Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+86
Curious
Enelya
Poubelle
Pepper
Teddyaapje
Siamsa
Pancake
_Nina
Ibbeltje
Marin
heartsdale
Happydobby
Burn
Day's
PaarsBlauw
SoGood
_Cyn_
JD
Muurvlindertje
Inge
Dani
Slakje
Liz
vlindertje
poppetje
lyke
Linnie1985
Zininzon
mo
Tinus
sweetgirl
Ster
Macelka
Liadan
Laced
Kaboutertje
Jude
woezel
Sushi
rianne287
silly-one
Caroow
Fearie
Lotus_
dolfijntje24
Cheesegirl
Ella
Hoochie
MamaCa
Dolphinne
Tullow
Rush
Pussycat
Queen
Labeendje
Zonnetje
Zwerver
Mscene
Antibes
papilon
SleepingBeauty
NoorA
CCC
Effie_O
Serena
Suus
Guus
bolus26
Sweety
Aziraphale
smooch
Caramba
Travelgurly
Cow
Mysterious
May
Lilypie
Minx
Lotus
Atelier Madame
Ugly Betty
ekiaam87
Beachgirl
Lavendel
Le Chat Noir
_*Blondgirl*_
90 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:36

Weet ik nog niet. Ik ga eerst een tijdje oefenen op de vijf, want ik loop volgens mij nog vrij langzaam. Je moet na die 27 lessen eigenlijk 5 km al joggend aankunnen, maar als ik een half uur loop, loop ik geen 5 km volgens mij. Dus dat ga ik eerst even testen en mijn tijden verbeteren, misschien ga ik daarna nog wel verder. Maar voor iemand die hiervoor nog geen 100 m kon rennen vind ik het eigenlijk ook wel genoeg haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 20:40

Ik zie inderdaad dat de laatste les 30 minuten is, als je dan 5 km moet rennen, moet je 10 km per uur gaan, dat is best hard!
Weet je wel hoeveel km je nu al rent?
Ik vind het knap van je hoor! Ik hoop dat ik het ook ga volhouden...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 20:43

Ik kan nu wel ongeveer een half uur achter elkaar lopen, maar 5 km red ik dan nog niet. Moet ook nog oefenen op snelheid... smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 20:45

Hoe weet je dan hoe ver je loopt? Dat kan je toch ergens op internet zien of niet? Dat je je route kan uitstippelen... Via welke site is dat?
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 20:46

Ik kijk meestal op www.afstandmeten.nl smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:53

Idd, afstandmeten.nl of je iphone meenemen Wink De laatste keer dat ik het meette (was met iphone die het toen niet goed deed met gps) was het iets van 7 km per uur. 10 km is echt ontzettend hard. Soms komt er ook zo'n man voorbij sprinten met van die grote sprongen haha. Ik ben maar een klein meisje Very Happy

Edit: ik heb het even gemeten op afstand meten en daar kom ik ongeveer op 4 km uit (inclusief pauzes). Daar deed ik vandaag dus 37 min over, dus ik loop idd iets van 7 km per uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus ma 2 mei 2011 - 21:17

Ik gebruik afstandmeten.nl eigenlijk ook niet meer, neem ook mijn telefoon mee smile Voordeel is ook nog dat als ik trots ben op mijn rondje ik het gelijk op facebook kan zetten Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 21:19

Grappige site! Ik heb gisteren bij les 10 3,6 km gelopen in 25 minuten, dus zit rond 8,5 km per uur. Waarschijnlijk ren ik dan al wel ongeveer 10 km per uur, als ik het wandelen er niet bij reken...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 21:27

Zie je wel dat ik heel langzaam loop :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ugly Betty ma 2 mei 2011 - 22:03

Haha! Nou ik ga soms samen met een vriendin en die zegt juist dat ik te hard loop. Maar ik vind het fijner om wat harder te lopen, lijkt net of dat minder vermoeiend is...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 9:04

Ik heb net mijn eerste les get running gehad en ik vond het erg zwaar, had ook niet anders verwacht met mijn mega slechte conditie. Hopelijk gaat het de volgende keer al iets beter Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 17:57

appeltje schreef:Ik heb net mijn eerste les get running gehad en ik vond het erg zwaar, had ook niet anders verwacht met mijn mega slechte conditie. Hopelijk gaat het de volgende keer al iets beter Wink

He wat goed! Ik vond het ook erg zwaar hoor in het begin. En speaking of which, nu nog steeds :P In het middenstuk vond ik het steeds goed te doen, maar nu ik echt lange stukken ga lopen heb ik weer spieeeerpijn en gister waren mijn kuitspieren gewoon opgezet :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Serena di 3 mei 2011 - 20:22

Hoi ik ga ook beginnen met lopen. Ik heb al schoenen, nu de rest nog. Owja en ik heb dat start to run programma ook al smile Hopelijk ga ik het volhouden en krijg ik niet snel last van mijn enkels en knie..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus di 3 mei 2011 - 21:22

Ik heb net 8-1-8-2-8-1-8-1 gelopen en ik heb het volgehouden. Het doet me wel goed om steeds een stapje verder te komen. Ik houd mijn schema tot nu toe goed vol. Vind het daarom maar vreemd dat ik iedere keer voordat ik weer een stapje verder ga de overtuiging heb dat het me nooit zal gaan lukken. Maar goed, nu ben ik vooral blij dat ik het weer heb volgehouden. smile
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Guus di 3 mei 2011 - 21:32

Heb gister les 11 gelopen van STR, kwam erachter dat ik les 10 als enige niet op de ipod had staan haha dus een lesje overgeslagen...

Ging heel goed!

dus morgen les 12 Very Happy
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lavendel di 3 mei 2011 - 22:50

Fauve schreef:Bedoel je echt de 5-10, omdat je het hebt over 3x 6 min, dat lijkt me dan 0-5 of niet Wink Ik heb alleen de 0-5 hier op de koelkast hangen. Les 13 van 0-5 is 2, 3, 5, 5, 5 en les 14 is 2, 3, 6, 6, 7.

Thanks Fauve! Ik bedoelde idd 0-5 km (was het maar zo.. Rolling Eyes ).
Ik heb uiteindelijk even de lessen teruggeluisterd en aan de liedjes te horen moest ik gister les 15 lopen.
Maar nu heb ik de les van gister even vergeleken met het schema wat je stuurde en volgens mij klop...........

ooh haha nu zie ik het!! sommige weken moet je 2 keer hetzelfde schema lopen 🐰 angel
mm ik ga het nog eens nakijken heb namelijk het idee alsof het toch nog niet helemaal klopt. Op mijn mp3 bij les 15 zegt ze bijv. dat we aan het eind al een stuk van 7 minuten gaan lopen, maar op het schema staat dat dat bij les 14 ook al het geval is (kan me niet herinneren of dat zo is..)
Maar goed mijn lessen komen al uit 2006 dus wellicht dat het programma al iets aangepast is..
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast di 3 mei 2011 - 23:11

Oh maar Lavendel dat klopt wel! Een paar keer in de lessen zegt Evy iets verkeerd! Heel irritant is dat. Dat klopt idd niet met die zeven minuten.

En je moet idd twee keer hetzelfde lopen, ik dacht week 5/6 en week 8/9.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:03

Hoe gaat het meiden?

Ik heb vandaag les 24 gelopen, 1x10 en 1x20 min! Ik ben toch stiekem best trots haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 5 mei 2011 - 22:07

Wow, wat goed Fauve!
Ik moest van mezelf ook weer eens lopen, was al 4 dagen geleden, maar had gisteren een paar biertjes gehad, dus ik voelde het nog wel in mijn benen Cool Heb het bij 2 km gehouden smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Lotus do 5 mei 2011 - 22:26

Wat goed van je, Fauve!

Ik moest vanochtend 10-2-10-2-12-1 lopen, maar ik kwam niet verder dan 10-2-5. Misschien moet ik toch wat beter voor mijn lichaam zorgen. Embarassed
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:41

Na een jaar niet kunnen hardlopen ga ik opnieuw beginnen met Start to Run dus ik wil graag meepraten! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Atelier Madame za 7 mei 2011 - 21:42

zooo goed begin van de ochtend gemaakt, vanochtend les 3 gelopen!
vond het alleen om 10 uur echt al heel warm zeg :s.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Effie_O za 7 mei 2011 - 22:02

Kijk ik weer eens niet verder dan mijn neus lang is Wink Zag het andere hardlooptopic al, maar vond ze daar al zo gevorderd en sportief! Ik meld me hier maar eens.

Eergister ben ik voor het eerst gaan hardlopen, gewoon heel rustig beginnen zonder schema. Nou lijken mij die start to run lessen wel erg handig om het goed op te bouwen.
Qua conditie viel me die eerste keer wel redelijk mee, maar ik kreeg al heel snel (na 1,5 minuut rennen) last van een soort verzuring in mijn kuiten, erg vervelend. Misschien beter opwarmen, wennen, geen idee, hopelijk leren deze lessen me hoe ik het goed moet doen en gaat het de volgende keer beter.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:04

Lotus schreef:Wat goed van je, Fauve!

Ik moest vanochtend 10-2-10-2-12-1 lopen, maar ik kwam niet verder dan 10-2-5. Misschien moet ik toch wat beter voor mijn lichaam zorgen. Embarassed

Wel doen hoor meis smile

Ik heb vandaag les 25 gelopen. Ik vond het loodzwaar, ondanks dat het de tweede keer 2x15 was, soms lijkt dat dan erger dan de eerste keer :P Ik vond het benauwd en ik had koppijn haha, had zin om te janken :P Maar het is WEL gelukt Very Happy Soms is het gewoon zwaar.

Effie, wat vervelend van de verzuring, ik weet niet goed wat je daartegen kan doen, heb er zelf geen last van. Een goede warming up idd, maar ik moet zeggen dat ik dat ook altijd een beetje afraffel Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 5:07

Net les-1 gedaan! Doordat ik het hele programma vorig jaar al een keer gedaan heb was het eigenlijk te makkelijk maar ik wil weer rustig opbouwen. smile
Merk alleen wel dat m'n schoenen history zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 6 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum