Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel za 24 maa 2012 - 1:56

Tinus, gewoon beginnen. Ik weet vd vorige keer dat ik er eigenlijk wel steeds meer zin in kreeg om een rondje te doen.

Suuske, ik heb Evy dan van 2006.
Ik hoop dat het helpt als ik de batterij even goed oplaat. Hij heeft toch 2 jaar lopen stofhappen.
Dat word nog wat als je nu al last had vh zonnentje Very Happy Heb jij een vast rondje? Ik moet hier nog even een leuk rondje zoeken.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi za 24 maa 2012 - 3:43

woezel schreef:Suuske, ik heb Evy dan van 2006.
Ik hoop dat het helpt als ik de batterij even goed oplaat. Hij heeft toch 2 jaar lopen stofhappen.
Dat word nog wat als je nu al last had vh zonnentje Very Happy Heb jij een vast rondje? Ik moet hier nog even een leuk rondje zoeken.

Haha, ik ga voortaan maar gewoon 's avonds. Ik had trouwens ook een vrij dik vest aan dus dat zal ook meegespeeld hebben. Als het echt warm wordt ga ik in een T-shirt rennen.

Vlak bij mij zit een golfbaan met een fiets/-wandelpad eromheen. Daar kan je perfect lopen. Het ligt nog geen kilometer van mijn huis. Ik kan dus in principe thuis beginnen met Evy en dan daar naartoe rennen en daar verder gaan, maar ik ga er op de fiets heen en begin dan pas met rennen. Vind dat prettiger op één of andere manier. Het rondje om de golfbaan is zo'n 2 kilometer, dus dat is perfect voor het hardlopen.

Ik ben blij dat ik niet middenin de stad woon, ik zou me dan echt ongemakkelijk voelen met hardlopen. Nu vind ik het niet erg als ik andere mensen tegenkom, want dat zijn ook allemaal sportende mensen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 561177
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi za 24 maa 2012 - 3:47

Tinus schreef:Ik zou hier ook wel mee willen beginnen, maar ik ben bang dat ik het na een paar weken alweer voor gezien hou. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik door blijf gaan? Want als ik s avonds op de bank zit/lig na een dag werken, dan kan ik mezelf moeilijk motiveren om eruit te gaan...

Door simpelweg gewoon te gaan. Je zal merken dat je je zó goed voelt als je terugkomt. Ik ben echt een slechte sporter en vind ook bijna geen enkele sport echt leuk, maar ik heb nu gewoon al weer zin in maandagavond, want dan ga ik les 4 doen. En: niet thuis eerst op de bank hangen na je werk, maar gelijk gaan rennen! Tenzij je barst van de honger, dan zou ik eerst een lichte maaltijd eten en dan gaan rennen (maar even wachten voor je gaat natuurlijk, even het eten laten zakken). Ik ben donderdag meteen na thuiskomst weer weggegaan om te gaan rennen. Ik heb daarna pas gegeten.
Echt, je zal merken dat het zo lekker is, je waait even helemaal uit en daarna hoef je je niet schuldig te voelen als je op de bank hangt, want je weet dat je sportief bezig bent geweest daarvoor smile
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 4:07

Leuk om te lezen dat zoveel mensen met start to run beginnen. Tinus, ik was ook bang dat ik na een paar x alweer zou afhaken, maar ik merk dat ik steeds wil doorgaan, kijken of ik de volgende les ook haal.. En tot nu toe gaat het goed. (met wel eens een minder dagje er tussendoor)
Gisteren heb ik voor het eerst 7 minuten achter elkaar gelopen (5-2-7-2-7-2-5-2). In het begin vond ik het zwaar en had ik mijn twijfels over of het goed zou gaan, maar in het 2e blok van 7 minuten viel alles op zijn plaats, ritme, ademhaling, gevoel in benen.. Heerlijk gevoel dus. Morgenochtend ga ik weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 5:35

Vanochtend ben ik na een maand of drie ook weer geweest. Viel niet tegen, 10 min lopen, 2 min wandelen en 18 min lopen. In een half uur 4 km, dus daar valt nog wel wat te verbeteren.
Snel weer een rondje rennen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  mo za 24 maa 2012 - 22:50

Ik ben vanmorgen ook maar eens begonnen met hardlopen, lopen jullie ook via www.looptijden.nl ?
Ik wil een schema volgen voor 10 km, maar het beginnen met (snel-)wandelen vind ik zo raar.

tijd en afstand van vandaag; 3022 m. 00:16:17


Laatst aangepast door mo op zo 25 maa 2012 - 0:33; in totaal 1 keer bewerkt

mo
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 25-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 24 maa 2012 - 23:18

Ik heb net les 17 van start to run achter de rug. Het ging heerlijk, ik ben hartstikke tevreden!
Ik maak gebruik van de android app van endomondo voor het opslaan van de route en het bijhouden van de snelheid. Het is leuk om hardloopsessies met elkaar te vergelijken.
Ik ben heel tevreden over endomondo. Wie gebruikt dit ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 25 maa 2012 - 1:18

Ik denk dat ik ook maar gewoon moet beginnen met lopen. Wel even kijken welk schema het best bij me past. Ik heb dus ook echt totaal geen conditie...
Wat trekken jullie eigenlijk aan qua kleding? Een trainingsbroek ofzo? Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 827601
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi zo 25 maa 2012 - 1:57

Ik heb een joggingbroek aan en een T-shirt en een "sportief" vest (met rits en capuchon). Zit heerlijk tijdens het rennen.

Edit: en ik heb ook een hele slechte conditie! Het enige wat ik deed was regelmatig fietsen (naar werk (3 km) en naar mijn ouders (bijna 6 km)), maar dat was het dan ook en traplopen is al helemaal een drama ;-) Maar dit is echt goed vol te houden en het is leuk!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel zo 25 maa 2012 - 2:26

Zo ik heb nu wel spierpijn. Net even een rondje van 4 km gefietst met mijn dochter.
Weet iemand trouwens of Evy elke keer zegt wanneer je over de helft bent. Dan kan ik het dorp uit gaan en zodra ik over de helft ben omkeren.

Kleding, ben de vorige keer begonnen in een gewone sportbroek en shirtje en heb toen op een gegeven moment bij de lidl een hardloopsetje aangeschaft. Dus 3kwartbroek, shirtje en jasje.

Hier ook geen conditie hoor. Al is het nu beter dan dat ik het 2 jaar terug mee begon, want toen redde ik les 1 niet Embarassed

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 25 maa 2012 - 3:33

Ik zou deze week starten maar het is niet hele goed gegaan. Maandag begin ik met les 1! Ik wil het programma nu eens uitlopen, want meestal haak ik af bij de derde week..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus zo 25 maa 2012 - 5:28

Ik ga van de week eerst kijken naar sportschoenen, dat lijkt me wel handig. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 827601 En dan verder maar even kijken qua kleding. Dan moet ik ook nog dat programma downloaden en op mijn mp3 speler zetten, dus hopelijk kan ik volgende week ergens beginnen. Ik ga het gewoon doen! Cool
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon ma 26 maa 2012 - 6:56

Ik ben vandaag heel impulsief begonnen met les 1. Behalve de 3 minuten hardlopen aan het eind, ging het best goed. Hield 2,5 minuten vol. Volgende keer beter smile

Ik ben lang en breed, helemaal geen hardloper, maar onder lichte druk van vriendje toch maar eens geprobeerd. Ik denk dat ik dit weekend les 2 doe.
Op woensdag badminton ik, dus ik ga geen 3 lessen in de week doen...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 7:19

Ik heb les 1 net gedaan, ging verrassend goed!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan ma 26 maa 2012 - 7:38

Ik heb daarstraks les 3 gedaan. Viel me iets zwaarder dan de vorige 2 maar dat is waarschijnlijk omdat ik vandaag 9,5 uur gewerkt heb en daarna ben gegaan. Maar ik vond het nog wel goed te doen.
Nu ga ik woensdag voor les 4.

Ik loop trouwens gewoon in een joggingbroek en shirt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi ma 26 maa 2012 - 22:15

Ik heb gisteren les 4 gedaan. Ik was heel moe toen ik thuiskwam, had langer doorgewerkt en was een beetje gestresst ;-) Maar ben toch gegaan en voelde me zo goed daarna smile Heb nu al weer zin in morgenavond, dan ga ik les 5 doen!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 26 maa 2012 - 22:17

Goed gedaan Suuske!

Ik wil deze week weer beginnen. Lig er nu een maand uit, ben na een week ziek zijn niet meer begonnen, zo stom.
Toch maar weer bij les 1 beginnen en zien hoe het gaat. Heb er wel weer zin in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje ma 26 maa 2012 - 22:38

Vandaag les 3 gedaan maar vond het af en toe nog zwaar hoor Laughing
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced ma 26 maa 2012 - 22:43

Ik ga vanavond les 8 lopen! Vond les 7 best pittig, maarwe gaan er weer voor vanavond.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Macelka ma 26 maa 2012 - 22:50

Gisteren les 2 gedaan, viel mijn erg mee smile . Helemaal geen spierpijn..
Macelka
Macelka
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 27 maa 2012 - 1:08

Ik heb vandaag sportschoenen gekocht. Wilde nog voor sportkleding staan, maar toen ik voor het uitgebreide assortiment stond, zag ik door de bomen het bos niet meer. Net het internet een beetje afgezocht en het blijkt dat het wel belangrijk is om een hardlopersoutfit te hebben. Maar ja, dat is gelijk alweer prijzig...Ik weet niet zo goed of ik nu iets gewoon van de Scapino kan halen, of ik meteen naar een sportwinkel toe moet. Ene kant wil ik wel graag goed beginnen en het meteen voor elkaar hebben, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hele investering.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 1:31

Ik wil eigenlijk wel weer, maar ik mag niet meer om mijn knie. Heeft orthopeed mij afgeraden.
Nu heb ik toch zin om de stoute schoenen weer eens aan te trekken, en toch gaan hardlopen.
Met als risico, weer last van mijn knie hebben scratch

Door dit weer krijg ik echt zin!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel di 27 maa 2012 - 2:02

Tinus schreef:Ik heb vandaag sportschoenen gekocht. Wilde nog voor sportkleding staan, maar toen ik voor het uitgebreide assortiment stond, zag ik door de bomen het bos niet meer. Net het internet een beetje afgezocht en het blijkt dat het wel belangrijk is om een hardlopersoutfit te hebben. Maar ja, dat is gelijk alweer prijzig...Ik weet niet zo goed of ik nu iets gewoon van de Scapino kan halen, of ik meteen naar een sportwinkel toe moet. Ene kant wil ik wel graag goed beginnen en het meteen voor elkaar hebben, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer een hele investering.

Ik heb toen een setje bij de lidl gehaald. Stond nu weer van alles in de folder, en ook bij de aldi.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel di 27 maa 2012 - 2:03

Spetterdespat, als de orthepeet het af raad, zou ik me daar wel aan houden. Je moet nog wel heel lang met je knieen doen. Mag je wel gewoon een flink eind wandelen?

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 2:07

Ik ga het ook niet doen, maar het trekt wel.
Wandelen mag wel, en doe ik ook wel.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 19 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum