Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 21:31

Succes ekiaam en voor heel veel plezier! Leuk een andere omgeving !
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 21:46

Hoelang duren de lessen van Evy?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 21:49

Begint bij 20 min en eindigt bij 30-40 min.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 22:43

Om strakker te worden. Ik ben iets afgevallen en merk dat ik daardoor iets losser in mijn vel zit en daar baal ik een beetje van.

Ook ik vind het hartstikke leuk. Wat een positief topic!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 22:45

Ja dit topic motiveert mij ook enorm smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 23:36

Ik ben 2 weken geleden afgehaakt maar wil wel weer verder. Heb er alleen even zo weinig fut voor.. Moet mezelf echt even schoppen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon vr 3 aug 2012 - 1:06

Ik heb net weer les 16 gedaan, na 2 weken rust viel het me wel tegen!
Longfunctie is gewoon echt wel verminderd, hijg hijg...
Maar heb het volgehouden en hopelijk kan ik nu weer gewoon verder
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin vr 3 aug 2012 - 1:08

Kom op Luce. Helemaal niet erg om twee weken even niet te lopen, maar wel weer oppakken hoor!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 1:26

Luce, kom op! Probeer de draad weer op te pakken.
Ziz, knap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon vr 3 aug 2012 - 1:27

*schopt Luce*

Thanks Liv
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 3 aug 2012 - 2:08

Hee Luce, nou ik heb t ook weer opgepakt, dus dat kan jij ook hoor Razz ! Als je eenmaal weer loopt dan denk je echt: waarom heb ik het eerder nou weer laten zitten confused ?!! Dus gewoon DOEN!

Wat knap Zininzon! Hoeveel lessen heeft Evy ook alweer? Bij Renate Wennemars ben je namelijk zo goed als klaar met les 16.

Wie heeft hier al eens de 5 km gehaald? Wat deed je daarna? 3 keer per week 5 km rennen?? Ik heb t nog nooit gehaald, dus heb geen idee. Misschien door naar de 10??

Typisch mij weer om vooruit te gaan denken haha. Ik ben pas net weer begonnen, maar weer helemaal enthousiast. Morgen les 6... Very Happy . Bevalt me wel goed om de dag, heb steeds maar een klein beetje spierpijn als ik een trap op loop de volgende dag.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced vr 3 aug 2012 - 2:20

Goed bezig LCN! :cheering: Zoals je weet ben ik begonnen met de 5 tot 10 km. Vanochtend heb ik les 3 van keep on running gelopen en het ging super! Af en toe moey je 30 sec je pas versnellen en dat is eigenlijk best wel fijn.


Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 3 aug 2012 - 2:48

Keep on running? Is dat nou van Evy of Renate Wennemars?
Vind het echt knap van jou hoor, maar jij hebt ook echt een stukje meer (sport) discipline!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced vr 3 aug 2012 - 3:04

Ja, keep on running is van Evy. Ik hoop dat ik het 2 a 3 keer in de week kan volhouden.. Maar jij bent ook weer goed bezig! Ik vind het wel moeilijk om te gasn hardlopen, ikheb dan zo geen zin, maar als ik uiteindelijk toch ben geweest ben ik toch wel blij en voelt het welgoed!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 3:06

Luce schreef:Ik ben 2 weken geleden afgehaakt maar wil wel weer verder. Heb er alleen even zo weinig fut voor.. Moet mezelf echt even schoppen!


Kom op Luce er even letterlijk je benen onderzetten. Zo heerlijk die buitenlucht opsnuiven, en als je geweest bent voelt zo heerlijk! Je kan het lieve Luce!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake vr 3 aug 2012 - 5:08

Le Chat Noir schreef:

Wie heeft hier al eens de 5 km gehaald? Wat deed je daarna? 3 keer per week 5 km rennen?? Ik heb t nog nooit gehaald, dus heb geen idee. Misschien door naar de 10??


Ik ben misschien een beetje een extreem geval, maar dit is mijn start to run verhaal: Ik ben zelf 3,5 jaar geleden begonnen met Evy en heb het afgemaakt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 281626781 . Na die 5km heb ik vrijwel meteen daarna de 5 tot 10km gedaan. Toen ik dat eenmaal had gehaald wilde ik nog wel verder. Het leek me wel leuk om de dam tot damloop (16.1km) te doen, maar omdat ik niet wist hoe ik dat moest aanpakken ben ik bij een loopgroep gegaan die hiervoor trainde. Na de damloop dacht ik "ow, een halve marathon is maar 5km verder" (maar ow wat viel die halve toch tegen). En nu hoop ik dit najaar een marathon te kunnen lopen.

Ik loop dus nu in een loopgroep en 2 keer per week hoef ik dus alleen maar naar het fluitje van de trainer te luisteren en I love it. Ik hoef zelf niks te bedenken wat ik ga doen.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 3 aug 2012 - 5:51

Wat goed Pancake!! Echt respect hoor! Heel veel succes met de marathon. Welke ga je doen?
Is je figuur trouwens ook erg veranderd nu je zoveel of zo lang loopt?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 5:56

Le Chat Noir schreef:Wat goed Pancake!! Echt respect hoor! Heel veel succes met de marathon. Welke ga je doen?
Is je figuur trouwens ook erg veranderd nu je zoveel of zo lang loopt?

O dat laatste ben ik ook erg benieuwd naar Very Happy Dat hoop ik stiekem voor mijzelf haah.

En het is zeker een prestatie zeg als je al zo goed kan lopen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 5:58

3 jaar geleden het programma van Evy gelopen en afgemaakt. Daarna hele tijd 3 x per week 5 km gelopen en sinds vorig jaar zomer loop ik 2 x 45 min en 1 x 30 min per week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 6:00

Goed bezig jij ook Forumster!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 3 aug 2012 - 6:00

Laced schreef:Ja, keep on running is van Evy. Ik hoop dat ik het 2 a 3 keer in de week kan volhouden.. Maar jij bent ook weer goed bezig! Ik vind het wel moeilijk om te gasn hardlopen, ikheb dan zo geen zin, maar als ik uiteindelijk toch ben geweest ben ik toch wel blij en voelt het welgoed!

Waar heb je die lessen gedownload, Laced? Ik wil ook graag weer verder opbouwen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced vr 3 aug 2012 - 6:05

Suus schreef:
Laced schreef:Ja, keep on running is van Evy. Ik hoop dat ik het 2 a 3 keer in de week kan volhouden.. Maar jij bent ook weer goed bezig! Ik vind het wel moeilijk om te gasn hardlopen, ikheb dan zo geen zin, maar als ik uiteindelijk toch ben geweest ben ik toch wel blij en voelt het welgoed!

Waar heb je die lessen gedownload, Laced? Ik wil ook graag weer verder opbouwen smile

Geen idee. Ik kon de lessen online nl niet meer vinden. Mijn vader had ze toevallig nog op de computer staan, dus..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 6:06

Ik heb vandaag ook voor het eerst weer mijn hardloopschoenen aangetrokken (nou ja, woensdag een proefritje gedaan). Ik ben vorig jaar begonnen (toen kon ik twee minuten lopen ofzo) maar de laatste maanden heb ik het nogal laten zitten.

Maar vandaag dus weer gelopen en in één keer 7 kilometer uitgelopen (in 45 minuten), dus dat viel me echt gigantisch mee. Ik ga nu proberen de 10 kilometer te lopen 30 september (Singelloop in Utrecht).

Wat betreft veranderingen in je lichaam: ik ben sinds vorig jaar tien kilo lichter en mijn vetpercentage is 5% lager. Ik draag jeansmaat 28/29 (lengte 34/36) (was 32), dus ik ben er wel echt slanker en strakker van geworden. Ik moet er wel bij zeggen dat ik elke week 100 kilometer fiets (woon-werkverkeer).

Goed bezig dames!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 6:11

Goed Minneke zeg dat je zo goed weer hebt gelopen! En dat je ook nog 10 kg bent kwijtgeraakt.
Helaas bestaat mijn woon-werkverkeer uit met de auto. Te ver om te fietsen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 3 aug 2012 - 6:12

Laced schreef:
Suus schreef:
Laced schreef:Ja, keep on running is van Evy. Ik hoop dat ik het 2 a 3 keer in de week kan volhouden.. Maar jij bent ook weer goed bezig! Ik vind het wel moeilijk om te gasn hardlopen, ikheb dan zo geen zin, maar als ik uiteindelijk toch ben geweest ben ik toch wel blij en voelt het welgoed!

Waar heb je die lessen gedownload, Laced? Ik wil ook graag weer verder opbouwen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 561177

Geen idee. Ik kon de lessen online nl niet meer vinden. Mijn vader had ze toevallig nog op de computer staan, dus..
Oh jammer, ik kon ze ook al niet vinden. Maar het is vast te groot om te sturen Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 36 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum