Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  pitbullgup ma 25 apr 2011 - 20:07

Stiekem vliegen de dagen voorbij Very Happy

Ik heb nog steeds niet veel klachten... alleen gevoelige borsten en wat sneller moe en sinds dit weekend proef ik zout in het eten heel sterk. Dat is niet zo lekker moet ik zeggen dus maar flink minderen met het zout (is zoiezo niet zo erg qua gezondheid).
ik zit gelukkig ook veel op het werk en dat scheelt wel in de energie sávonds zolang ik aan de gang blijf als ik ga zitten kak ik wel helemaal in hahaha

@ Razz; oehhh twaalf weken

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 22:39

@ Hazeltje : Kan niet wachten tot ik hem of haar voel !!!..Ik zou dan inderdaad ook denken .. nahhh dat was niets.. en dan de volgende keer weer denken.. ohh das toeval hahaha.

@Mickey: Pff die moeheid ja.. weet er alles van. Kan nu zeggen dat ik al 2 dagen niet meer moe ben geweest! terwijl ik toch al t hele paasweekend aan het werk ben. Als het goed is wordt de moeheid ook minder na het eerste trimester. Hope so, want dan heb ik dus helemaal niets meer te klagen. Heb verder nergens last van/of gehad.

@joyce0606: Vervelend he die borsten die maar blijven groeien Laughing Ik heb heel lang een A cupje gehad, toen kreeg ik 2 jaar geleden een B cup. Nu heb ik voortaan een C, maar die is dus ook al weer te klein aan het worden :o En ik maar klagen als puber 'Ík krijg noooooit borsten' :P Maargoed eerst maar eens zien wat er van over blijft na de zwangerschap en borstvoeding laughcry

@PGB: Als je al verschil merkt in je smaak, zal je reuk ook nog wel sterker worden. Das ook erg.. een vuilnisbak vanuit de andere kant van een ruimte al ruiken . bahh :P

@ all: Wij gaan zaterdagochtend voor de babykamer kijken.. Ik denk dat we eerst naar de babydump gaan..heb er nu al zin in !!

Gast
Gast

Bericht  Klaartje ma 25 apr 2011 - 23:21

Pff, ik heb vandaag een beetje een onzekere dag geloof ik, ook al heb ik verder geen reden tot verhoogde bezorgdheid. Ga mezelf maar een beetje proberen af te leiden. Hoe is het met jullie?

Razz: lijkt me echt zo leuk om spulletjes uit te zoeken, veel plezier alvast!
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  Amber- ma 25 apr 2011 - 23:35

Hallo meiden.
Heb hier al een tijdje niet meer gereageerd sorry, druk met van alles.
En kom nu meteen met een egobericht maar heb even wat advies/steun nodig.

Ik heb sinds vanochtend bloedverlies. Sinds ongeveer 11.00 wat meer. Het is lichtrood/roze zonder stolseltjes. Heb ook geen buikpijn (maar heb ik bij mijn vorige miskraam ook niet gehad).
Nou heb ik gister voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben weer sex gehad, wat gevoelig was. Ik weet dat het daardoor kan komen, maar ook zoveel en een dag later pas?

Ik weet dat een aantal van jullie ook wat bloedverlies hebben gehad, hoeveel was dit?

Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Klaartje ma 25 apr 2011 - 23:39

Heej amber,

heb er zelf geen ervaring mee/verstand van, maar wil je wel sterkte wensen met afwachten! Want dat is voorlopig het enige dat je kunt doen of niet?
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup ma 25 apr 2011 - 23:50

@ Razz; wat leuk spulletjes uitzoeken Very Happy
@ Klaartje; waar ben onzeker over dan?
@ Amber; Anders even je VK bellen! Het kan heel goed door het seksen komen natuurlijk maar toch... Ik heb een paar dagen oud bruin bloedverlies gehad was best veel (maandverband zat wel vol) maar dat was geen roze/rood bloedverlies....
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Amber- ma 25 apr 2011 - 23:56

pitbullgup schreef:@ Razz; wat leuk spulletjes uitzoeken Very Happy
@ Klaartje; waar ben onzeker over dan?
@ Amber; Anders even je VK bellen! Het kan heel goed door het seksen komen natuurlijk maar toch... Ik heb een paar dagen oud bruin bloedverlies gehad was best veel (maandverband zat wel vol) maar dat was geen roze/rood bloedverlies....

Heb de verloskundige gebeld. Gaf aan dat het nog te vroeg was voor een echo en het inderdaad door de sex kon komen. Moest afwachten en eventueel donderdag weer bellen.
Bij jou was het ook best veel. Heb wel maandverband voor maar daar komt bijna niets in het is tijdens het plassen en als ik afveeg.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup di 26 apr 2011 - 0:35

@ Amber; Als het zo weinig is zou ik proberen niet al te veel zorgen te maken er over. Volgende keer minder wild seksen Wink :P Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Klaartje di 26 apr 2011 - 1:32

pitbullgup schreef:@ Klaartje; waar ben onzeker over dan?
Tsja... dat ik straks de echo heb en het hartje niet klopt denk ik. Al weet ik echt wel dat de kans dat het gewoon goed zit een stuk groter is dan dat het mis is. Maar vandaag doen m'n borsten bijvoorbeeld geen pijn, dus daar word ik dan een beetje onzeker van. Maar goed, gewoon even doorbijten denk ik, want ik kan toch niet meer dan afwachten.
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 1:34

Ik heb ruim een week bloedverlies gehad.
Oud en helder en roze-achtig. Met stolsels en zelfs iets waarvan ik dacht dat dat het kindje was.
Maar ons hummeltje zit nog gewoon lekker warm in mijn buik Very Happy

Probeer je er niet te druk om te maken hoor.
Deed ik ook en de meeste vrouwen hebben wel wat bloedverlies.
Hou het goed in de gaten en anders donderdag gewoon terug bellen.
Bij mij hebben ze met 6 weken een inwendige echo gedaan en toen hebben we het hartje ook al zien kloppen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 26 apr 2011 - 3:03

Klaartje schreef:
pitbullgup schreef:@ Klaartje; waar ben onzeker over dan?
Tsja... dat ik straks de echo heb en het hartje niet klopt denk ik. Al weet ik echt wel dat de kans dat het gewoon goed zit een stuk groter is dan dat het mis is. Maar vandaag doen m'n borsten bijvoorbeeld geen pijn, dus daar word ik dan een beetje onzeker van. Maar goed, gewoon even doorbijten denk ik, want ik kan toch niet meer dan afwachten.

Klaartje ik kan me heel goed vinden in je onzekerheid. ik moet zeggen dat ik van week 6 tot week 7 echt helemaal geen klachten meer had, borsten deden niet meer zeer en alles, en een paar dagen later begon het weer, en erger dan ooit! en wat betreft de echo is dat inderdaad echt zenuwslopend, ik denk dat iedereen hem wel even knijpt voor de echo, zelfs als deze de vorrige keer goed was..je hoort en leest ook zoveel, maar houd de moed erin! ik denk maar zo, zolang ik geen bloed zie is het goed, en dan nog gaat het bij de helft nog goed, check hier de verhalen ook maar.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Floor di 26 apr 2011 - 3:06

Rare vraag, maar ik heb al ruim een week enorme pijn aan mijn tepels. Echt de tepel zelf, niet het tepelhof. De tepel is net als het tepelhof wel gewoon donker van kleur, alleen in het midden is het rood, net of het stuk/kapot is. Het doet echt heel veel pijn. (dus ik ga er vanuit dat het echt stuk is aangezien het nu na een week nog niet over is, het voelt een beetje als een erge schaafwond midden op m'n tepels).
Kan ik hier wat tegen doen? Heeft iemand dit ook?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- di 26 apr 2011 - 5:23

meiden dankjewel voor jullie reacties. Vooral het voorbeeld van Hazeltje geeft mij hoop.
Ik heb nog steeds bloedverlies ene moment wat meer als het andere. Maar heb wel maandverband nodig. Het is afwachten nu.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 26 apr 2011 - 6:00

amber22 schreef:meiden dankjewel voor jullie reacties. Vooral het voorbeeld van Hazeltje geeft mij hoop.
Ik heb nog steeds bloedverlies ene moment wat meer als het andere. Maar heb wel maandverband nodig. Het is afwachten nu.

ok, spannend, afwachten maar...zolang het alleen bloed is..en geen stolsels
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Amber- di 26 apr 2011 - 6:11

joyce0606 schreef:
amber22 schreef:meiden dankjewel voor jullie reacties. Vooral het voorbeeld van Hazeltje geeft mij hoop.

ok, spannend, afwachten maar...zolang het alleen bloed is..en geen stolsels

Dankjewel. Het is inderdaad alleen bloed en geen stolsels.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 26 apr 2011 - 6:15

Zo wat is hier een boel geschreven!
Razz fijn hoor dat je op de 12 weken zit! Leuk dat je al gaat kijken voor een babykamer!
Amber veel sterkte hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
Floor wat jij zegt herken ik niet, maar ik heb wel ontzettend veel jeuk aan mijn linkerborst en dan vooral de tepelhof er zitten ook wat schilfertjes.

Oh sorry de rest weet ik ff niet meer!

Hebben jullie leuke pasen gehad? wij wel, zondag lekker gebbq-ed was heerlijk en ik voelde me ook goed dus dat was ook fijn. Gisteren hele middag op het terras gezeten was ook genieten!

Wat betreft de namen daar zijn we nog niet over uit, we hebben het er wel eens over maar nog niks besloten.
Wij gaan als we een goede echo hebben gehad ook kijken voor een babykamer en een kinderwagen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup wo 27 apr 2011 - 3:38

@ Floor; wat vervelend... Misschien wat calendulazalf er op smeren zodat het wat kalmeert en geneest?

Even ego; Jehhh vandaag 7 weken :face: Vandaag weer fotootje gemaakt en je ziet wel verschil tussen de 5 weken en nu nerd Als ik vanavond tijd heb zal ik ff fotootjes plaatsen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor wo 27 apr 2011 - 3:44

Dat heb ik nog wel liggen, misschien moet ik er dat maar eens op smeren.
Ben benieuwd naar je foto's!
Heb jij je al opgegeven bij Fontys? Ik werd vandaag teruggebeld, 9 mei heb ik een echo daar, ze waren dringend op zoek naar vrouwen die tussen de 10 - 14 weken zitten, die zijn er blijkbaar weinig als vrijwilligster.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  pitbullgup wo 27 apr 2011 - 4:02

@ Floor; Ja had me opgegeven maar de tijd dat ik aan mijn 10 weken zit zit die cursus er bijna op dus ik kom waarschijnlijk pas na augustus daarvoor in aanmerking
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol wo 27 apr 2011 - 5:12

Grappig dat je al foto's hebt gemaakt pgb! Volgens mijn vriend is mijn buik ook dikker maar ik zie het niet, maar goed nogmaals ik heb al een buikje vanmezelf dus ik denk dat je het dan ook minder snel ziet. Al had ik gisteravond wel dat een broek die normaal eigenlijk net iets te groot zit savonds wat strak zat.

Ff een vraagje ik heb een tijdschrift waardan in staat wat er in welke week gebeurd. Afgelopen zondag was ik denk ik 7 weken(weet het niet precies omdat ik nog geen echo heb gehad) maar mijn laatst menstruatie begon op een zondag dus ik ga er vanuit dat ik elke zondag een week verder ben dat klopt toch? Maar goed nu is mijn vraag eigenlijk welke week moet je dan lezen in dat tijdschrift? Zit ik dan nu in week 8 of in week 7?

Edit; ik heb het gisteren ook mijn teamleider vertelt dit omdat ik me vorige week ziek had gemeld, vond het toch niet zo netjes. Hij gaf ook aan dat hij het prettig vond dat hij het nu wist en dat ik rustig aan moest doen en als het niet ging dan ging het niet en moest ik me ziek melden. Nou hartstikke aardig hoe hij dus reageerde. Ook heb ik het gisteren een vriendin vertelt ivm koninginnenacht/dag ik ga altijd flink op stap dan met haar maar goed ik weet niet hoe lang ik het volhoud en dat vind ik zielig voor haar. Zij reageerde heel leuk maar zei ook meteen dat ze het al wel vermoedde door dat ik niet drink en niet bleef slapen bij haar als we gingen stappen, dat doe ik normaal namelijk altijd! Nou blijkt wel weer dat ik slecht kan liegen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Amber- wo 27 apr 2011 - 6:44

Hallo,

IK wil het ook hier even zeggen, waar ik al bang voor was is waar ik heb binnen 3 maand de 2e miskraam gehad.
Voor jullie wens ik allemaal een goede zwangerschap toe en ik hoop me over een tijd weer aan te kunnen sluiten.
Ik blijf positief en we gaan vol goede moed weer verder.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  mickey wo 27 apr 2011 - 7:24

Oh jee Amber... wat naar! Hopelijk kun je je inderdaad weer snel aansluiten hier.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  liesje wo 27 apr 2011 - 7:36

hoi meiden,

ik kom me hier melden. ik heb vanmorgen en vanmiddag 2 positieve testen gehad van clear bleu. ik ben spontaan zwanger geraakt dit keer met ons dochtertje liep ik bij de gyn en ben ik mbv clomid zwanger geraakt. ik moet nog er wennen aan het idee omdat het zo snel is gegaan en eigenlijk nog niet gepland wat er aan te plannen valt. ik weet nog niet hoe ver ik ben volgens de 2de test ben ik verder dan 5 weken. volgende week maandag ga ik de vk bellen voor een afspraak en misschien ben ik snel aan de beurt omdat ik niet weet hoe ver ik ben.

Amber wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk is de 3e keer scheepsrecht was bij ons wel zo bij ons eerste kindje dikke knuffel iig

ik hoop snel weer te kunnen reageren en dan doe ik het op iedereen

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 7:52

@PGB: Wat jammer dat je dan nog lang moet wachten op de gratis Echo! Ik ga van de week ook een foto maken van mijn buik(je).. vind ik wel leuk, zo vanaf de 12 weken om de 4 weken een nieuwe foto ofzo Laughing Maar vind het moeilijk een mooie foto te maken, en mijn vriend maakt al helemaal scheve foto's haha.

@Amber: hug sterkte meid.. t is niet niks 2x in 3 maanden zeg pff..

@Liesje: Gefeliciteerd! Nou hopen dat je snel aan de beurt bent, zodat je weet hoe ver je bent. Heb je een erg onregelmatige cylcus.. omdat je het daar niet vanuit terug kan rekenen?

@all: Ik krijg al veel opmerkingen van collega's en familie, dat ik al een beste buik heb voor 12 weken. Sommige vragen ook of ik wel zeker weet dat het er 1 is haha Laughing Jajaja dat weet ik wel zeker na 2 echo's. Morgen dan mijn gratis echo bij de Fontys..dan kan ik het nogmaals checken :P Mijn moeder gaat ook mee.. en och ze is toch zo blij dat ze mee mag! Vrijdagavond naar de babydump en dan zaterdag, koninginnedag, toch maar de stad in. Dan maar nuchter en niet rokend, zal vast wel gezellig zijn.

Gast
Gast

Bericht  Klaartje wo 27 apr 2011 - 9:37

Allereerst: Amber, heel veel sterkte! Ik vind dat je er echt knap mee omgaat. hug

Joyce, thnx voor je woorden. Voel me vandaag weer een stuk geruster gelukkig. smile

Liesje: gefeliciteerd!

@all: we hebben het vandaag aan mijn schoonmoeder verteld, ze was heel blij en ze had al zo'n vermoeden... dus we hebben meteen het eerste babyspul binnen! Ze had twee rompertjes gekocht, we mochten er elk één uitpakken. smile Heel lief.
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: