Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  studiebol vr 27 mei 2011 - 5:56

Zoo wat een lange dag, het was verder allemaal wel interessant maar erg lang! Was blij dat ik met een collega mee reed kon ik lekker gewoon als passagier mee rijden!

Wat betreft die opmerking, tja ik maak me er nu niet meer duk om hoor, maar vind het wel knap vanmezelf dat ik het heb uitgelegd(meestal houd ik gewoon mijn mond,ben niet zo assertief op dat soort momenten) Ik respecteer het ook als mensen het niet doen, en misschien als het een kindje was geweest dat ik het dan ook niet had gedaan. Maar jeetje met een kindje staat je leven al zo op zijn kop dus met 2 helemaal. Dus waar ik me op voor kan bereiden dat wil ik dan graag doen.

Zaza vervelend dat je zo moe bent! hoop voor je dat het snel opknapt
Hazeltje, wat jammer dat je geen schoentjes hebt kunnen vinden! Dat van dat ruiken herken ik wel hoor, dan loop ik ergens en ruik ik wat, haha dan ben ik ook aan het zoeken waar het vandaan komt Very Happy Very Happy
Parels heerlijk zo'n vrije dag! Die heb ik deze week niet gehad en dat merk ik echt wel hoor, ben kapot!
Razz mooie echo hoor! Al veel geshopt??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:58

Jaa we hebben vanavond geshopt .. 3 leuke setjes kleding gekocht. Bij de kruidvat hebben ze nou ook allemaal leuke nijntje spulletjes in de aanbieding.. dus daar heb ik ook wat van ingeslagen; rompertjes, sokjes, slabbetjes,pyamatje en een omslagdeken ( lekker roze hihi).

Gast
Gast

Bericht  Floor vr 27 mei 2011 - 17:59

Razz88 schreef:Jaa we hebben vanavond geshopt .. 3 leuke setjes kleding gekocht. Bij de kruidvat hebben ze nou ook allemaal leuke nijntje spulletjes in de aanbieding.. dus daar heb ik ook wat van ingeslagen; rompertjes, sokjes, slabbetjes,pyamatje en een omslagdeken ( lekker roze hihi).
Leuke dingen gekocht dus! die omslagdeken heb ik ook gekocht (maar dan veilig een grijze :-) )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol vr 27 mei 2011 - 23:07

Razz wat leuk dat je geshopt hebt! Soms denk ik ook al wel zal ik iets kopen, maar ja we willen ook graag weten wat het wordt dus ik wacht nog maar ff! We hebben ook al best wat dingetjes gekregen! Leuk hoor dat die mensen dat zo doen!

Tja verder weinig nieuws hier... dit weekend maar wat rustig aan doen want ik ben behoorlijk moe en anders kom ik mijn werk week weer niet door Very Happy Gelukkig hoef ik maar 3 dagen te werken dus dat is wel ff fijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 19:15

Hai dames!!

Mag ik met jullie mee komen schrijven!?!? Ik ben inmiddels 6 weken en 1 dag zwanger en dus eind januari uitgerekend. Kan nog nét dus, in dit topic haha! Zie dat veel van jullie al weer verder zijn in de zwangerschap en de eerste echo hebben gehad. Ik heb al wel een intake staan bij de verloskundige, maar moet zo nog even bellen voor een eerste echo afspraak!

Heb nog niet heel veel last van kwaaltjes. Reden dat ik een test deed was wel omdat ik zo'n beetje elke avond om 20.30 lag te slapen. Maar als dat alles is :P. Heb wel wat steken in mijn liezen. 's Ochtends en 's avonds 'zeurt' het een beetje. Geen felle steken, maar een soort ongesteldheidsgevoel. Meer hier dit gehad?

Heb al over een aantal van jullie gelezen, maar zal straks nog even uitgebreid reageren.
Studiebol hoe is het met jou!? Las toen je topic over je echo.. een tweeling! Spannend hoor!
En Belgje: is je buik alweer gegroeid? Ik zag een foto van je in dit topic, das écht al een flinke buik.. mooi hoor smile. Had je dat bij je vorige kindje ook?

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 29 mei 2011 - 20:21

Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Die steken/krampjes heb ik in het begin ook een tijd gehad.
(oude bekende? aangezien je Hazeltje Belgje noemt?)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  pitbullgup zo 29 mei 2011 - 20:30

@ Nicci; welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
@ Razz;heerlik dat roze smile

Van het weekend naar de babaydump geweest pffff wat was het daar druk. Naar wagens gekeken en we gaan voor de maxi cosi mura 4... vind de joolz ook super gaaf maar echt te duur.
Heb een hele mooie complete mura 4 gevonden op marktplaats die maar een paar keer gebruikt is :face: nu even afwachten want een ander stel zou vandaag of morgen iets laten weten.... fingers crossed dat hun m niet willen!

edit; oeh helemaal vergeten eind van de middag hebben we de termijn echo I love you
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Floor zo 29 mei 2011 - 20:45

@pbg, wij hebben ook de mura 4 besteld. Welke kleur heb je op het oog?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Klaartje zo 29 mei 2011 - 20:46

Hazeltje, hoe vond je man het parachutespringen? Lijkt me echt heel gaaf, maar ga het nooit doen.smile

Razz, mooie echo! Had ook je buikfoto gezien, ziet er goed uit.smile

Zaza, vind het echt knap dat je het nieuws zo lang voor je hebt kunnen houden! Ik heb het mijn meest nabije familie al 1 dag na de test verteld. Maar wordt wel heel leuk om het straks te vertellen, veel plezier bij de echo morgen!

Nicci, gefeliciteerd en welkom! Ik heb in week 4-5 ook ongesteldheidsachtige krampen gehad, is waarschijnlijk het oprekken van je baarmoeder.

Floor, maak jij het mensen lekker moeilijk om anoniem te zijn... scherp hoor.:P

PBG, leuk dat jullie een wagen hebben uitgekozen, hoop voor je dat je die van marktplaats kunt kopen.smile En morgen alweer een echo, veel plezier!

Hier gaat het op de vermoeidheid en af en toe heftige honger na best goed, zo goed dat ik 'm soms een beetje knijp voor de echo woensdag. Maar goed, nog heel even geduld en dan zien we het wel. Zal wel heel heel heeeel erg blij zijn als ik weer het hartje zie kloppen. Echt shopkriebels heb ik nog niet, denk dat dat wat meer zal komen als ik het geslacht weet.
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11

Bericht  pitbullgup zo 29 mei 2011 - 20:52

@ Floor; Die van marktplaats is zwart met rode binnenkant/bekleding maar ik vind de bruine ook heel gaaf. (en de paarse vind ik mega stoer maar dat is zo raar als het een jongetje word Wink)
@klaartje; ik heb ook weer kriebles voor vanmiddag hoor... moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet een afspraak heb durven te maken voor de combi-test omdat ik eerst deze echo wil afwachten Embarassed
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor zo 29 mei 2011 - 21:01

@ klaartje, sorry maar het viel me gewoon op. Hazeltje noemt zich op dit forum toch niet zo.
Die shopkriebels komen vast nog wel!

@ pbg, die paarse is ook super he, die wou ik eerst ook, maar vond ik te duur nieuw in de winkel. Ik heb je even een mail gestuurd. Veel plezier bij de termijn echo!!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Klaartje zo 29 mei 2011 - 21:02

pitbullgup schreef:@klaartje; ik heb ook weer kriebles voor vanmiddag hoor... moet ook eerlijk zeggen dat ik nog niet een afspraak heb durven te maken voor de combi-test omdat ik eerst deze echo wil afwachten Embarassed
Okee, ben ik toch niet de enige.smile Mijn man is er veel relaxter onder, die heeft zoiets van het zit gewoon goed, klaar.:P Ik ben niet echt gelovig, maar vraag God de laatste tijd toch best vaak of ie er alsjeblieft voor kan zorgen dat de baby het goed maakt.Wink Hoe laat mag je vanmiddag?
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Klaartje zo 29 mei 2011 - 21:04

Floor schreef:@ klaartje, sorry maar het viel me gewoon op. Hazeltje noemt zich op dit forum toch niet zo.
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, vond het juist wel grappig.Very Happy
Klaartje
Klaartje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  pitbullgup zo 29 mei 2011 - 22:07

@ floor; thanx. Je hebt mail terug Very Happy
@ Klaartje;Ik had dat vorige keer voor de echo ook al. Voor de rest maak ik me niet al te veel zorgen gelukkig...ik moet om half 5 dus als ik vanavond nog tijd heb plaats ik wel een up-date smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 23:25

Meiden vandaag succes bij de echo!
Ik moet zo gaan werken tot 7 .. pfff!
Gelukkig deze week maar 3 dagen!

Gisteren was best een heftige dag met veel wisselende emoties (sommigen begrijpen dat misschien niet, haha, het klinkt ook heel stom als ik het zo vertel!), mijn vriend zit in de degradatie-nacompetitie met zijn team, het 5de jaar op rij al, en dan is er altijd zo'n spanning. Gisteren was de beslissende wedstrijd uit voor ronde 1 (hierna nog een ronde, uit en thuis, dan valt de uiteindelijke uitslag), en godzijdank hebben we die gewonnen na een nederlaag thuis vorige week. Mijn vriend werd nog een keer flink uitgefloten en ze bleven maar roepen 'rood rood rood' haha, nu is mijn vriend het meest schattige en lieve ventje wat er bestaat nog nooit ruzie met iemand gehad, dus ik heb ze even een grote mond gegeven, toen was de tegenpartij wel echt DIRECT stil. Nu viel het mij nog mee hoe ik me gevoeld heb, ik ben gewoon voor mijn doen echt vrij relaxt geweest die dag, maar vannacht (ik moest serieus 8x plassen!) had ik ineens weer wat oud bloed Sad en nu bij het afvegen nog steeds af en toe zo'n waas .. en nu kan ik het na ons hele begin best aardig relativeren en ik voel ook genoeg, maar als het meer wordt geef ik de verloskundige toch echt een gil hoor!

Sorry voor mn beetje egoberichtje btw!
Wij hebben deze kinderwagen uitgezocht, ideaal om langs de lijn door de bagger heen te baggeren Wink
Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 25 574397

En nu moet ik gaan werken, sorry! Vanavond meer! X

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 30 mei 2011 - 0:43

Nicci gefeliciteerd en Welkom!
PGB veel plezier vandaag met je echo!
Parels, haha ik snap wel een beetje wat van die emoties. Niet dat ik van voetbal houd maar ik zou denk ik ook opkomen voor mijn vriend. En ach die hormonen he:-) Jullie hebben een easywalker besteld of niet? Wij gaan waarschijnlijk voor de duowagen van de easywalker!

Sjongen jonge de rest weet ik niet meer zeker!
Klaartje ik snap best hoor dat je af en toe spanning hebt dat het niet goed is met de kindjes.. is misschien ook wel wat logisch.

Ik had vandaag de combitest. We hebben geen verhoogde kans. Was een hele vriendelijke echoscopiste, ik vind die echo's echt onzettend onduidelijk. Krijg steeds te horen dat alles goed is, maar ik zie alleen maar vlekken als ik die echo's bekijk. Zij heeft alles uitgelegd en ook ingezoomd, zo leuk. Het is dus helemaal geen vlek maar al echt een kindje, ze zitten beide in een soort kleermakerszit Very Happy 2 handjes, 2 voetjes, de kaaklijn, het maagje ze heeft zo veel aangewezen. Vond ik echt super van haar.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  zaza ma 30 mei 2011 - 1:15

@Nicci: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Klaartje: Ik vond het af en toe best moeilijk hoor om mijn mond te houden maar tot nu toe is het gelukt! Ben aan de ene kant wel blij als iedereen het gewoon weet maar aan de andere kant vind ik dit nu ook wel wat hebben!
Ik heb net als jij last van vermoeidheid en enorme honger. Verder heb ik weinig last van kwaaltjes. Dus ik vind het ook weer heel spannend om morgen de echo te hebben!
Jij ook heel veel plezier woensdag met de echo.

@PGB: Veel plezier met de echo straks!

@Parels: Wat vervelend dat je last hebt van oud bloed verlies! Hopen maar dat het weer snel stopt!en agh die hormonen...die horen erbij:P
Jullie hebben een mooie wagen uitgezocht.

@Studiebol: Wat fijn dat jullie geen verhoogd risico hebben! Is toch weer een hele geruststelling. Leuk ook dat ze alles uitgebreid liet zien.

Ik ben nu al weer zenuwachtig voor de echo van morgen...maar gelukkig is het al weer bijna zo ver! Verder heb ik eigenlijk weinig te melden...

zaza
zaza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 2:31

@ Nicci: Welkom en gefeliciteerd! Ben je een oude bekende aangezien je mij bij mijn oude forumnaam kent?

@ PBG: En, heb je al wat over de wandelwagen gehoord?

@ Klaartje: Mijn man vond het springen GE-WEL-DIG.
Echt een super ervaring en als ik bevallen ben (nou ja, ietsje later haha) dan wil hij een keer met zijn tweetjes. Hij vind dat ik het ook mee moet maken haha. Ik had trouwens de eerste 12 weken ook niet al teveel kwaaltjes hoor. Dat is daarna pas gekomen…

@ Parels: Ik herken je stemminswisselingen erg goed.
Mijn man wil best even een mailtje naar je vriend sturen waar hij rekening mee moet houden hoor :P
Wat vervelend van je bloedverlies. Maar dat kan best een oud wondje zijn ofzo. Maar inderdaad. Bi jonzekerheid gewoon je VK bellen!

@ Studiebol: Wat fijn!!! Dan zul je dadelijk je ogen bij de 20wk echo wel uitkijken haha. Wat je daar alelmaal ziet. Dan kun je ook de hartkamers enzo al zien!

Wat een helse nacht hebben wij gehad!
H. is verkouden en raakt daardoor haar tutje steeds kwijt.
Met als gevolg dat ze elk halfuur tot een uur wakker werd. Ik kon gelukkig om 12u naar huis en heb lekker twee uur liggen slapen.
Zo nog de bedden verschonen en dan ga ik H. maar wat eerder op het KDV ophalen. Lekker op de fiets.
Dit was mijn enige dagje werken! Lekker hoor.
Zaterdag komen er een heel stel vriendinnen van het vorige forum met hun kindjes! Echt gezellig! Oh en morgen moet ik nog naar de gyn. Controle, weet niet of ik dan weer een echo krijg…

Oh ja, gisteren echt een rotdag gehad. Ik was zo moe, lamlendig en misselijk. We zijn wat wezen wandelen met mijn ouders en toen kreeg ik op de treugweg last van mijn buik. Hopelijk begint de ellende niet nu al!!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 30 mei 2011 - 4:21

hallo dames!

zo ik ben ook weer opgestaan!

nicci: welkom! en gefeliciteerd! leuk dat je met ons mee komt praten!

hier vanmiddag echo gehad. alles was goed met de beeb! VK zei dat het een kleine druktemaker was, het was aan het schoppen, duimen, en had de hik en dat in de paar minuten dat we hebben kunnen kijken! alles is helemaal perfect gegroeid, dus erg blij!

wat betreft de cyste ook goed nieuws! hij is geslonken, dus hoeft er verder geen actie ondernomen worden, de VK verwacht dat hij over 2 á 3 weken volledig weg is! yes!! nu dus echt gaan genieten.

nou ik moet weer aan de slag met studie (over 2 weken weer examen)

Laatst aangepast door joyce0606 op ma 30 mei 2011 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 5:44

@nicci: Welkom smile

@joyce0606: Wat super fijn dat de cyste geslonken is !! nu inderdaad lekker genieten! Mooie echo ook smile

Ik heb ontzettend last van mijn stuitje.. pff .. en straalt af en toe door tot mijn onderrug.. woensdag maar eens aan de verloskundige vragen hoe dit kan komen Neutral .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 5:52

DANK allemaal voor het warme welkom!

@Hazel: nee geen oude bekende. Heb alleen ook op het vorige forum veeel meegelezen. Had alleen nooit zoveel zin om te reageren Wink! Vooral vanaf het moment dat mijn vriend en ik de pil de deur uit deden was ik veel in het 'zwangerschap en mama's ' gedeelte te vinden. Vandaar! Hoe ver ben jij nu? Vervelend dat je je gister zo lamlendig voelde, vandaag alweer wat beter?

@Joyce 0606: wat een mooi echo zeg!! en ik weet het verhaal niet omtrent de cyste, maar goed nieuws! Fijn!

@Razz88: naar van je stuitje.. iets teveel gedaan misschien de afgelopen dagen?

@Zaza: Succes morgen bij de echo!! Welke echo is het?

@studiebol; fijn dat de combitest goed was. en dat er nu de tijd werd genomen om dingen uit te leggen!

Hier zijn gangetje. Vandaag gebeld voor de eerste echo en ik mag 22 juni om 12.15!! Op zich wel lekker op tijd (had liever om 8 uur gehad, maarja .. kan niet alles hebben). Dus nog drie weekies en dan kunnen we zien of alles goed is! Vind het wel moeilijk om ook tot de echo het gevoel van 'zwanger zijn' toe te laten. Hadden jullie dat ook? Het is net alsof die echo pas echt bevestiging geeft. Verder heb ik de hele dag zeurende pijn in mijn lies, iemand ervaring mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 5:56

Oh op die manier!
Ik ben nu 13 weken en 1 dag.
Nee, ik herken het niet zo van de pijn in je liezen.

Maar i kdnek dat je je banden voelt.
Daar heb ik alleen last van als ik snel opsta of moet niezen.

Ik heb niet zo;n fijne eerste 10 weken gehad dus ik had er deze keer ook veel moeite mee om me zwanger te voelen.
Maar dat is na de termijnecho helemaal bijgedraaid Very Happy

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 30 mei 2011 - 6:29

Nicci, ik heb vanaf het begin al echt buikpijn, de hele dag. En vanaf een week of 6/7 moet ik ook echt regelmatig overgeven. Verstandelijk weet ik dan wel dat ik zwanger ben maar toen ik de eerste echo zag werd het toch echter, en toen het ziekenhuis aangaf dat het ook goed was, en dat ik vandaag weer de kindjes heb zien bewegen en die vrouw van alles heeft uitgelegd maakt het helemaal echt.
Hoeveel weken zwanger ik ben wisselt per week Very Happy ik houd gewoon aan dat maandag mijn wisseldag is en dan ben ik nu 12 weken zwanger.

joyce mooie echo hoor! fijn dat de cyste is gekrompen, dat is zeker wel goed nieuws!

Razz, ik heb toen wel eens van een vriendinnetje gehoor dat alles wat weker/zachter word door je zwangerschap en misschien heb jij daarom last van je stuitje? Zij had dat toen ook(weet niet hoe lang ze zwanger was) en zij heeft toen een soort kussen opgehaald waar ze dan op ging zitten en dat ging beter.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  *Lookie* ma 30 mei 2011 - 8:16

@ Nicci: Welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Hazeltje: Wat vervelend dat je je zo naar voelde. Gaat het alweer iets beter of is het nog steeds niet super?

@ Studiebol: Niet zo vreemd dat jij je buik steeds voelt, die moet natuurlijk wel wat meer oprekken. Ik voel hem af en toe ook wel, beetje lichte kramp maar niet echt storend.

@ all: Hier gaat het redelijk. Dit weekend wat te veel gedaan (mijn zusje ging verhuizen en ik wilde uiteraard wel even helpen aangezien ik met verven ook al niet kon helpen) dus ik lag de hele zondag plat, ik was echt békaf. Vanmorgen ook nog flink beroerd maar overdag ging het wel weer gelukkig. Vanavond nog op kraamvisite geweest, zo leuk! Nog heel moeilijk voor te stellen dat er met ruim een half jaar bij ons ook zo'n kleintje is. Oja, en ik he de rompertjes van Kruidvat ook gekocht. Erg leuk spul! Meer nog niet, daar wacht ik toch maar mee tot we weten wat het wordt. Beginnen jullie al een beetje een buikje te krijgen? Ik had altijd wel wat buik maar nu wordt het echt een rond, hard buikje dus ik kan er niet meer omheen. Maar het hoort erbij toch, ik vind het wel leuk dat je het al wat ziet.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  pitbullgup ma 30 mei 2011 - 20:35

@ studiebol; fijn dat de uitslag van de combitest goed was.
@ zaza; veel pezier vandaag met de echo
@ hazeltje; wat vervlend dat H zo verkouden hopelijk is ze snel beter wordt en jou klachten als sneeuw voor de zon verdwijnen.
@ Joyce; wat fijn dat cyste wegtrekt Very Happy succes met leren
@ Razz; even goed in de gaten houden kan ook met beginnende bekken instabiliteit te maken hebben
@ Nicci; ik had dat gevoel ook heel erg helemaal omdat ik nauwelijks klachten had/heb. En in mijn lies heb ik ook vaker is echt bandenpijn.
@ lookie; vervelend dat je nog niet echt opgekanpt ben hoop dat t snel gebeurt nu je de 12 weken bent gepasseerd.

Gisteren weer echo gehad de kleine freggle was goed gegroeid en super beweeglijk Laughing was een beetje moeilijk op te meten dus hebben lekker lang kunnen kijken. Ook al echt in het snoetje kunnen kijken --> oogjes, neusje, wangetjes. Hartje deed het goed, blaasje leek te werken en een hele mooie foto waarop je de hand en vingertjes echt op ziet I love you De VK die we nu hadden was echt super leuk en vertelde alles heel uitgebreid erg fijn!
Gisteren ook reactie gehad van de wagen en die gaan we donderdag waarschijnlijk bekijken/ophalen cheers
Waarschijnlijk ook al een box op de kop getikt en ben druk bezig met een babybadje :face:
Die dingen probeer ik toch echt via markplaats te kopen want daar maken ze toch maar zo kort gebruik van.

pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: