Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
@ studiebol:wat fijn dat je leidinggevende en je vriendin zo goed reageerde!
@ Amber He meis wat rot! had zo gehoopt voor je dat alles goed ging.... sterkte
@ liesje; Gefeliciteerd en welkom
@ Razz; ja zeker jammer maar het is niet anders... Super leuk toch dat je buikje al te zien is Trots op zijn hoor
@ klaartje; Lief van je schoonmoeder
nou m'n buikfotos
5 weken
7 weken (groei overal best wel hard als ik ze naast elkaar bekijk )
@ Amber He meis wat rot! had zo gehoopt voor je dat alles goed ging.... sterkte
@ liesje; Gefeliciteerd en welkom
@ Razz; ja zeker jammer maar het is niet anders... Super leuk toch dat je buikje al te zien is Trots op zijn hoor
@ klaartje; Lief van je schoonmoeder
nou m'n buikfotos
5 weken
7 weken (groei overal best wel hard als ik ze naast elkaar bekijk )
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@studiebol, fijn dat de mensen die het nu weten zo goed reageren. Hoe ver ben je nu?
@Amber, veel sterkte. Doe het rustig aan en probeer het een goed plekje te geven. Denk aan jullie.
@Liesje, nogmaals gefeliciteerd.
@Razz, leuk dat je morgen al naar het Fontys gaat, ik ga over een paar weken. Ik heb mijn schoonmoeder meegevraagd maar ze kon helaas niet. Mijn moeder gaat al mee naar de combinatietest dus nu heb ik mijn beste vriendin meegevraagd. Ze was er blij en neemt vrij ervoor (ik heb s morgens een afspraak bij Fontys)
@Klaartje, leuk dat je schoonmoeder al een cadeautje had gekocht.
@PBG, leuke buikfoto’s! Leuk om het verschil te zien he, die van mij heb je per mail gehad, ik vond dat ineens ook echt een verschil.
@Amber, veel sterkte. Doe het rustig aan en probeer het een goed plekje te geven. Denk aan jullie.
@Liesje, nogmaals gefeliciteerd.
@Razz, leuk dat je morgen al naar het Fontys gaat, ik ga over een paar weken. Ik heb mijn schoonmoeder meegevraagd maar ze kon helaas niet. Mijn moeder gaat al mee naar de combinatietest dus nu heb ik mijn beste vriendin meegevraagd. Ze was er blij en neemt vrij ervoor (ik heb s morgens een afspraak bij Fontys)
@Klaartje, leuk dat je schoonmoeder al een cadeautje had gekocht.
@PBG, leuke buikfoto’s! Leuk om het verschil te zien he, die van mij heb je per mail gehad, ik vond dat ineens ook echt een verschil.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
PGB jij bent slank zeg! Dus bij jou zie je idd al dat je buikje iets groeit! Leuk om te zien hoor!
Liesje, welkom en gefeliciteerd!
klaartje, leuk dat je al kado's hebt gehad
Razz heerlijk gevoel zeker dat je 12 weken bent! Fijn hoor, en tja koniginnedag wij vieren altijd de nacht met veel drank Dat gaat dit keer ook niet maar ach ik heb het vast wel leuk!
Floor ik ben nu als ik het goed heb 7 weken en 4 dagen. Maar goed ik heb nog geen echo of iets gehad dus dat is wat ik denk! Zit ik dan in week 7 of in week 8 wie weet dat??
Liesje, welkom en gefeliciteerd!
klaartje, leuk dat je al kado's hebt gehad
Razz heerlijk gevoel zeker dat je 12 weken bent! Fijn hoor, en tja koniginnedag wij vieren altijd de nacht met veel drank Dat gaat dit keer ook niet maar ach ik heb het vast wel leuk!
Floor ik ben nu als ik het goed heb 7 weken en 4 dagen. Maar goed ik heb nog geen echo of iets gehad dus dat is wat ik denk! Zit ik dan in week 7 of in week 8 wie weet dat??
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
volgens mij is het dan zo dat je al 7 weken zwanger bent, en dus in de 8ste zwangerschapweek zit, dus als je leest in een boek/internet zou je de veranderingen in de 8ste week moeten lezen.
Toch? (ik hoop dat iemand kan bevestigen wat ik schrijf )
Floor- Ratel
Floor schreef:volgens mij is het dan zo dat je al 7 weken zwanger bent, en dus in de 8ste zwangerschapweek zit, dus als je leest in een boek/internet zou je de veranderingen in de 8ste week moeten lezen.
Ja, volgens mij wel. Dat doe ik wel tenminste ;-)
@ Amber: Wat ontzettend naar dat het weer in een miskraam is geeindigd. Heel veel sterkte meid
@ Liesje: Welkom! Wat leuk dat je zwanger bent van de 2e!
@ PBG: Je ziet het echt al wel bij jou! En wat ben je een mooi figuur!
@ all: Ben al een paar dagen helemaal niet fit, vooral 's morgens. Het verschilt per dag hoe erg het is. Ik heb wel gewoon gewerkt en gelukkig avonddienst dus dat scheelt. Wat doen jullie tegen ochtendmisselijkheid? Ik probeer maar gewoon iets te eten (yoghurt, fruit of cracker) en dan maar hopen dat het (een paar uurtjes later meestal) wat beter gaat. En hoe lang duurthet bij jullie? Het is nu 10.00 maar voel me nog redelijk beroerd. (voel me nu trouwens wel een mieper, vooral tegenover amber, ik moet blij zijn dat alles verder nog goedgaat!)
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Meiden dankjewel voor jullie reacties!
@ Lookie, je hoeft je echt geen mieper te voelen hoor.
@ Lookie, je hoeft je echt geen mieper te voelen hoor.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
@ Floor; Leuk dat je vriendin mee gaat! en bij jou foto's zag je inderdaad ook echt een verschil!
@ Studiebol; ja van opzij ben ik slank maar van voor niet zo lekkere hollandse heupen heb toch maatje 38/40 (niet dat dat heul dik is maar ook niet super dun)
en ik denk dat floor en lookie gelijk hebben en je nu naar week 8 moet kijken
@ lookie; vervelend dat je niet helemaal fit bent... maar wel goed je rust pakken want d'r gebeurt nu gewoon heel veel in je lijf! Ik heb totaal nog geen last van misselijkheid heb alleen echt een bijna onstilbare honger eet al 2 extra boterhammen overdag en moet echt nog een boterham eten voordat ik naar bed ga anders kan ik niet slapen
@ Amber; las in het andere topic dat je behoorlijk positief bent ingesteld ondaks de situatie... diep respect! en hoop echt dat je snel hier weer kun melden met goed nieuws
@ Studiebol; ja van opzij ben ik slank maar van voor niet zo lekkere hollandse heupen heb toch maatje 38/40 (niet dat dat heul dik is maar ook niet super dun)
en ik denk dat floor en lookie gelijk hebben en je nu naar week 8 moet kijken
@ lookie; vervelend dat je niet helemaal fit bent... maar wel goed je rust pakken want d'r gebeurt nu gewoon heel veel in je lijf! Ik heb totaal nog geen last van misselijkheid heb alleen echt een bijna onstilbare honger eet al 2 extra boterhammen overdag en moet echt nog een boterham eten voordat ik naar bed ga anders kan ik niet slapen
@ Amber; las in het andere topic dat je behoorlijk positief bent ingesteld ondaks de situatie... diep respect! en hoop echt dat je snel hier weer kun melden met goed nieuws
pitbullgup- Prater
Hallo meiden,
Ik wil ook graag mee gaan kletsen. Deze week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik ben echt heel blij en kan gewoon nergens anders meer aan denken.. Ik ben ongeveer 6 weken en 1 dag zwanger (uitgegaan van laatste menstruatie). Het voelt allemaal nog heel ongeloofwaardig en ik vind het ook erg spannend allemaal!
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
Ik wil ook graag mee gaan kletsen. Deze week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben! Ik ben echt heel blij en kan gewoon nergens anders meer aan denken.. Ik ben ongeveer 6 weken en 1 dag zwanger (uitgegaan van laatste menstruatie). Het voelt allemaal nog heel ongeloofwaardig en ik vind het ook erg spannend allemaal!
Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen!
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
@zaza; Van harte gefeliciteerd en welkom! Vertel eens wat meer over je zelf...
pitbullgup- Prater
Zaza welkom!!
Meiden bedankt ik dacht zelf ook al dat ik dan nu alles over week 8 moest lezen maar ik denk ik check het toch ff
En het lijkt hier iets beter te gaan, minder misselijk! Dat voelt wel fijner maar aan de andere kant twijfel ik ook dan ineens omdat ik dan nu denk dat er iets negatiefs aan de hand is. Maar ja ik moet mezelf maar niet gek maken.
Meiden bedankt ik dacht zelf ook al dat ik dan nu alles over week 8 moest lezen maar ik denk ik check het toch ff
En het lijkt hier iets beter te gaan, minder misselijk! Dat voelt wel fijner maar aan de andere kant twijfel ik ook dan ineens omdat ik dan nu denk dat er iets negatiefs aan de hand is. Maar ja ik moet mezelf maar niet gek maken.
studiebol- Ratel
zo herkenbaar!studiebol schreef:Zaza welkom!!
Floor- Ratel
Ik lees mee in dit topic en nu lees ik jouw berichtje Amber . Wat ontzettend naar voor je. Ik heb zelf ook twee miskramen gehad in drie maanden tijd, ook ongeveer op dezelfde termijn als jou. Na twee miskramen kun je genetisch onderzoek en stollingsonderzoek kunnen laten doen via de gyneacoloog. Het heeft mij veel rust gegeven dat daar niks uit is gekomen. Maar ook als er wat uitkomt, is de oorzaak tenminste bekend en kan er wat aan gedaan worden of weet je wat je kansen zijn op een gezonde zwangerschap.
Lookie: Het beste is wel wat eten. Bij mij hielp het altijd om zure of droge dingen te eten. Verder de hele dag door kleine beetjes blijven eten, zodat je geen lege maag krijgt. Helaas is dat nog geen garantie om niet misselijk te worden, maar het wordt er in elk geval wat draaglijker van. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
Lookie: Het beste is wel wat eten. Bij mij hielp het altijd om zure of droge dingen te eten. Verder de hele dag door kleine beetjes blijven eten, zodat je geen lege maag krijgt. Helaas is dat nog geen garantie om niet misselijk te worden, maar het wordt er in elk geval wat draaglijker van. Hopelijk ben je er snel weer vanaf!
Gast- Gast
Floor schreef:zo herkenbaar!studiebol schreef:Zaza welkom!!
Echt? Ik bedoel ik ben blij dat ik me ff wat beter voel, maar ja als je zo misselijk bent weet je wel dat je zwanger bent Maar goed ik heb geen bloedverlies of iets dus ik denk dat het nog wel mee valt.
studiebol- Ratel
Even ego berichtje Vandaag Echo bij de Fontys gehad. Lekker een uurtje van de de kleine spruit kunnen genieten. Vandaag moesten er huisartsen oefenen. Wat een stel watjes zeg.. heb wel 3 x moeten zeggen dat ze wel wat harder mochten drukken ( ze kregen alleen heel slecht beeld.. ja rara hoe kan dat) Hahah ben dus heel bemoeierig geweest Toen kwam de praktijkdocente ff voor doen hoe het moest.. pff voel nu nog pijn aan mijn buik van het harde drukken wat zij met dat apparaat deed. Maargoed toen kregen we wel mooi beeld. De kleine was vollop aan het zwaaien met de armen.. was ook aan het 'luchtfietsen' met de beentjes hahah Helaas zijn de 3 echo fotos die ik mee heb gekregen super onduidelijk.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik lees mee in dit topic en nu lees ik jouw berichtje Amber . Wat ontzettend naar voor je. Ik heb zelf ook twee miskramen gehad in drie maanden tijd, ook ongeveer op dezelfde termijn als jou. Na twee miskramen kun je genetisch onderzoek en stollingsonderzoek kunnen laten doen via de gyneacoloog. Het heeft mij veel rust gegeven dat daar niks uit is gekomen. Maar ook als er wat uitkomt, is de oorzaak tenminste bekend en kan er wat aan gedaan worden of weet je wat je kansen zijn op een gezonde zwangerschap.
Dankjewel. Wat erg dat jij ook 2 miskramen hebt gehad?
Dat genetisch onderzoek is dat dat ze de chromosomen gaan onderzoeken? een bloedonderzoek waar het een aantal maanden duurt voordat je de uitslag krijgt? En dat stollingsonderzoek wat houd dat precies in?
Wel vreemd dat de gynaecoloog bij mij niet veel gezegd heeft over onderzoek etc laten doen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Razz, ik ben benieuwd als ik naar het fontys ga. Lijkt me leuk een uur kijken naar de baby.
Hoe gaat het in z'n werk, krijg je 3 studenten bij je en die gaan aan de slag? Zijn er veel andere zwangere dames en veel studenten?
Is het een beetje gemakkelijk parkeren?
Hoe gaat het in z'n werk, krijg je 3 studenten bij je en die gaan aan de slag? Zijn er veel andere zwangere dames en veel studenten?
Is het een beetje gemakkelijk parkeren?
Floor- Ratel
@ Studiebol; juist er ff van genieten dat misselijkheid weg is kan zo maar terug komen
@ Razz; leuk dat je toch naar de kleine hebt kunnen kijken.
@ amber; ik zou het denk ik toch laten onderzoeken al zou het maar voor mijn eigen gemoedsrust zijn.... maar dat is mijn persoonlijke mening
Hier begint langzaam lichte misselijkheid te komen maar zodra ik dan iets eet is het ook weg gelukkig. Lang leve de liga en crackers Verder worden de opstart problemen smorgens steeds erger... kan echt haast m'n bed niet in komen terwijl ik s'avonds tegen bedtijd klaar wakker ben
@ amber; ik zou het denk ik toch laten onderzoeken al zou het maar voor mijn eigen gemoedsrust zijn.... maar dat is mijn persoonlijke mening
Hier begint langzaam lichte misselijkheid te komen maar zodra ik dan iets eet is het ook weg gelukkig. Lang leve de liga en crackers Verder worden de opstart problemen smorgens steeds erger... kan echt haast m'n bed niet in komen terwijl ik s'avonds tegen bedtijd klaar wakker ben
pitbullgup- Prater
@pbg, ik zal me inderdaad even voorstellen!
Mijn vriend en ik zijn beide 24 jaar en zijn zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar en wonen daarvan bijna 2 jaar samen. We werken beiden, ik in het onderwijs.
Eigenlijk zouden wij pas over een half jaar voor een kind gaan, maar ik was al gestopt met de pil om medische redenen. Vond ik ook prima zodat ik mijn cyclus een beetje kon leren kennen. Maar nu bleek deze week dat ik al zwanger ben! We zijn er echt heel blij mee maar voelen ook zat onzekerheden.
Volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Maandag ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak.
Op het moment heb ik nog niet echt duidelijke klachten. Het enige waar ik tot nu toe last van heb is heel moe zijn en af en toe gespannen borsten.
Hoe snel hadden jullie last van bepaalde kwalen?
Mijn vriend en ik zijn beide 24 jaar en zijn zwanger van ons eerste kindje. Wij zijn ruim 4 jaar bij elkaar en wonen daarvan bijna 2 jaar samen. We werken beiden, ik in het onderwijs.
Eigenlijk zouden wij pas over een half jaar voor een kind gaan, maar ik was al gestopt met de pil om medische redenen. Vond ik ook prima zodat ik mijn cyclus een beetje kon leren kennen. Maar nu bleek deze week dat ik al zwanger ben! We zijn er echt heel blij mee maar voelen ook zat onzekerheden.
Volgens mijn berekening ben ik nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Maandag ga ik de verloskundige bellen voor een afspraak.
Op het moment heb ik nog niet echt duidelijke klachten. Het enige waar ik tot nu toe last van heb is heel moe zijn en af en toe gespannen borsten.
Hoe snel hadden jullie last van bepaalde kwalen?
zaza- Fluisteraar
pitbullgup schreef:@ Studiebol; juist er ff van genieten dat misselijkheid weg is kan zo maar terug komen
@ PBG: Hier net zo, het duurt wel tot de middag tot ik me iets beter voel (en sommige dagen voel ik me dan nog niet super) en 's avonds wil ze zo lang mogelijk rekken omdat je je dan op je beste voelt, tenminste zo is het bij mij ook. Steeds kleine beetjes eten en drinken helpt bij mij ook het beste.
@ Zaza: Welkom, wat leuk dat je zwanger bent! Wat kwaaltjes betreft: Met 5 weken begon ik last te krijgen van gevoelige borsten, met 6,5 weken van misselijkheid 's ochtend en diarree. En daar heb ik nu (weekje verder ook nog maar) nog last van helaas.
@ Razz: Lijkt me wel leuk, zo'n echo bij Fontys. Misschien maar eens kijken of ze dat ook hier in de buurt doen. Jammer dat de foto's die je meekreeg niet heel duidelijk zijn.
@ all: Vanmorgen de huisarts maar even gebeld wat betreft de diarree, omdat het toch al wel een week duurt, ene dag wel erger dan de andere. Ze gaan het nu onderzoeken. Ik heb nu al verschillende dingen moeten afzeggen die ik 's ochtends had gepland zoals een gezellig dagje met vriendinnen vandaag. Ik baal daar zo van! Maar goed, ik heb er ook niks aan dat ik een heel eind van huis ben, me niet goed voel en dan niet snel thuis kan zijn.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
amber22 schreef:Dankjewel. Wat erg dat jij ook 2 miskramen hebt gehad?
Dat genetisch onderzoek is dat dat ze de chromosomen gaan onderzoeken? een bloedonderzoek waar het een aantal maanden duurt voordat je de uitslag krijgt? En dat stollingsonderzoek wat houd dat precies in?
Wel vreemd dat de gynaecoloog bij mij niet veel gezegd heeft over onderzoek etc laten doen.
Ik hoorde ook van iemand hier op het forum dat dat kon na twee miskramen en heb toen een nieuwe afspraak gemaakt bij de gyneacoloog om daarom te vragen. Hij was er niet erg happig op, maar toen ik uitlegde dat dat voor mijn gemoedsrust veel zou doen, kon het toch. Het is beiden gewoon een bloedonderzoek, wel een waarbij heeeeel veel buisjes worden gevuld. Het duurde bij mij acht weken of zo voordat de uitslag kwam. Bij het stollingsonderzoek kijken ze naar hoe je bloed stolt, dat dat goed gaat is erg belangrijk bij de innesteling. Als je het graag wilt, zou ik gewoon even een nieuwe afspraak maken bij de guneacoloog.
Gast- Gast
Razz leuk hoor! Het is jammer dat het zo ver weg is voor ons anders had ik me ook op gegeven!
PGB en Lookie grappig ik voel me savonds het slechts eigenlijk, altijd last van het avondeten en mijn buik is dan dik nou niet normaal!!
Lookie vervelend dat je zo'n diaree hebt, ik weet wel dat ik de eerste anderhalve week/ 2 weken heel makkelijk naar de wc kon en soms ook diaree maar daarna is dat over en nu gaat het allemaal wat moeilijker!
PGB en Lookie grappig ik voel me savonds het slechts eigenlijk, altijd last van het avondeten en mijn buik is dan dik nou niet normaal!!
Lookie vervelend dat je zo'n diaree hebt, ik weet wel dat ik de eerste anderhalve week/ 2 weken heel makkelijk naar de wc kon en soms ook diaree maar daarna is dat over en nu gaat het allemaal wat moeilijker!
studiebol- Ratel
@ Amber: Ik lees het nu pas. Wat ontzettend naar zeg
@ Razz: Leuk! Ik ga me over een paar weekjes ook opgeven!
@ Lookie: Dat is vervelend zeg.
Heb je er nu iets voor gekregen?
Hier alles goed. Geen bloedverlies meer gehad na de extra echo
4 Mei mag ik weer en een week later gaan we op vakantie. Als we terug komen ben ik alweer bijna 12 weken!
Ben wel ontzettend moe! Misselijk is met vlagen.
Soms dagen niet en dan ineens twee volle dagen wel.
@ Razz: Leuk! Ik ga me over een paar weekjes ook opgeven!
@ Lookie: Dat is vervelend zeg.
Heb je er nu iets voor gekregen?
Hier alles goed. Geen bloedverlies meer gehad na de extra echo
4 Mei mag ik weer en een week later gaan we op vakantie. Als we terug komen ben ik alweer bijna 12 weken!
Ben wel ontzettend moe! Misselijk is met vlagen.
Soms dagen niet en dan ineens twee volle dagen wel.
Gast- Gast
Zaza, welkom en gefeliciteerd!
Razz, klinkt leuk die echo!
Hazeltje, fijn dat het goed gaat!
Wat de weken betreft, op babyinfo.nl staat het heel duidelijk. Ik ben vandaag 6 weken, dus die lees ik nu ook, maar er staat inderdaad bij dat ik nu in m'n zevende zwangerschapsweek zit.
Ik ben gelukkig nog steeds niet misselijk, wel echt heel erg moe, ben niet vooruit te branden. Ben dan ook af en toe bang dat het niet goed zit, net als jij studiebol, maar we houden de moed erin!
Razz, klinkt leuk die echo!
Hazeltje, fijn dat het goed gaat!
Wat de weken betreft, op babyinfo.nl staat het heel duidelijk. Ik ben vandaag 6 weken, dus die lees ik nu ook, maar er staat inderdaad bij dat ik nu in m'n zevende zwangerschapsweek zit.
Ik ben gelukkig nog steeds niet misselijk, wel echt heel erg moe, ben niet vooruit te branden. Ben dan ook af en toe bang dat het niet goed zit, net als jij studiebol, maar we houden de moed erin!
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
@ Klaartje, dan zijn wij ongeveer even ver! Ik ben nu 6 weken en 2 dagen. Ik ben ook ontzettend moe maar heb nu gelukkig vakantie dus ik heb tijd zat om lekker uit te rusten! Als ik s'middags even ga liggen dan gaat het de rest van de dag wel prima. Na het eten ben ik ook altijd heel moe maar daarna gaat het ook wel weer. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt heel op tijd naar bed ga (rond 23.30 uur) maar wel de volgende ochtend uit slaap tot 9.00 uur.
Heb jij al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Ik ga dat maandag doen.
Heb jij al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Ik ga dat maandag doen.
zaza- Fluisteraar
Ja heb ik twee dagen na de test meteen op maandag gedaan. Mag er 10 mei heen voor de eerste echo! En ben inmiddels ook voor Moeders voor Moeders bezig, heb je dat al overwogen?zaza schreef:Heb jij al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Ik ga dat maandag doen.
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: