Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 7:37

Ik heb les 1,2 en 3 2x gedaan omdat ik het rustig op wilde bouwen. Nu moet ik kijken hoe het verder gaat of ik nog alles 2x ga doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Pepper di 7 aug 2012 - 7:58

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 878948377
Ibbeltje schreef:Ik heb les 1,2 en 3 2x gedaan omdat ik het rustig op wilde bouwen. Nu moet ik kijken hoe het verder gaat of ik nog alles 2x ga doen.

Merkte je wel dat je de 2e keer dat je de les deed het ook echt beter ging?
Pepper
Pepper
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 112
Punten : 131
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sterre di 7 aug 2012 - 9:36

Ik heb vandaag les 8 van Renate gelopen, 3x3 en 3x4 minuten. Het ging niet echt lekker, mijn benen voelden heel zwaar en in het begin had ik pijn in m'n zij. Wel uitgelopen gelukkig! Volgende keer beter.

Ibbel, helpt het om de lessen 2x te doen? Dan bouw je wel echt langzaam op...merk je verschil tussen de 1e en 2e keer dat je een les loopt?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 10:42

Pepper schreef:Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 878948377
Ibbeltje schreef:Ik heb les 1,2 en 3 2x gedaan omdat ik het rustig op wilde bouwen. Nu moet ik kijken hoe het verder gaat of ik nog alles 2x ga doen.

Merkte je wel dat je de 2e keer dat je de les deed het ook echt beter ging?


Ja dat merkte ik wel. En nu gaat het gewoon over het algemeen lekker dat ik denk dat het niet meer nodig is dubbel te doen. En ik deed het dubbel omdat ik totaal geen conditie had.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 2:36

Ik heb zojuist les 8 gelopen. Gaat best lekker. Nooit gedacht dat ik 4min. zo makkelijk zou kunnen rennen. Merk wel dat ik echt veel beter loop op mn nieuwe schoenen, mn houding is veel beter. Volgende week 5min. aan een stuk rennen...pff...word eigenlijk al moe bij de gedachte haha maar vind t toch elke keer weer fijn dat het lukt! Vraag me alleen nog steeds af hoe ik het moet gaan doen in de week voor mijn vakantie. Heb dan echt geen tijd...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 8 aug 2012 - 4:16

Super! Kun je helemaal geen gaatje vinden om dan te gaan lopen? Het is maar een half uurtje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Champagne wo 8 aug 2012 - 6:38

Hai! Ik heb net les 1 met Evi gelopen.. Ik ben kapot! Ik kon de laatste 3 minuten niet uit lopen.. Zelfs geen 2.. Zijn er meer mensen die dit in het begin hadden? Ik schaam me een beetje als ik lees dat iemand 2 lessen achter elkaar heeft kunnen lopen :O
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 6:59

Nou ik vond de 1e les ook wel pittig hoor omdat ik 0.0 conditie had. Ik heb alleen toen volgens mij 1x lopen verruild voor wandelen. Verder wel uitgelopen.


Oh ik moet vandaag gaan. Maar er zitten veel mensen op terras hier waar ik voor door moet...pff. Dat vind ik wel nog altijd irritant van s avonds gaan. Maar ja s ochtends kon niet.
Ik wacht nog maar even, eten laten zakken en dan ga ik straks.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 7:15

Ik kom even binnenvallen. Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen, maar aangezien ik dit nog nooit gedaan heb... Op welke schoenen lopen jullie hard? Ik heb namelijk geen echte ''hardloop'' schoenen, en die zijn volgens mij best wel prijzig? Is dat echt nodig?

Ik heb wel deze sneakers

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Sneakers11
Maar ik neem aan dat dat niet echt goed voor je voeten is?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 7:19

Je moet schoenen hebben met een goede demping. Deze lijken mij niet geschikt.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sugarfall wo 8 aug 2012 - 7:22

Nee, dat dacht ik al haha. Maar even kijken op Marktplaats dan. Waar ren jij op?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 7:25

Ze lijken op hardloopschoenen, maar twijfel of het dat wel zijn. Heb ze al een hele tijd. Ik loop er heel fijn op en voel wel demping.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 7:30

_Liv schreef:Super! Kun je helemaal geen gaatje vinden om dan te gaan lopen? Het is maar een half uurtje.

Niet echt, ik heb eigenlijk niet eens tijd om te eten Neutral

Ik werk voor mezelf als ambulante kapster en moet in de week voor mijn vakantie de klanten die normaal in de week van mijn vakantie geknipt zouden worden erbij helpen...zit dus echt bom en bom vol gepland. Als ik savonds thuis kom is het dan ook al donker en dat zie ik ook niet echt zitten. Misschien kan ik wel op een dag dat ik overdag thuis ben even naar mijn ouders gaan, zodat zij even op T. passen...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje wo 8 aug 2012 - 7:32

Sugarfall schreef:Ik kom even binnenvallen. Ik wil ook gaan beginnen met hardlopen, maar aangezien ik dit nog nooit gedaan heb... Op welke schoenen lopen jullie hard? Ik heb namelijk geen echte ''hardloop'' schoenen, en die zijn volgens mij best wel prijzig? Is dat echt nodig?

Ik heb wel deze sneakers

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Sneakers11
Maar ik neem aan dat dat niet echt goed voor je voeten is?

Ik heb de eerste 3 lessen op mn oude volleybalschoenen gerend om te zien of het wat voor me was. Omdat het goed beviel heb ik nieuwe schoenen laten aanmeten. Heb hier een topic over geopend omdat ik ook geen idee had waar ik op moest letten:

https://yescafe.actieforum.com/t30677-hardloop-schoenen-vraagje
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Champagne wo 8 aug 2012 - 7:37

Ibbeltje schreef:Nou ik vond de 1e les ook wel pittig hoor omdat ik 0.0 conditie had. Ik heb alleen toen volgens mij 1x lopen verruild voor wandelen. Verder wel uitgelopen.


Oh ik moet vandaag gaan. Maar er zitten veel mensen op terras hier waar ik voor door moet...pff. Dat vind ik wel nog altijd irritant van s avonds gaan. Maar ja s ochtends kon niet.
Ik wacht nog maar even, eten laten zakken en dan ga ik straks.
Oh dan heb je het nog goed gedaan hoor! Ben je daarna met les 2 begonnen of heb je les 1 nog een keer gedaan?

Haha ik begrijp wat je bedoelt.. Loop je daar in je outfit voorbij haha Wink.
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 8 aug 2012 - 7:39

Champagne schreef:
Ibbeltje schreef:Nou ik vond de 1e les ook wel pittig hoor omdat ik 0.0 conditie had. Ik heb alleen toen volgens mij 1x lopen verruild voor wandelen. Verder wel uitgelopen.


Oh ik moet vandaag gaan. Maar er zitten veel mensen op terras hier waar ik voor door moet...pff. Dat vind ik wel nog altijd irritant van s avonds gaan. Maar ja s ochtends kon niet.
Ik wacht nog maar even, eten laten zakken en dan ga ik straks.
Oh dan heb je het nog goed gedaan hoor! Ben je daarna met les 2 begonnen of heb je les 1 nog een keer gedaan?

Haha ik begrijp wat je bedoelt.. Loop je daar in je outfit voorbij haha Wink.


Ik heb de 1e 3 lessen 2x gedaan. Nu ga ik zo les 8 doen en dan vrijdag 9 en ik hoop dan gewoon 10 te kunnen. Maar we zien wel.

EN ja vreselijk hhaha voor mensen door lopen. Maar goed, twijfel nu of ik wacht tot het iet donkerder is haha.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=31392
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 40 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum