Zit jouw vriend onder de plak?
+63
Bolletje
Moon
Lejow
Ilovethe90s
Slakje
Raven
Rouxxxe
Lynn_
Merai
Aziraphale
Atelier Madame
Mermaid
Prosecco
Caroow
Jip
Lot
Victoria-
ProudMom
Paper Crown
KOL
Fortissimo
Nyx
Artemis
Maple
Carmen_
Caramba
Manderijn
Steep
Sayuri
Printje
Enelya
June
Joan
Gympie
JustMeDaan
Aggi
mzcharlotte
Sterre
Parisienne
Coco
xxjojootjexx
Pitufo
Snoes
Elliot
Stuiterbal
Parel
Davinia
Destino
Ella
nina
Susan
Vixen
Moira
Sea of Trees
Luce
Mamsie
Lady4
Rush
Caro
Feline
Marin
Minx
Engelse Drop
67 plaatsers
Pagina 6 van 10
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Zit jouw vriend onder de plak?
Ik heb het mijn vriend gevraagd en na even zeuren en boos kijken gaf hij toe dat hij niet onder de plak zit.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Mijn vader deed dat ook. En als hij het niet was, dan moest mijn broer mee terug fietsen. Gevolg was dat ik altijd langer moet blijven, want tja.. Ik mocht toch echt niet alleen fietsenElliot schreef:Oeh, ik zal ED nog even voeren. Toen ik nog thuis woonde werd ik, als ik ging stappen in de stad, altijd uit de stad opgehaald door mijn stiefvader. Die zette zijn wekker dan om een uurtje of 4 en dan reed hij richting het Leidse plein en dan pikte hij mij op. Heerlijk vond ik het. Onvolwassen van me he? Ik ben inmiddels 24, en als ik dit weekend zou willen stappen zonder dat mijn vriend meegaat weet ik zeker dat mijn stiefvader me zo weer op zou komen halen.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Ja. Dat is de enige mogelijkheid! Altijd bang zijn, binnen blijven, niks ondernemen. We zijn gedoemd dit te doen tot het bittere eind!Engelse Drop schreef:En daarom moet ik maar binnen blijven? Mijn zelfstandigheid opgeven? Altijd bang zijn en nooit iets alleen durven te ondernemen? Door die ene gek die er misschien rondloopt? Nee, ik bedank ervoor om op die manier te leven.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik mocht niet eens fietsen, ik ging altijd met de auto!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Haha! Ja, dat was ons onderhand wel duidelijk. Jij bent enorm zelfstandig en je weigert je zelfstandigheid op te geven door samen met je vriend naar huis te fietsen. ja, heel verstandig inderdaad.Engelse Drop schreef:Ik ken niet anders dan dat al mijn vriendinnen 's nachts zelf naar huis fietsen. Is hier niet eens discussie over. Ik vind het wel weer vreemd dat ik kennelijk in een totaal andere wereld leef dan jullie.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
M`n schoonvader haalt z`n dochter ook op na het stappen. En als hij geen zin heeft dan doet m`n vriend het, of ik. Ja dus ook midden in de nacht.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Toen ik nog in een dorp woonde en naar de stad ging om uit te gaan, haalde mijn ouders me ook altijd op. Maarja, toen was ik 16 en woonde ik nog in een dorp, waardoor de weg naar huis langs allemaal afgelegen stukken weiland kwam. Logisch dat je daar niet alleen gaat fietsen.
Maar die 5 minuten dwars door de binnenstad heen, waar overal licht is en waar gewoon allemaal mensen op straat lopen, ook 's nachts. Nee, daar heb ik me nog nooit druk over gemaakt. Sorry, ik kan er niks meer of minder van maken.
Maar die 5 minuten dwars door de binnenstad heen, waar overal licht is en waar gewoon allemaal mensen op straat lopen, ook 's nachts. Nee, daar heb ik me nog nooit druk over gemaakt. Sorry, ik kan er niks meer of minder van maken.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ja.. Dat hadden wij al langer doorEngelse Drop schreef:Ik ken niet anders dan dat al mijn vriendinnen 's nachts zelf naar huis fietsen. Is hier niet eens discussie over. Ik vind het wel weer vreemd dat ik kennelijk in een totaal andere wereld leef dan jullie.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik mag ook absoluut niet alleen fietsen van mn vriend (en ook niet van mn moeder haha). Voor ik thuis ben moet ik ook een stuk langs bossen etc, niet echt fijn. Laatst wel gedaan, maar dat kon niet anders. Er was niemand om me op te halen en ik wou eigenlijk voor het echt donker weer thuis zijn, maar het was té gezellig dus toch maar gaan fietsen. Zal ik niet snel nog een keer doen haha. Als mn vriend en ik samen ergens heen gaan dan fietsen we meestal wel samen terug. Als het in hetzelfde dorp is dan zien we wel hoe het loopt. Als het in de stad dicht bij is en ik ben al erg moe of moet er vroeg uit, dan ga ik vaak met de auto en vriend op de fiets. Dan kan ik naar huis wanneer ik wil. Dat ik dan niet kan drinken maakt me niet uit. Oh en vroeger ben ik ook heel vaak opgehaald door mn moeder. En ik durf te wedden dat ze dat nu nog steeds zou doen als ik haar bel.
Verder nog even on topic: Nee, mijn vriend zit niet onder de plak. We laten elkaar vrij, maar overleggen wel dingen. Ook wij geven onze mening als we sommige dingen beter niet kunnen doen. Het is dan aan hem of mij om wat we met dat 'advies' doen
Verder nog even on topic: Nee, mijn vriend zit niet onder de plak. We laten elkaar vrij, maar overleggen wel dingen. Ook wij geven onze mening als we sommige dingen beter niet kunnen doen. Het is dan aan hem of mij om wat we met dat 'advies' doen
Enelya- Fluisteraar
- Aantal berichten : 147
Punten : 152
Weet je wat ik ga doen. Geen grapje. Fietsen met m'n vriend.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zat een keer in de bus en een kerel ging zijn vriendin bellen en dat was een heel raar gesprek. Hij wilde morgenochtend gaan fietsen, vroeg in de ochtend en hij deed er zo'n vies lachje bij. Hij zei iets van 'weet je wel, schat, lekker fietsen, mmm!'. Daar moet ik nu aan denken, omdat jij gaat fietsen met je vriend. Sindsdien weet ik nooit zeker hoe ik fietsen moet opvatten.Marin schreef:Weet je wat ik ga doen. Geen grapje. Fietsen met m'n vriend.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
hahaha wat een topic weer zeg.
Ik mag van man wel alleen fietsen in het donker maar ik moet wel ff laten weten wanneer ik aanrijd. Ik woon maar een kleine 5 minuten fietsen van mijn werk af en dan weet hij ongeveer hoe laat ik thuis zou moeten zijn. Gewoon uit bezorgdheid.
Waar is je 'dochter' eigenlijk ED als jullie zo vaak alleen weggaan?
Ik mag van man wel alleen fietsen in het donker maar ik moet wel ff laten weten wanneer ik aanrijd. Ik woon maar een kleine 5 minuten fietsen van mijn werk af en dan weet hij ongeveer hoe laat ik thuis zou moeten zijn. Gewoon uit bezorgdheid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Het ligt eraan waar ik ben, maar soms fiets ik alleen 's nachts, soms niet.
Maar als ik van de club afkom, dan sowieso nooit. Ten eerste voel ik mij er niet prettig bij, ten tweede mag het van mijn man niet en ten derde laten mijn vrienden mij ook niet alleen fietsen. Moet dan een stuk over/door het industrieterrein.
Maar als ik van de club afkom, dan sowieso nooit. Ten eerste voel ik mij er niet prettig bij, ten tweede mag het van mijn man niet en ten derde laten mijn vrienden mij ook niet alleen fietsen. Moet dan een stuk over/door het industrieterrein.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Wát heeft het meefietsen met elkaar nu te maken met onder het plak zitten of niet? Ik fiets nu bijna niet meer, verkeerstechnisch te gevaarlijk in de stad waar ik woon, maar vroeger fietsten vriendinnen toch ook met elkaar mee na het stappen (zoveel en zover mogelijk)? Probeerden we toch ook samen weg te gaan dan wel samen te blijven bij een feestje / avondje uit? Zaten wij (mijn vriendinnen en ik) dan ook bij elkaar onder de plak? Echt, de plank wordt hier weer helemaal misgeslagen, uitspraken uit hun verband getrokken, etc. Geeft niet hoor, ik vond het wel een vermakelijk topic om te lezen.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Woon je in het buitenland Sayuri?
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Dit ja, sterker nog ik woon nog thuis, ben 28 en als ik ga stappen brengt mijn vader me naar het dorp. Als ik naar huis kom moet ik een taxi nemen die ze ook nog zouden willen betalen(hoeft niet doe ik zelf verdien immers mijn eigen geld, goed he )En toen ik vorig jaar na stappen met carnaval echt geen taxi kon krijgen, zo enorm moest plassen maar nergens meer binnen kwam heb ik mijn papa gebeld en die is me snel komen halen! Oh ja zo ook toen ik vorig jaar gestrand was op station Dordrecht met een vriendin, meer dan een uur moest wachten op de volgende trein midden in de nacht. Kwam ie ons ook halen.Gympie schreef:Dat heeft niks met een man te maken. Mijn vader heeft me ook op het hart gedrukt 's nachts niet alleen te fietsen, m'n moeder wil dat ook echt niet en mijn vrienden vinden dat ook niet oke. Ik vind dat alleen maar lief. Ik vind alleen fietsen in de nacht ook echt niet fijn.Engelse Drop schreef:Het blijft me gewoon verbazen, die afhankelijkheid van een man, haha! Gewoon omdat ik het zelf totaal niet ken. Geeft niet welke naam ik aanneem, dat blijft gewoon zo
Schat van een vader is het he!
Volgens ED ben ik vast heel onzelfstandig en gedoemd te mislukken in dit leven.
Laatst aangepast door JustMeDaan op di 13 aug 2013 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Grote verlichte straten in de nacht heeft er weinig mee te maken ook mijn inziens, woningovervallen en andere ellende gebeurd ook overdag en dan is het gewoon licht, zijn er mensen op straat enz.
JustMeDaan- Prater
Het is niet 'zo vaak'. Het komt voor, dat wel. Als ik weg ben is mijn man meestal thuis en andersom, of we regelen iets anders. We hebben het grote voordeel te beschikken over twee paren van gescheiden ouders, die allebei ook een nieuwe partner hebben. Dus eigenlijk 4 koppels die onze dochter als hun kleinkind beschouwen. Daar hebben we veel geluk mee.Printje schreef:hahaha wat een topic weer zeg.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ik fietste altijd alleen 's avonds/ 's nachts. Totdat ik achtervolgd werd door een zwart busje tot aan mijn huis. Ik had mijn man al gebeld en die kwam net naar buiten met de hond toen ik aankwam rijden. Helaas niks van het kenteken kunnen onthouden want hij ging er met piepenfe banden vandoor toen hij man en hond zag. Maar ik fiets niet meer alleen als het donker is, nooit.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hulde!! Het zit je vaak mee!Engelse Drop schreef:Het is niet 'zo vaak'. Het komt voor, dat wel. Als ik weg ben is mijn man meestal thuis en andersom, of we regelen iets anders. We hebben het grote voordeel te beschikken over twee paren van gescheiden ouders, die allebei ook een nieuwe partner hebben. Dus eigenlijk 4 koppels die onze dochter als hun kleinkind beschouwen. Daar hebben we veel geluk mee.Printje schreef:hahaha wat een topic weer zeg.
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Mijn vriend zit niet onder de plak. Hij heeft genoeg tijd voor vrienden, hobby etc.
Andersom ook.
Wel vind ik het niet altijd leuk dat hij op vrijdag de kroeg in gaat, maar ja dat is een vast ritueel voor hem. Als ik aangeef het niet fijn te vinden, dan gaat hij alsnog, mij best, het is immers zijn vrijdag?
Ik mag van hem niet meer alleen in het donker van mijn werk naar huis fietsen. Vorig jaar vond ik het niet fijn om in het donker naar huis te fietsen, omdat ik in een donker stukje 4 lui zag staan. Dit heb ik verteld en sindsdien mag dit gewoon niet meer van hem, terecht ook!
Andersom ook.
Wel vind ik het niet altijd leuk dat hij op vrijdag de kroeg in gaat, maar ja dat is een vast ritueel voor hem. Als ik aangeef het niet fijn te vinden, dan gaat hij alsnog, mij best, het is immers zijn vrijdag?
Ik mag van hem niet meer alleen in het donker van mijn werk naar huis fietsen. Vorig jaar vond ik het niet fijn om in het donker naar huis te fietsen, omdat ik in een donker stukje 4 lui zag staan. Dit heb ik verteld en sindsdien mag dit gewoon niet meer van hem, terecht ook!
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik mag vanaf date 1 al niet eens alleen naar de auto lopen. Toch maar snel dumpen want anders ben ik niet meer zelfstandig.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Mijn vriend woont een uur rijden bij me vandaan, moet ook altijd ff appen als ik thuis ben. Ook maar weg ermee dan. Straks durf ik niks meer alleen.
JustMeDaan- Prater
Mijn vriend gaat alleen naar het buitenland, alleen naar de andere kant van het land, zelf dingen voor zichzelf doen, zit vanaf straks weer veel bij de voetbal en ik vind het eigenlijk wel prima. Als het kan, waarom zou ik hem tegenhouden? Andersom denkt hij er precies zo over.
Verder is het bij ons wel samen uit, samen thuis, zijn we ergens en één van ons is het zat, dan gaan we beiden naar huis. Niet direct á la minute, maar dat is wel het signaal dat het mooi is geweest. Hooguit dat op een verjaardag de één wat langer blijft dan de ander.
Alleen fietsen in het donker is ook gewoon prima, alleen ben ik gewoon geen held in het donker, ik zie dan slecht. Dus voelt hij zich er prettiger bij als hij me ophaalt. Als dat uitkomt.
Verder is het bij ons wel samen uit, samen thuis, zijn we ergens en één van ons is het zat, dan gaan we beiden naar huis. Niet direct á la minute, maar dat is wel het signaal dat het mooi is geweest. Hooguit dat op een verjaardag de één wat langer blijft dan de ander.
Alleen fietsen in het donker is ook gewoon prima, alleen ben ik gewoon geen held in het donker, ik zie dan slecht. Dus voelt hij zich er prettiger bij als hij me ophaalt. Als dat uitkomt.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Eigenlijk ben je zo'n soort Suzanne uit het andere topic, die oordeelt over de vriendinnen van haar vrienden.Engelse Drop schreef:Maar ik hoef me toch niet in ieder schepsel te verdiepen? Ik vind het gewoon een zeikwijf, omdat ze mijn goede vriend totaal opslokt en ik vind het ook vervelend dat hij zich zo láát meeslepen. Daarnaast denkt ze echt weinig aan anderen en veel teveel aan zichzelf. Zo is ze in staat om wanneer zíj iets zat is, het hele feest te verpesten, voor iedereen. Ik vind dit echt egocentrisch gedrag. Maakt me dan niet uit of dit door allerlei zielige ervaringen komt, ik vind het gewoon vervelend op zo'n moment.nina schreef:
Misschien vindt ze wel niet fijn om bij anderen te eten? Misschien heeft ze een reden dat ze geen vrienden heeft (gepest o.i.d.). Er zijn zoveel redenen te bedenken waarom iemand zich zo gedraagt.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Pagina 6 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
Pagina 6 van 10
Permissies van dit forum: