Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May do 31 maa 2011 - 4:54

Minneke schreef:Ik ben ook net begonnen met de lessen van Evy. Vanavond tijd voor les 3. Ik heb hardlopen altijd verschrikkelijk gevonden, maar achteraf ging ik gewoon veel te hard van stapel waardoor ik helemaal kapot was na twee minuten. Deze rustige opbouw is ideaal voor mij. Drie minuten rennen blijkt best haalbaar te zijn, als je maar aangemoedigd wordt smile


Nou ik heb dus precies hetzelfde. Ik vond het altijd echt verschrikkelijk, maar dit is prima zo vol te houden. Ik heb gister les 3 gelopen, en ga zaterdag voor les 4.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty do 31 maa 2011 - 5:35

Ik ga zo voor les 2, moet nog even mijn eten laten zakken smile
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 7:40

Zo, net terug van les 3. Het viel me een beetje tegen, er stond flink wat wind. Maar ik heb het gehaald cheers . Nu twee rustdagen.

Succes voor degenen die nog moeten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba vr 1 apr 2011 - 21:45

Ik heb vanmorgen de eerste training van Evy gevolgd, maar ik ben er niet van onder de indruk. Mij is het veels te zwaar. Ik ga vanaf maandag het programma van Runnersworld volgen. Daar mag ik de eerste rainingsweek geen eens hardlopen en de 2de week betssta uit 5 x 1 minuut hardlopen, dit bouw je op in trainingsweek 2 word het dan ietsje zwaarder. Ik ben daar meer over te spreken dan de eerste les van Evy.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May vr 1 apr 2011 - 22:37

Ik heb vanochtend les 4 gelopen. En het ging heerlijk vandaag, zat er echt lekker in! Beter als bij les 3.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie vr 1 apr 2011 - 22:40

Ik gisteravond les 13 gelopen pff heb het volgehouden, maar het was toch wel zwaar..
Kan wel merken dat je conditie vooruit gaat Very Happy , gisteregn moest ik 2 min, 3 min en 3 keer 5 min rennen.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel vr 1 apr 2011 - 22:43

Spetterdespat schreef:Ik heb vanmorgen de eerste training van Evy gevolgd, maar ik ben er niet van onder de indruk. Mij is het veels te zwaar. Ik ga vanaf maandag het programma van Runnersworld volgen. Daar mag ik de eerste rainingsweek geen eens hardlopen en de 2de week betssta uit 5 x 1 minuut hardlopen, dit bouw je op in trainingsweek 2 word het dan ietsje zwaarder. Ik ben daar meer over te spreken dan de eerste les van Evy.

Ik ben wel erg te spreken over Evy en vind het juist aan de 'makkelijke' kant. Ik denk dat het uitmaakt hoe je algemene conditie al is. Dus ik denk niet dat het per definitie verkeerd is om gelijk een paar minuten hard te lopen, bij de een gaat dit gewoon net iets makkelijker dan bij de ander.
Maar ik hoop dat het programma van runnersworld je beter bevalt!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 7:30

Zo, net les 4 gelopen en het was heerlijk. Ging veel lekkerder dan les 3 (eigenlijk is dit dus gewoon dezelfde post als die van May Wink )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 19:33

Lavendel schreef:
Spetterdespat schreef:Ik heb vanmorgen de eerste training van Evy gevolgd, maar ik ben er niet van onder de indruk. Mij is het veels te zwaar. Ik ga vanaf maandag het programma van Runnersworld volgen. Daar mag ik de eerste rainingsweek geen eens hardlopen en de 2de week betssta uit 5 x 1 minuut hardlopen, dit bouw je op in trainingsweek 2 word het dan ietsje zwaarder. Ik ben daar meer over te spreken dan de eerste les van Evy.

Ik ben wel erg te spreken over Evy en vind het juist aan de 'makkelijke' kant. Ik denk dat het uitmaakt hoe je algemene conditie al is. Dus ik denk niet dat het per definitie verkeerd is om gelijk een paar minuten hard te lopen, bij de een gaat dit gewoon net iets makkelijker dan bij de ander.
Maar ik hoop dat het programma van runnersworld je beter bevalt!

Renate Wennemars' programma is nog sneller van opbouw dan Evy. Ik vind Evy goed te doen, tot les 20 ongeveer en dan gaathet ineens wel heel snel (van 8 min ineens naar 12 en dan ineens naar 15 :O).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie ma 4 apr 2011 - 0:01

Gisteren les 14 gedaan!
Zaten nu ook stukjes van 6 min bij en dan 2 min uitlopen.
Ging redelijk was helammal kapot haha toen ik klaar was, ben benieuwd wat de volgende les is.

Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba ma 4 apr 2011 - 0:07

Vanavond eerste les van runnerswordl doen, weet nu al dat dat me veel beter bevalt. Weet niet wie het zei, maar met mijn conditie is niets mis, maar in de eerste les meteen 3 minuten is mij echt teveel van het goede.
Het programma dat ik nu ga volgen was ook niet echt te spreken over de opbouw van Evy Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 0:12

rups83 schreef:Gisteren les 14 gedaan!
Zaten nu ook stukjes van 6 min bij en dan 2 min uitlopen.
Ging redelijk was helammal kapot haha toen ik klaar was, ben benieuwd wat de volgende les is.


Je kunt op internet de schema's wel vinden. Dan kun je kijken hoe de opbouw is, ik vind dat altijd wel prettig (en ik streep altijd af welke ik heb gedaan haha Very Happy). Ik heb vandaag les 12 gelopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie ma 4 apr 2011 - 0:16

Fauve schreef:
rups83 schreef:Gisteren les 14 gedaan!
Zaten nu ook stukjes van 6 min bij en dan 2 min uitlopen.
Ging redelijk was helammal kapot haha toen ik klaar was, ben benieuwd wat de volgende les is.


Je kunt op internet de schema's wel vinden. Dan kun je kijken hoe de opbouw is, ik vind dat altijd wel prettig (en ik streep altijd af welke ik heb gedaan haha Very Happy). Ik heb vandaag les 12 gelopen.

Ah oke beadnkt voor de tip! Haha kan ik eens even spieken haha en me vorrbereiden op wat nog komen gaat haha Laughing .
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 4:29

Ik ben ook weer begonnen. Ik ond het vorig jaar echt heerlijk. Gister heb ik met een vriendin les 1 gelopen en woensdag gaan we weer. Ik heb het weer helemaal te pakken.

Ik ga dit topic weer in de gaten houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 5 apr 2011 - 21:39

Ik heb net weer gelopen. Vond hardlopen altijd vreselijk, maar nu ik het rustig opbouw, vind ik het eigenlijk wel erg lekker om te doen. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba di 5 apr 2011 - 21:52

Ik heb zostraks heerlijk gelopen. Nu even een glas water en een plak ontbijtkoek en dan jump ik onder de douche, daarna even naar de winkel voor een boodschapje.

Eet straks een maaltijdsoep, moet vanavond werken vandaar. Vanavond 3 stukken brood mee, moet eigenlijk aan de crackers, maar daar kan ik niet een hele avond op werken. Draai mijn avond en middag eten nu om.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty di 5 apr 2011 - 21:53

Minneke schreef:Ik ben ook net begonnen met de lessen van Evy. Vanavond tijd voor les 3. Ik heb hardlopen altijd verschrikkelijk gevonden, maar achteraf ging ik gewoon veel te hard van stapel waardoor ik helemaal kapot was na twee minuten. Deze rustige opbouw is ideaal voor mij. Drie minuten rennen blijkt best haalbaar te zijn, als je maar aangemoedigd wordt smile

Heerlijk om even te lopen als de kleintjes net in bed liggen. Dan kom ik daarna helemaal tot rust en voel ik me fijn omdat ik wat gesport heb. (Jammer alleen dat ik dinsdag tijdens het trainen op een kikker gestaan heb.. :shock: )


Afgelopen weekend zag ik met hardlopen een plat gestampte kikker en moest meteen aan jou denken haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 22:24

Ugly Betty schreef:
Minneke schreef:Ik ben ook net begonnen met de lessen van Evy. Vanavond tijd voor les 3. Ik heb hardlopen altijd verschrikkelijk gevonden, maar achteraf ging ik gewoon veel te hard van stapel waardoor ik helemaal kapot was na twee minuten. Deze rustige opbouw is ideaal voor mij. Drie minuten rennen blijkt best haalbaar te zijn, als je maar aangemoedigd wordt smile

Heerlijk om even te lopen als de kleintjes net in bed liggen. Dan kom ik daarna helemaal tot rust en voel ik me fijn omdat ik wat gesport heb. (Jammer alleen dat ik dinsdag tijdens het trainen op een kikker gestaan heb.. :shock: )


Afgelopen weekend zag ik met hardlopen een plat gestampte kikker en moest meteen aan jou denken haha!

Haha, fijn dat je mij nu associeert met het platsstampen van kikkers laughcry

Gisteren heb ik les 5 gelopen en het ging super. Geen kikkers gezien ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 22:40

Ik heb les 13 gelopen net, ging prima! Had geen problemen met de stukjes van 5 min.

Gatver die kikkers! Ik ben bang voor kikkers Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty wo 6 apr 2011 - 4:43

Ik heb net per ongeluk les 10 gelopen in plaats van les 4... Eigenlijk ging het wel erg lekker Very Happy
Zouden jullie de lessen 4 t/m 9 nog moeten inhalen of zouden jullie gewoon verder gaan met les 11. Ik twijfel een beetje wat k zal doen want het ging vrij makkelijk eigenlijk.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lilypie wo 6 apr 2011 - 8:31

Zo vandaag les 15 weer gedaan, het was wel zwaar( de laatste 7 min), maar toch nog wel te doen smile .
Pfff heb nu toch wel last van mijn benen, ach ja dadelijk even een badje en dan komt dat ook wel weer goed.

Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 4:40

Ik heb gister met een vriendin les 2 gelopen. Ik vind het weer heerlijk! Morgen les 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 0:48

_Liv schreef:Ik heb gister met een vriendin les 2 gelopen. Ik vind het weer heerlijk! Morgen les 3.

Goed bezig Liv! Vind je dat leuk, met een vriendin lopen? Ik kan dat niet, moet echt alleen zijn :P Heb vanochtend les 14 gedaan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Aziraphale za 9 apr 2011 - 21:17

Ik ben vorige week begonnen, na altijd te roepen dat hardlopen niks voor mij was. Morgen les 4 en ik vind het echt heel fijn!! Ben al best trots op mezelf Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 9 apr 2011 - 21:24

Fauve, ik vind het wel gezellig. Ik merk alleen dat we allebei in een ander tempo lopen. Ik loop meer op hetzelfde tempo en zij hard en dan weer zacht. Ik heb geen moeite om het vol te houden, maar zij wel. We hebben afgesproken dat we allebei in ons eigen tempo lopen en dat we elkaar wel weer tegenkomen onderweg. Het is niet zo dat ik elke les met haar wil gaan lopen, omdat ik niet weet of zij het wel vol gaat houden. Zij kan pas woensdag weer en dat vind ik wel te lang als ik vrijdag voor het laatst heb gelopen, dus ik wil morgen les 4 gaan doen. Alleen ben ik gister gevallen en heb ik een rode, dikke, geschaafte voet. Ik hoop dat het morgen gaat lukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 3 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum