten zijn momenteel echt super gespannen en pijnlijk... gisteren ook voor de eerste keer last van als ik aan het paardijden was.
Man lief vind ze super nu maar baalt wel een beetje dat ie er niet mag aan zitten Laughing :P
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol wo 4 mei 2011 - 22:22

Grappig he dat iedereen ergens anders last van heeft! Ik heb namelijk totaal geen last van mijn borsten!

Ik heb het gisteren aan mijn zus vertelt, zag er best wel tegen op want ons contact is niet heel goed en tja ik weet niet of ze het wel echt leuk vind voor ons maar goed ik moest het haar toch een keer vertellen en vind het lullig dat ze het van een ander zou horen. Ze zei meteen oooooh dat dacht ik al, omdat ze had gelezen op FB dat ik een keer eerder dan de rest naar huis was gegaan en dat komt nooit voor volgens haar.. nou ja prima. Ze zei wel gefeliciteerd dus ik denk dat ze dat wel meende. Blijft toch altijd raar tussen ons.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Pien do 5 mei 2011 - 0:35

mag ik jullie even wijzen op mijn topic met 2 stuks positiekleding? het mag weg tegen een klein prijsje!

https://yescafe.actieforum.com/t7725-positiekleding-spijkerrokje-maat-l-en-leuke-top-maat-40-42

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Klaartje do 5 mei 2011 - 0:40

MissD, nogmaals gefeliciteerd en welkom! Is het allemaal al een beetje bezonken?

PBG, echt leuk dat koffertje!

zaza, ik heb pas om 19.00 de echo, dus ook even geduld opbrengen.

Razz, leuk kamertje en wagen hebben jullie gekocht! Fijn dat alles goed was met de controle!

Hazeltje en Lookie, hoe ging jullie echo?

Lookie en studiebol., ik vind het logisch hoor dat jullie balen van de klachten! Ook al is het voor een goed doel, dat betekent niet dat het ineens leuk is om je zo beroerd te voelen! Hoop dat het snel wat beter gaat. smile

joyce, ik zou me echt geen zorgen maken hoor omdat je nog niet bent aangekomen! Dat is bij iedereen zo verschillend...

studiebol, jammer dat je niet zo'n fijne relatie hebt met je zus... misschien brengt een kindje daar wel verandering in? smile

Wordt hier nog moeilijk om een kinderwagen uit te zoeken, mijn favoriet is behoorlijk aan de prijs (Joolz Day). Hoop dat ik een goedkopere vind die ook leuk is. Maar ik denk dat je toch pas echt een idee hebt van wat handig is als je ze in het echt gezien en uitgeprobeerd hebt.

Met mij gaat het op moe- en misselijkheid na goed. Gister nog net wakker kunnen blijven voor de dodenherdenking maar daarna als een blok in slaap gevallen op de bank. :P Ik ben wel blij met het mooie weer dat op komst is, ik heb een aantal zomerbroeken met zo'n rekbare ribrand bovenaan, die zitten inmiddels toch wel heel wat lekkerder dan mijn spijkerbroeken en pantalons. smile

Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: