Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 21:24

Jip83 schreef:
Teddyaapje schreef: Als het goed is kan ik hier zo'n 14000 tot 15000 km mee lopen dus ik kan een aantal jaartjes vooruit Very Happy


Niet helemaal... Na twee jaar in de kast staan is de demping ook vergaan. Oftewel elke twee jaar nieuwe schoenen, tenzij je meer loopt en ze eerder op zijn..

Is dat echt zo of een verkooptrucje? Ik heb de mijne al 3 jaar en ik merk geen verschil met voorgaande jaren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 4 aug 2012 - 21:41

Luce schreef:
Jip83 schreef:
Teddyaapje schreef: Als het goed is kan ik hier zo'n 14000 tot 15000 km mee lopen dus ik kan een aantal jaartjes vooruit Very Happy


Niet helemaal... Na twee jaar in de kast staan is de demping ook vergaan. Oftewel elke twee jaar nieuwe schoenen, tenzij je meer loopt en ze eerder op zijn..

Is dat echt zo of een verkooptrucje? Ik heb de mijne al 3 jaar en ik merk geen verschil met voorgaande jaren

Hoe kan een demping vergaan als ze in de kast staan? Mij lijkt het ook een verkooptruc.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sterre za 4 aug 2012 - 21:48

Dat kan wel, doordat de gel uitdroogt. Toch heb ik mijn schoenen nu 3,5 jaar en loop er nog goed op. Misschien verschilt het per merk/soort schoen?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced za 4 aug 2012 - 21:55

Wat super goed van je Ibbeltje!

Ik heb vanochtend les 4 gelopen (keep running). Vond de les zwaar, ondanks dat het enkel 30 minuten aan een stuk lopen was..

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 4 aug 2012 - 21:59

Ik heb mijn loopschoenen al een jaar of 6 haha. Ze lopen juist lekkerder voor mijn gevoel (eindelijk ingelopen natuurlijk) maar de demping is wel achteruit gegaan denk ik. Of nooit zo goed geweest.. Kan ook aan mijn knieën liggen. Ze zijn van Adidas. Maar als ik de 5 km loop doe, mag ik van mezelf nieuwe schoenen laten aanmeten. Dat beloof ik mezelf al 2 jaar hihi.

Hoeveel moest je lopen bij deze les Ibbeltje? Goed dat je weer gegaan bent en ook nog lekker vroeg !

Oh ja ' slechts 30 min' Laced, wrijf het er maar even in hoor Wink. Wanneer was je voor het laatst gaan rennen?


Laatst aangepast door Le Chat Noir op za 4 aug 2012 - 22:06; in totaal 1 keer bewerkt
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Laced za 4 aug 2012 - 22:04

Le Chat Noir schreef:
Oh ja ' slechts 30 min' Laced, wrijf het er maar even in hoor Wink. Wanneer was je voor het laatst gaan remmen?

Euhm, vrijdagochtend was dat. Die avond heb ik ook zo'n ontzettende spierpijn gehad. Ik doe nu ook standaard na het hardlopen een paar minuten touwtje springen.

Wanneer ga jij weer lopen?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 4 aug 2012 - 22:05

Sterre schreef:Dat kan wel, doordat de gel uitdroogt. Toch heb ik mijn schoenen nu 3,5 jaar en loop er nog goed op. Misschien verschilt het per merk/soort schoen?



Aah oke de gel die kan uitdrogen ja, nog niet aangedacht.


Laced dank je smile Jij bent al een stuk verder zo te lezen. Super! 30 min aan een stuk, pff daar ben ik nog lang niet haha


LCN ik moest nu ook 3 en 4 min doen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 4 aug 2012 - 22:13

Ik wil ook 30 minuten kunnen hardlopen. Ik hoop dat ik dat ook over een aantal weken kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Teddyaapje zo 5 aug 2012 - 0:46

Mijn schoenen hebben wave demping, geldt dat dan ook. Ik hoop toch langer ermee te kunnen doen dan 2 jaar!

Ze liepen wel echt stukken beter dan mn oude volleybalschoenen!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 1:09

Ik merk ook duidelijk het verschil tussen mijn sportschoenen en hardloopschoenen. Dit loopt veel beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir zo 5 aug 2012 - 1:27

@Laced: Ik loop nu echt om de dag, dat houd ik beter vol dan als aantal dagen er tussen wisselt. Dan denk ik toch al gauw van: ach kan morgen ook wel. Dus ik ga morgen weer! Al is de weersvoorspelling niet zo goed, maarja. Jeetje wat ben jij toch fanatiek. Als ik je weer eens zie, is er dan nog wel wat van je over Laughing ? Wat doe je nog meer voor sportiefs naast lopen momenteel, ook nog steeds bootcamp enz?

@Liv: Ja 30 minuten lopen lijkt mij nu ook heel veel, maar als ik in dit tempo doorga met de lessen dan kan ik het al over 3 weken confused . Renate Wennemars gaat nu eenmaal in een rap tempo! Maar goed, tot nu toe kan ik de lessen prima doen.
Voel wel lichte spierpijn als ik een trap oploop, maar verder niet.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sterre zo 5 aug 2012 - 1:34

Ik ben vorige week ook weer begonnen met Renate Wennemars, maar dan vanaf week 2. Week 1 geloof ik wel. Vanochtend les 7 gelopen, ging best lekker ondanks dat het warm was. Gisteren een les golfsurfen gevolgd, en ik heb toch SPIERPIJN! Daarom was hardlopen weer even lekker. Dinsdag les 8 smile

Jullie zijn ook allemaal goed bezig zeg! Ik loop ongeveer gelijk met sommigen, leuk om hier mee te schrijven voor de motivatie!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 5 aug 2012 - 1:38

Sterre wat leuk dat je ook weer bent gaan lopen.

Vervelend wel die spierpijn maar goed hopelijk is dat zo weer over en kun je weer lekker hardlopen smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 2:41

LCN, jij gaat ook lekker! Ik loop ook om de dag. Ik mag vandaag weer. Ik moet even kijken hoe laat, want we gaan uiteten. Ik heb ook lichte spierpijn. Het voelt gewoon lekker, haha!

Sterre, gezellig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 4:17

Ik heb vanochtend ook weer gelopen; 7,1 km, waarvan 7 kilometer ineens! Het ging echt super lekker. Ik volg niet echt een schema, maar probeer op mijn hartslag te lopen; ik heb de eerste 35 minuten gelopen met een hartslag onder de 160, en de laatste tien minuten oplopend tot maximaal 184.

Houden jullie je activiteiten ergens bij? Ik heb nu Runkeeper en merk dat dat wel motiverend werkt. Mijn doel is nu om 30 september 10 km ineens te kunnen lopen, ongeacht de tijd. Dat gaat wel lukken denk ik zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 5 aug 2012 - 4:18

Goed zeg Minneke! Ik maak alleen elke week foto's van mijzelf hahaha Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 4:46

Minneke, netjes! Ik hou het niet bij in een schema ofzo. Ik wil iets strakker worden, maar meet of weeg niet bewust. Ik heb een streefdoel qua gewicht voor mijn verjaardag in oktober.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 zo 5 aug 2012 - 22:36

Ik had gister moeten lopen, maar vriendlief wilde graag naar zijn zus (in Limburg) dus dat was even 2 uur heen, daar een uur of 3/4 geweest en toen weer 2 uur terug Wink Dan vandaag maar les 3 van Evy lopen.
Mijn tijd/afstand hou ik bij via runkeeper, looptijden.nl en ik importeer ook nog in endomundo.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir ma 6 aug 2012 - 9:14

Ben vanavond weer gaan hardlopen, les 7. Ging voor t eerst wat zwaarder. Was wat benauwd weer ofzo en toen ik begon met lopen voelde ik mijn knieën best wel. Ging allemaal wat moeizamer.
Misschien ook omdat ik moe was..lange werkdag gehad.
Woensdag weer!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 6 aug 2012 - 17:15

Ik zou vandaag 'moeten' maar moet werken en heb verjaardag daarna dus denk dat ik het voor morgen plan. aan de andere kant ik heb denk ik nog wel tijd genoeg tussen thuis van werk,eten en verjaardag. Nou ja ik kijk vanavond wel haha. Maar het wordt sowieso vandaag of morgen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:32

Ik heb vandaag les 4 gelopen. Het ging wel lekker. Ik ben een beetje verkouden en aan het hoesten, dus daar heb ik tijdens het lopen een beetje last van.

Hoe gaat het met jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 5:11

Hey ladies,

Ik wil ook gaan hardlopen op korte termijn.

Ik moet alleen nog "start to run" of een dergelijk programma op mijn MP3 zien te krijgen. Weet iemand hoe ik deze ( gratis ) kan downloaden? Ik ben echt een kneus met die dingen, ik gebruik normaal ook geen MP3 speler, heb nu een nieuwe gekregen vandaag.

En wat zijn goede hardloopschoenen? Heeft iemand tips hierover? Ik heb licht zwakke enkels en wil goede schoenen hebben omdat ik er serieus mee aan de slag wil. Wat zijn goede merken, welke eigenschappen zijn belangrijk? Ze moeten niet achterlijk duur zijn maar ik wil wel echt kwaliteitsschoenen.

Hopelijk kan iemand me even op weg helpen. Thanks!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 5:22

Via hier heb ik hem http://www.rennenmetevy.nl/
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 7 aug 2012 - 5:40

Dankjewel Ibbeltje.



Iemand tips over de schoenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 7 aug 2012 - 5:48

Je kan ze laten meten je schoenen, heb ik nog niet. Dus heb ook geen advies verder.


Ik zag op fb dat je een sweater gekocht hebt voor t rennen, als ik het goed gezien heb. Ik vind een t shirtje vaak al warm, dus voor mij zou dat te warm zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum