Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zit jouw vriend onder de plak?

+63
Bolletje
Moon
Lejow
Ilovethe90s
Slakje
Raven
Rouxxxe
Lynn_
Merai
Aziraphale
Atelier Madame
Mermaid
Prosecco
Caroow
Jip
Lot
Victoria-
ProudMom
Paper Crown
KOL
Fortissimo
Nyx
Artemis
Maple
Carmen_
Caramba
Manderijn
Steep
Sayuri
Printje
Enelya
June
Joan
Gympie
JustMeDaan
Aggi
mzcharlotte
Sterre
Parisienne
Coco
xxjojootjexx
Pitufo
Snoes
Elliot
Stuiterbal
Parel
Davinia
Destino
Ella
nina
Susan
Vixen
Moira
Sea of Trees
Luce
Mamsie
Lady4
Rush
Caro
Feline
Marin
Minx
Engelse Drop
67 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Milou za 17 aug 2013 - 4:54

Zo'n blouse zou mijn vriend zelf ook uitzoeken Very Happy
Milou
Milou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 67
Registratiedatum : 15-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Marin za 17 aug 2013 - 5:06

Oh ja daar wil ik m'n vriend dolgraag in zien. Yes 
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Engelse Drop za 17 aug 2013 - 5:14

Tsssk, of van die mannen die dan zogenaamd cool, de naam van een wereldstad op hun shirt hebben staan, zoiets als TOKYO in grote groene letters, maar dan zo dom uit hun ogen kijken dat je van ver al ziet dat zo'n gast nooit verder gekomen is dan de Turkse Rivièra, whahaha laughcry Echt de treurigheid ten top!
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Artemis za 17 aug 2013 - 5:17

Oh Kim, doe niet zo gemeen, ik kies ook altijd de kleren van mijn man uit en dat vindt hij helemaal niet erg want ik heb meer kijk op dat soort dingen en dat zegt helemaal niet dat hij onder de plak zit. En die truien staan hem gewoon goed! En sneu is het al helemaal niet.



Is dat ongeveer de reactie waar je overduidelijk op zit te azen?
Graag gedaan hoor, kun jij ook weer verder met je leven.

 Start anders eens een topic over de ideale leeftijd om uit huis te gaan of de hoeveelheid spaargeld die mensen moeten hebben, of waarom mensen lager dan mbo opgeleid geen stemrecht mogen hebben. Je bent hier wel bijna door je stof heen, en die poging met die kleren is een jammerlijke poging om toch nog wat discussie uit dit topic te persen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Marin za 17 aug 2013 - 5:21

Engelse Drop schreef:Tsssk, of van die mannen die dan zogenaamd cool, de naam van een wereldstad op hun shirt hebben staan, zoiets als TOKYO in grote groene letters, maar dan zo dom uit hun ogen kijken dat je van ver al ziet dat zo'n gast nooit verder gekomen is dan de Turkse Rivièra, whahaha laughcry Echt de treurigheid ten top!
Ja, of van die meisjes, die zeggen dat in een hele grote stad wonen, en heel stoer zijn dat ze 's avonds nog durven fietsen. En dan vooral laten weten dat ze écht wel bier drinken, ook al hebben ze een kindje. En dan vooral anderen uitlachen of zich ergeren aan de vriendinnetjes van hun vrienden, whahaha. laughcry  Echt de treurigheid ten top! Of nee, eigenlijk word ik er een beetje verdrietig van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Vixen za 17 aug 2013 - 5:51

Engelse Drop schreef:Oh ja! Haha! Van die vrouwen die overduidelijk de kleding van hun man aanschaffen, die mannen lopen dan àllemaal in dit soort kleren rond:

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Dark_van_het_overhemd_van_vixen_sweaters-rccad9b3f926846de90cea2070a9ec419_8nax7_324

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Images?q=tbn:ANd9GcR2WSXef504Y5_rEosDzS9Ztkj7r1VxhClF6PWRyvTul-nI0Jyz8g

laughcry
Waar heb je dat bovenste shirt vandaan? I love you
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Parisienne za 17 aug 2013 - 6:00

Ga je nu ook al kleding af zitten kraken, Engelse Drop? Echt, treurigheid ten top! Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Atelier Madame za 17 aug 2013 - 6:11

Engelse Drop schreef:Tsssk, of van die mannen die dan zogenaamd cool, de naam van een wereldstad op hun shirt hebben staan, zoiets als TOKYO in grote groene letters, maar dan zo dom uit hun ogen kijken dat je van ver al ziet dat zo'n gast nooit verder gekomen is dan de Turkse Rivièra, whahaha laughcry Echt de treurigheid ten top!
Oh wat ben jij toch heerlijk bekrompen I love you

Mijn vriend kiest zelf z'n kleren uitgave wel altijd met mij erbij. Ik zet namelijk door in een winkel en hij kijkt alleen wat er op de paspoppen hangt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Maple za 17 aug 2013 - 6:13

Whahaha, ik krijg het niet eens voor elkaar mijn vriend z'n kleding uit te kiezen, dan stuurt hij me linea recta naar huis en winkelt hij alleen verder Laughing
Kleding interesseert hem trouwens echt niets.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Mermaid za 17 aug 2013 - 6:38

Mijn vriendje draagt ook t-shirts met de namen van steden erop.. maar hij is dan wel zo stoer dat hij ook echt in die steden is geweest. Heb ik even geluk. Trouwens, hij vind het ook fijn om mijn goedkeuring te hebben als hij kleding koopt en naar de kapper gaat. Ik zie dat niet als onder de plak zitten maar als rekening houden met elkaar of iets. Ik moet er toch tegen aan kijken ;)O ik koop wel onderbroeken voor hem, verschrikkelijk he? Zit die kerel van mij toch even vreselijk onder de plak.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Tania za 17 aug 2013 - 7:36

Mijn man zit vreselijk onder de plak. Soms "mag" hij niet weg en ik koop ook regelmatig kleding voor hem.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Slakje za 17 aug 2013 - 7:38

Engelse Drop schreef:Tsssk, of van die mannen die dan zogenaamd cool, de naam van een wereldstad op hun shirt hebben staan, zoiets als TOKYO in grote groene letters, maar dan zo dom uit hun ogen kijken dat je van ver al ziet dat zo'n gast nooit verder gekomen is dan de Turkse Rivièra, whahaha laughcry Echt de treurigheid ten top!
albino 
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Artemis za 17 aug 2013 - 7:39

Oh kom op dames, ga er toch niet verder op in. Ze wil toch alleen maar dat mensen in de verdediging schieten....
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zit jouw vriend onder de plak? - Pagina 10 Empty Re: Zit jouw vriend onder de plak?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum