Zit jouw vriend onder de plak?
+63
Bolletje
Moon
Lejow
Ilovethe90s
Slakje
Raven
Rouxxxe
Lynn_
Merai
Aziraphale
Atelier Madame
Mermaid
Prosecco
Caroow
Jip
Lot
Victoria-
ProudMom
Paper Crown
KOL
Fortissimo
Nyx
Artemis
Maple
Carmen_
Caramba
Manderijn
Steep
Sayuri
Printje
Enelya
June
Joan
Gympie
JustMeDaan
Aggi
mzcharlotte
Sterre
Parisienne
Coco
xxjojootjexx
Pitufo
Snoes
Elliot
Stuiterbal
Parel
Davinia
Destino
Ella
nina
Susan
Vixen
Moira
Sea of Trees
Luce
Mamsie
Lady4
Rush
Caro
Feline
Marin
Minx
Engelse Drop
67 plaatsers
Pagina 5 van 10
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Zit jouw vriend onder de plak?
Volgens mij zou ik in een grote stad me helemaal onveilig voelen inderdaad haha. Maar toen ik nog gewoon in het dorp woonde fietste ik uiteraard ook alleen (al voelde dat ook niet altijd fijn). Nu woon ik er buiten en dat is geen fijn stukje wat ik dan moet fietsen.Marin schreef:Overigens voel ik me juist in een stad ook niet altijd even veilig 's nachts. Dronken lui enzo. Vind ik ook niet altijd even prettig.Engelse Drop schreef:Dat zou het waarschijnlijk anders maken, daar heb ik geen idee van. Ik woon al mijn gehele volwassen leven in de grote stad
Maar goed. We gaan altijd met de auto, dus waar hebben we het ook over.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik heb me in deze stad nog geen moment onveilig gevoeld, ook niet 's nachts. Ik zou het vreemd vinden wanneer mijn man mee zou willen fietsen, gelukkig zijn wij beiden niet bangelijk aangelegd. Hier fietsen al mijn vrienden alleen naar huis, zowel mijn mannelijke als vrouwelijke vrienden.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ik heb een deja vu.Engelse Drop schreef:Wij wonen midden in de stad en de feestjes zijn in dezelfde stad, dus ik fiets gewoon alleen. Ik zou het zeer aanmatigend vinden wanneer iemand mij ineens zou zeggen dat ik niet alleen mag fietsen. Ik woon al vanaf mijn 18e in deze stad en ben eerst jarenlang vrijgezel geweest en al die jaren heb ik alleen door mijn eigen stad gefietst en dat laat ik me niet afnemen door wie dan ook. Ik vind het belangrijk om mijn zelfstandigheid te behouden.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Hahaha ja volgens mij hebben we dit gesprek al eens met haar gevoerd, onder haar vorige naam.Gympie schreef:Ik heb een deja vu.Engelse Drop schreef:Wij wonen midden in de stad en de feestjes zijn in dezelfde stad, dus ik fiets gewoon alleen. Ik zou het zeer aanmatigend vinden wanneer iemand mij ineens zou zeggen dat ik niet alleen mag fietsen. Ik woon al vanaf mijn 18e in deze stad en ben eerst jarenlang vrijgezel geweest en al die jaren heb ik alleen door mijn eigen stad gefietst en dat laat ik me niet afnemen door wie dan ook. Ik vind het belangrijk om mijn zelfstandigheid te behouden.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, toen was ik de onzelfstandige pineut die niet alleen mocht fietsen.Marin schreef:Hahaha ja volgens mij hebben we dit gesprek al eens met haar gevoerd, onder haar vorige naam.Gympie schreef:Ik heb een deja vu.Engelse Drop schreef:Wij wonen midden in de stad en de feestjes zijn in dezelfde stad, dus ik fiets gewoon alleen. Ik zou het zeer aanmatigend vinden wanneer iemand mij ineens zou zeggen dat ik niet alleen mag fietsen. Ik woon al vanaf mijn 18e in deze stad en ben eerst jarenlang vrijgezel geweest en al die jaren heb ik alleen door mijn eigen stad gefietst en dat laat ik me niet afnemen door wie dan ook. Ik vind het belangrijk om mijn zelfstandigheid te behouden.
Gympie- Kletskop
Het blijft me gewoon verbazen, die afhankelijkheid van een man, haha! Gewoon omdat ik het zelf totaal niet ken. Geeft niet welke naam ik aanneem, dat blijft gewoon zo
Engelse Drop- Prater
Het is maar goed dat ik heel zelfstandig m`n eigen auto heb.
En afhankelijk van een man? Hij denkt gewoon aan mijn gevoel. Jij weet iedere reactie zo te verdraaien dat je er zelf fantastisch uit komt. Heb je nog niet genoeg veren in je achterste inmiddels?
En afhankelijk van een man? Hij denkt gewoon aan mijn gevoel. Jij weet iedere reactie zo te verdraaien dat je er zelf fantastisch uit komt. Heb je nog niet genoeg veren in je achterste inmiddels?
Rush- Lady Post-a-lot
Oeh, ik zal ED nog even voeren. Toen ik nog thuis woonde werd ik, als ik ging stappen in de stad, altijd uit de stad opgehaald door mijn stiefvader. Die zette zijn wekker dan om een uurtje of 4 en dan reed hij richting het Leidse plein en dan pikte hij mij op. Heerlijk vond ik het. Onvolwassen van me he? Ik ben inmiddels 24, en als ik dit weekend zou willen stappen zonder dat mijn vriend meegaat weet ik zeker dat mijn stiefvader me zo weer op zou komen halen.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Dat heeft niks met een man te maken. Mijn vader heeft me ook op het hart gedrukt 's nachts niet alleen te fietsen, m'n moeder wil dat ook echt niet en mijn vrienden vinden dat ook niet oke. Ik vind dat alleen maar lief. Ik vind alleen fietsen in de nacht ook echt niet fijn.Engelse Drop schreef:Het blijft me gewoon verbazen, die afhankelijkheid van een man, haha! Gewoon omdat ik het zelf totaal niet ken. Geeft niet welke naam ik aanneem, dat blijft gewoon zo
Gympie- Kletskop
En zo is het.Gympie schreef:Dat heeft niks met een man te maken. Mijn vader heeft me ook op het hart gedrukt 's nachts niet alleen te fietsen, m'n moeder wil dat ook echt niet en mijn vrienden vinden dat ook niet oke. Ik vind dat alleen maar lief. Ik vind alleen fietsen in de nacht ook echt niet fijn.Engelse Drop schreef:Het blijft me gewoon verbazen, die afhankelijkheid van een man, haha! Gewoon omdat ik het zelf totaal niet ken. Geeft niet welke naam ik aanneem, dat blijft gewoon zo
Rush- Lady Post-a-lot
Ach ik word liever opgehaald door m'n vriend, dan verkracht doordat ik 's nachts naar huis fiets. ---> EN NEE, ik doel hierbij niet op jou ED, niet direct gaan steigeren, dit slaat NIET op jou of wat voor situatie jij ook kunt bedenken, ik zeg alleen dat IK daar bang voor ben en dat ben ik als ik 's nachts in m'n eentje fiets, of dat nou door de stad of landerijen is.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind er eerlijk gezegd weinig fantastisch aan, aan zo naïef zijn en een vriend hebben die het niet interesseert of je veilig thuis komt. Dat kun je zelfstandig noemen, ik vind het gewoon dom en onnodig.Rush schreef:Het is maar goed dat ik heel zelfstandig m`n eigen auto heb.
Ik ben dan wel weer jaloers op vrouwen die zelf spinnen durven te pakken en planken aan de muur kunnen bevestigen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Natuurlijk interesseert het mijn man wel dat ik veilig thuiskom. Hij is hartstikke zuinig op me en ook wel bezorgd op zijn tijd. Alleen is fietsen hier geen gevaarlijke bezigheid, zelfs niet 's nachts. Ik ken niemand die niét alleen naar huis fietst. Het is hier heel normaal. Natuurlijk ontwijk je dan de stille plekken, zoals het park, want daar gebeurt nogal eens wat, maar als je gewoon door de grote, verlichtte straten fietst heb je amper door dat het nacht is, er zijn nog evenveel mensen op straat als overdag.
Engelse Drop- Prater
Sorry hoor ik weet niet in wat voor geweldige geweldloze stad je woont, maar ik ken geen énkele stad waar ik me altijd 100% veilig dien te voelen omdat er geen gevaar is op straat, overdag noch 's nachts. Neemt niet weg dat ik ook heel vaak alleen heb gefietst, waar dan ook, maar ga niet pretenderen dat je zo stoer bent doordat je alleen durft te fietsen omdat het toevallig gebruikelijk is ergens en er nóóit wat op straat gebeurd. Dan mag je mij vertellen waar die utopische stad zich bevindt.Engelse Drop schreef:Natuurlijk interesseert het mijn man wel dat ik veilig thuiskom. Hij is hartstikke zuinig op me en ook wel bezorgd op zijn tijd. Alleen is fietsen hier geen gevaarlijke bezigheid, zelfs niet 's nachts. Ik ken niemand die niét alleen naar huis fietst. Het is hier heel normaal. Natuurlijk ontwijk je dan de stille plekken, zoals het park, want daar gebeurt nogal eens wat, maar als je gewoon door de grote, verlichtte straten fietst heb je amper door dat het nacht is, er zijn nog evenveel mensen op straat als overdag.
Marin- Lady Post-a-lot
Ook als je niet bangelijk bent aangelegd, kan een gek je iets aandoen ED!
Gast- Gast
Ja, het is niet dat je als een bang haasje door de stad fietst ofzo.Pritt schreef:Ook als je niet bangelijk bent aangelegd, kan een gek je iets aandoen ED!
Rush- Lady Post-a-lot
En daarom moet ik maar binnen blijven? Mijn zelfstandigheid opgeven? Altijd bang zijn en nooit iets alleen durven te ondernemen? Door die ene gek die er misschien rondloopt? Nee, ik bedank ervoor om op die manier te leven.
Engelse Drop- Prater
Ik zou gaan breien denk ik.Engelse Drop schreef:En daarom moet ik maar binnen blijven? Mijn zelfstandigheid opgeven? Altijd bang zijn en nooit iets alleen durven te ondernemen? Door die ene gek die er misschien rondloopt? Nee, ik bedank ervoor om op die manier te leven.
Is nog hip ook.
Marin- Lady Post-a-lot
Is er ook zo`n smiley die zichzelf tegen 't hoofd slaat?
Rush- Lady Post-a-lot
Dus... Als je niet alleen naar huis fietst vanaf een feestje, durf je nooit iets alleen?Engelse Drop schreef:En daarom moet ik maar binnen blijven? Mijn zelfstandigheid opgeven? Altijd bang zijn en nooit iets alleen durven te ondernemen? Door die ene gek die er misschien rondloopt? Nee, ik bedank ervoor om op die manier te leven.
Dan bestaan jouw leven waarschijnlijk alleen maar uit feestjes, want ik doe een heleboel andere dingen wel alleen, alleen dat even niet...
En ja, ik durf mezelf echt wel zelfstandig te noemen.
Gast- Gast
Nu weet ik waarom Rush haakt, ze is gewoon zó afhankelijk van haar vent.Marin schreef:Ik zou gaan breien denk ik.Engelse Drop schreef:En daarom moet ik maar binnen blijven? Mijn zelfstandigheid opgeven? Altijd bang zijn en nooit iets alleen durven te ondernemen? Door die ene gek die er misschien rondloopt? Nee, ik bedank ervoor om op die manier te leven.
Is nog hip ook.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Geen smiley, wel dit!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Held.Elliot schreef:
Geen smiley, wel dit!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ken niet anders dan dat al mijn vriendinnen 's nachts zelf naar huis fietsen. Is hier niet eens discussie over. Ik vind het wel weer vreemd dat ik kennelijk in een totaal andere wereld leef dan jullie.
Engelse Drop- Prater
Nou, dat vind ik ook heel vreemd.Engelse Drop schreef:Ik ken niet anders dan dat al mijn vriendinnen 's nachts zelf naar huis fietsen. Is hier niet eens discussie over. Ik vind het wel weer vreemd dat ik kennelijk in een totaal andere wereld leef dan jullie.
Gast- Gast
Pagina 5 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
Pagina 5 van 10
Permissies van dit forum: