Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+30
Bliksem
Ella
Fearie
silly-one
Ragazza
luisa
Loes263
Plien84
Fortissimo
Hoochie
Huppekee
Vino
Triesje1983
Annouk
Snirp
Livine
Happydobby
Ibbeltje
Suus
Linnie1985
Elin
_Lacey_
Elliot
Liadan
Zora
Lady4
Vogeltje
madam
nijntje4
LaBird
34 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus zo 4 nov 2012 - 3:50

Ik heb mijn schoenen aan laten meten in een hardloopwinkel, ik moest inderdaad een stukje lopen in de winkel, dit werd opgenomen en kreeg toen een aantal paar schoenen aan die waarschijnlijk bij mij zouden passen. Daaruit heb ik degene gekozen die ik het lekkerst vond zitten. Ik was 120 euro kwijt.

Ik heb het wel gelijk toen ik begon met lopen gedaan, ik heb eerder ook last gehad van een knieblessure, dit kwam doordat ik niet helemaal netjes loop. Schoenen die mij ook genoeg steun gegeven zijn dus extra belangrijk voor mij, anders merk ik het gelijk in mijn knie.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje zo 4 nov 2012 - 22:17

Zo les 8 zit er weer op Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? 561177 volgens mij zei Evy 44 min maar naar mijn idee was het iets minder. Maar goed we hebben het weer gered Very Happy

O ja wat even een domper was tijdens hardlopen: kwam een opaatje voorbij gefietst, zegt ie: 'ja er mogen wel een paar pondjes vanaf he' ....ja duh alsof ik dat net weet, daarom ren ik...maar goed het was niet leuk om te horen Sad


Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 4 nov 2012 - 22:52; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 22:43

Ik heb hardloopschoenen van Puma aangeschaft. Ik loop daar nu al ongeveer 3 kwart jaar op en ze bevallen me nog goed. Ze zijn heel licht en ze veren nog steeds.

Ik heb gisteren weer even een rondje hardgelopen, maar ik ben wat verkouden, en dat merkte ik gisteren ook. Ik deed al een korter rondje en dat kon ik maar voor de helft volhouden. Daarna was het steeds een klein stukje hardlopen (om maar warm te blijven) en dan weer een stukje wandelen. Dus geen succes gisteren. Eerst maar even uitzieken en als ik me weer wat fitter voel pak ik het wel weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 5 nov 2012 - 0:43

Ibbeltje schreef:O ja wat even een domper was tijdens hardlopen: kwam een opaatje voorbij gefietst, zegt ie: 'ja er mogen wel een paar pondjes vanaf he' ....ja duh alsof ik dat net weet, daarom ren ik...maar goed het was niet leuk om te horen Sad

Najaaaaaaaaa serieus, ik heb echt respect voor oude mensen hoor, maar andersom mogen ze dat ook hebben!!!!!
Niets van aan trekken, jij weet wat je kan, jij weet hoe goed je het doet en hoe trots je op jezelf kunt zijn. Laat hem maar lekker in de ****** zakken
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 0:45

LaBird schreef:
Ibbeltje schreef:O ja wat even een domper was tijdens hardlopen: kwam een opaatje voorbij gefietst, zegt ie: 'ja er mogen wel een paar pondjes vanaf he' ....ja duh alsof ik dat net weet, daarom ren ik...maar goed het was niet leuk om te horen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? 1371890812

Najaaaaaaaaa serieus, ik heb echt respect voor oude mensen hoor, maar andersom mogen ze dat ook hebben!!!!!
Niets van aan trekken, jij weet wat je kan, jij weet hoe goed je het doet en hoe trots je op jezelf kunt zijn. Laat hem maar lekker in de ****** zakken


Dank je LaBird. Ik stond ook met een bek vol tanden. En ik weet ook dat ik nu al veel verder ben gekomen dan ik ook gedacht had. En die man kent mij niet dus hj moet niet zeiken...maar toch ik was zo overrompeld door die opmerking, waardoor ik het ook erg rot vond om te horen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 5 nov 2012 - 0:48

Ibbeltje schreef:Dank je LaBird. Ik stond ook met een bek vol tanden. En ik weet ook dat ik nu al veel verder ben gekomen dan ik ook gedacht had. En die man kent mij niet dus hj moet niet zeiken...maar toch ik was zo overrompeld door die opmerking, waardoor ik het ook erg rot vond om te horen.
Logisch dat je compleet overrompeld bent, zoiets is ook niet normaal. Vind het echt niet kunnen, zoiets doe je toch niet? Mocht je hem ooit nog tegen komen, trek dan maar gewoon je mond open. Waarom denkt hij het recht te hebben zoiets te kunnen zeggen... Komen een heleboel benamingen/scheldwoorden in me op, maar die hou ik maar voor me pale
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 0:52

Ik negeer hem de volgende keer gewoon. Ik deed nog wel mjn oordopje uit omdat ik niet helemaal hoorde wat hij zei, nou had hem beter in kunnen houden Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird ma 5 nov 2012 - 0:53

Ibbeltje schreef:Ik negeer hem de volgende keer gewoon. Ik deed nog wel mjn oordopje uit omdat ik niet helemaal hoorde wat hij zei, nou had hem beter in kunnen houden Very Happy
Haha dan is dat de tip voor de volgende keer Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 0:58

LaBird schreef:
Ibbeltje schreef:Ik negeer hem de volgende keer gewoon. Ik deed nog wel mjn oordopje uit omdat ik niet helemaal hoorde wat hij zei, nou had hem beter in kunnen houden Very Happy
Haha dan is dat de tip voor de volgende keer Wink


haha ja precies.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  nijntje4 ma 5 nov 2012 - 3:31

Jemig Ibbeltje wat een ei... Niks van aantrekken hoor, volgende keer zou ik gewoon roepen: zullen we eens kijken hoelang ú het volhoudt dan? Laughing
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 3:46

nijntje4 schreef:Jemig Ibbeltje wat een ei... Niks van aantrekken hoor, volgende keer zou ik gewoon roepen: zullen we eens kijken hoelang ú het volhoudt dan? Laughing

whahahah ja dat is wel een goeie Very Happy Dank je Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:09

jeetje wat gemeen ibbeltje !!!

Maar ben je nu niet een heel stuk strakker nu je zoveel kan rennen? Ik hoor altijd als je 10 km kunt en 3 keer per week gaat kun je eigenlijk niet dik meer zijn.

Echt goed dat je al zover bent gekomen!!

Ik ga vanavond les 25 doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 4:28

Rroos> nou niet meer dik zijn, ik heb behoorlijk overgewicht dus dat duurt nog wel even voor ik niet meer dik ben. Strakker wordt ik wel heb ik het idee, maar heeft zijn tijd nodig. Al loop ik trouwens nog geen 10 km he Wink

Dank je wel!

Jij succes met les 25!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 5 nov 2012 - 5:53

Wat een stomme opmerking, Ibbeltje!

Ik ga morgen weer lopen Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje ma 5 nov 2012 - 5:56

Ja stom he...maar omdat het wel waar is komt het wel even binnen. Maar ja ik ben al met mijzelf bezig.


Succes jij morgen!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 5 nov 2012 - 23:27

Nou, ik heb net gelopen en het ging helaas niet zo lekker. Ik ga de les (les 2) donderdag nog maar een keer proberen. Na 16 minuten zakte ik bijna door mijn benen, zo slap waren ze. Ik heb toen ruim 5 minuten gewandeld en daarna met heel veel moeite de les afgemaakt. Volgens mij kroop ik eerder dan dat ik hardliep Wink Pff, hopelijk gaat het donderdag weer beter!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 6 nov 2012 - 8:15

Komt dat doordat je dan even een tijdje rustig aan hebt gedaan Susan?

Ik ga donderdag weer, hoop dat het eind vd middag goed droog is Wink
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 6 nov 2012 - 8:30

Balen Suus dat het niet goed ging. Hopelijk gaat het de volgende keer weer goed. Succes iig!

LaBird succes ook donderdag.


Ik ga denk ik morgenmiddag. Dan ben ik vrij iig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  madam wo 7 nov 2012 - 0:14

Sinds ik ben begonnen met hardlopen kon ik vandaag eindelijk eens een keertje overdag lopen.
And i love it.
Helaas was dat vandaag een uitzondering. Ik kan niet wachten totdat het lente is en weer langer licht zal zijn.
Ik heb vandaag les 11 gelopen, en ik merk dat er vanaf nu echt meer pit inkomt.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 7 nov 2012 - 2:41

Madam ik loop ook liever met licht, loopt veel fijner. maar ja helaas lukt het nu niet altijd bij mij ivm werk.

Super dat je les 11 gedaan hebt Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 wo 7 nov 2012 - 4:15

@ Ibbeltje: ga zo vertellen over wat de fysio gezegd heeft ;-).
Thanks meid! Wat hoef jij nog niet te proberen??? Ow hahaha, die broek passen Duh... We zijn weer wakker hoor ;-)
Goed gedaan weer meid! En wat ik al eerder zei: WAT EEN ASO ZEG!!! Het ís ook niet leuk om te horen. Je bent zoooo enorm goed bezig meid!! En wat ik ook al zei: Ik ben én blijf trots op jou!!!!

@ LaBird: ik heb mijn shirtjes met lange mouwen allemaal bij de Action vandaan ;-).
Wat supergoed van jou, dat je toch zonder de muziek bent gegaan! Echt heel knap!
Ik kan je geen advies geven, want ik loop gewoon op mijn Nike Air Max-jes... Ik heb geen geld (nog) voor hardloopschoenen helaas...

@ Madam: dat is idd ook nog eens een optie ;-). Lekker is dat he? Ik mag morgen beginnen met les 16...

@ Suus: dan is het idd extra belangrijk goede schoenen te hebben. Ik heb HMS en eigenlijk moet ik ook écht goede hardloopschoenen hebben, maarja heb er gewoonweg het geld niet voor. Ik loop op mijn Air Max-jes en dat gaat gelukkig heel goed. Heb nergens last van.
Komt vast goed meid, ik weet niet hoelang het geleden is dat je hebt hardgelopen? Anders even tandje terug doen??? Succes morgen in iedergeval!

@ Break Of Day: ja dat merk je goed he, als je verkouden bent? Bahbahbah... Hihihihi. Goed dat je wel gegaan bent. Mijn ervaring is nu dat als je gewoon hardloopt als je verkouden bent, het sneller weg is... Maar weet natuurlijk niet hoe jij er tegenover staat.

Hier gisteren les 15 gelopen en het ging weer aardig. Wel iets minder ver gelopen had ik het idee, maarja, van de week was ik vergeten dat ik les 15 moest doen en had al 4 minuten les 14 aan, dus heb toen onderweg nog van les gewisseld hahahaha...

Morgenochtend weer lopen, maar eerst mijn kleine mannetje naar het kdv brengen, dan naar de fysio en dan snel naar huis en hoppa lopen!
Ik ben wel superblij, want mijn fysio vond het juist supergoed dat ik doe hardlopen (was laatst een hele discussie op mijn fb, omdat ik HMS heb, of ik dan wel mocht hardlopen). Ik heb écht het idee dat ik bepaalde spieren al sterker heb gemaakt met het hardlopen, dus ik ben trots.

Ik was bij de fysio voor mijn schouders en we zijn inmiddels zover dat we weten waar mijn schouderpijn vandaan komt... Het komt bij mijn bovenrug vandaan. Mijn bovenrug doet namelijk niet mee en mijn onderrug doet alles. Dus nu is het tijd om de bovenrugspieren te gaan trainen en dat ze dus weer mee gaan doen... Maar vooral blijven hardlopen zei hij nog toen ik wegging Very Happy. Ik heb nu een oefening meegekregen die ik dagelijks moet doen, om die spieren te trainen, dus ben benieuwd...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 7 nov 2012 - 4:30

Lieve Tries dank je wel smile Ben ook enorm trots op jouw wat je al bereikt hebt en hoe jij bezig bent.
Wat goed dat het juist goed s dat je doet hardlopen!
'Fijn'dat je weet nu waar de last van je schouder vandaan komt, nu kan je er wel mee aan de slag. Succes met de oefeningen!

Ik ga morgenvroeg weer. Ik wilde misschien vanmiddag (hoefde maar halve dag te werken) maar ren toch liever in de ochtend smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 7 nov 2012 - 20:20

Pff vandaag les 9 gedaan van keep running, maar hij viel mij zwaar. Eerst 10 min een warming up, dan 24 min hardlopen met 8x een versnelling van 30 sec en dan nog 10 min cooling down zeg maar. Ik was alleen afgehaakt bij de 30 min ongeveer. Mijn benen waren moe, zwaar en wilde niet meer. Toen maar rustig naar huis gewandeld.
Volgende keer deze les maar over doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 8 nov 2012 - 3:07

Suus, Labird en Triesje, ik las in jullie posts dat jullie het vandaag weer zouden proberen? Hoe is het gegaan? Of moet je nog? In dat geval succes!
Ibbeltje, goed dat je bent gegaan, ook al kon je de les niet uitlopen. Volgende keer beter.
Ik ben helaas ziek geworden. Gister had ik het echt te pakken, vandaag gaat wel weer, maar voel me nog als een vaatdoek. Ik wil nog even afwachten hoe ik me in het weekend voel, hopelijk dat ik dan weer een klein rondje kan lopen om er weer even in te komen. Daarna pak ik de lessen wel weer op Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 8 nov 2012 - 3:12

Zou eigenlijk vandaag lopen, maar heb gisteravond al gelopen! Mn vriend was wat eerder thuis van werk, dus toen zijn we samen gegaan. Mij maakt het op zich niet uit of ik loop in donker of licht, alleen int donker ga ik gewoon niet alles.
Volgens mij uitzondering, dat ik het een keer vervroegd heb! Normaal stel ik alleen maar uit :p
Zaterdag weer, dan gewoon weer overdag.

Ibbeltje, wat is het voor programma wat jij nu gebruikt dan? Niet Evy?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum