Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _*Blondgirl*_ vr 18 maa 2011 - 23:14

Regelmatig ga ik al wel eens hardlopen met m'n vriend, maar kan lang niet zo hard en ver als hij. Hij loopt met gemak 10 km binnen een uur.
Omdat ik niet altijd zin heb om bij de sportschool te sporten, en het nu ook lekkerder weer word, ben ik vandaag begonnen met het Start to Run programma van Evy. En ik moet zeggen dat dat best lekker ging :-)

Wie van jullie is er ook pas begonnen en schrijft gezellig mee?

xx
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Le Chat Noir za 19 maa 2011 - 22:06

Ik heb nu week 2 er op zitten van de lessen van Renate Wennemars. Zij gaat geloof ik wat sneller als Evy.
Bevalt me heel goed om zo weer te beginnen met hardlopen. Eerder moest ik dan altijd op mijn horloge kijken of stopwatch zetten etc. nu gewoon lopen en je hoort wat je moet doen, met een leuk muziekje.
Gister heb ik les 6 gedaan, moest ik 3 keer 5 minuten hardlopen met 2 min wandelen er tussen.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 1:16

Ik ben 2 weken geleden begonnen met Evy, en kan nu al merken dat het echt beter gaat smile
Ben ook gestopt met snoepen en inmiddels al 2kg afgevallen, nu nog volhouden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel zo 20 maa 2011 - 2:01

Ik ben ook begonnen met het programma 0-5 km van Evy. Ik had al een basisconditie en liep al wel vaker maar vond het dan nooit echt leuk omdat ik dan toch vaak te ver ging. Door het nu rustig op te bouwen hoop ik er een keer echt plezier in te krijgen! Ik heb vanochtend les 4 gelopen en heb me de afgelopen week netjes aan de regels gehouden voor de dagen.Hopen dat ik dat volhoud! Het is wel heel erg weinig lopen nog maar goed dat zal wel veranderen! Uiteindelijk wil ik na dit programma verder met de 5-10 km.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Beachgirl zo 20 maa 2011 - 2:05

Ik heb voor de winter een tijdje met Start to Run gelopen. Begonnen met een conditie van 0,0, en daarom ook iets van 3 pogingen gedaan voordat ik les 1 helemaal uit kon lopen. Embarassed
Maargoed het gaat mij niet om de kilometers, ik wil gewoon wat meer conditie opbouwen. Ben wel van plan om binnenkort weer te gaan lopen met Evy, t is nu zulk mooi weer.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 3:08

Ik ben van de week begonnen met een applicatie op mijn Ipod, dan hoor ik mijn eigen muziek tussendoor smile
De eerste keer viel niet helemaal tegen, maar gister ging heel slecht. Ik denk dat ik week 1 gewoon 2x doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel zo 20 maa 2011 - 10:21

Chipp is dat ook start to run of een ander programma? En hoe is dat opgebouwd?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  ekiaam87 zo 20 maa 2011 - 10:31

@ Chipp kan dat op iedere I-pod? waar vind ik dat?
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 20:51

Het heet Start Running, kostte mij €1.59 en is te vinden in de App Store. Het is beschikbaar voor een Ipod touch of Iphone.

Je begint elke keer met 5 minuten warming up (stevig wandelen). Het zijn 3 lessen per week en de lessen duren allemaal 25 tot 35 minuten. De weken verschillen, week 1 heb je 8 runs van een minuut en tussendoor anderhalve minuut lopen.
Week 2, 6x 1.5 min runs, 2 minuten lopen tussendoor.
Week 3, 2x 1.5 min run + 2 min walk + 3 min run + 3 min walk
Week 6, 10 min run, 3 min walk, 10 min run
Week 9, 30 min run

Ik ga zo weer rennen en ben bij de derde les van week 1. Ik doe week 1 wel nog een keer, kan hem nog niet gemakkelijk lopen. Mijn conditie is echt dramatisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 21:04

Ik ben met Start to run begonnen bij een atletiek vereniging, heb nu 2 lessen gehad,

Wij zaten afgelopen zaterdag op 2-4-6 min hardlopen en tot mijn verbazing heb ik de 6 min volgehouden en voelde ik me erna supergoed, had voor mijn gevoel energie voor tien.


Vallen jullie er trouwens ook vanaf ? Of merk je iets aan je lichaam dat je slanker / strakker word ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty zo 20 maa 2011 - 21:30

Ik heb een paar lessen gelopen, maar omdat het 's avonds donker was lukte het me niet om me aan het schema te houden. Als de tijd verzet is volgende week wil ik weer opnieuw beginnen en dan ook echt het schema aanhouden.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame zo 20 maa 2011 - 22:26

Ik heb de afgelopen jaren al meerdere keren mijn hardlopen (geprobeerd) op te bouwen met Evy.. en ik ben echt fan van haar lessen! De opbouw is misschien wat langzaam, maar je bouwt het wel echt op een goed tempo op.. je kunt altijd nog wat lessen overslaan wanneer je het idee hebt dat het te langzaam gaat. Heb helaas nooit alle lessen afgemaakt.

Gisteren voor het eerst op eigen tempo een beetje hardgelopen, ben kwartiertje weggeweest ofzo Embarassed daarna kon ik het niet meer aan (A)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus ma 21 maa 2011 - 5:10

Ik ben net begonnen. Ben heel benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 5:24

Ik heb ze gedownload.
Laatst via schema gedaan... maar dat lukte niet echt..
nu moed verzamelen om te beginnen. vanavond echt geeeeeen zin... dus morgenavond maar?
wie wil me morgen die schop onder mn kont geven?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel ma 21 maa 2011 - 21:45

Gewoon gaan Sannie! Ik vind het juist leuk dat ik nu met hardlopen een soort doel hebt en dat iemand je precies verteld wat je moet doen, hoef je nergens bij na te denken. Ik heb vanochtend les 5 gelopen 2 minuten harlopen, 2 minuten wandelen en 3x3 minuten hardlopen en wandelen. Je bent met 22 minuten weer thuis!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 1:48

Atelier Madame schreef:Ik heb de afgelopen jaren al meerdere keren mijn hardlopen (geprobeerd) op te bouwen met Evy.. en ik ben echt fan van haar lessen! De opbouw is misschien wat langzaam, maar je bouwt het wel echt op een goed tempo op.. je kunt altijd nog wat lessen overslaan wanneer je het idee hebt dat het te langzaam gaat. Heb helaas nooit alle lessen afgemaakt.

Gisteren voor het eerst op eigen tempo een beetje hardgelopen, ben kwartiertje weggeweest ofzo Embarassed daarna kon ik het niet meer aan (A)

Dat had ik ook zondag! Vorige week heb ik de 1ste 3 lessen met evy gedaan en toen ging het heel goed. Zondag ben ik 20 minuten weggeweest maar ik heb bijna alleen maar gewandeld, ik kon echt niet meer :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 3:53

naja dat dnek ik ook idd wel..
aleen dan die stap om te gaan! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 6:39

zo de eerste les gelopen. pff toch wel een beetje zwaar, vooral t einde.
Ik voel ontzettend mn scheenbenen... heeft iemand dat nog meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Minx di 22 maa 2011 - 7:59

Ik wil ook beginnen wil weer naar 2 keer in de week sporten is nu 1 keer plus een wedstrijd dus ik wil ff wat meer doen. De hardloopschoenen heb ik al en heb vorig jaar gezegd de laatste 6 km van de roparun te gaan hardlopen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 22 maa 2011 - 9:08

Ik ben ook begonnen met start to run van Evy.
Heb net les 9 gedaan, was wel zwaar op het eind, maar het is me weer gelukt!
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 22 maa 2011 - 9:10

Sannie89 schreef:zo de eerste les gelopen. pff toch wel een beetje zwaar, vooral t einde.
Ik voel ontzettend mn scheenbenen... heeft iemand dat nog meer?

Dat van die schene herken ik wel had ik van de week de dag erna veel last van, maar effe lekker een warm badje heeft goed geholpen Very Happy
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May di 22 maa 2011 - 9:18

Ik heb een vraagje, van welke site hebben jullie ze gedownload? Want via deze site: http://www.start-to-run-mp3.com/ doet hij het niet bij mij.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Mysterious di 22 maa 2011 - 9:50

Niet pas begonnen maar wel net gestopt. ik heb mijn enkel banden verrekt. Ik was bij les 23 maar heb al bijna 3 weken niet kunnen rennen. Ik hoop eind van de week weer te beginnen dus ik schrijf mee Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Mysterious di 22 maa 2011 - 9:51

rups83 schreef:
Sannie89 schreef:zo de eerste les gelopen. pff toch wel een beetje zwaar, vooral t einde.
Ik voel ontzettend mn scheenbenen... heeft iemand dat nog meer?

Dat van die schene herken ik wel had ik van de week de dag erna veel last van, maar effe lekker een warm badje heeft goed geholpen Very Happy

Heel herkenbaar inderdaad. nu gaat het wel weer wat beter. niet forseren hoor
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel di 22 maa 2011 - 20:27

Volgens mij heb ik de lessen hier vandaan May: http://peterdedecker.com/start-to-run/
Weet het niet zeker anders moet je gewoon even googlen op start to run torrent. En om die te kunnen downloaden moet je een programma als bittorrent hebben.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum