Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+23
schuddebuikje
Clapperdie
Annie24
Creabea_28
blondje1313
Printje
Poisongirl
Pien
MissD
zaza
liesje
Klaartje
Mida4you
Muppetje
Amber-
joyce0606
Floor
studiebol
*Lookie*
mickey
Fearie
Didi
pitbullgup
27 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 6:16

@ Floor: Ik ben er niet heen geweest. Heb me gisteren gewoon via een mailtje aangemeld, en werd vandaag meteen terug gebeld. http://www.fontys.nl/nieuws.aspx?nieuws_idartikelsoort=12&nieuws_idnieuws=10968&nieuws_showarchived=1&nieuws_trefwoord=echo

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 5 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  *Lookie* do 21 apr 2011 - 7:29

@ Studiebol: Vervelend dat je niet lekker bent. Idd wel een goed idee om je werk in te lichten, dan kijken ze je er ook niet op aan als dit vaker voorkomt. Hopen dat je gauw weer wat opknapt.

@ Klaartje: Niet zo raar denk ik dat het een licht streepje was, ik zou me er niet druk om maken. Wat je zegt, het was midden op de dag dus dan is het altijd wel wat lichter volgens mij.

@ all: MvM vandaag dus ook bij mij langsgeweest, ze kwam idd in auto zonder logo. Vond de test toch ergens wel een beetje spannend, want stel dat er nu ineens niets te zien zou zijn... (haast onmogelijk maar toch..) maar gelukkig was de teststreep even duidelijk als de controlestreep. Omdat nog niemand er verder van weet vond ik het ook fijn om eens met iemand over de zwangerschap te praten. Vandaag ook aangemeld voor kraamzorg. Is dat ook maar geregeld.
Wij gaan het idd na de eerste echo vertellen, met moederdag.
Ik voelde me trouwens vanmorgen ook niet zo lekker, vooral last van diarree en daardoor duizelig. Ik ben nog lekker even gaan slapen en toen ging het een stuk beter.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 do 21 apr 2011 - 8:06

thanks ladies voor de berichtjes!

Vandaag bij de EHBO geweest in het ziekenhuis. niet voor de beeb hoor! (gelukkig)

ik werk in het ziekenhuis, en heb eigenlijk al weken last van me teen, mijn collega zag me teen, en heeft aan me haren mee gesleept naar de eerste hulp. ik schaamde me wel beetje, want er liggen daar mensen half dood te gaan, kom ik met me teen.
nou ze namen me bijzonder sirieus, en het moet op de OK verholpen worden Sad...jeetje had ik niet gedacht zeg, misschien ook wel omdat ik koortsig ben, dus nu maar even afwachten....enige positieve is dat ik dan waarschijnlijk een weekje thuis moet blijven, en dat is op dit moment echt geen straf!!

alweer nieuwe dames erbij!! leuk!! wordt lekker druk hierzo, met heel veel december babies.,,.. vandaag even bij een vriendin geweest haar zoontje is gister gehaalt. en ze lag in het ziekenhuis waar ik werk, owww zo verliefd op de kleine! ik kan niet wachten!!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Muppetje do 21 apr 2011 - 8:19

Jeetje Joyce, das naar. Wat heb je met je teen dan?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  pitbullgup do 21 apr 2011 - 20:40

@ Razz en Floor; Wat leuk van die echo's jammer dat het overdag is dan moet ik gewoon werken anders had ik me ook aan gemeld.
@ Studiebol; hoe is t nu met je?
@ lookie; ik heb ook af en toe wat dunnere ontlasting en volgende moment is het knoeperd hard en lukt het haast niet Rolling Eyes
@ joyce; oehhh had je niet verwacht dat je teen zo erg was?

@ All; Mijn schoonmoeder kwam net langs op het werk met een bosje tulpen en "zwanger" blad om te vertellen dat ze toch wel 1 dag in de week wil gaan oppassen straks als de kleine er is Very Happy cheers Super leuk!
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol do 21 apr 2011 - 21:04

PGB wat leuk van je schoonmoeder, hebben jullie haar ooit wel eens gevraagd? Wij willen ook aan mijn ouders vragen of ze een dag in de week willen oppassen en dan gaat het kindje 2 dagen naar het KDV.

Lookie, de eerste weken was mijn ontlasting ook erg dun.. en nu kan ik weer moeilijk naar de wc, ik vind het maar raar dat hormonen zoveel invloed hebben op je darmen.

Jocye wat heb je met je teen dan?

Amber, hebben jullie het al aan mensen vertelt of houden jullie het ook stil tot de eerste echo?

Hier gaat het wel iets beter,minder krampen, het waren geen ongesteldheidskrampen, pff waren het die maar die vind ik minder erg dan dit. Maar het gaat nu wel beter, ik heb al vanaf het begin een zeurende pijn rechts in mijn buik en dat is nu nog steeds zo dus dat zal wel goed zijn.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  pitbullgup do 21 apr 2011 - 21:17

@Studiebol; fijn dat het al iets beter gaat.
Mijn schoonmoeder heeft eigenlijk altijd gezegd dat ze zich niet wou vast zetten door op te passen maar toen we het afgelopen weekend hadden verteld vroeg ze ook al wat voor opvang we wouden. Ik gezegd dat we het liefst een gastouder willen en als zij zich toch zou bedenken dat we het heel leuk zouden vinden als zij een dagje wou oppassen en dat ik dat aan haar over liet en ze er maar over na moest denken (wij dachten stiekem dat ze dat toch wel zou willen) Laughing En we hadden gelijk :face:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 21:29

@PGB: Wat fijn dat je schoonmoeder toch op wil passen :-)
Die echo bij de Fontys kan ook s' avonds. Ik kreeg namelijk de keuze uit 17.15 of 18.55. . dus moet je maar gewoon eens informeren.

Hier begint de onzekerheid weer toe te slaan! .. opgezwollen buikje in weer afgenomen, moeheid begint af te nemen ( gelukkig!!) en verder geen symptomen. Ben wel blij dat ik volgende week die echo heb.. weer ff voor de geruststelling. Het liefst zou ik iedere week een echo hebben..maarja wie niet Laughing

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup do 21 apr 2011 - 21:43

@ Razz; heb meteen een mailtje de deur uit gedaan smile
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  Floor do 21 apr 2011 - 21:51

@studiebol, fijn dat de krampen wat minder worden.
@razz, tja wie niet he, ik wil ook wel elke week een echo. Een vriendin van mij woont in limburg en zij kreeg elke 3 weken controle en daarbij elke keer een echo, dat zou ik ook wel willen zeg. (was niet medisch noodzakelijk, dat was daar gebruikelijk).
@pbg, leuk dat je schoonmoeder wil oppassen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 do 21 apr 2011 - 22:22

mijn teen is zwaar ontstoken. ik dacht komt vanzelf wel goed, maar nee dus. ik moet nu opassen dat het geen bloedvergiftiging wordt, en dat ik geen hogere koorts krijg. ik denk dat het allemaal wel los zal lopen. ik ga nu even bloed laten prikken voor de verloskundige.

hier ook wel wat onzekerheden hoor!! ik heb nu al een paar dagen last van me buik/lies. ik houd mezelf maar voor zolang ik geen bloed het goed is, maar ik heb wel zo mijn stress momentjes op het toilet.

die 3 weken kunnen van mij niet snel voorbij gaan.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* vr 22 apr 2011 - 1:24

Floor schreef:@studiebol, fijn dat de krampen wat minder worden.
@razz, tja wie niet he, ik wil ook wel elke week een echo. Een vriendin van mij woont in limburg en zij kreeg elke 3 weken controle en daarbij elke keer een echo, dat zou ik ook wel willen zeg. (was niet medisch noodzakelijk, dat was daar gebruikelijk).
@pbg, leuk dat je schoonmoeder wil oppassen.

@ Joyce: Wat vervelend van je teen! Ook wel schrikken dat het geopereerd moet worde, of niet?
@ Razz: Ja je wilt liefst zo snel mogelijk en zo vaak mogelijk even kijken (kan niet wachten tot onze echo, op 4 mei). Ik heb zelf ook het idee dat het met de opgezette buik de ene keer wat erger is dan de andere, vandaag is mijn buik helemaal niet zo opgezet. Maar die van jou gaat nu straks toch echt wel de grotere kant op, geen ontkomen aan Very Happy
@ PGB: Echt leuk dat je schoonmoeder toch wil oppassen! Lijkt mij ook het prettigst als onze moeders willen oppassen. We gaan er niet vanuit, mijn schoonmoeder heeft altijd gezegd dat ze niet wil oppassen en mijn moeder heb ik laatst nog gepeild en toen zei ze 'ja lijkt me leuk maar ik heb ook werk'. Maar misschien zit er wel een kansje in hoor, mn schoonmoeder is nu werkloos en ik weet dat mijn moeder het ook wel weer erg leuk lijkt. Maar zien, als ze het niet willen is er ook geen probleem, dan gaat ons kindje gewoon naar de opvang.
@ all: Lekker rustig dagje, vanmorgen eerst boodschappen gehaald, douche gepoetst en was gedraaid, nu lekker op een handdoekje buiten.
Hoeveel dagen blijven jullie eigenlijk allemaal werken na de bevalling? Ik 3 dagen, mocht het toch allemaal te druk zijn dan kan ik altijd nog naar 2 gaan (indien financieel mogeljk). Mijn vriend blijft wel fulltime werken.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup vr 22 apr 2011 - 1:38

@ Lookie; Ach mijn schoonmoeder zei eerst dat ze dat ook niet wou en nu is het zo ver en wil ze wel heel graag Very Happy

Ik en mijn man werken nu full-time en ik wil straks 3 dagen gaan werken en dan moeten we dus voor 2 dagen opvang regelen. Mijn moeder wil ik zoiezo niet op laten passen voor een vaste dag en moet nog maar bekijken of ik en man überhaupt wil dat ze een keer oppast Embarassed
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  studiebol vr 22 apr 2011 - 2:49

Bij ons moet je 24 uur werken, minder mag niet. Dus ik wil dat verdelen in 3 dagen. Waarvan dan 2 dagen kinderopvang en ik hoop dat mijn ouders 1 dag in de week willen oppassen. Maar dat moet ik ze nog echt vragen. Mijn schoonouders gaan niet oppassen, die wonen te ver weg en ik denk ook niet dat ik er gerust op ben als ik mijn kindje daar moet achter laten.

Oh en mijn vriend blijft gewoon fulltime werken bij hem is iets anders ook geen optie.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 vr 22 apr 2011 - 8:13

mijn vriend blijft ook gewoon fulltime werken, en dat moet ook gewoon voor het financiële plaatje, ik werk nu 4 á 5 dagen en wil 3 dagen gaan werken, ik denk dat de baby dan naar me moeder (ouders) gaat. ik denk ook dat ze niet anders zou willen! ze heeft de 2 kids van me zus ook 3 dagen in week als gastouder, dus ze is door de keuring en alles heen, dus voor ons is het eigenlijk alleen aanmelden. toen ik het woord kdv in de mond nam, vondt ze dat helemaal niet leuk! ze begrijpt natuurlijk wel dat het onze keus is. maar wij zien geen reden om het niet te doen bij me moeder.

nog steeds last van me liesstreek, nu vooral met opstaan, alsof het verrekt ofzo, dames die dit ook hebben?

vandaag even met man lief de stad in geweest, en babies eerste pakje gehaalt! ik wou gewoon iets hebben! we mogen toch best vieren dat het tot nu toe goed gaat! na het drama hier, ben ik wel stuk bewuster geworden van het leven, gewoon doen! en niet tegen laten houden, omdat het "te vroeg" zou zijn.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 9:38

@ Joyce: dat zullen je banden wel zijn! Kan erg pijnlijk zijn. Ik heb het als ik te snel opsta, of moet niezen.
Wij vinden het erg belangrijk dat ons kind (kinderen) samen leren spelen, leren delen, leren wachten etc etc.
Daarom hebben wij voor 2 dgn het KDV gekozen. Bij jullie zal dit wellicht anders zijn als er al 3 kindjes zijn maar H. zou dan altijd alleen met mijn moeder zijn... Overigens, mag je moeder op 4 kinderen passen?

Pfff, ik heb een tijdje niet meer gereageerd omdat ik erg bang was dat het mis zou zijn.
Vanmorgen op de echo bleek alles ruim in orde te zijn! Jee, wat was ik blij!

Ik ben wel helemaal gesloopt.
Heb weinig geslapen, het is warm, mijn buik is enorm (nu al!), H. is ziek geweest en ik heb twee rete drukke dagen (vanwege het weer) op het werk gehad.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik beloof het vanaf nu weer netjes bij te houden!

Slaap lekker!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 22 apr 2011 - 19:40

Hazeltje schreef:@ Joyce: dat zullen je banden wel zijn! Kan erg pijnlijk zijn. Ik heb het als ik te snel opsta, of moet niezen.
Wij vinden het erg belangrijk dat ons kind (kinderen) samen leren spelen, leren delen, leren wachten etc etc.
Daarom hebben wij voor 2 dgn het KDV gekozen. Bij jullie zal dit wellicht anders zijn als er al 3 kindjes zijn maar H. zou dan altijd alleen met mijn moeder zijn... Overigens, mag je moeder op 4 kinderen passen?

Pfff, ik heb een tijdje niet meer gereageerd omdat ik erg bang was dat het mis zou zijn.
Vanmorgen op de echo bleek alles ruim in orde te zijn! Jee, wat was ik blij!

Ik ben wel helemaal gesloopt.
Heb weinig geslapen, het is warm, mijn buik is enorm (nu al!), H. is ziek geweest en ik heb twee rete drukke dagen (vanwege het weer) op het werk gehad.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ik beloof het vanaf nu weer netjes bij te houden!

Slaap lekker!

mijn zus heeft 2 kindjes, en zover we zagen krijgen wij 1 kindje, dus zouden dat er 3 zijn. daarbij zullen het op wat andere dagen zijn dan de andere twee, ik ben van mening dat een kindje van 3 maanden nog niet zo veel meekrijgt van delen met andere kinderen..... ook als ik dat zo zie met het kindje van me collega, die 4 volle dagen op de KDV zit, vindt ik ook wel weer te veel, maar goed zij kunnen niet anders.....zodra ons kindje wat meer kan zitten/kruipen of zelfs kan lopen, dus ook wat meer speelcontact met andere kinderen heeft, willen wij het wel 1 dag in de week naar een KDV brengen, die zit hier ook in de straat, dus allemaal wel heel makkelijk. maar goed dit is maar net hoe snel het kind zich ontwikkeld.... voor mijn gevoel vind ik het engig om zo'n klein dropje bij "vreemde" te laten...maar dat is mijn gevoel!! gelukkig heeft iedereen zo zijn eigen keus! niets is goed, niets is slecht, je moet doen waar je je gewoon het lekkerst bij voelt!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* za 23 apr 2011 - 23:10

@ Hazeltje: Waardoor kwam het dat je dacht dat er misschien iets mis was?

@ all: Hier weinig nieuws. Ik heb wel het idee dat een aantal mensen (mijn zusje, moeder en goede vriendin) iets doorhebben. Maar da horen we vast wel als we het bekend maken. Ik heb zo'n zin in de echo, en het moment dat we het gaan vertellen! Nog anderhalfve week (echo) en 2 weken (vertellen).
Vanmorgen nog even bij mn schoonmoeder geweest, die moest oppassen op haar nichtje van 2 maanden. Zo lief, zo'n klein mensje!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:18

Ik verloor bloed. Oud bloed maar ook helderrood bloed en ik was een "flubbertje" verloren en ik dacht echt dat dat ons kindje was.
Maar dat heeft dus gewoon echt tussen mijn oren gezeten. Gelukkig.

Haha, mijn moeder wist het de vorige keer ook al.
Ik wist het zelf toen nog niet eens. Had toen al een paar keer negatief getest.
Na de verjaardag van mijn zusje had mijn moeder tegen mijn vader gezegd: Ik denk dat Hazel zwanger is. Ik zie het aan haar ogen!! En een week later had ik eindelijk een positieve test!

Ja lief he? Zo'n klein hummeltje?

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 23 apr 2011 - 23:49

Ik denk dat bij ons nog maar weinig mensen het verwachten, misschien ook door mijn vriend zijn baan. Ben benieuwd hoeveel mensen gaan vragen of hij dan nu een andere baan heeft.
Maar aan de andere kant ik zit nu al 3 weken smoesjes enzo te verzinnen tegen 2 vriendinnen waar ik het vaakst mee op stap ga enzo, dus misschien vermoeden die wel wat. Maar dat weet ik niet ik denk dat ook omdat ik gewoon voor mijn gevoel slecht kan liegen Very Happy Misschien gaan we het ook wel eerder vertellen dan de echo, dit omdat ik me echt wel steeds slechter voel en omdat er gewoon wat feestjes hier in het dorp aankomen en ik geen reden kan bedenken waarom ik niet zou drinken.

Hoe is het verder met jullie? Ik merk dat ik wel echt steeds meer buikpijn krijg, de eerste 2 weken verliepen zo fijn dat ik dacht nou zo kan ik het wel hebben Very Happy Maar goed het hoort er bij!

We gaan vanavond bbqen bij mijn ouders, belde mijn moeder gisteren op ze had allemaal dingen waarvan ze niet wist of ik het wel mocht eten! Echt lief dat ze er zo aandenkt, maar volgens mij wat ze opnoemde mag ik het wel eten. Mijn moeder zei al vroeger waren die regeltjes er allemaal niet dus ze moet er ff aan wennen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 23 apr 2011 - 23:55

Met de BBQ mag je over het algemeen wel alles hebben.
Als je maar zorgt dat je vlees en vis gewoon goed gaar is.

En verder de mozzarella enzo laten staan. Maar verder is het niet zo'n probleem hoor.
elukkig want ik ben dol op de BBQ met dit weer Very Happy

Smakelijk eten!

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 24 apr 2011 - 0:06

Ik let sowieso altijd op of het vlees/vis gaar is dus dat komt wel goed! Maar mozarella mag je toch wel??
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:08

Dat is toch een rauwmelkse kaas? Dan mag dat niet.

Laatst aangepast door Hazeltje op zo 24 apr 2011 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:09

Oh ik lees net dat als het verwarmd word, dat het dan wel mag!
Dus dan moet je dat ff op de BBQ gooien :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol zo 24 apr 2011 - 0:12

Oh echt? ik dacht dat Mozarella wel gewoon mocht! Mm moet ik daar toch echt iets beter op gaan letten want volgens mij had een vriendin het vrijdag ook in de salade.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: