Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
wij willen het geslacht ook weten, maar dat is gemakzucht! lekker handig voor de naam en kamertje. en ik ben toch veeelste nieuwsgierig!
me vriend wilde in de zomer beginnen, zo rond juli, we hebben in augustus 2 weken vakantie, ik denk dat we dit jaar dan thuisblijven, we gaan altijd een weekje weg in eigen land, maar aangezien ik dan al een buik heb, en ik de enige ben met een rijbewijs zie ik dat niet zo zitten.
pfff kan bijna niet wachten
me vriend wilde in de zomer beginnen, zo rond juli, we hebben in augustus 2 weken vakantie, ik denk dat we dit jaar dan thuisblijven, we gaan altijd een weekje weg in eigen land, maar aangezien ik dan al een buik heb, en ik de enige ben met een rijbewijs zie ik dat niet zo zitten.
pfff kan bijna niet wachten
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, daar ben ik ook nog eens...
Wij hebben niet echt koninginnedag gevierd, zijn wel naar de braderie geweest, maar dat was het ook. Vandaag zijn we lekker de stad in gegaan, wat winkelen. Het viel me weer enorm tegen wat er aan zwangerschapskleding te vinden is. Bij V&D hadden ze helemaal niks!
Wij willen het geslacht niet weten. Mijn vriend eigenlijk wel, maar hij kan niet zwijgen en ik wil het echt niet weten, dus dan wilt hij het ook niet weten. Denk dat het voor mijn koopgedrag alleen maar positief zal zijn Als ik weet wat het wordt, ga ik denk ik heel veel gericht kopen en nu kan dat niet. En voor het kamertje hoef ik het ook niet te weten, die kun je ook heel leuk neutraal inrichten.
Nog 1 week en 5 dagen tot de echo!! Vrijdag de 13e... Ik ben echt zoooo benieuwd. Diezelfde dag gaan we ook een weekendje weg, dus hopelijk hebben we dan een goede echo en wordt het dan een heerlijk weekendje weg.
Wij hebben niet echt koninginnedag gevierd, zijn wel naar de braderie geweest, maar dat was het ook. Vandaag zijn we lekker de stad in gegaan, wat winkelen. Het viel me weer enorm tegen wat er aan zwangerschapskleding te vinden is. Bij V&D hadden ze helemaal niks!
Wij willen het geslacht niet weten. Mijn vriend eigenlijk wel, maar hij kan niet zwijgen en ik wil het echt niet weten, dus dan wilt hij het ook niet weten. Denk dat het voor mijn koopgedrag alleen maar positief zal zijn Als ik weet wat het wordt, ga ik denk ik heel veel gericht kopen en nu kan dat niet. En voor het kamertje hoef ik het ook niet te weten, die kun je ook heel leuk neutraal inrichten.
Nog 1 week en 5 dagen tot de echo!! Vrijdag de 13e... Ik ben echt zoooo benieuwd. Diezelfde dag gaan we ook een weekendje weg, dus hopelijk hebben we dan een goede echo en wordt het dan een heerlijk weekendje weg.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
.
Laatst aangepast door joyce0606 op ma 2 mei 2011 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606- Kletskop
hoi meiden,
nu weer de tijd om even weer wat te schrijven. ik heb 16 mei pas een afspraak bij de vk eerder was er geen plek. wel balen maar ja. ik voel me verder niet echt fit ben ook nog eens goed verkouden. we hebben het wel al verteld aan ouders en schoonouders. schrokken wel een beetje en waren wel blij voor ons. dus het viel me erg mee allemaal. moet er zelf nog aan gaan wennen.
meiden nog een fijne dag en tot nsel
gr liesje
nu weer de tijd om even weer wat te schrijven. ik heb 16 mei pas een afspraak bij de vk eerder was er geen plek. wel balen maar ja. ik voel me verder niet echt fit ben ook nog eens goed verkouden. we hebben het wel al verteld aan ouders en schoonouders. schrokken wel een beetje en waren wel blij voor ons. dus het viel me erg mee allemaal. moet er zelf nog aan gaan wennen.
meiden nog een fijne dag en tot nsel
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Even een ego berichtje.
Net de 3e echo gehad. Alles is goed. Ik ben vandaag 12 weken zwanger! (ipv 11 volgens mijn oude ticker, omdat ik een onregelmatige cyclus heb gehad na de miskraam was het niet precies te berekenen, maar alle 3 de echo's kwamen een week verder uit, zo dus vandaag ook weer met alle metingen). Gelijk mijn ticker maar aangepast.
Net de 3e echo gehad. Alles is goed. Ik ben vandaag 12 weken zwanger! (ipv 11 volgens mijn oude ticker, omdat ik een onregelmatige cyclus heb gehad na de miskraam was het niet precies te berekenen, maar alle 3 de echo's kwamen een week verder uit, zo dus vandaag ook weer met alle metingen). Gelijk mijn ticker maar aangepast.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Even een ego berichtje.
Gefeliciteerd!! ben je gelijk over "de" drempel heen! heerlijk moet dat zijn! geniet ervan
joyce0606- Kletskop
floor wat fijn zeg! goed nieuws dus!! Geniet er van!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
floor wat fijn meis
gr liesje
gr liesje
liesje- Prater
he meiden ben ik ook weer... druk weekend gehad.
Vanmorgen intake bij de VK gehad kregen meteen een leuk koffertje en knuffeltje mee Van de week even boed laten prikken en dan over 2 weken eindelijk de echo :face:
Als ik 12 weken ben wil ik wel graag een angelsound aanschaffen lijkt me heerlijk om af en toe naar het hartje te luisteren!
Wij willen het ook weten of het een jongetje of een meisje wordt maar houden dat dan wel voor ons zelf...
@ floor; wat fijn een weekje vooruit!
@ liesje; is het zo druk bij jou VK?
Vanmorgen intake bij de VK gehad kregen meteen een leuk koffertje en knuffeltje mee Van de week even boed laten prikken en dan over 2 weken eindelijk de echo :face:
Als ik 12 weken ben wil ik wel graag een angelsound aanschaffen lijkt me heerlijk om af en toe naar het hartje te luisteren!
Wij willen het ook weten of het een jongetje of een meisje wordt maar houden dat dan wel voor ons zelf...
@ floor; wat fijn een weekje vooruit!
@ liesje; is het zo druk bij jou VK?
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Floor wat fijn dat alles goed is en fijn dat je nu de 12 weken hebt bereikt!
Ik heb 10 mei mijn eerste echo en 11 mei intake bij de vk. Ik dacht dat ik daarna pas een echo zou moeten laten maken maar ze adviseerde om een echo voor de afspraak te maken. Ik vind het erg spannend allemaal!
Ik heb 10 mei mijn eerste echo en 11 mei intake bij de vk. Ik dacht dat ik daarna pas een echo zou moeten laten maken maar ze adviseerde om een echo voor de afspraak te maken. Ik vind het erg spannend allemaal!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
@pittbulgup ja ze hadden niet eerder een plekje. maar ja doet er niets aan he. maar ik had liever eerder aan de beurt geweest je wilt toch weten of het allemaal goed zit. en ik heb een geschiedenis met mk gehad.
liesje- Prater
Amber, hoe gaat het nu met jou?
Lookie en Hazeltje, morgen al een echo! Leuk! En ik duim voor jullie dat alles helemaal goed zit!
PBG, mickey en liesje, nog even geduld en sterkte met afwachten tot de echo!
Leuk is dat he PGB als je iets meekrijgt? Niet om het cadeautje zelf, maar het is toch weer een erkenning ofzo dat je echt zwanger bent. Had ik ook met het kettinkje van MvM.
Floor, wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad! En meteen de twaalf weken-grens over, doe je goed.
Kamertje weet ik nog niet precies wanneer we dat gaan doen, zal wel uiterlijk rond de 30 weken zijn denk ik. Er hoeft gelukkig niet zo heel veel aan te gebeuren. Wat gaatjes dichten en een likje verf erover. Plus meubeltjes en aankleding natuurlijk, maar we gaan het redelijk simpel houden allemaal.
Wij willen wel graag het geslacht weten, lijkt me toch wel leuk om er een beetje rekening mee te houden met de kamer en kleertjes.
Hoe gaat het verder met jullie dames? Veel last van kwaaltjes? Ik ben sinds gisteren wel bij vlagen misselijk, maar als ik dan wat eet gaat het gelukkig wel weer over.
Nog precies 1 week tot de echo, jeej! Lees net ook dat jij dan ook mag zaza, hoe laat heb jij je afspraak?
Lookie en Hazeltje, morgen al een echo! Leuk! En ik duim voor jullie dat alles helemaal goed zit!
PBG, mickey en liesje, nog even geduld en sterkte met afwachten tot de echo!
Leuk is dat he PGB als je iets meekrijgt? Niet om het cadeautje zelf, maar het is toch weer een erkenning ofzo dat je echt zwanger bent. Had ik ook met het kettinkje van MvM.
Floor, wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad! En meteen de twaalf weken-grens over, doe je goed.
Kamertje weet ik nog niet precies wanneer we dat gaan doen, zal wel uiterlijk rond de 30 weken zijn denk ik. Er hoeft gelukkig niet zo heel veel aan te gebeuren. Wat gaatjes dichten en een likje verf erover. Plus meubeltjes en aankleding natuurlijk, maar we gaan het redelijk simpel houden allemaal.
Wij willen wel graag het geslacht weten, lijkt me toch wel leuk om er een beetje rekening mee te houden met de kamer en kleertjes.
Hoe gaat het verder met jullie dames? Veel last van kwaaltjes? Ik ben sinds gisteren wel bij vlagen misselijk, maar als ik dan wat eet gaat het gelukkig wel weer over.
Nog precies 1 week tot de echo, jeej! Lees net ook dat jij dan ook mag zaza, hoe laat heb jij je afspraak?
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
Klaartje schreef:Amber, hoe gaat het nu met jou?
Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat sinds gisteren iets minder. Was vorige week heel positief en zat voor mijn gevoel een beetje op een overlevingsdrang omdat mijn zus afgelopen vrijdag is getrouwd en wel wou dat zei een leuke dag had.
Besef nu steeds meer dat ik in 2 maanden tijd verdorie 2 miskramen heb gehad en ben heel bang voor een volgende zwangerschap. En het doet ook gewoon echt pijn
Maar aan de andere kant ik moet en wil positief blijven en hoop dat het ons binnenkort wel gegund is.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Pff amber, ik kan me ergens wel voorstellen dat de klap nu pas komt. Kun je er wel goed over praten met je vriend/vriendinnen/familie? Het is echt frustrerend dat het enige wat je kunt doen afwachten is. Ik hoop inderdaad heel hard met je mee dat je weer snel zwanger bent en een gezond kindje ter wereld brengt! Heel veel sterkte meis!
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
Klaartje schreef:Pff amber, ik kan me ergens wel voorstellen dat de klap nu pas komt. Kun je er wel goed over praten met je vriend/vriendinnen/familie? Het is echt frustrerend dat het enige wat je kunt doen afwachten is. Ik hoop inderdaad heel hard met je mee dat je weer snel zwanger bent en een gezond kindje ter wereld brengt! Heel veel sterkte meis!
dankjewel
Ja kan er gelukkig goed over praten met mijn man/moeder en zus ook mijn collega's en vrienden steunen me veel.
Ik kan inderdaad niets anders doen dan afwachten en mijn vertouwen terug zien te vinden.
Amber-- Ratel
Hallo allemaal,
Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik geloof dat ik me vanaf vandaag bij jullie aan mag sluiten.
Heb vanochtend 2 positieve zwangerschapstesten gedaan.
Daarstraks meteen al op aanraden van wat andere forummers (in mijn topic "zwanger en nu") de verloskundige
gebeld, zij gaat me vanmiddag of morgenochtend eventjes terug bellen voor een eerste echo en intake.
Gr. MissD
Ik heb nog niet alles gelezen, maar ik geloof dat ik me vanaf vandaag bij jullie aan mag sluiten.
Heb vanochtend 2 positieve zwangerschapstesten gedaan.
Daarstraks meteen al op aanraden van wat andere forummers (in mijn topic "zwanger en nu") de verloskundige
gebeld, zij gaat me vanmiddag of morgenochtend eventjes terug bellen voor een eerste echo en intake.
Gr. MissD
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
@ Klaartje; ja ben gek op kadootjes! Zaten ook wel leuk dingen in dat koffertje van de VK-> sokjes, luiertje, kortingsbon van €25,- voor de prenatal, hema of ikea en een tijdschriftje etc.
@ Amber sterkte meis...
@ MissD; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom
@ Amber sterkte meis...
@ MissD; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Dank je wel Pitbullgup, het is allemaal een beetje onverwachts snel. Moet geloof ik nog een beetje werkelijkheid gaan worden.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Amber: de klap komt altijd later! helaas, in het begin was ik ook vrij positief, maar als je het een paar dagen later begint te beseffen, is het ineens kei en keihard!! daarbij is dit ook nog eens de 2e in 2 maanden tijd! ik hoop dat je veel steun heb aan je omgeving en dat ze helpen, en je niet te veel belasten met de dooddoenders als "je kunt in ieder geval zwanger worden" alleemaal heeel lief bedoelt, maar niet wat je wilt horen!!
heel veel stertke de komende tijd
ik hoop wel dat je je vertrouwen terug kunt krijgen, ook al is dit echt gedaalt naar 0!! en ik weet hoe verdomd moeilijk dat is! ik wens je echt heel veel sterkte!
ik hoop wel dat je je vertrouwen terug kunt krijgen, ook al is dit echt gedaalt naar 0!! en ik weet hoe verdomd moeilijk dat is! ik wens je echt heel veel sterkte!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:Amber: de klap komt altijd later! helaas, in het begin was ik ook vrij positief, maar als je het een paar dagen later begint te beseffen, is het ineens kei en keihard!! daarbij is dit ook nog eens de 2e in 2 maanden tijd! ik hoop dat je veel steun heb aan je omgeving en dat ze helpen, en je niet te veel belasten met de dooddoenders als "je kunt in ieder geval zwanger worden" alleemaal heeel lief bedoelt, maar niet wat je wilt horen!!
Wat lief.. 'en de tranen rollen weer over mijn wangen!' Je berichtje doet me goed!
Heb gelukkig veel steun van mijn omgeving, inderdaad de opmerking zwanger worden lukt in ieder geval heb ik al een paar keer gehoord. Maar weet dat ze het goed bedoelen!
Amber-- Ratel
Grappig dat we tegelijk een echo laten maken! Ik moet om 16.15, s'middags dus pas, en jij? Ik vind het wel ontzettend spannend...Ik heb ook nog niet echt veel last van kwaaltjes dus ik hoop dat alles maar goed is! Het enige waar ik last van heb is gespannen borsten en behoorlijk moe. Verder voel ik weinig, heel af en toe voel ik bepaalde pijn in mijn onderbuik maar daar houd het dan ook bij op!
@ Amber. Wat rot voor je dat je je nu zo voelt maar wel heel begrijpelijk. 2 miskramen in een korte tijd is ook niet niks! Maar probeer moed te houden, ik duim heel hard voor je dat je snel weer zwanger mag zijn en dat het dan ook goed mag blijven gaan! heel veel sterkte en kracht toegewenst!
@Missd. Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
@PGB: Als je het hartje eenmaal kunt vinden, is het erg leuk om af en toe te luisteren Ik luister nu bijna iedere dag, vind m nu ook binnen 5 minuutjes.
@MissD: Gefeliciteerd! Super voor jullie dat je zo snel zwanger bent geraakt Ookal is het natuurlijk wel een beetje schrikken, omdat je dat waarschijnlijk niet had verwacht
@All: Wij hebben afgelopen vrijdag de babykamer, kinderwagen,maxi cosi en box besteld.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=14497&groep_id=109&merk=2510
We hebben de hanglegkast er ook bij besteld..
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=15639&groep_id=559&merk=5391
En dan de maxi cosi cabriofix en een witte box met lade...
Nou weer genoeg geld uit gegeven dus.. en we zijn er nog niet hahah Maargoed, dit was dan wel het duurste..
Vandaag een nieuwe kledingkast op onze kamer in elkaar gezet, zodat onze 2e slaapkamer nu leeggehaald kan worden om als babykamer te gaan dienen . De muren moeten ook nog gestuct worden, want die zien er niet uit. . maargoed daar hebben we nog genoeg tijd voor!!
@MissD: Gefeliciteerd! Super voor jullie dat je zo snel zwanger bent geraakt Ookal is het natuurlijk wel een beetje schrikken, omdat je dat waarschijnlijk niet had verwacht
@All: Wij hebben afgelopen vrijdag de babykamer, kinderwagen,maxi cosi en box besteld.
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=14497&groep_id=109&merk=2510
We hebben de hanglegkast er ook bij besteld..
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=15639&groep_id=559&merk=5391
En dan de maxi cosi cabriofix en een witte box met lade...
Nou weer genoeg geld uit gegeven dus.. en we zijn er nog niet hahah Maargoed, dit was dan wel het duurste..
Vandaag een nieuwe kledingkast op onze kamer in elkaar gezet, zodat onze 2e slaapkamer nu leeggehaald kan worden om als babykamer te gaan dienen . De muren moeten ook nog gestuct worden, want die zien er niet uit. . maargoed daar hebben we nog genoeg tijd voor!!
Gast- Gast
Ik kan met mijn laptop niet reageren er wordt steeds gezegd fout op de pagina. Dan maar ff met mijn telefoon maar dat vind ik niet handig.
Razz leuk kamertje en mooie wagen!
Missd gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Klaartje mijn klachten zijn denk ik wel bekend. Ik ben echt beroerd moet vaak overgeven en ben ontzettend moe.
Ik kreeg gisteren een kaartje van een vriendin. Erg leuk om zoiets te krijgen.
Razz leuk kamertje en mooie wagen!
Missd gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Klaartje mijn klachten zijn denk ik wel bekend. Ik ben echt beroerd moet vaak overgeven en ben ontzettend moe.
Ik kreeg gisteren een kaartje van een vriendin. Erg leuk om zoiets te krijgen.
studiebol- Ratel
Heeey hij doet het weer, ik wilde op me werk reageren maar het lukte niet (misschien hebben ze me door )
Amber: ik wilde je niet aan het huilen maken hoor!!! en inderdaad iedereen bedoelt het goed.
razz: leuk kamertje zeg! willen jullie dan ook de style aanhouden zoals op de foto's of hebben jullie wat anderd in jullie hoofd?
wij hebben deze kinderwagen.
ik vond het wel een leuke kleur omdat roze en blauw hierbij leuk vindt staan! lekker neutraal.
het ledikantje en commode staan op zolder, dus pas over aantal weken kan ik daar foto van laten zien!
Amber: ik wilde je niet aan het huilen maken hoor!!! en inderdaad iedereen bedoelt het goed.
razz: leuk kamertje zeg! willen jullie dan ook de style aanhouden zoals op de foto's of hebben jullie wat anderd in jullie hoofd?
wij hebben deze kinderwagen.
ik vond het wel een leuke kleur omdat roze en blauw hierbij leuk vindt staan! lekker neutraal.
het ledikantje en commode staan op zolder, dus pas over aantal weken kan ik daar foto van laten zien!
joyce0606- Kletskop
Joyce een vriendin van mij heeft die wagen volgens mij ook zij is er erg tevreden over!
Hij doet het bij mij nu ook weer, gelukkig maar ik vind reageren via mijn telefoon niet zo prettig.
Hij doet het bij mij nu ook weer, gelukkig maar ik vind reageren via mijn telefoon niet zo prettig.
studiebol- Ratel
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: