Zit jouw vriend onder de plak?
+63
Bolletje
Moon
Lejow
Ilovethe90s
Slakje
Raven
Rouxxxe
Lynn_
Merai
Aziraphale
Atelier Madame
Mermaid
Prosecco
Caroow
Jip
Lot
Victoria-
ProudMom
Paper Crown
KOL
Fortissimo
Nyx
Artemis
Maple
Carmen_
Caramba
Manderijn
Steep
Sayuri
Printje
Enelya
June
Joan
Gympie
JustMeDaan
Aggi
mzcharlotte
Sterre
Parisienne
Coco
xxjojootjexx
Pitufo
Snoes
Elliot
Stuiterbal
Parel
Davinia
Destino
Ella
nina
Susan
Vixen
Moira
Sea of Trees
Luce
Mamsie
Lady4
Rush
Caro
Feline
Marin
Minx
Engelse Drop
67 plaatsers
Pagina 8 van 10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Zit jouw vriend onder de plak?
Haha, wij zitten ook wel eens te geinen over matchende fietsen en matchende fleecetruien in knalrood of knalblauw.Marin schreef:Haha goed zoKOL schreef:Even totaal offtopic: Matchend met m'n fiets wel ja, maar niet met elkaarMarin schreef:Je hebt toch hopelijk wel matchende pakjes aan KOL.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij HEBBEN ernstig genoeg matchende fietsen. Hebben allebei exact dezelfde ligfiets gekocht. Alleen is die van mij zilverkleurig en die van m'n vriend rood.Rush schreef:Haha, wij zitten ook wel eens te geinen over matchende fietsen en matchende fleecetruien in knalrood of knalblauw.Marin schreef:Haha goed zoKOL schreef:Even totaal offtopic: Matchend met m'n fiets wel ja, maar niet met elkaarMarin schreef:Je hebt toch hopelijk wel matchende pakjes aan KOL.
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
haha een doodzonde pitufo!
Mijn vriend en ik hebben niks matchend geloof ik, maar er worden genoeg grapjes over gemaakt.
Mijn vriend en ik hebben niks matchend geloof ik, maar er worden genoeg grapjes over gemaakt.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben ook niks matchend, maar ook hier gaan de grapjes over en weer over matchende truien, schoenen, fietsen enz enz haha
Laatst aangepast door JustMeDaan op di 13 aug 2013 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ach ja, wij zien er vaak genoeg ook ubersexy uit met onze cameratassen en foto gear. Da's ook wel matchend en fout. Een echte hobby samen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Alleen nog dezelfde bootsschoenen en anwb jas aan en jullie kunnen officieel de Kampioen of Libelle inMarin schreef:Ach ja, wij zien er vaak genoeg ook ubersexy uit met onze cameratassen en foto gear. Da's ook wel matchend en fout. Een echte hobby samen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Precies! Gaat helemaal goed komen dit.
Marin- Lady Post-a-lot
O, o! We hebben dezelfde fiets, maar dan in een andere kleur
Gast- Gast
Dat is nog geoorloofd!Pippa schreef:O, o! We hebben dezelfde fiets, maar dan in een andere kleur
Rush- Lady Post-a-lot
Wij waren vorige week naar de dierentuin met de kinderen, en ernstig genoeg hadden we allebei een zelfde kleur spijkerbroek en grijs shirt aan. Jullie begrijpen dat ik dus geen enkele foto van ons samen gemaakt hebt, want dit mag mij niet blijven achtervolgen... Haha.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Eigenlijk is dat al best erg . Kreeg je dan korting?Rush schreef:Dat is nog geoorloofd!Pippa schreef:O, o! We hebben dezelfde fiets, maar dan in een andere kleur
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik heb mijn fiets gewonnen - mijn vriend heeft die fiets al jaren, dus het is toeval haha!Lot schreef:Eigenlijk is dat al best erg . Kreeg je dan korting?Rush schreef:Dat is nog geoorloofd!Pippa schreef:O, o! We hebben dezelfde fiets, maar dan in een andere kleur
Gast- Gast
Dan is gewoon voorbestemd;) .
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ja, dan mag het wel he?Lot schreef:Dan is gewoon voorbestemd;) .
Gast- Gast
Man en ik hebben allebei erg veel kleuren Allstars, ook bijna allemaal dezelfde kleuren. Laatst hadden we allebei, los van elkaar, een groen shirt met een donkere spijkerbroek aan en onze legergroene Allstars, ik heb me toen maar omgekleed ;)We zouden namelijk naar een verjaardag gaan. We letten er nu heel goed op dat we niet hetzelfde aan hebben. Op onze trouwdag hebben we expres wel dezelfde kleur Allstars aan gedaan trouwens Alleen had m'n man hoge en ik lage.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Mijn vriend zit zeker niet onder de plak bij mij, ik ook niet bij hem trouwens. We moeten wel rekening met elkaar houden in het maken van afspraken omdat we elkaar anders niet, of veel te weinig, zien. Rekening houden met betekent voor mij echter niet hetzelfde als elkaar iets verbieden. Die gezamenlijke agenda op onze telefoons hebben we laatst ook ingesteld, dat lijkt prima te werken! Nog even in verband met mijn vorige topic, om de discussie voor te zijn, we zijn er nog niet maar we komen er wel!
Mijn vriend zit zeker niet onder de plak bij mij, ik ook niet bij hem trouwens. We moeten wel rekening met elkaar houden in het maken van afspraken omdat we elkaar anders niet, of veel te weinig, zien. Rekening houden met betekent voor mij echter niet hetzelfde als elkaar iets verbieden. Die gezamenlijke agenda op onze telefoons hebben we laatst ook ingesteld, dat lijkt prima te werken! Nog even in verband met mijn vorige topic, om de discussie voor te zijn, we zijn er nog niet maar we komen er wel!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Gelukkig gingen jullie niet heel zelfstandig los van elkaar naar die verjaardag....Aziraphale schreef:Man en ik hebben allebei erg veel kleuren Allstars, ook bijna allemaal dezelfde kleuren. Laatst hadden we allebei, los van elkaar, een groen shirt met een donkere spijkerbroek aan en onze legergroene Allstars, ik heb me toen maar omgekleed ;)We zouden namelijk naar een verjaardag gaan. We letten er nu heel goed op dat we niet hetzelfde aan hebben. Op onze trouwdag hebben we expres wel dezelfde kleur Allstars aan gedaan trouwens :)Alleen had m'n man hoge en ik lage.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Haha Hij voorop met de Polo en ik in m'n oude Kever erachter aan zeker...want alleen fietsen doe ik niet hoorMinx schreef:Gelukkig gingen jullie niet heel zelfstandig los van elkaar naar die verjaardag....Aziraphale schreef:Man en ik hebben allebei erg veel kleuren Allstars, ook bijna allemaal dezelfde kleuren. Laatst hadden we allebei, los van elkaar, een groen shirt met een donkere spijkerbroek aan en onze legergroene Allstars, ik heb me toen maar omgekleed ;)We zouden namelijk naar een verjaardag gaan. We letten er nu heel goed op dat we niet hetzelfde aan hebben. Op onze trouwdag hebben we expres wel dezelfde kleur Allstars aan gedaan trouwens :)Alleen had m'n man hoge en ik lage.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Het heeft er weinig mee te maken. Alleen vonden sommigen het hier raar dat ik helemaal alleen zonder mijn vriend naar huis fiets 's avonds. Daaruit trokken ze de conclusie dat het mijn vriend niks uitmaakt wanneer mij iets zou overkomen.Merai schreef:Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Het is inderdaad appels met peren vergelijken, toen ik nog in een dorp woonde en langs een industriegebied naar huis moest fietsen, werd ik ook altijd opgehaald, maar nu dus niet, omdat ik midden in de stad woon.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Nee, jij was degene die ons niet zelfstandig vond omdat wij niet alleen naar huis fietsen. Niet omkeren he.Engelse Drop schreef:Het heeft er weinig mee te maken. Alleen vonden sommigen het hier raar dat ik helemaal alleen zonder mijn vriend naar huis fiets 's avonds. Daaruit trokken ze de conclusie dat het mijn vriend niks uitmaakt wanneer mij iets zou overkomen.Merai schreef:Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Het is inderdaad appels met peren vergelijken, toen ik nog in een dorp woonde en langs een industriegebied naar huis moest fietsen, werd ik ook altijd opgehaald, maar nu dus niet, omdat ik midden in de stad woon.
Marin- Lady Post-a-lot
Weet je ook eens hoe dat is, als iemand zomaar conclusies trekt.Engelse Drop schreef:Het heeft er weinig mee te maken. Alleen vonden sommigen het hier raar dat ik helemaal alleen zonder mijn vriend naar huis fiets 's avonds. Daaruit trokken ze de conclusie dat het mijn vriend niks uitmaakt wanneer mij iets zou overkomen.Merai schreef:Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Rush- Lady Post-a-lot
Uh, nee, JIJ vond het raar dat sommigen NIET alleen naar huis fietsen. Niet de boel verdraaien, hèEngelse Drop schreef:Het heeft er weinig mee te maken. Alleen vonden sommigen het hier raar dat ik helemaal alleen zonder mijn vriend naar huis fiets 's avonds. Daaruit trokken ze de conclusie dat het mijn vriend niks uitmaakt wanneer mij iets zou overkomen.Merai schreef:Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Inderdaad, jij begon over mensen die niet alleen van een feestje vertrekken maar wachten op hun wederhelft.Gympie schreef:Uh, nee, JIJ vond het raar dat sommigen NIET alleen naar huis fietsen. Niet de boel verdraaien, hèEngelse Drop schreef:Het heeft er weinig mee te maken. Alleen vonden sommigen het hier raar dat ik helemaal alleen zonder mijn vriend naar huis fiets 's avonds. Daaruit trokken ze de conclusie dat het mijn vriend niks uitmaakt wanneer mij iets zou overkomen.Merai schreef:Wat een discussie weer hier, ik geloof dat ik niet helemaal begrijp waarom samen fietsen ook maar iets met onder de plak zitten te maken heeft. Ik fiets overigens altijd alleen, gewoon omdat ik ook vaak alleen ergens heen ga. Ik voel me daar niet onveilig bij, maar ik woon dan ook in Amsterdam (vlakbij het centrum) waar altijd wel leven op straat is. Ik kan me goed voorstellen dat het anders zou zijn als ik door afgelegen gebieden moest fietsen. Ik vind dat een beetje appels met peren vergelijken.
Ik vind het trouwens vet asociaal om de ander alleen naar huis te laten gaan. Als je samen iets gaat doen is het samen uit samen thuis. Als ik in de kroeg ben met een vriendin ga ik ook mee als zij naar huis wil, als mijn man eerder dan ik weg wil ga ik ook mee, en andersom ook. Kwestie van goed fatsoen enzo. Heeft niets te maken met onzelfstandigheid
Of niet alleen durven fietsen.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Het valt me wel vaker op dat Engelse drop zaken weet te verdraaien in haar 'voordeel'.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn vriend zit niet onder de plak. Hij moet er ook niet aan denken, is al allergisch voor het idee.
We laten elkaar gewoon vrij in hobby's, afspreken met vrienden of familie enz. We leggen we regelmatig de agenda's naast elkaar omdat mijn vriend onregelmatig werk en we daar toch rekening mee moeten houden. Maar als één van ons wat wil afspreken doen we dat gewoon, en hoeven we elkaar niet om toestemming te vragen.
We laten elkaar gewoon vrij in hobby's, afspreken met vrienden of familie enz. We leggen we regelmatig de agenda's naast elkaar omdat mijn vriend onregelmatig werk en we daar toch rekening mee moeten houden. Maar als één van ons wat wil afspreken doen we dat gewoon, en hoeven we elkaar niet om toestemming te vragen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 8 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
Pagina 8 van 10
Permissies van dit forum: