Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 21:36

ik heb de lessen hier van de week vandaan gehaald:

http://cid-d3f9cde4ce14abe3.skydrive.live.com/browse.aspx/Evy?sa=63872194

gelukkig ben ik niet de enige die last van de scheenbenen heeft. ik forseer niet hoor. heb tussendoor (als t te zeer deed) gewoon eventjes 30 sec gewandeld

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May wo 23 maa 2011 - 6:00

Ah dank je Sannie!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel do 24 maa 2011 - 8:32

Ik heb vanochtend les 6 gelopen. Ben echt trots op mezelf dat ik tot nu toe het schema echt precies volg ondank dat ik het super druk heb. Wat bij mij echt helpt is gelijk 's ochtends gaan (Rond 8u). Dan ben ik met douchen en al rond 9u al klaar en nog vroeg op de uni om aan het werk te gaan! 's middags sporten had ik altijd zo'n hekel al dat zag ik er de hele dag al tegen op..
Hoe gaat het bij jullie? Voor degenen met pijn tijdens of na het lopen. Je zou een van de wandel minuutjes kunnen gebruiken om even je spieren wat te rekken tegen een muurtje of een paal.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May vr 25 maa 2011 - 20:49

Ik ga zo ook aan mijn eerste les beginnen, ben benieuwd hoe het me afgaat. Heb echt een conditie van niks dus ik hou mijn hart vast haha!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie vr 25 maa 2011 - 21:10

May schreef:Ik ga zo ook aan mijn eerste les beginnen, ben benieuwd hoe het me afgaat. Heb echt een conditie van niks dus ik hou mijn hart vast haha!


Haha nou succes met je eerste les Very Happy , het gaat je vast wel lukken!


Gisteravond les 10 gedaan maar had er moeite mee.
Ben op het moment verkouden enzo dus kon wel merken dat ik niet echt fit was...
Ach ja morgen weer en dan zien we wel hoe het gaat...
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May vr 25 maa 2011 - 21:59

Nou het is me reuze meegevallen! Ik heb hem in één keer helemaal uitgelopen zoals moest. Nooit gedacht dat ik 3 minuten aan één stuk kon hardlopen haha. Maar ik merkte wel dat ik zoiets had zeg nou dat ik op de helft ben, en zeg nou dit zijn de laatste 30 seconden. Het stimuleerde dus wel dat ze je doorheen praat anders was ik denk ik wel gestopt ondanks dat ik het eigenlijk wel kan volhouden.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow vr 25 maa 2011 - 23:07

Le Chat Noir schreef:Ik heb nu week 2 er op zitten van de lessen van Renate Wennemars. Zij gaat geloof ik wat sneller als Evy.
Bevalt me heel goed om zo weer te beginnen met hardlopen. Eerder moest ik dan altijd op mijn horloge kijken of stopwatch zetten etc. nu gewoon lopen en je hoort wat je moet doen, met een leuk muziekje.
Gister heb ik les 6 gedaan, moest ik 3 keer 5 minuten hardlopen met 2 min wandelen er tussen.

Waar heb je deze gedownload? Ik heb voor de winter met Evy gelopen maar door allerlei omstandigheden heb ik al een tijdje niet gelopen nu en wil het snel weer oppakken, wellicht dat dat met Renate wat makkelijker gaat.....
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie di 29 maa 2011 - 20:16

Gisteren les 12 gedaan en het ging best lekker!

Hoe gaat het met de rest met hardlopen?
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 29 maa 2011 - 20:20

Ik doe het met een ander schema. Ga over een paar minuutjes weer. Tot nu toe gaat het goed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 20:22

Ik ga zo les 11 doen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Travelgurly di 29 maa 2011 - 22:26

jaa dat wil ik ook op mijn mp3 ! zal ff google waar ik dat kan downloaden. leuk.
zeker met dit lekkere weer is het heerlijk.

Ik krijg altijd pijn in mijn kuiten...iemand daar ook last van. Misschien trek ik van te voren niet goed.

Nu ik hardloop, spin en zumba doe merk ik wel dat mijn benen ehm...harder/steviger worden. oftewel krijg er steeds meer spieren Laughing
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel di 29 maa 2011 - 22:31

Ik moet morgen les 9 lopen. Het gaat echt lekker en ik ga ook netjes elke ket omdat het zo weinig tijd kost! Met 25 min ben ik weer thuis smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba di 29 maa 2011 - 23:16

Ik ben nog niet begonnen, ga straks eerst met mijn pa om schoenen uit en ook even informeren hoe en wat. Mijn vader gaat een deel voorschieten voor de schoenen, met andere woorden, ik kom er nu niet meer onderuit.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 23:34

Spetterdespat schreef:Ik ben nog niet begonnen, ga straks eerst met mijn pa om schoenen uit en ook even informeren hoe en wat. Mijn vader gaat een deel voorschieten voor de schoenen, met andere woorden, ik kom er nu niet meer onderuit.

Let erop dat je echt de schoenen koopt die bij je passen, het beste kun je deze laten aanmeten bij een goede sportzaak, ik heb 1 les op verkeerde schoenen(ofja voor mij verkeerde schoenen ) gelopen en heb dik een week pijn gehad aan mijn knieën

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _*Blondgirl*_ wo 30 maa 2011 - 0:13

Aloha!

Alweer even niet gepost, heb dan ook weinig tijd gehad om achter de computer te duiken. Ben een paar dagen weggeweest met vriendlief. Heb de afgelopen dagen wel heel vel gewandeld, maar het hardlopen is weer ffies weggezakt. Ga het deze week weer oppakken, was gekomen tot de 3e les van Evy, maar ga weer even opnieuw beginnen om in het ritme te komen.

Gisteravond na het eten nog even een heerlijke avondwandeling met mams gemaakt....zo lekker dat de avonden langer licht zijn!

Ik heb het programma tot 5 km met Evy via de mail van een vriendin gehad en dus nog op de computer staan... Mocht iemand het nog willen hebben, dan wil ik dat best doorsturen Very Happy

_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba wo 30 maa 2011 - 1:28

[quote="1982Angel1982"][quote="Spetterdespat"]Ik ben nog niet begonnen, ga straks eerst met mijn pa om schoenen uit en ook even informeren hoe en wat. Mijn vader gaat een deel voorschieten voor de schoenen, met andere woorden, ik kom er nu niet meer onderuit.[/quote]

Let erop dat je echt de schoenen koopt die bij je passen, het beste kun je deze laten aanmeten bij een goede sportzaak, ik heb 1 les op verkeerde schoenen(ofja voor mij verkeerde schoenen ) gelopen en heb dik een week pijn gehad aan mijn knieën [/quote]

Heb goede schoenen gekocht Wink
Ik ben met mijn pa net om schoenen uitgeweest, had een paar loopschoenen aan op een loopband, daar uit bleek dat ik met mijn voeten naar binnen klap. Ik heb nu schoenen die dat ondersteunen, waardoor ik niet meer naar binnen klap. Dus mijn schoenen zijn idd aangemeten Wink
Ben naar RunnersWorld geweest.

Wil eigenlijk vanavond beginnen, maar dan moet ik eerst mijn Ipod zien te vinden.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Travelgurly wo 30 maa 2011 - 1:36

Ik heb ook goede schoenen.
Ik heb nog wel bij de aktie sport een soort gel zool gekocht die vind ik ook wel erg prettig
Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 2wBDAAkGBwgHBgkIBwgKCgkLDRYPDQwMDRsUFRAWIB0iIiAdHx8kKDQsJCYxJx8fLT0tMTU3Ojo6Iys
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty wo 30 maa 2011 - 5:40

Ik ben gisteren weer met les 1 begonnen, ging lekker. Morgen les 2. Heerlijk dat het s avonds lang licht is!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba wo 30 maa 2011 - 9:13

Na wat uren te hebben geprutst met mijn Ipod, ben ik niet wezen lopen. Morgen ga ik naar zumba, dus vrijdag is mijn start dag. Heb er zin in smile
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  smooch wo 30 maa 2011 - 9:20

_*Blondgirl*_ schreef:Aloha!



Ik heb het programma tot 5 km met Evy via de mail van een vriendin gehad en dus nog op de computer staan... Mocht iemand het nog willen hebben, dan wil ik dat best doorsturen Very Happy


Ik wil ook heel graag gaan rennen en conditie opbouwen. Kan je het mij mailen, dan pm ik je mijn email adres?
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _*Blondgirl*_ wo 30 maa 2011 - 9:23

Natuurlijk! PM je mailadres maar, dan mail ik het je door!

_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  smooch wo 30 maa 2011 - 9:33

_*Blondgirl*_ schreef:Natuurlijk! PM je mailadres maar, dan mail ik het je door!


PM!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _*Blondgirl*_ wo 30 maa 2011 - 9:43

smooch schreef:
_*Blondgirl*_ schreef:Natuurlijk! PM je mailadres maar, dan mail ik het je door!


PM!

Ik heb je gemaild! :-)
_*Blondgirl*_
_*Blondgirl*_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 116
Punten : 152
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 20:37

Ik ben ook net begonnen met de lessen van Evy. Vanavond tijd voor les 3. Ik heb hardlopen altijd verschrikkelijk gevonden, maar achteraf ging ik gewoon veel te hard van stapel waardoor ik helemaal kapot was na twee minuten. Deze rustige opbouw is ideaal voor mij. Drie minuten rennen blijkt best haalbaar te zijn, als je maar aangemoedigd wordt smile

Heerlijk om even te lopen als de kleintjes net in bed liggen. Dan kom ik daarna helemaal tot rust en voel ik me fijn omdat ik wat gesport heb. (Jammer alleen dat ik dinsdag tijdens het trainen op een kikker gestaan heb.. :shock: )


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie wo 30 maa 2011 - 21:24


Heerlijk om even te lopen als de kleintjes net in bed liggen. Dan kom ik daarna helemaal tot rust en voel ik me fijn omdat ik wat gesport heb. (Jammer alleen dat ik dinsdag tijdens het trainen op een kikker gestaan heb.. :shock: )

Heerlijk is dat he! Ik ga ook hardlopen als mijn dochtertje op bed ligt.
Even lekker wat tijd voor jezelf.
Haha zielige kikker Laughing , had ik laatst ook bijna maar zag hem nog net op tijd gelukkig...
Hier wemelt het van die dingen op de straat als het regent(woon bij weilanden in de buurt enz).

Ik mag morgen weer verder met les 13, ben benieuwd, maar het is me tot nu tot nog niet tegengevallen Very Happy .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 2 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum