Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel zo 10 apr 2011 - 9:05

Op
Ugly Betty schreef:Ik heb net per ongeluk les 10 gelopen in plaats van les 4... Eigenlijk ging het wel erg lekker Very Happy
Zouden jullie de lessen 4 t/m 9 nog moeten inhalen of zouden jullie gewoon verder gaan met les 11. Ik twijfel een beetje wat k zal doen want het ging vrij makkelijk eigenlijk.

Ik heb zelf les 10 vdg gelopen en ik vind die nog steeds behoorlijk vergelijkbaar met de eerste lessen. Dus qua conditie zou je wel verder kunnen gaan. Het zou wel kunnen dat je misschien later in de problemen komt maargoed dat zal wel meevallen denk ik.
Ik merkte wel bij deze les dat ze het tempo wat wil opvoeren en daarom de looptijden weer iets korter maakte. Misschien dat hierna de looptijden wel snel wat langer worden..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty zo 10 apr 2011 - 21:45

Lavendel schreef:
Ik heb zelf les 10 vdg gelopen en ik vind die nog steeds behoorlijk vergelijkbaar met de eerste lessen. Dus qua conditie zou je wel verder kunnen gaan. Het zou wel kunnen dat je misschien later in de problemen komt maargoed dat zal wel meevallen denk ik.
Ik merkte wel bij deze les dat ze het tempo wat wil opvoeren en daarom de looptijden weer iets korter maakte. Misschien dat hierna de looptijden wel snel wat langer worden..

Ik heb toch maar les 4 gedaan, omdat ik anders eerder klaar ben met de lessen en ik weet niet hoe dan gaat met mijn motivatie haha!

Gisterochtend lekker gelopen, om half acht 's ochtends :shock: , was klaar wakker om 7 uur en had zin om te lopen... Het is echt heerlijk, vooral met dit weer.
Wat hebben jullie nu eigenlijk aan met lopen? Lange of korte broek? T-shirt, jasje?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow zo 10 apr 2011 - 21:54

Je kan altijd nog door gaan met de 5-10km van Evy!!
Ik loop nu in een ¾ loopbroek en een dun shirt. Erg goed te doen!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:57

Ik loop in een lange sportbroek en een hemdje met een vestje, maar dat is eigenlijk te warm. Volgende keer zonder vest!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Travelgurly zo 10 apr 2011 - 22:38

ik loop in een lange boek met een topje , lekker mouwloos.

ik heb afgelopen vrijdag een halfuurtje nog heeerlijk in de zon gelopen savonds.

Ben nog niet zo lang geleden begonnen maar als ik aan het rennen ben krijg ik bijna een soort kramp in mijn kuit. misschien dat ik niet goed strek van te voren ofzo?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow zo 10 apr 2011 - 22:54

Travelgurly schreef:ik loop in een lange boek met een topje , lekker mouwloos.

ik heb afgelopen vrijdag een halfuurtje nog heeerlijk in de zon gelopen savonds.

Ben nog niet zo lang geleden begonnen maar als ik aan het rennen ben krijg ik bijna een soort kramp in mijn kuit. misschien dat ik niet goed strek van te voren ofzo?

Je moet voor je begint met hardlopen eigenlijk eerst een minuut of 5 á 10 wandelen om je spieren op te warmen. Ik wandel altijd eerst een sukje (berg ik mn sleutels op en stop mn mp3 speler in het zakje) en dan ga ik hardlopen. Bij het eerste rust momentje rek ik dan even mn kuiten en evt andere spieren.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:21

Ik heb gisteren les 17 gelopen Very Happy Wel spannend haha, vorige keer bij Start to Run heb ik les 20 gedaan (vier keer 8 min) en verder kwam ik toen niet. Hoop dat ik het nu echt kan volmaken tot de laatste les!

Ik ga trouwens nog op zoek naar een korte broek met zakken, want als ik zonder vestje loop heb ik nergens zakken. Hoe doen jullie dat? Ik weet dat ik veel meeneem haha, maar voor je sleutels en je mp3 speler heeft toch iedereen een zak nodig? Ik neem ook nog mijn telefoon mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  May ma 18 apr 2011 - 0:30

Ik heb vanochtend les 11 gelopen. Het was heerlijk weer en het lopen ging ook lekker. Toch merk ik dat ik liever zeg maar 4 min loop en dan 2 minuten wandelen ipv steeds 2 min lopen en 1 minuut wandelen.

Ik loop nu ook in een mouwloos topje. Ik heb in mijn broek een klein zakje zitten, daar past precies mijn telefoon en mijn sleutel in. En mijn mp3 speler kan ik aan mijn broek klikken.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 18 apr 2011 - 0:35

Achter op mijn broek zit een zakje waar precies mijn mp3 speler in past, in mijn lange broek passen er ook mijn sleutels bij. In mijn 3/4 broek niet dus bind ik ze aan het touwtje van mn broek en stop ik ze in mn broek. Telefoon neem ik niet mee, als er iets gebeurd ben ik gewoon de Sjaak...................
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:39

Ik merk vooral dat ik de loopstukjes te lang vind, ik ben na 1 minuut al wel weer klaar ermee en dan moet je soms nog 2 minuten wandelen. Maar ik doe het toch maar, het wordt binnenkort al zwaar zat :P

Ja telefoon mee vind ik gewoon een prettig idee. Ik ga maar eens kijken voor een short met zakje smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Cow ma 18 apr 2011 - 0:44

Je moet er wel even goed in voelen. Mijn vriend heeft er 1 en die loopt helemaal door tot aan zijn zak hahahah als hij daar zn sleutels in doet loopt dat blijkbaar niet zo lekker bij zn zaakie hahahaha

Ik ben ook vaak wel na 1min al hersteld maar ze doen het zo niet voor niks denk ik dan maar, heel soms ga ik wel wat stevigerd oor wandelen als ik al ben hersteld, anders krijg ik het koud nerd
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 1:00

Hahahahahah laughcry Ik denk dat ik daar minder last van heb, maar ik zal het even checken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Sweety ma 18 apr 2011 - 1:23

Ik heb het programma volgens mij ook nog ergens op mijn pc staan. Denk dat ik er ook maar weer eens aan ga beginnen. Heb wel een druk schema want op maandag zwem ik, dinsdag doe ik aan bodycombat, woensdag wil ik gaan klimmen, donderdag rustdag dus dan zou het vrijdag of het weekend moeten. Doen jullie ook zoveel?

Ik had nog even gekeken voor het programma op de iphone: start running maar die kan ik nergens vinden.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Caramba ma 18 apr 2011 - 1:55

Ik begin volgende week weer. Heb dan 3 weken stil gezeten, had meteen de eerste week al blessures laughcry
Te snel willen. En gewoon door de pijn heen gaan, was niet slim.
Nu ben ik weer herstellend, dit weekje nog rustig aan en dan eindelijk weer beginnen.
Ik ga trouwens een hartslagmeter aanschaffen, dan weet ik zeker dat ik goed bezig ben of niet.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 2:03

Ik heb een tijdje BBBB en cardio gedaan op de sportschool maar ik ga eigenlijk liever rennen. Het is zo makkelijk, ik stap de deur uit en ik ben weg! Dus ik ren nu gewoon drie keer per week (alleen een beetje jammer van mijn sportschool abonnement :S) Ik ben net even de stad in geweest in mijn pauze en heb een supermooie driekwart broek gekocht Very Happy (met zak hahaah) Dus die ga ik morgen lekker uitproberen! Mijn telefoon kan er niet in, maar goed ik ren toch altijd overdag, het moet dan maar zonder telefoon :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 20:37

Uppen we deze niet meer? :P Ik heb vandaag les 19 gelopen, was zwaaaar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 18:43

Gister week 3, deel 3 gelopen van Get Running (@Sweety, op de iPod, dus ook voor iPhone). 2x 1.5 min. en 3 min. lopen. Had echt nooit verwacht dat de drie minuten gewoon goed te doen zouden zijn, ging de eerste keer al stuk op een minuut :P
Morgen 2x 3 min. en 5 min., rentijd dus van 9 min. naar 16 min., ben benieuwd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 18:59

Oh cool! Die bouwt langzamer op dan Evy of niet? Ik heb zaterdag les 20 gelopen van Start to Run, 4 x 8 min hardlopen. Was zwaar maar wel wonderbaarlijk goed te doen ,ik dacht niet van okee ik KAN niet meer. Morgen les 21, dan moet ik 10, 10 en 12 minuten rennen. Ik kijk daar eigenlijk wel naar uit, 3 keer een stuk loper gaat sneller voorbij dan 4 keer, in mijn gedachten :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 19:34

Ja, want hij begint met 8x 1minuut, Evy met 3 minuten geloof ik. Voor mij was dit wel goed. Week 1 heb ik heel vaak gedaan, maar week 2 en 3 heb ik allebei 1 les overgeslagen. En ga soms ook met mijn man, zonder schema. Dus vandaag of morgen week 4 smile Eind volgende week al 20 minuten achter elkaar! Zin in!
Mjn houding is echt veranderd afgelopen weken, normaal zou ik er echt heel erg tegenop zien, ook gewoon, pfff 3x in de week sporten. Nu heb ik er gewoon zin in en sla ik soms een rustdag over. (Alleen als de vorige les makkelijk ging, maximaal 4x in de week.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  bolus26 zo 24 apr 2011 - 20:44

nou ik ga zo beginnen met les 1,wish me luck!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:47

Luck!!!!

Chipp, je moet eigenlijk geen rustdagen overslaan, dan heb je veel meer kans op blessures. Ik weet dat het verleidelijk is maar het is niet echt verstandig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 20:54

Good luck!

@Fauve Ik weet het. Maar soms weet ik al dat ik de dag erna niet kan. En als ik dan sochtends ben geweest, zit er met de avond al bijna een rustdag tussen. Met die maximaal 4x, bedoelde ik keren hardlopen, niet dagen overslaan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  bolus26 zo 24 apr 2011 - 22:08

nou heb t overleefd pfff!

ga morgen eerst een korte broek kopen want dit is veel te warm!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 22:15

bolus26 schreef:nou heb t overleefd pfff!

ga morgen eerst een korte broek kopen want dit is veel te warm!

Super Very Happy:D Goed hoor! Ik zou trouwens ook wat vroeger gaan lopen, als dat lukt. Ik loop om acht uur 's ochtends vaak, dan is het veel koeler. Het is stikheet en benauwd nu, ook om 11 uur.

Chipp, je moet het ook zelf beslissen natuurlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 23:11

bolus26 schreef:nou heb t overleefd pfff!

ga morgen eerst een korte broek kopen want dit is veel te warm!

Goed zo! Korte broek is inderdaad erg lekker smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 4 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum