Uitgerekend in November, December of Januari
+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Klaartje schreef:Ja heb ik twee dagen na de test meteen op maandag gedaan. Mag er 10 mei heen voor de eerste echo! En ben inmiddels ook voor Moeders voor Moeders bezig, heb je dat al overwogen?zaza schreef:Heb jij al een afspraak gemaakt bij de verloskundige? Ik ga dat maandag doen.
Ik zit er aan te denken om dat ook te gaan doen. Vraag me nog wel een aantal dingen af, heb de site al wel bekeken. Misschien dat ik maandag gewoon even moet gaan bellen om te informeren en mijn vragen te stellen.
Super dat je 10 mei al je eerste echo hebt, lekker snel al.
zaza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 41
Registratiedatum : 23-12-10
Owww shit amber!! ik lees het nu pas (aantal dagen afwezig geweest). wat vreselijk voor jullie, en dan ook twee zo kort op elkaa! ik weet gewoon echt niet wat ik moet zeggen........ in ieder geval heel veel sterkte!!
wat betreft het onderzoek na 2 miskramen, dit doen ze niet vaak, de meeste ziekenhuizen doen dit pas na minimaal 3 miskramen, dan krijg je ook genetisch onderzoek. ik hoop voor jouw amber dat dit echt niet nodig is, en dat de 3e keer scheepsrecht is!! ik gun het je zo!
hier gister, ineens minder last van "klachten". dus eigenlijk een beetje paniek in de tent, tuurlijk is het lekker om me iets beter te voelen, maar ik denk dat gelijk weer dat het niet goed gaat met de kleine. er staat veelal in boeken en internet dat je in je 10e week het slechts kan voelen vanwege de HCG piek, terwijl ik me juist "beter" begin te voelen. ik mag sowieso van geluk spreken want ik heb maar 1 keer hoeven over te geven. daar in tegen wel veel misselijk en weinig eten.
verder zei me vriend vandaag dat ik nu echt een beetje een zwangere buikje begin te krijgen, wat natuurlijk leuk is om te horen maar of het echt waar is?! ik wil me buikfoto's ook wel laten zien, maar dan moet ik ze ergens op internet zetten, en ik ben dan bang dat het in verkeerde handen komt.
Iedereen een heeeeeelllleeeeee leuke dag morgen!!
en voor de gene die het nodig heeft, een hele dikke
wat betreft het onderzoek na 2 miskramen, dit doen ze niet vaak, de meeste ziekenhuizen doen dit pas na minimaal 3 miskramen, dan krijg je ook genetisch onderzoek. ik hoop voor jouw amber dat dit echt niet nodig is, en dat de 3e keer scheepsrecht is!! ik gun het je zo!
hier gister, ineens minder last van "klachten". dus eigenlijk een beetje paniek in de tent, tuurlijk is het lekker om me iets beter te voelen, maar ik denk dat gelijk weer dat het niet goed gaat met de kleine. er staat veelal in boeken en internet dat je in je 10e week het slechts kan voelen vanwege de HCG piek, terwijl ik me juist "beter" begin te voelen. ik mag sowieso van geluk spreken want ik heb maar 1 keer hoeven over te geven. daar in tegen wel veel misselijk en weinig eten.
verder zei me vriend vandaag dat ik nu echt een beetje een zwangere buikje begin te krijgen, wat natuurlijk leuk is om te horen maar of het echt waar is?! ik wil me buikfoto's ook wel laten zien, maar dan moet ik ze ergens op internet zetten, en ik ben dan bang dat het in verkeerde handen komt.
Iedereen een heeeeeelllleeeeee leuke dag morgen!!
en voor de gene die het nodig heeft, een hele dikke
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Joyce: Ik heb een photobucket account, die kan je gewoon op prive zetten, dan kan alleen jij de foto's zien.
En hier kan je ze na een dagje ofzo toch weer verwijderen? En alleen een buikje herkent niemand je aan toch, als je dat niet zou willen?
Amber: Lees het nu pas, wat erg voor je! Heel veel sterkte meis!
En hier kan je ze na een dagje ofzo toch weer verwijderen? En alleen een buikje herkent niemand je aan toch, als je dat niet zou willen?
Amber: Lees het nu pas, wat erg voor je! Heel veel sterkte meis!
Gast- Gast
@ Hazeltje, Proudmama en Joyce, Dankjewel voor jullie reacties!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Amber
nog meiden binnenkort een echo, wie had em nou ook nog 12 mei! nog 1,5 week, ik ben nu nog niet zenuwachtig, maar begin toch wel te knijpen of alles wel goed is!
zijn er nog meiden die een angelsound o.i.d gaan aanschaffen?
nog meiden binnenkort een echo, wie had em nou ook nog 12 mei! nog 1,5 week, ik ben nu nog niet zenuwachtig, maar begin toch wel te knijpen of alles wel goed is!
zijn er nog meiden die een angelsound o.i.d gaan aanschaffen?
joyce0606- Kletskop
Ik mag 4 mei weer
Nee, ik ga dat niet doen.
Weet dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik het hartje een keer niet hoor.
Daar komt bij dat als we net zo'n druktemaker krijgen als H.... Nou, dan kan ik mijn lol nog op
Nee, ik ga dat niet doen.
Weet dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik het hartje een keer niet hoor.
Daar komt bij dat als we net zo'n druktemaker krijgen als H.... Nou, dan kan ik mijn lol nog op
Gast- Gast
@joyce0606: Ik heb een Angelsound gekocht toen ik 11 weken was, heb met 11 weken 1 keer met moeite het hartje ergens in de verte gehoord. Met 12 weken en 2 dagen heb ik het hartje nogmaals met moeite gevonden. Als je een tip mag geven.. zorg dat je er pas 1 in huis hebt als je minimaal 13 weken bent, dan kun je je eigen ook niet gek maken
@ all: Vandaag naar de stad geweest om koninginnedag te vieren... pffff wat een drukte Was ook telkens bang dat ik ellebogen ofzo in mijn buik zou krijgen, dus ben mooi achter mijn vriend gaan lopen ( helemaal tegen hem aan haha ) om door de menigte te komen. Verder was het wel gezellig, maar miste mijn bacardi razz 7 upje wel heel erg + een sigaretje hahah Agja het is voor een goed doel en volgend jaar kan ik weer vollop feesten Dan kijk ik oma wel even lief aan Zijn er nog meer meiden koninginnedag wezen vieren?
@ all: Vandaag naar de stad geweest om koninginnedag te vieren... pffff wat een drukte Was ook telkens bang dat ik ellebogen ofzo in mijn buik zou krijgen, dus ben mooi achter mijn vriend gaan lopen ( helemaal tegen hem aan haha ) om door de menigte te komen. Verder was het wel gezellig, maar miste mijn bacardi razz 7 upje wel heel erg + een sigaretje hahah Agja het is voor een goed doel en volgend jaar kan ik weer vollop feesten Dan kijk ik oma wel even lief aan Zijn er nog meer meiden koninginnedag wezen vieren?
Gast- Gast
Ik heb niet echt Koninginnedag gevierd, we hadden niet zoveel zin in de mensenmassa. Wel vanmorgen even naar de Koninklijke familie gekeken op tv.
Zo'n angelsound is wel verleidelijk ja, maar zou eerst willen uitzoeken hoe goed ie nou precies werkt, zodat je je niet voor niets zit op te vreten als je niets hoort. En 60 euro is ook best wel weer wat geld natuurlijk.
Succes met afwachten tot de echo joyce! Hazeltje, leuk dat je binnenkort weer mag! Ik moet nog 10 nachtjes slapen, dat is gelukkig ook nog wel te overzien.
Zo'n angelsound is wel verleidelijk ja, maar zou eerst willen uitzoeken hoe goed ie nou precies werkt, zodat je je niet voor niets zit op te vreten als je niets hoort. En 60 euro is ook best wel weer wat geld natuurlijk.
Succes met afwachten tot de echo joyce! Hazeltje, leuk dat je binnenkort weer mag! Ik moet nog 10 nachtjes slapen, dat is gelukkig ook nog wel te overzien.
Klaartje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 45
Punten : 48
Registratiedatum : 20-04-11
joyce0606 schreef:Amber
Dankjewel, lief van je!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Klaartje schreef:Ik heb niet echt Koninginnedag gevierd, we hadden niet zoveel zin in de mensenmassa. Wel vanmorgen even naar de Koninklijke familie gekeken op tv.
Mijn angelsound kostte 30 euro. Het werkt al volgt;
Eerst wat transmissiongel ( moet je er wel bij bestellen) aan brengen op je buik, dan kun je de hoofdtelefoon op zetten, Angelsounds aan en dan kun je gewoon langzaam over je buik gaan ( netzoals ze bij een echo apparaat doen). In het begin kan het echt om de millimeter gaan, of je het hartje wel of niet hoort. Ik heb m gisteren weer gehoord
Gast- Gast
ik zit echt te twijfelen of ik een angelsound zou aanschaffen, ik denk ook inderdaad dat ik mezelf gek ga maken, en me uiteindelijk niet kan in houden omdit bijv. elke dag even te doen. maar aan de andere kant maak ik me zelf nu ook gek omdat ik nu helemaal niet weet of het uberhaubt wel goed gaat...grrr
wat ik hier en daar heb gelezen is dat vk er ook niet zo blij mee zijn, en dat het schadelijk kan zijn?! en ik begrijp het ook wel dat ze geen zin hebben dat je om elk wissewasse belt, als je het hartje niet kunt horen.
ik wacht in ieder geval nog even de volgende echo af, of alles goed is. morgen week 11 in!
even een vraagje aan de ervaren dames! waarom wordt er nou tot die 12 weken gewacht? en ik neem dat dit toch niet op de dag aan komt. ik heb 12 mei een echo met 11w3d. en ik vraag me dan af of het dan echt nodig is om nog een week te wachten als alles goed is.
wat ik hier en daar heb gelezen is dat vk er ook niet zo blij mee zijn, en dat het schadelijk kan zijn?! en ik begrijp het ook wel dat ze geen zin hebben dat je om elk wissewasse belt, als je het hartje niet kunt horen.
ik wacht in ieder geval nog even de volgende echo af, of alles goed is. morgen week 11 in!
even een vraagje aan de ervaren dames! waarom wordt er nou tot die 12 weken gewacht? en ik neem dat dit toch niet op de dag aan komt. ik heb 12 mei een echo met 11w3d. en ik vraag me dan af of het dan echt nodig is om nog een week te wachten als alles goed is.
joyce0606- Kletskop
Tot 12 weken is er een verhoogde kans dat het (nog) mis gaat.
Vroeger werd er geloof ik gezegd tot 16 weken.
En ik denk dat je bedoeld met het te vertellen?
Als jij met 11 weken en 3 dagen ee goede echo gehad hebt, dan zou ik echt niet nog tot de 12 weken precies wachten hoor.
De kans is dan gewoon al een stuk kleiner dat het alsnog fout gaat...
Wij hebben er voor gekozen om het nu beide keren direct te vertellen.
Ik vond het overigens ook heel fijn dat toen ik de laatste keer zo onzeker was ik het er gewoon met mensen over kon hebben.
Ik zat echt niet lekker in mijn vel en als mensen van niks geweten hadden (zoals op mijn werk) dan had ik nog weleens nare opmerkingen kunnen verwachten...
Vroeger werd er geloof ik gezegd tot 16 weken.
En ik denk dat je bedoeld met het te vertellen?
Als jij met 11 weken en 3 dagen ee goede echo gehad hebt, dan zou ik echt niet nog tot de 12 weken precies wachten hoor.
De kans is dan gewoon al een stuk kleiner dat het alsnog fout gaat...
Wij hebben er voor gekozen om het nu beide keren direct te vertellen.
Ik vond het overigens ook heel fijn dat toen ik de laatste keer zo onzeker was ik het er gewoon met mensen over kon hebben.
Ik zat echt niet lekker in mijn vel en als mensen van niks geweten hadden (zoals op mijn werk) dan had ik nog weleens nare opmerkingen kunnen verwachten...
Gast- Gast
Dames, hebben jullie een leuke konginnedag gehad?
@ Joyce ik denk dat je mij bedoeld ik heb 13 mei de eerste echo! Heb er erg veel zin in want ik hoop dat het dan wat realistischer wordt! En tja die 12 weken volgens mij is het kindje dan al zo ontwikkeld dat alles aanwezig is, alleen moet het kindje dan nog groter groeien en word alles nog verder ontwikkeld. Dus dat ze daarom die grens aanhouden? Ik weet het niet, ik heb altijd geroepen dat ik 12 weken zou wachten voor ik het aan mensen ging vertellen maar ja ik vind het vreselijk moeilijk om mijn mond te houden en elke keer maar smoesjes te verzinnen dus dat doe ik ook niet meer. 2 vriendinnen weten het al en de komende week gaan we het andere mensen vertellen.
Zo'n angelsound ga ik niet kopen ik denk dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik het hartje een keertje niet hoor!
Vandaag ga ik lekker niks doen ben moe heb wel konginnenacht gevierd, had een middag dutje gedaan en daardoor hield ik het wel langer vol. Maar nu vandaag ben ik echt wel ff kapot dus gewoon lekker een rustig zondagje gaat het hier worden!
@ Joyce ik denk dat je mij bedoeld ik heb 13 mei de eerste echo! Heb er erg veel zin in want ik hoop dat het dan wat realistischer wordt! En tja die 12 weken volgens mij is het kindje dan al zo ontwikkeld dat alles aanwezig is, alleen moet het kindje dan nog groter groeien en word alles nog verder ontwikkeld. Dus dat ze daarom die grens aanhouden? Ik weet het niet, ik heb altijd geroepen dat ik 12 weken zou wachten voor ik het aan mensen ging vertellen maar ja ik vind het vreselijk moeilijk om mijn mond te houden en elke keer maar smoesjes te verzinnen dus dat doe ik ook niet meer. 2 vriendinnen weten het al en de komende week gaan we het andere mensen vertellen.
Zo'n angelsound ga ik niet kopen ik denk dat ik mezelf alleen maar gek maak als ik het hartje een keertje niet hoor!
Vandaag ga ik lekker niks doen ben moe heb wel konginnenacht gevierd, had een middag dutje gedaan en daardoor hield ik het wel langer vol. Maar nu vandaag ben ik echt wel ff kapot dus gewoon lekker een rustig zondagje gaat het hier worden!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hallo dames,
Ik ben niet zwanger hoor maar ik zie de angelsound langskomen. Ik heb hier ook een hele goede ervaring mee!! Ik was een hele tijd in mijn zwangerschap onzeker en alles. Toen heb ik de angelsound aangeschaft. Hierdoor ben ik een stuk rustiger geworden! Elke keer als ik een twijfel had dan pakte ik hem uit de kast en ging ik even luisteren en was ik weer gerustgesteld. Echt een super uitvinding!! Owja en tegen de vk heb ik gewoon niets gezegd. We hadden de angelsound ook al vrij vroeg in huis en in het begin hoorden we nog niets, ik maakte me daar niet echt ongerust over eigenlijk. En toen opeens konden we het hartje horen en waren we helemaal in de wolken!!
Ik ben niet zwanger hoor maar ik zie de angelsound langskomen. Ik heb hier ook een hele goede ervaring mee!! Ik was een hele tijd in mijn zwangerschap onzeker en alles. Toen heb ik de angelsound aangeschaft. Hierdoor ben ik een stuk rustiger geworden! Elke keer als ik een twijfel had dan pakte ik hem uit de kast en ging ik even luisteren en was ik weer gerustgesteld. Echt een super uitvinding!! Owja en tegen de vk heb ik gewoon niets gezegd. We hadden de angelsound ook al vrij vroeg in huis en in het begin hoorden we nog niets, ik maakte me daar niet echt ongerust over eigenlijk. En toen opeens konden we het hartje horen en waren we helemaal in de wolken!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik ben niet van plan een angelsound aan te schaffen maar kan me best voorstellen dat het een geruststelling is als je er erg onzeker over bent. Misschien dan ik er nog anders over ga denken.
Ik kijk erg uit naar woensdag, 4 mei. Dan dus de 1e echo!! Erg spannend.
Ik kijk erg uit naar woensdag, 4 mei. Dan dus de 1e echo!! Erg spannend.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Aaah Lookie!
Jij ook een echo de vierde!!!
Hoe laat mag jij? Ik al om 09.50!
Mijn moeder gaat mee, mijn man moet gewoon werken...
Jij ook een echo de vierde!!!
Hoe laat mag jij? Ik al om 09.50!
Mijn moeder gaat mee, mijn man moet gewoon werken...
Gast- Gast
Mirjam4you schreef:Hallo dames,
ik wil eigenlijk wel zo'n angelsound aanschaffen. Nog tips, welk merk/model ik moet kopen, waar ik op moet letten?
Ik wil hem eigenlijk via marktplaats kopen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor schreef:Mirjam4you schreef:Hallo dames,
ik wil eigenlijk wel zo'n angelsound aanschaffen. Nog tips, welk merk/model ik moet kopen, waar ik op moet letten?
Ik wil hem eigenlijk via marktplaats kopen.
ik heb ook een beetje gekeken, maar ze hebben niet echt veel verschillende als je op marktplaats kijkt.
wanneer gaan jullie beginnen met het kamertje? mijn vriend wil wel al snel beginnen.
joyce0606- Kletskop
Haha mijn vriend heeft nog helemaal niet gesproken over het kamertje... die jongen is erg druk met zijn werk en heeft ook zoiets we wachten de eerste echo maar mooi is af.
Ik had wel bedach om na de echo als die goed is, eens bij een winkel te gaan kijken om is ideeen op te doen. Zal dat is aan mijn vriend voorstellen.
Ik had wel bedach om na de echo als die goed is, eens bij een winkel te gaan kijken om is ideeen op te doen. Zal dat is aan mijn vriend voorstellen.
studiebol- Ratel
Ik wil mijn angelsound wel verkopen. Ik zal hem tussen vraag en aanbod zetten. Ik heb er nu toch niets meer aan en het zal nog wel een hele poos duren voordat we er een 2e bij willen.
Dus misschien heeft er iemand interesse?
Dus misschien heeft er iemand interesse?
Mida4you- Ratel
oke mirjam hoeveel vraag je ervoor?
wij hebben al een commode en ledikantje, en wieg. heel veel van mijn zus gekregen. en het ledikantje en commode heb ik vorrig jaar kunnen overnemen, het is zo leuk, en mijn smaak veranderd niet zo snel, dus ik vindt het nog steeds helemaal geweldig.
wij moeten nog wel het één en ander verzetten, en verfen. mijn vriend wil na de volgende echo eigenlijk al langzaam beginnen. ik heb zoiets is dat niet te vroeg. maar andere kant er is toch niet echt een grens dat je daar aan begint.?!
wij hebben al een commode en ledikantje, en wieg. heel veel van mijn zus gekregen. en het ledikantje en commode heb ik vorrig jaar kunnen overnemen, het is zo leuk, en mijn smaak veranderd niet zo snel, dus ik vindt het nog steeds helemaal geweldig.
wij moeten nog wel het één en ander verzetten, en verfen. mijn vriend wil na de volgende echo eigenlijk al langzaam beginnen. ik heb zoiets is dat niet te vroeg. maar andere kant er is toch niet echt een grens dat je daar aan begint.?!
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:oke mirjam hoeveel vraag je ervoor?
22 euro excl. verzendkosten. Mocht je er belang bij hebben wil je me dan ff een pm sturen?
Laatst aangepast door Mirjam4you op zo 1 mei 2011 - 6:21; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you- Ratel
@ Joyce: Wij zijn de vorige keer vrij laat begonnen en daar had ik achteraf enorme spijt van!
Bij ons moest de hele kamer nog gestucd worden enzo!
Ik was al zo snel dik dat ik, toen we eenmaal echt konden beginnen, bijna niks meer kon.
Nu gaan ze na de bouwvak beginnen en heb ik de aannemer (dezelfde als bi jde verbouwing van de zwangerschap van H.) een ultimatum gesteld
En hij gaat zich eraan houden want hij weet nog hoe kwaad ik op `m geweest ben de vorige keer
UITERLIJK de tweede week van oktober MOET alles klaar zijn. Niet nog een klein dingetje hier en wat daar... Nee, ALLES is dan klaar. En anders heb ik gezegd betalen we niet.
Nu scheelt het wel dat ik nu al en beetje in mijn hoofd heb wat ik voor een jongetje of een meisje wil.
Als we met 20 weken weten wat het is dan ga ik meteen een rolgordijn en gordijnen enzo uitzoeken.
En de rest van de decoratie. De kamer is nu een stuk kleiner, dat scheelt ook haha.
Willen jullie het geslacht weten trouwens?
Bij ons moest de hele kamer nog gestucd worden enzo!
Ik was al zo snel dik dat ik, toen we eenmaal echt konden beginnen, bijna niks meer kon.
Nu gaan ze na de bouwvak beginnen en heb ik de aannemer (dezelfde als bi jde verbouwing van de zwangerschap van H.) een ultimatum gesteld
En hij gaat zich eraan houden want hij weet nog hoe kwaad ik op `m geweest ben de vorige keer
UITERLIJK de tweede week van oktober MOET alles klaar zijn. Niet nog een klein dingetje hier en wat daar... Nee, ALLES is dan klaar. En anders heb ik gezegd betalen we niet.
Nu scheelt het wel dat ik nu al en beetje in mijn hoofd heb wat ik voor een jongetje of een meisje wil.
Als we met 20 weken weten wat het is dan ga ik meteen een rolgordijn en gordijnen enzo uitzoeken.
En de rest van de decoratie. De kamer is nu een stuk kleiner, dat scheelt ook haha.
Willen jullie het geslacht weten trouwens?
Gast- Gast
Wij willen het geslacht niet weten.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Yep wij willen het geslacht weten.
Ik wil er wel op tijd mee beginnen hoor en volgens mij is er geen grens wanneer je te vroeg begint ofzo. Ik ben natuurlijk wel wat afhankelijk van mijn vriend en wanneer hij thuis is. Maar hij heeft nog wel wat weken vakantie ingepland staan dus als ik dan ook een dagje vrij neem in die week dan kunnen we wel het een en ander doen
Ik wil er wel op tijd mee beginnen hoor en volgens mij is er geen grens wanneer je te vroeg begint ofzo. Ik ben natuurlijk wel wat afhankelijk van mijn vriend en wanneer hij thuis is. Maar hij heeft nog wel wat weken vakantie ingepland staan dus als ik dan ook een dagje vrij neem in die week dan kunnen we wel het een en ander doen
studiebol- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in maart, april, mei
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: