Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 8:00

Ik ben toch maar begonnen met les 1. Ik ben net thuis en het ging erg lekker. Het begon bij de laatste 3 minuten te regenen en ben lekker doorgelopen. De verkoeling was gewoon lekker. Mijn hardloopschoenen lopen beter dan mijn gewone sportschoenen. Dat kon ik goed merken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Error wo 1 aug 2012 - 9:15

Welke hardloopschoenen hebben jullie?

Ik wil opzich wel nieuwe hardloopschoenen kopen, loop nu zo af en toe eens op me gewone sportschoenen maar dat loopt toch niet helemaal lekker.. Maar ik ben bang dat als ik dure schoenen koop en ik vind het hardlopen niets, dat die schoenen er dan weer liggen.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 394967
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 1 aug 2012 - 17:31

Curious schreef:Ik ben ook begonnen met hardlopen met evy. Wat leuk!

Ik doe canicross met mijn hond (dat je hond dmv een stiek aan je buik zit en je als t ware 'vooruittrekt'). Erg leuk, alleen nog echt even wennen voor zowel mij als de hond. De hond moet leren dat hij plast in de 'wandelstukjes', het is een echte reu die overal zijn sporen na wil laten. En ik moet even goed kijken waar ik loop, zodat de hond niet teveel afgeleid wordt door bosjes en evt. andere honden. Want dan val ik soms bijna over de lijn:lol: Dit lijkt mij ook best eng omdat je hond volgens mij goed kan trekken Wink

Ik vind het echt leuk om weer hard te lopen, is al lang geleden. Ik heb vroeger 12 jaar aan atletiek gedaan en ik vind het heerlijk dat gevoel weer terug te hebben. Weet nu weer waarom het zo leuk en zo verslavend is. Ik vind het zelfs lastig om een rustdag te hebben. haha ja ik ben ook zo enthousiast dat ik zowat elke dag wel wil Very Happy

Wat ik wel heel irritant vind is dat t stiekem toch veel tijd kost omdat je omkleed, sport, 'uitzweet', en douchen en weer aankleden. Dit zie ik niet als obstakel of zo. Omkleden is zo gedaan iig en verder vind ik het niet erg dat het wat tijd kost.

Ik heb sochtends echt een douche nodig om wakker te worden en ben echt niet uit mijn 'ochtenddip' alleer ik een paar uur wakker ben, dus sporten is dan echt mijn ding niet. Daarom loop ik nu meestal een uurtje na het eten, zo tegen acht uur. Maar dan is het dus niet 'ff snel gedaan' wat nu niet zo'n probleem is in de zomer en met vakantie, maar wat me straks ben ik bang wel tegen gaat houden. Hopelijk ben ik dan zo verslaafd dat ik niet meer zonder kan! Grappig, ik vind juist s ochtends het fijnste. Al kan dat niet altijd als ik moet werken.

Ik loop wel met loopkleding, heb nog kleding van langer geleden in de kast. Zou er ook niet voor gaan kopen denk ik, als ik gewone sportkleding heb liggen (hoeft niet perse kleding speciaal voor hardlopen te zijn vind ik). Hardloopschoenen zijn daar in tegen wel belangrijk. Die zijn toch gemaakt om de 'klappen' van het lopen in je lichaam en gewrichten op te vangen. Heel belangrijk vind ik!

Hoever zijn jullie met de lessen? Ik ben bij les 6 ... al doe ik elke les 2 x en ga ik volgende week weer les 4, 5 en 6 nog eens doen.
Doen jullie nog andere sporten? nee
En als je ook nog andere sporten doet, doe je dit dan ter overbrugging van de zomerstop?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 18:35

Mijn hardloopschoenen zijn van brooks. Ik had er nog nooit van gehoord. Ik heb trouwens geen spierpijn van gister. Misschien dat het nog komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 1 aug 2012 - 18:40

Paraplu schreef:Welke hardloopschoenen hebben jullie? Celtics al weet ik niet heel zeker of het echte hardloopschoenen zijn aangezien ik deze al een hele tijd heb maar zo lang niet gebruikt heb. Maar ze lopen heerlijk.

Ik wil opzich wel nieuwe hardloopschoenen kopen, loop nu zo af en toe eens op me gewone sportschoenen maar dat loopt toch niet helemaal lekker.. Maar ik ben bang dat als ik dure schoenen koop en ik vind het hardlopen niets, dat die schoenen er dan weer liggen.. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 394967
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel wo 1 aug 2012 - 19:55

Echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent Ibbeltje. Ben je ook al afgevallen hierdoor?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 19:57

Lavendel schreef:Echt leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent Ibbeltje. Ben je ook al afgevallen hierdoor?
Ik vind het ook leuk om te lezen, had ik die motivatie maar laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 6:43

Dank jullie wel wat lief smile Fijn ook om te horen.

Ik ben nu ong 1,5 kilo kwijt denk ik...al schommel ik soms wel. Maar moet zeggen moet nog wel beter op eten letten Wink En meer water drinken. Ik betrap mij er op dat ik op het werk te weinig drink. Het is vaak ook druk en dan denk ik er niet aan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon do 2 aug 2012 - 7:37

Ik ben terug van vakantie en moet er morgen weer aan geloven. Ben dan 2 weken niet geweest.
Mijn laatste les was 16, met stukken van 6 en 7 minuten. Denk dat ik die nu niet meer haal en maar even een les terug ga (dat was een les met stukken van max 5 minuten).

Mijn schoenen zijn ook van Brooks.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 8:10

Zininzon fijne vakantie gehad?
Heel veel succes weer met lopen! Slim dat je even een les eerder doet. Weer even opbouwen.

Ik ga morgenvroeg weer smile Nu al weer zin in hahah.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir do 2 aug 2012 - 8:48

Wat goed dat je al bent afgevallen Ibbeltje!

Ik ben vanavond weer geweest. Heb al 5 x 2 min en 3x3 min gelopen. Hou het prima vol eigenlijk. De volgende keer is 3 x 5 minuten! Gaat best snel zo. Ik ga zaterdag weer.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 9:00

Dank je LCN!

Jij bent ook lekker op weg, goed joh!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje do 2 aug 2012 - 9:13

Hier vandaag les 5 gehad, heb mijn tempo iets opgevoerd nadat ik na les 4 nog wel even doorkon...wil wel het gevoel hebben iets gedaan te hebben! Was wat zwaarder maar nog wel te doen. Vraag me wel af hoe ik het op vakantie, en de week ervoor moet doen. Ik werk voor mezelf en heb de week voor mn vakantie werkdagen van 15u en dus ook in de avonduren. De dagen dat ik thuis ben ben ik uiteraard met de kleine dus dat gaat ook niet werken.

En hoe hebben jullie het Ăłp vakantie gedaan? Wij gaan 8dgn naar Menorca. Van de ene kant wil ik dan wel een weekje overslaan, lekker vakantie vieren, en eigenlijk ben ik best bang om te verdwalen daar Embarassed. Maar van de andere kant vind ik het rennen echt fijn en wil ik mijn schema gewoon volgen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 9:20

Ik ben eigenlijk wel van plan om m'n hardloopspullen mee te nemen naar Spanje, Teddyaapje. Lijkt me heerlijk om dan 's ochtends te rennen en daarna verfrissende duik in het zwembad te nemen.
Deed ik in Italie ook aantal jaar geleden en vond ik heerlijk. Leuk juist eens, change of scenery.
-

Ik ben afgelopen dagen in Den Haag geweest om op de katten van m'n oom en tante te passen, maar toen had ik m'n hardloopspullen niet bij me. Heb deze week dus nog maar 1 keer gelopen. Misschien dat ik 't van 't weekend nog even inhaal, heb er weer zo'n zin in.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:26

Zininzon, hoe was je vakantie? Ik zou inderdaad een stapje terug doen. Je hebt er niks aan als je gaat overbelasten.

Ik loop niet op vakantie. Meestal ga ik dan tennissen met mijn vriend. Dat vind ik iets gezelliger dan alleen in een vreemd land lopen. Ik ga ook morgen weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir do 2 aug 2012 - 10:31

Ik ben dus van plan om wel te gaan hardlopen in Frankrijk. Lijkt me altijd zo leuk om in een vakantieomgeving te rennen en dan zou ik me ook echt heel sportief voelen smile. Vorig jaar had ik al spijt dat ik het niet gedaan heb, toen stonden we op een camping aan het Gardameer, had daar perfect kunnen lopen langs het meer. Maar kan me wel voorstellen dat het er vanaf hangt waar je naar toe gaat!

Ik ben zo blij dat ik het weer heb opgepakt. Heb momenteel best een moeilijke tijd, maar door/tijdens hardlopen voel ik me echt beter. Nu volhouden...smile

@teddyaapje: wat een ongelooflijk lange werkdagen! Weet niet wat je doet, maar misschien kun je in een pauze gaan?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 18:09

Ik ga niet op vakantie maar anders lijkt het mij wel leuk om daar ook te lopen.

LCN> ik wilde nog vragen hoe het gaat met je....vervelend dat je door een moeilijke tjid gaat. Gelukkig doet hardlopen veel voor je Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 699888
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 19:53

Ibbeltje schreef:Dank jullie wel wat lief Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 561177 Fijn ook om te horen.

Ik ben nu ong 1,5 kilo kwijt denk ik...al schommel ik soms wel. Maar moet zeggen moet nog wel beter op eten letten Wink En meer water drinken. Ik betrap mij er op dat ik op het werk te weinig drink. Het is vaak ook druk en dan denk ik er niet aan.


ben zelfs 2 kilo kwijt in bijna 3 weken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 20:41

Het ligt inderdaad heel erg aan je vakantieland.

Ibbeltje, loop jij hard om af te vallen? Of wat is jouw doel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 20:45

Ten eerste om conditie op te bouwen weer. Want dat was echt niks meer haha. En ten 2e wat kilo's er af is ook niet erg haha


En jij?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 20:55

Ik ben eigenlijk begonnen met hardlopen om af te vallen, maar eigenlijk werkt dat niet echt en merk ik dat ik gewoon de beweging zo heerlijk vind. Lekker buiten zijn, conditie opbouwen...Eigenlijk vind ik dat veel lekkerder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 21:05

Ja het is gewoon ook heerlijk om te doen Very Happy Ik verbaas mij er nog steeds over dat ik dit zeg hahah.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 21:07

Hahaha ja gek he! Ik had wel vaker hardgelopen maar dat ging nooit echt super. Maar dat kwam omdat ik dan al veel te snel over m'n eigen grenzen heen ging. Dan ging ik 10 minuten achter elkaar rennen, en was ik daarna kapot en kon ik niet meer. Ja duh..
Nu ren ik zo die hele les uit en denk ik..goh.. dat ging vlotjes.

Werkt echt zo veel beter qua motivatie.

Echt goed van jou ook! Welke les ben jij nu?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 21:12

Ja je moet niet over je grens gaan zegt Evy Very Happy Dan kan je blessures krijgen en erger maken haha.

Maar goed fijn dat wij er plezier in hebben, dat motiveert lekker.

Ik heb vandaag les 6 gedaan. Ik doe ze wel dubbel. Alleen twijfel ik nog of ik 4,5 en 6 nog dubbel ga doen...aangezien het lekker gaat. Denk dat ik gewoon les 7 ga proberen de volgende keer en lukt die niet dan doe ik 6 nog eens.


O en de tijd is altijd sneller om dan ik denk. Ik denk dan altijd dat ik nog ff te gaan heb Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 do 2 aug 2012 - 21:28

Ik ga vandaag les 2 lopen van Evy, heb er wel zin in smile Het is mooi weer dat is altijd goed!
Ga bij mijn vriend vandaan vertrekken, dus andere omgeving dan ik gewend ben (Hoogvliet) ben benieuwd!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 35 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum