Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 1 apr 2012 - 4:46

Fijn dat het zo goed ging Liadan.

Ik loop op zondag, dinsdag en donderdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus ma 2 apr 2012 - 7:14

Hoera! Vandaag de eerste les overleefd! Ben net thuis en heb net lekker gedoucht en ik ben best wel een beetje trots op mezelf. Het einde met die 3 minuten lopen vond ik best pittig. Niet zozeer mijn conditie, maar ik kreeg zere bovenbenen en mijn kuiten deden ook zeer.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik 5 minuten achtereen kan lopen ofzo. Maar goed, ik zag ook tegen die 3 minuten op en dat is me ook gelukt! Heb nu al weer zin om te gaan! Evy zei trouwens dat ik nu een rustdag heb, dus ik zou woensdag weer moeten. Maar eigenlijk komt donderdag mij beter uit. Zou het erg zijn om donderdag te gaan ipv woensdag? En dan wil ik zaterdag weer, maar tussen de 2e en 3e les moeten volgens mij 2 rustdagen zitten..Hoe doen jullie dat?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi ma 2 apr 2012 - 23:00

Tinus: volgens mij doe jij dan een andere versie dan ik want ik hoefde in de eerste les geen drie minuten achter elkaar te rennen. Ook zegt ze bij mijn versie niet dat tussen de tweede en de derde les geen twee rustdagen hoeven te zitten. Ze zegt steeds dat je minimaal één dag rust tussen de trainingen moet hebben.

Ik heb net les zeven gelopen. Was heerlijk en het vloog voorbij. Toen ik dacht dat ik pas halverwege was, hoefde ik nog maar twee minuten te lopen en toen was ik al klaar.
Ik moest vandaag voor het eerst vier minuten achter elkaar rennen. Ging me goed af, terwijl ik er zo tegenop keek. Dacht echt dat ik het niet zou kunnen.

En toen ik thuis in het trappenhuis liep vond ik het zo vreemd ruiken. En ja hoor: ik ben door een drol gerend, ieeeeuw pale . Heb schoenen maar even op het balkon gezet. Brrr...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 23:22

Welke versie doe jij Suuske?
In de beschrijving van Tinus herken ik de eerste versie uit 2006.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi ma 2 apr 2012 - 23:35

Ik denk dan dat ik de versie uit 2011 heb. Ik hoor in ieder geval vrij recente liedjes (Rihanna bijvoorbeeld). Dus dat is in ieder geval een nieuwere versie dan die Tinus heeft denk ik...?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus di 3 apr 2012 - 7:21

Ik heb geen idee welke versie ik heb. Als het niet dezelfde is als die van jou, en de jouwe komt uit 2011 dan zal ik wel die uit 2006 hebben. Ik hoorde in de eerste les in ieder geval Beautifull Day van U2 en Livin' on a Prayer van Bon Jovi.

Ik heb trouwens een beetje last van mijn scheenbenen. Niet heel erg, maar als ik snel(ler) loop dan wel. Dit is toch niet al een beginnende blessure hoop ik, maar meer een soort van spierpijn? Ik heb wel besloten om dit weekend goede hardloopschoenen te gaan kopen. Ik zag 2 winkels bij mij in de buurt die je helpen met het kiezen van de juiste soort schoen, ik denk dat ik daar wel gebruik van ga maken...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 8:29

Ik heb aan het eind van de middag weer even hardgelopen, les 20. Het ging echt lekker vandaag. Ik heb nog wel even een vraagje mbt ipod/mp3. Waar laten jullie die? Toen het nog wat kouder was droeg ik een softshell jas met pocket op borsthoogte. Nu i k wat luchtiger gekleed ga draag ik een heuptasje wat er megastom uitziet. ik heb net een runningcapri aangeschaft,en daar zit een kontzakje op. Maar daar mn ipod in vind ik ook niet zo ideaal, dan zit het kabeltje in de weg. Hoe pakken jullie dat aan? Is zo'n armpocket die je om je arm kunt doen bijv iets?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 3 apr 2012 - 8:36

Ik heb 'm in de broekzak van mijn trainingsbroek. Maar dan moet je dus maar net een broekzak hebben.
Kabeltje gaat onder m'n trui door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel di 3 apr 2012 - 21:03

Mijn man belde gister op van ik ben op tijd thuis, kan jij mooi hardlopen. Beetje jammer dat ik met de oudste naar zwemles moest. Dus volgende keer beter. Maar morgen word de oudste geopereerd en dus heeft mijn man ook vrij tot dinsdag. Dus hopelijk kan ik dan vrijdag en zo of maandag lopen.

Ik heb een mp3speler verwerkt in koptelefoon, waren toen een keer bij de aldi. Dus hoef verder niets op te bergen/ vast te houden.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus wo 4 apr 2012 - 6:27

Gatverdamme, ik heb last van mijn lies! Het doet gewoon echt zeer met alleen lopen al. Ook als ik lig en ik til mijn been op dan doet het zeer. Zou dit een gewoon spierpijn kunnen zijn, of zou ik nu al geblesseerd zijn.. Ik moet morgen weer gaan lopen, maar wat zouden jullie doen? Rust houden, wachten tot het over is? He bah, ik was juist zo gemotiveerd en na 1 les zit ik al zo...!

Over die mp3 speler, ik heb er eentje die ik aan mijn shirt of broek kan klikken, dus ik hoef geen zakken te hebben o.i.d.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 4 apr 2012 - 7:03

Ik houd mijn mp3 speler meestal vast tijdens het lopen want ik heb geen zakken in mijn joggingbroek. Vandaag had ik er een vest met zakken bij aan dus kon ie daarin.

Vandaag heb ik les 8 gelopen, ging weer goed. Ik moet alleen mijn rondje weer iets groter maken, de vorige keer kwam ik precies uit en nu net niet. Vrijdag ga ik weer, dan kan ik gelukkig weer in de ochtend of middag want dan is mijn vriend thuis (en kan hij bij de kinderen blijven).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi wo 4 apr 2012 - 10:30

Ik heb een iPod Shuffle dus die kan ik met het klemmetje vastzetten aan mijn vest. Snoertje gaat onder het vest door en dat zit verder prima.

Morgenochtend ga ik les 8 lopen, heb er zin in!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje wo 4 apr 2012 - 11:22

Ik ga morgen voor les 7 en zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop. Deze gaat weer langer namelijk.. Rolling Eyes
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi wo 4 apr 2012 - 19:56

Kaboutertje schreef:Ik ga morgen voor les 7 en zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop. Deze gaat weer langer namelijk.. Rolling Eyes

Ja, 27 minuten he?
Ik dacht ook toen ik dinsdagochtend les 7 deed dat het extreem lang zou zijn. Op een gegeven moment dacht ik dat ik ongeveer halverwege was, maar toen hoefde ik nog maar 2 minuten te rennen en toen was ik klaar smile
Gewoon gaan, je zal zien dat het heel erg meevalt!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 19:57

Ik moet nog een manier vinden om m`n telefoon te bewaren. Heb de lessen op een mini mp3 clip, maar wil ook graag m`n telefoon mee.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 20:08

'Rush neem je drinken mee? Anders kan je je telefoon in een zakje doen aan je riem waar ook je drinkflesjes aan zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 20:09

Nee ik heb nu nog geen drinken mee, maar zo`n riem vind ik ook echt verschrikkelijk haha. Embarassed
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi wo 4 apr 2012 - 20:22

Rush wat leuk, ga je voor je eerste les nu?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 20:27

Suuske schreef:Rush wat leuk, ga je voor je eerste les nu?
Eerste les heb ik al gehad. Wil vanavond misschien les 2 of 1 nog een keer doen. Maar ik ben zo druk de laatste tijd, niet normaal.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Kaboutertje wo 4 apr 2012 - 23:34

Zo. Vanochtend les 7 gedaan en viel achteraf best mee smile Het is vaak gewoon even doen, en achteraf denk je :"pff, was dat het"?!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi do 5 apr 2012 - 2:10

Ik heb net les 8 gedaan! smile
Het was weer zo voorbij, de tijd vliegt!

Zie wel een beetje op tegen volgende week: dan moet ik 5 minuten rennen... Pff... Ik hoop dat ik dat kan Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 2:33

Leuk man.. Ik zou vanmiddag, maar ik had geen zin/tijd meer.. Vanavond vliegen we nl. naar Madrid Very Happy En ik had nog heeeel veel te doen. Had net pas even een half uurtje over. Heb met een boek op de bank liggen slapen haha..
Mijn volgende keer komt volgende week wel weer, waarschijnlijk woensdag.

Alvast fijn weekend iedereen en succes met Start to Run!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Tinus do 5 apr 2012 - 7:35

Zo, Break of the Day; da's nog een leuk weekend voor de boeg! :-)

Ondanks de pijn in mijn lies(die gelukkig een stuk minder was dan gister) ben ik toch vandaag voor les 2 gegaan. Ik had verder geen pijn gelukkig, en nu voel ik ook niks dus ik ben blij dat ik toch gegaan ben.
Ik moest nu o.a. 2 x 3 minuten rennen, maar dat was op een gegeven moment best pittig hoor. Ik heb het idee dat ik echt heel langzaam ren, haha. Heeft niks met hardlopen te maken. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 827601 Ik hoop gewoon dat ik het vol ga houden, want af en toe heb ik echt wel het zoiets van; zijn die 3 minuten nu nog niet voorbij? Wilde het al een paar keer opgeven...
Morgen ga ik echte hardschoenen kopen, ben benieuwd!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sushi do 5 apr 2012 - 7:39

Tinus schreef:Zo, Break of the Day; da's nog een leuk weekend voor de boeg! :-)

Ondanks de pijn in mijn lies(die gelukkig een stuk minder was dan gister) ben ik toch vandaag voor les 2 gegaan. Ik had verder geen pijn gelukkig, en nu voel ik ook niks dus ik ben blij dat ik toch gegaan ben.
Ik moest nu o.a. 2 x 3 minuten rennen, maar dat was op een gegeven moment best pittig hoor. Ik heb het idee dat ik echt heel langzaam ren, haha. Heeft niks met hardlopen te maken. Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 827601 Ik hoop gewoon dat ik het vol ga houden, want af en toe heb ik echt wel het zoiets van; zijn die 3 minuten nu nog niet voorbij? Wilde het al een paar keer opgeven...
Morgen ga ik echte hardschoenen kopen, ben benieuwd!

Maar Evy zegt toch ook dat je een tempo moet aanhouden dat jij prettig vindt. Ik ga ook niet met een gigantische vaart hor ;-) Maar het is zo wel goed vol te houden. Ik ga op een tempo waarbij ik nog gewoon kan praten (dat adviseert Evy ook).
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  woezel do 5 apr 2012 - 22:00

Ik ga ook niet snel hoor.

Hier vanmorgen les 3 gedaan. In het begin denk je van ga ik het reden, maar als je eenmaal bezig bent heb je toch zo de les af. Nu 2 rustdagen en aangezien het pasen is kan ik mooi maandag weer.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 22 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum