Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced vr 3 aug 2012 - 6:13

Suus schreef:
Laced schreef:
Suus schreef:
Laced schreef:Ja, keep on running is van Evy. Ik hoop dat ik het 2 a 3 keer in de week kan volhouden.. Maar jij bent ook weer goed bezig! Ik vind het wel moeilijk om te gasn hardlopen, ikheb dan zo geen zin, maar als ik uiteindelijk toch ben geweest ben ik toch wel blij en voelt het welgoed!

Waar heb je die lessen gedownload, Laced? Ik wil ook graag weer verder opbouwen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 561177

Geen idee. Ik kon de lessen online nl niet meer vinden. Mijn vader had ze toevallig nog op de computer staan, dus..
Oh jammer, ik kon ze ook al niet vinden. Maar het is vast te groot om te sturen Wink

Ik wil het wel proberen hoor! Pm me anders even!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake vr 3 aug 2012 - 6:36

Le Chat Noir schreef:Wat goed Pancake!! Echt respect hoor! Heel veel succes met de marathon. Welke ga je doen?
Is je figuur trouwens ook erg veranderd nu je zoveel of zo lang loopt?

Nu hoop ik niet dat jullie meteen gedemotiveerd raken... maar ik ben dus ook begonnen met hardlopen om af te af te vallen, maar ik ben 0,0 afgevallen. Nu heb ik geen weegschaal, maar volgens mij weeg ik nog altijd hetzelfde.

Ik train trouwens voor de marathon van Amsterdam. Ik heb er al eerder de 7.5km en de halve marathon gelopen.

Maar jullie zijn goed bezig hoor dames. Ik vind het altijd wel leuk om die stukjes te lezen. Het is zo herkenbaar. De eerste paar minuten vond ik ook echt zwaar. En na 1 les had ik dan ook mega-spierpijn... maar het komt allemaal goed.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 6:43

Ik heb net les 2 gelopen. Het ging lekker. Het was wel warm. Het zweet liep van mijn voorhoofd af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje vr 3 aug 2012 - 6:44

Merk je ook niks aan je kleding pancake? Qua kilo's kan t zijn dat er niks af is omdat spiermassa meer weegt dan vetmassa en met rennen verbrand je vet en bouw je spierenmassa op.

Ik ren vooral voor mijn conditie maar als ik mijn love handles kwijt zou raken en mijn vel ook maar een klein beetje strakker zou gaan zitten bij mn buik hoor je mij niet klagen Very Happy Ik heb trouwens wel al het idee dat mijn buik platter is sinds ik ren (vorige week begonnen) en mijn conditie is echt al beter geworden!

Ik heb woensdag foto's gemaakt van hoe ik er nu uitzie (in ondergoed, van alle kanten) en wil als ik een tijdje aant rennen ben weer foto's maken, denk dat dat t beste vergelijkmateriaal is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake vr 3 aug 2012 - 6:51

Qua kleding merk ik ook helemaal niks. Nou, misschien toch wel. De laatste spijkerbroeken die ik heb gekocht waren maat 26 ipv 27. Maar aan de bovenkant is er vrijwel niks veranderd.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 7:00

Ik ben ook niet afgevallen. Mijn figuur heeft wel een andere verhouding gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 7:17

Ik heb trouwens ook wel eens gelopen met een pre-workout product toen ik in een dipje zat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zininzon vr 3 aug 2012 - 7:26

Mijn vriend zegt dat ik strakker wordt (en als ik de plekken die hij noemt bekijk/bevoel, is dat inderdaad zo), maar aan de kilo's merk ik niets.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 7:39

Pancake schreef:
Le Chat Noir schreef:Wat goed Pancake!! Echt respect hoor! Heel veel succes met de marathon. Welke ga je doen?
Is je figuur trouwens ook erg veranderd nu je zoveel of zo lang loopt?

Nu hoop ik niet dat jullie meteen gedemotiveerd raken... maar ik ben dus ook begonnen met hardlopen om af te af te vallen, maar ik ben 0,0 afgevallen. Nu heb ik geen weegschaal, maar volgens mij weeg ik nog altijd hetzelfde.

Ik train trouwens voor de marathon van Amsterdam. Ik heb er al eerder de 7.5km en de halve marathon gelopen.

Maar jullie zijn goed bezig hoor dames. Ik vind het altijd wel leuk om die stukjes te lezen. Het is zo herkenbaar. De eerste paar minuten vond ik ook echt zwaar. En na 1 les had ik dan ook mega-spierpijn... maar het komt allemaal goed.


Oh echt niet afgevallen? Maar aan de andere kant, heb je wel meer spieren ? Ik ben nu wel 2 kilo kwijt. Hopelijk zet dat bij mij wel door haha. Maar goed ik weeg dan ook genoeg dus misschien dat het bij mij er wel af gaat?

Na les 1 had ik ook wel spierpijn maar het viel enorm mee en de lessen daarna nergens last meer van gehad.

Super dat je voor de marathon van Eindhoven bezig bent. Dat lijkt mij ook zo gaaf omdat uit te kunnen lopen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 7:40

Zininzon schreef:Mijn vriend zegt dat ik strakker wordt (en als ik de plekken die hij noemt bekijk/bevoel, is dat inderdaad zo), maar aan de kilo's merk ik niets.


Oh goed joh! Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Zonnetje vr 3 aug 2012 - 8:02

Ik ben vorig jaar begonnen met hardlopen met behulp van een schema: een paar minuten rennen, paar minuten lopen, etc. Na 10 weken kon ik 5 kilometer in een redelijk tempo lopem. Ik heb toen met de Marikenloop meegedaan en liep 5 km in 27 minuten. Daarna ben ik op eigen houtje door gaan trainen totdat ik 10 kilometer kon lopen in een uur. Dat was vorig jaar in september.

In de winter heb ik wat minder gelopen en vanaf maart loop ik 1x per week, soms 2x per week tussen de 8 en 10 kilometer. Ik vind dit ver genoeg en qua tijd ben ik nu mooi een klein uurtje weg. Bovendien voel ik soms mijn benen/knien ook wel na deze afstand.

Ik sport hier nog twee keer in de week naast: spinning en steps. Ik ben er niet door afgevallen, maar ik sportte van tevoren ook al twee keer per week en mijn bmi is aan de lage kant (19). Voor mijn gevoel zit ik wel strakker in mijn vel.

Goed dat jullie allemaal zo goed bezig zijn en het lopen zo leuk vinden! Ik had ook nooit verwacht dat ik hardlopen zo leuk zou vinden, maar ik vind het echt fijn om lekker buiten te bewegen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pancake vr 3 aug 2012 - 8:22

Ibbeltje schreef:
Pancake schreef:
Le Chat Noir schreef:Wat goed Pancake!! Echt respect hoor! Heel veel succes met de marathon. Welke ga je doen?
Is je figuur trouwens ook erg veranderd nu je zoveel of zo lang loopt?

Nu hoop ik niet dat jullie meteen gedemotiveerd raken... maar ik ben dus ook begonnen met hardlopen om af te af te vallen, maar ik ben 0,0 afgevallen. Nu heb ik geen weegschaal, maar volgens mij weeg ik nog altijd hetzelfde.

Ik train trouwens voor de marathon van Amsterdam. Ik heb er al eerder de 7.5km en de halve marathon gelopen.

Maar jullie zijn goed bezig hoor dames. Ik vind het altijd wel leuk om die stukjes te lezen. Het is zo herkenbaar. De eerste paar minuten vond ik ook echt zwaar. En na 1 les had ik dan ook mega-spierpijn... maar het komt allemaal goed.


Oh echt niet afgevallen? Maar aan de andere kant, heb je wel meer spieren ? Ik ben nu wel 2 kilo kwijt. Hopelijk zet dat bij mij wel door haha. Maar goed ik weeg dan ook genoeg dus misschien dat het bij mij er wel af gaat?

Na les 1 had ik ook wel spierpijn maar het viel enorm mee en de lessen daarna nergens last meer van gehad.

Super dat je voor de marathon van Eindhoven bezig bent. Dat lijkt mij ook zo gaaf omdat uit te kunnen lopen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 561177

Ik heb wel ontzettend gespierde benen. Maar ik blijf maar een blubberbuikje houden. Ik ben al heel licht, dus ik zal ook niet heel snel gewicht verliezen (ik weeg 48kg (dat was mijn gewicht de laatste keer dat ik op een weegschaal stond), maar ik ben dan ook mini). Ik kan me voorstellen dat wanneer je wat zwaarder bent dat het dan redelijk snel kan gaan. In mijn loopgroepje zit een man die behoorlijk zwaar is en sinds hij bij de groep traint is hij echt behoorlijk afgevallen, het is ook echt goed te zien.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 8:41

Oh ja zie, dan kan er bij jou ook niet veel meer af zeg maar in verhouding met die zwaardere persoon (mij onder andere haha)


Zonnetje ook goed zeg van jou dat lopen. Leuk dat jij er ook zo van kan genieten smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 3 aug 2012 - 11:19

Ja denk inderdaad dat als je al zo slank bent, je niet veel meer afvalt smile.
Ik hoop wel dat ik er iets strakker van word, ik ben verder niet echt te zwaar, maar kan hier en daar best wat vet missen Razz . Wil er wel een kilootje of 4 vanaf eigenlijk.

Heb trouwens iets heeel optimistisch gedaan Embarassed ...
Ik heb me aangemeld voor een 5 km loop hier in de buurt, op 9 september!! Nu heb ik me al eens eerder aangemeld (vorig jaar) en het toen afgezegd..dat moet ik nu dus echt niet weer doen..dus heb nu een goede stok achter de deur! Hellep nog maar 5 weken :shock: !
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus vr 3 aug 2012 - 18:31

Forumster schreef:Ik heb trouwens ook wel eens gelopen met een pre-workout product toen ik in een dipje zat.

Wat is een pre-workout product?

Ik ben al een paar jaar bezig met hardlopen eigenlijk, maar verder dan die 5 km kom ik maar niet. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd tot ik op de 5 zat, vanwege een blessure aan mijn knie. Deze speelt nog heeeeel af en toe op, maar ik wil dus toch wel heel rustig aan opbouwen naar de 10 km. Heb nu hele goede schoenen laten aanmeten met speciale inlegzooltjes, dit helpt wel smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 18:33

Le Chat Noir schreef:Ja denk inderdaad dat als je al zo slank bent, je niet veel meer afvalt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 561177.
Ik hoop wel dat ik er iets strakker van word, ik ben verder niet echt te zwaar, maar kan hier en daar best wat vet missen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 1578173417 . Wil er wel een kilootje of 4 vanaf eigenlijk.

Heb trouwens iets heeel optimistisch gedaan Embarassed ...
Ik heb me aangemeld voor een 5 km loop hier in de buurt, op 9 september!! Nu heb ik me al eens eerder aangemeld (vorig jaar) en het toen afgezegd..dat moet ik nu dus echt niet weer doen..dus heb nu een goede stok achter de deur! Hellep nog maar 5 weken :shock: !

Oh ik vind het stoer van je dat je dat gedaan hebt! Nog even goed trainen,lessen volgen en dan haal je dat wel joh! 5 weken is nog even. Je kan het !!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 20:21

LCN, stoer! En niet afmelden! Je kan het!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir vr 3 aug 2012 - 23:17

Haha thanks meiden! Ik zou wel heel erg trots op mezelf zijn als ik nu echt een keer mee ga doen.
Ben net ook weer gaan hardlopen, les 6. Alleen viel mijn mp3 speler uit na de eerst 5 minuten en ik had geen horloge of iets anders bij me....Grrrrrr. Dus toen ik heb een beetje tot 5 minuten zitten tellen in mijn hoofd Embarassed . Hoop dat ik dus genoeg heb gelopen, maar zo leek het op zich wel. Was deze keer ook niet in het trimpark, anders had ik nog kunnen kijken hoe ver ik liep (de route is 1 km en elke 100 m staat er een bordje). Maar aangezien daar een of andere loopgroep was met allerlei jonge mannen (waartussen ik niet mijn 3 keer 5 min wilde lopen) ben ik gauw een ander weggetje ingeslagen hahaha.

Hoe gaat het bij jullie?
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced vr 3 aug 2012 - 23:23

Gaaf LCN! Gaat je gewoon lukken! :cheering:

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje vr 3 aug 2012 - 23:42

haha LCN ik zou daar dan ook niet bij lopen en een ander weggetje in zijn geslagen haha.

Goed dat je toch door bent gegaan en je je niet hebt laten tegenhouden doordat je mp3 het niet meer deed. Je hebt een goede instelling en dat is al heel positief!


Morgenvroeg ga ik weer lopen. Les 7 ga ik proberen. Ben benieuwd.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje za 4 aug 2012 - 3:06

Goed LCN! Ik heb ook getwijfeld om me voor zoiets op te geven maar ik ren toch liefst gewoon alleen...ik denk dat ik me niet prettig voel tussen zoveel renners...

Ik heb me vanmorgen goede schoenen laten aanmeten. Ben 135,- lichter maar weet nu wel zeker dat het goede zijn. Ik ben 3 jaar geleden met volleyen royaal door mn enkel gegaan en dit was terug te zien op de filmopnamen die ze maakte. Links was neutraal, rechts overpronerend. Maar goed dat ik niet gewoon maar wat leuks besteld heb. Als het goed is kan ik hier zo'n 14000 tot 15000 km mee lopen dus ik kan een aantal jaartjes vooruit Very Happy

Ik ga aan les 6 beginnen...hoop dat t niet te warm is, normaal loop ik smorgens of savonds maar dat kwam vandaag beide niet uit...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 4 aug 2012 - 19:33

Teddy hoe is het gegaan? Altjd goed schoenen aan laten meten. Je kunt nu zeker een hele tijd vooruit smile


Ik ga zo beginnen aan les 7 als het lukt, anders nog een keertje 6.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 20:33

Teddyaapje schreef: Als het goed is kan ik hier zo'n 14000 tot 15000 km mee lopen dus ik kan een aantal jaartjes vooruit Very Happy


Niet helemaal... Na twee jaar in de kast staan is de demping ook vergaan. Oftewel elke twee jaar nieuwe schoenen, tenzij je meer loopt en ze eerder op zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 4 aug 2012 - 20:46

Heb net les 7 gelopen, ik vind het redelijk zwaar. Maar heb verder wel lekker gelopen. Ik denk dan ook dat ik van deze les een extra les nodig heb. Maar dat zien we wel:)
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 21:17

Ibbeltje, goed zo! Ik ben trots op je.

Ik denk dat ik vanavond ga. Heb nog wat dingen in en om het huis te doen, dus denk dat ik dat eerst doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 37 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum