Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame ma 25 apr 2011 - 6:51

Ik kan ook meeschrijven in dit topic, heb zojuist mn eerste evyles sinds jaren weer gelopen Very Happy
vroeger bijna tot de 30 gekomen, maar al jaren dus niet meer gelopen. Vanochtend op de weegschaal schrok ik me rot, 5 kilo aangekomen het laatste half jaar :shock: Dus ik ga en lijnen en bewegen!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 20:06

Ik heb ook weer gelopen, les 21 dit keer Very Happy 2x10 en 1x12 min lopen, opnieuw vermoeiend maar goed te doen! Ik kon op het laatst niet wachten tot ze stop zou zeggen hahaha, maar heb het wel gewoon uitgelopen. Overmorgen 2x15!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 25 apr 2011 - 20:20

Goed bezig dames! Door drukte gister toch niet geweest. Vandaag moet ik op mijn neefje passen, maar mijn moeder komt me een uurtje overnemen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  bolus26 ma 25 apr 2011 - 21:07

ik wilde ook vroeger maar toen sliep ik nog Wink en wilde per se gisteren gaan.Vandaag wel spierpijn oeoeh!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 26 apr 2011 - 20:35

Gisteren eindelijk goede schoenen gekocht! Ook meteen een broekje en shirtje erbij. Helemaal zwart, met roze details, haha, lekker girly Wink
Ben er helemaal blij mee, heb echt zin om morgen te gaan hardlopen in mijn nieuwe outfit Very Happy
Oh, en ik heb ook zo'n band voor om mijn arm, kan ik mijn muziek toch meenemen, want er zitten geen zakken in mijn broek. (In mijn huidige trainingsbroek en korte sportbroek van mijn man wel :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Guus wo 27 apr 2011 - 2:10

na twee weken drukte en ziek en mijzelf er niet toe zetten heb ik gister de draad weer opgepakt met les 7 en het ging eigenlijk best prima weer smile

dit keer ga ik ECHT doorzetten, beloofd beloofd beloofd, nog maar 5 weken en dan ben ik op hetzelfde punt als Fauve smile

och mn vriend ging wel even mee rennen, wat was dat frustrerend! hij rent veel sneller end an komt hij weer terug naar mij rennen met zon vrolijk 'hoe lang nog?' hoofd... aarggg had hem met liefde de sloot in geschopt...

die blijft voortaan thuis Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 2:17

Hahaha Goochempie! Goed dat je weer bent gegaan! En daarom ren ik dus alleen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May wo 27 apr 2011 - 2:54

Ik kan helaas deze week niet lopen vanwege een blessure Sad Hopelijk ben ik zondag weer redelijk hersteld zodat ik rustig aan weer kan beginnen.
Maar afgelopen zaterdag moest ik dan 3 keer 5 minuten lopen, maar ik kijk dan echt uit na het einde.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame wo 27 apr 2011 - 3:40

Ik heb vanochtend gezwommen! Morgendus maar weer hardlopen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Guus wo 27 apr 2011 - 22:21

vanmorgen weer gelopen... voortaan maar toch eerst ontbijten want ik had het blachelijk zwaar!

Op koniginnedag les 9 smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:28

Goed man! Ik ontbijt ook eerst hoor,a nders lukt het niet! Ik heb vanochtend les 22 gelopen, zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar! 2x 15 min en ik vond t echt niet leuk Sad Mijn benen voelden zo zwaar. Maar wel uitgelopen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:30

Ja, wel eerst iets ontbijten! Ik doe meestal een glas zuivel en een stuk fruit. Daarna omkleden en lopen smile
Goed zeg, Fauve! Pff, 2x een kwartier!
Gisteren heb ik een kwartiertje gelopen, maar 4x 1 minuut rennen. Het was mijn rustdag, maar wilde echt even mijn nieuwe schoenen uitproberen. Dat scheelt! Het is wel wennen, ze zijn veel zwaarder en een dikkere zool. Mijn nieuwe shirt en broekje vind ik ook wel leuk, stylish op pad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Guus wo 27 apr 2011 - 22:37

ja mijn redenatie was dat je niet vlak nadat je gegeten had moest gaan lopen...

maar lees op internet de tip van een banaan en een glas zuivel drink, dat moet te doen zijn! vanmiddag maar even bananen kopen smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 23:08

Ik ga wel vlak na het ontbijt, werkt voor mij het beste smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  bolus26 do 28 apr 2011 - 9:43

vandaag voor de 2e keer,ging nog niet veel beter helaas.zondag weer! de aanhouder wint pfff
zonder iets te eten word ik altijd een beetje licht in mn hoofd (ik heb vroeger veel hardgelopen hoor vandaar die altijd) bananen zijn ideaal maar van teveel melk gingen mn spieren sneller verzuren.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 3:08

Hoe ging het zondag bolus26?? En Fauve al bij les 23??

Ik ben ook weer geweest. Eerste helft was zwaar, harde tegenwind. Hier in de polder voel ik dat flink, terug ging veel lekkerder. Vandaag zo'n 200 meter verder (dus 400 in totaal) dan mijn verste punt! Ik loop altijd hetzelfde stuk op en neer, dat programma meldt wanneer ik moet keren.
Volgende keer ren ik over de boulevard in Portugal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 3:17

Ik heb niet gelopen dit weekend want ik was bij mijn ouders smile Morgen weer!

Goed bezig Chipp! Wat handig dat het meld wanneer je moet keren, dat zou ik ook willen hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame ma 2 mei 2011 - 3:21

Ik wil vanavond weer proberen te lopen, ben dan een week niet geweest, maar was van het weekend een weekendje weg dus toen had ik geen tijd ervoor (wel heel wat kilometers gemaakt gewoon lopend)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 9:05

Ik heb net get running gedownload voor mijn ipod. Ik ga het toch weer proberen, heb het wel eens zelf gedaan maar dat ging echt voor geen meter. Heb ook echt 0 conditie dus hoop dat het hiermee beter gaat. Zal jullie op de hoogte houden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 9:17

Ik heb vandaag les 10 gelopen. Het ging prima smile
Het lukt me niet om 3x per week te gaan, dus ik doe er langer over maar dat vind ik niet zo erg. Les 22 al 2x 15 minuten? Dan gaat de opbouw wel snel zeg! Bij les 9 loop je voor het eerst 5 minuten...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 18:49

Ugly Betty schreef:Ik heb vandaag les 10 gelopen. Het ging prima smile
Het lukt me niet om 3x per week te gaan, dus ik doe er langer over maar dat vind ik niet zo erg. Les 22 al 2x 15 minuten? Dan gaat de opbouw wel snel zeg! Bij les 9 loop je voor het eerst 5 minuten...

Ja op een gegeven moment gaat het heel snel vind, maar ik heb het alle keren nog steeds volgehouden. Op een gegeven moment ga je van 5, 6, 7, 8 naar 4x8 en dan naar 10, 10, 12 en dan naar 2x15 :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 19:08

appeltje schreef:Ik heb net get running gedownload voor mijn ipod. Ik ga het toch weer proberen, heb het wel eens zelf gedaan maar dat ging echt voor geen meter. Heb ook echt 0 conditie dus hoop dat het hiermee beter gaat. Zal jullie op de hoogte houden Wink

Ik vind het een superprogramma! Ik heb over week 1 wel iets langer gedaan dan drie keer, maar inmiddels heb ik weer twee andere lessen geskipped. Ik ben nu bij week 4.3. (Soms ga ik ook zonder het programma lopen, met mijn man of gewoon even zonder gedoe/muziek). Eind volgende week al 20 minuten achter elkaar! En ik heb er zin in, dat had ik niet verwacht begin maart smile Heel veel succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel ma 2 mei 2011 - 19:44

Ik moet vandaag le3 13 of 14 lopen van Evy, weet het niet meer precies. Nu wil ik dat even nakijken met een papieren schema omdat mijn vorige les iets van 1 min/ 2 min/ 3 x 6 min lopen was. Maar op het schema die ik gevonden heb staat toch een hele andere opbouw... Weet iemand of er meerdere start to run Evy 5-10 versies zijn? En zou iemand (Fauve jij had hem geloof ik) het papieren schema even willen pm'en / online zetten?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:23

Bedoel je echt de 5-10, omdat je het hebt over 3x 6 min, dat lijkt me dan 0-5 of niet Wink Ik heb alleen de 0-5 hier op de koelkast hangen. Les 13 van 0-5 is 2, 3, 5, 5, 5 en les 14 is 2, 3, 6, 6, 7. Dit zijn de schema's, in pdf:

http://www.start-to-run.be/loopschema/loopschema-0-tot-5-kilometer.pdf
http://www.start-to-run.be/loopschema/loopschema-5-tot-10-kilometer.pdf


Ik heb net les 23 gedaan, pff, zwaaar! Ik loop toch liever 2x15 geloof ik haha (nu 10, 12, 12). Nog vier lessen en dan ben ik klaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 20:29

Fauve ga je dan nog door voor 5-10 km?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 5 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum