Start to run
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Start to run
wie is er ook begonnen gisteren met Start to run ( dus echt met de hele groep en niet zelf via mp3 speler )
Ik ben gister begonnen en vond het heel erg leuk, wel wat vermoeiend omdat ik al 3 jaar niet meer gesport had, maar echt leuk
Ik ben gister begonnen en vond het heel erg leuk, wel wat vermoeiend omdat ik al 3 jaar niet meer gesport had, maar echt leuk
Gast- Gast
Re: Start to run
Ik heb het twee jaar geleden gedaan. Vond t wel heel leuk en gezellig, maar het is best zwaar door de dingen er omheen en ik ging veel te hard van stapel. Wilde wel een beetje vooraan lopen, kon dit conditioneel ook wel, maarja je benen moeten er ook aan wennen he. Heb op het laatst ook een blessure opgelopen toen tijdens de training, dus het niet helemaal afgemaakt haha. Nu doe ik het met mp3...met een stem die steeds zegt dat ik niet te hard moet lopen .
Hebben jullie ook een einddoel? Wij zouden toen de 5 km bij de marathon van Leeuwarden gaan lopen (maar heb ik dus niet gedaan). Misschien doe ik dat dit jaar wel!
Hebben jullie ook een einddoel? Wij zouden toen de 5 km bij de marathon van Leeuwarden gaan lopen (maar heb ik dus niet gedaan). Misschien doe ik dat dit jaar wel!
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Start to run
Ik wil start to run gaan doen met de mp3's maar ik kan het nergens down-loaden :S iemand die een nog werkende link heeft of die het programma wil mailen?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Start to run
» Start to run
» start to run
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Vervelende start...
» Start to run
» start to run
» Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?
» Vervelende start...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: