Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to run

2 plaatsers

Ga naar beneden

Start to run  Empty Start to run

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 23:17

wie is er ook begonnen gisteren met Start to run ( dus echt met de hele groep en niet zelf via mp3 speler )

Ik ben gister begonnen en vond het heel erg leuk, wel wat vermoeiend omdat ik al 3 jaar niet meer gesport had, maar echt leuk

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to run  Empty Re: Start to run

Bericht  Le Chat Noir za 12 maa 2011 - 23:32

Ik heb het twee jaar geleden gedaan. Vond t wel heel leuk en gezellig, maar het is best zwaar door de dingen er omheen en ik ging veel te hard van stapel. Wilde wel een beetje vooraan lopen, kon dit conditioneel ook wel, maarja je benen moeten er ook aan wennen he. Heb op het laatst ook een blessure opgelopen toen tijdens de training, dus het niet helemaal afgemaakt haha. Nu doe ik het met mp3...met een stem die steeds zegt dat ik niet te hard moet lopen Wink .
Hebben jullie ook een einddoel? Wij zouden toen de 5 km bij de marathon van Leeuwarden gaan lopen (maar heb ik dus niet gedaan). Misschien doe ik dat dit jaar wel!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 0:06

Ik wil het alleen gaan doen, dus ik vertrek maar weer uit dit topic Wink

Gast
Gast

Bericht  Lavendel zo 13 maa 2011 - 1:20

Ik wil start to run gaan doen met de mp3's maar ik kan het nergens down-loaden :S iemand die een nog werkende link heeft of die het programma wil mailen?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud