Zit jouw vriend onder de plak?
+63
Bolletje
Moon
Lejow
Ilovethe90s
Slakje
Raven
Rouxxxe
Lynn_
Merai
Aziraphale
Atelier Madame
Mermaid
Prosecco
Caroow
Jip
Lot
Victoria-
ProudMom
Paper Crown
KOL
Fortissimo
Nyx
Artemis
Maple
Carmen_
Caramba
Manderijn
Steep
Sayuri
Printje
Enelya
June
Joan
Gympie
JustMeDaan
Aggi
mzcharlotte
Sterre
Parisienne
Coco
xxjojootjexx
Pitufo
Snoes
Elliot
Stuiterbal
Parel
Davinia
Destino
Ella
nina
Susan
Vixen
Moira
Sea of Trees
Luce
Mamsie
Lady4
Rush
Caro
Feline
Marin
Minx
Engelse Drop
67 plaatsers
Pagina 7 van 10
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Zit jouw vriend onder de plak?
Ik weet niet hoe ver de discussie inmiddels is, maar ik wil even inhaken op dat van alleen naar huis fietsen van een paar pagina's terug.
Ik fietste altijd alleen naar huis. Vond niemand leuk, niemand handig, maar ik was eigenwijs. Als ik naar huis wilde, dan wilde ik naar huis en ik had geen zin en geen tijd (in mijn beleving) om op een ander te wachten. En zes jaar geleden reed ik van een avondje kroeg terug naar huis en werd ik van mijn fiets gesleurd en flink betast. Ik heb het geluk gehad dat ik hem in zijn duim kon bijten en dat heb ik ook lang en hard gedaan en toen hij mij van pijn losliet heb ik alles bij elkaar geschreeuwd. Het enige wat ik toen wist was dat ik hem in zijn duim moest bijten en mijn fiets moest blijven vasthouden, omdat als hij mij van mijn fiets kreeg dan zou ik in de bosjes belanden met alle gevolgen van dien. Hij liet mij los en ik heb mijn moeder gebeld en toevallig kwam er een vriend langs, samen hebben ze me naar huis gebracht.
Ik woonde ook in een dorp, nu nog steeds, en hier gebeurde nooit wat. Bleek er toevallig één of andere gek actief te zijn. Die een week ervoor een ander meisje te grazen had genomen. Zeg nooit nooit. Het kan nog zo rustig en veilig lijken, gevaar kan altijd op de loer liggen.
Vanaf dat moment ging ik altijd met de taxi, liet ik me wegbrengen door mijn stiefvader of zorgde ik dat ik met de groep op fietste. Dan maar wat tijd verliezen....
Ik fietste altijd alleen naar huis. Vond niemand leuk, niemand handig, maar ik was eigenwijs. Als ik naar huis wilde, dan wilde ik naar huis en ik had geen zin en geen tijd (in mijn beleving) om op een ander te wachten. En zes jaar geleden reed ik van een avondje kroeg terug naar huis en werd ik van mijn fiets gesleurd en flink betast. Ik heb het geluk gehad dat ik hem in zijn duim kon bijten en dat heb ik ook lang en hard gedaan en toen hij mij van pijn losliet heb ik alles bij elkaar geschreeuwd. Het enige wat ik toen wist was dat ik hem in zijn duim moest bijten en mijn fiets moest blijven vasthouden, omdat als hij mij van mijn fiets kreeg dan zou ik in de bosjes belanden met alle gevolgen van dien. Hij liet mij los en ik heb mijn moeder gebeld en toevallig kwam er een vriend langs, samen hebben ze me naar huis gebracht.
Ik woonde ook in een dorp, nu nog steeds, en hier gebeurde nooit wat. Bleek er toevallig één of andere gek actief te zijn. Die een week ervoor een ander meisje te grazen had genomen. Zeg nooit nooit. Het kan nog zo rustig en veilig lijken, gevaar kan altijd op de loer liggen.
Vanaf dat moment ging ik altijd met de taxi, liet ik me wegbrengen door mijn stiefvader of zorgde ik dat ik met de groep op fietste. Dan maar wat tijd verliezen....
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Zo, dat was een lekker fiets tochtje samen. 20 km en een biertje later..
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Zuuplap..
ED, ik heb nog nooit zoveel dommigheid van je gelezen.
ED, ik heb nog nooit zoveel dommigheid van je gelezen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Hmm, ik ga altijd samen wielrennen met m'n vriend. Hij vindt het leuker als we samen gaan en hij vindt het leuk om samen dingen te ondernemen in het weekend... Tsja wij zijn ook ontzettend kansloos...
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Je hebt toch hopelijk wel matchende pakjes aan KOL.
Marin- Lady Post-a-lot
Het hoeft maar 1x fout gaan he ED. Je kan 10000x alleen fietsen en niets hebben maar er zal maar een keer een gek zijn die jou wat aandoet. En nee, je hoeft niet hiervoor thuis te blijven of opeens in je broek te schijten als je alleen fiets maar met zijn tweeen ben je vaak wel veiliger, én gezelliger. Ik ben niet heel bang eigenlijk maar in 't donker voel ik me onveilig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ben ook niet bang aangelegd, maar ik ga het ook zeker niet opzoeken.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10
Ik fiets overigens altijd alleen hoor, niet zelf 'mogen' fietsen vind ik nogal stom, dat bepaal je nog altijd zelf, niemand bepaalt voor mij of ik alleen over straat kan.
Maar als we samen ergens zijn gaan we echt niet elkaar alleen naar huis laten fietsen, zo ongezellig....
Samen uit, samen thuis.
Maar als we samen ergens zijn gaan we echt niet elkaar alleen naar huis laten fietsen, zo ongezellig....
Samen uit, samen thuis.
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Dit dus. Het is veiliger én gezelliger. Ik werd 'vroeger' ook altijd door mijn vader opgehaald, of we gingen met een hele groep terug naar huis. En zelfs nu, nu ik aardig goed getraind ben in Muay Thai (oftewel thaiboksen) en ik als het zou moeten een boom van een vent K.O. zou kunnen trappen, voel ik me toch veiliger in een groepje, en laat ik me ook gerust ophalen door m'n vriend (of nog steeds m'n vader ) als ik eens ergens naartoe ga. Niet alleen vind ik het zelf een fijner en veiliger idee, maar ook m'n familie, vrienden en vriend denken er zo over. Ondanks dat m'n vriend net zo klein/groot is als ik, en ik mezelf makkelijker kan verdedigen dan hij mij, voel ik me met z'n tweetjes toch veiliger, weerbaarder. Heeft dus helemaal niets met afhankelijkheid te maken, en al helemaal niet met 'onder de plak zitten'. Dat is echt totale onzin. As you already know.Paper Crown schreef:Het hoeft maar 1x fout gaan he ED. Je kan 10000x alleen fietsen en niets hebben maar er zal maar een keer een gek zijn die jou wat aandoet. En nee, je hoeft niet hiervoor thuis te blijven of opeens in je broek te schijten als je alleen fiets maar met zijn tweeen ben je vaak wel veiliger, én gezelliger. Ik ben niet heel bang eigenlijk maar in 't donker voel ik me onveilig.
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Ik voel me niet zo op mijn gemak in het donker, en fiets dan ook niet graag alleen dan. Ben ik dan gelijk niet meer zelfstandig dan? Als mijn vriend niet thuis is, dan bel ik met hem tot ik thuis ben, dat vraagt hij ook altijd, dan weet hij in ieder geval zeker dat ik veilig thuis ben, en fiets ik wat prettiger naar huis.
Verder zit mijn vriend totaal niet onder de plak, hij mag gaan & staan waar hij wil, stappen wat hij wil, het maakt mij niet uit. Ik denk dat ik hem zelfs wel iets te vrij laat, om het zo te zeggen, ik zeg eigenlijk nooit nee, ook als ik me eigenlijk had verheugd op een avond samen. Ik gun hem dan ook die dag weg met vrienden ofzo, andersom doet hij dat eigenlijk ook
Verder zit mijn vriend totaal niet onder de plak, hij mag gaan & staan waar hij wil, stappen wat hij wil, het maakt mij niet uit. Ik denk dat ik hem zelfs wel iets te vrij laat, om het zo te zeggen, ik zeg eigenlijk nooit nee, ook als ik me eigenlijk had verheugd op een avond samen. Ik gun hem dan ook die dag weg met vrienden ofzo, andersom doet hij dat eigenlijk ook
Gast- Gast
Mijn vriend mag gaan en staan waar hij wil. Ondanks dat wij samen een relatie hebben zijn we altijd ook nog zelf een persoon. Maar als mijn vriend zou aanbieden mij ergens op te willen halen dan vind ik dat alleen maar ontzettend lief en een teken dat hij graag wil dat ik veilig thuis kom.
Omgekeerd zou ik dat ook aanbieden.
Omgekeerd zou ik dat ook aanbieden.
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Nee. Het enige wat ik wel vervelend vind is als 'ie veel drinkt en de volgende dag heel lam met mij mee naar een uitje/afspraak gaat. Dus dan zeg ik dat wel van te voren. Wat hij er mee doet moet hij zelf weten.
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Ik vertelde man over het topic en hij zei; maar ik zit wel onder de duim kijk maar naar mijn kale plekje op mijn hoofd... flauwe Harrie...
Maar nee hoor, maar overleggen doen we wel altijd.
Maar nee hoor, maar overleggen doen we wel altijd.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
http://www.vkmag.com/magazine/mark_mag_van_vriendin_hanneke_niet_naar_lowlands/
heel toepasselijk bij dit onderwerp
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Eh, dit topic is naar aanleiding van een topic over Hanneke en MarkJip schreef:http://www.vkmag.com/magazine/mark_mag_van_vriendin_hanneke_niet_naar_lowlands/
Artemis- Prater
- Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13
Artemis schreef:Eh, dit topic is naar aanleiding van een topic over Hanneke en MarkJip schreef:http://www.vkmag.com/magazine/mark_mag_van_vriendin_hanneke_niet_naar_lowlands/
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Artemis schreef:Eh, dit topic is naar aanleiding van een topic over Hanneke en MarkJip schreef:http://www.vkmag.com/magazine/mark_mag_van_vriendin_hanneke_niet_naar_lowlands/
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Dit dus.Artemis schreef:Ik fiets overigens altijd alleen hoor, niet zelf 'mogen' fietsen vind ik nogal stom, dat bepaal je nog altijd zelf, niemand bepaalt voor mij of ik alleen over straat kan.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Ik heb juist geleerd dat die gekken niet alleen kunnen opduiken in het donker. Ik heb ervoor gekozen om mijn leven niet te laten vergallen door dit soort klootzakken. Ik zoek het gevaar niet extra op, maar 5 minuten alleen naar huis fietsen door hartje centrum, dat pakt niemand mij af. Juist ómdat ik weet hoe gevaarlijk de wereld kan zijn, weet ik ook dat gevaar overal kan zitten. Als ik daar voortdurend mee bezig zou moeten zijn (wat ik een aantal jaren heb gedaan), dan heb je geen leven meer.Paper Crown schreef:Het hoeft maar 1x fout gaan he ED. Je kan 10000x alleen fietsen en niets hebben maar er zal maar een keer een gek zijn die jou wat aandoet. En nee, je hoeft niet hiervoor thuis te blijven of opeens in je broek te schijten als je alleen fiets maar met zijn tweeen ben je vaak wel veiliger, én gezelliger. Ik ben niet heel bang eigenlijk maar in 't donker voel ik me onveilig.
Laat mij alsjeblieft die vrijheid hebben om 5 minuten door mijn eigen stad, door hartje centrum, naar mijn eigen huis te fietsen. Ik heb liever dat er iets gebeurd, dan dat ik mij mijn leven lang angstig laat maken door één toevallige gek en mijn leven daardoor laat bepalen, dat heb ik lang genoeg gedaan.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
En anderen hebben dezelfde vrijheid om samen te fietsen ipv alleen... Je hebt gelijk dat er overal gevaar in zou kunnen zitten, een gek is er overdag idd ook. Daar zijn voorbeelden genoeg van. Maar toch ga ik niet in het donker alleen fietsen, niet verder dan van huis naar werk en andersom, dat vindt man ook niet prettig. En dat 'niet mogen' moet je lezen als gewoon bezorgdheid.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
owww dat heb ik niet gelezen in openingspost, ik lees nooit alle topics die op dit forum staan.Caroow schreef:Artemis schreef:Eh, dit topic is naar aanleiding van een topic over Hanneke en MarkJip schreef:http://www.vkmag.com/magazine/mark_mag_van_vriendin_hanneke_niet_naar_lowlands/
Jip- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13
Jij woont in hartje centrum en hoeft maar 5 minuten te fietsen, maar dat geldt niet voor iedereen. Toch veroordeel je mensen op het feit dat ze liever alleen fietsen.Engelse Drop schreef:Ik heb juist geleerd dat die gekken niet alleen kunnen opduiken in het donker. Ik heb ervoor gekozen om mijn leven niet te laten vergallen door dit soort klootzakken. Ik zoek het gevaar niet extra op, maar 5 minuten alleen naar huis fietsen door hartje centrum, dat pakt niemand mij af. Juist ómdat ik weet hoe gevaarlijk de wereld kan zijn, weet ik ook dat gevaar overal kan zitten. Als ik daar voortdurend mee bezig zou moeten zijn (wat ik een aantal jaren heb gedaan), dan heb je geen leven meer.Paper Crown schreef:Het hoeft maar 1x fout gaan he ED. Je kan 10000x alleen fietsen en niets hebben maar er zal maar een keer een gek zijn die jou wat aandoet. En nee, je hoeft niet hiervoor thuis te blijven of opeens in je broek te schijten als je alleen fiets maar met zijn tweeen ben je vaak wel veiliger, én gezelliger. Ik ben niet heel bang eigenlijk maar in 't donker voel ik me onveilig.
De
Laat mij alsjeblieft die vrijheid hebben om 5 minuten door mijn eigen stad, door hartje centrum, naar mijn eigen huis te fietsen. Ik heb liever dat er iets gebeurd, dan dat ik mij mijn leven lang angstig laat maken door één toevallige gek en mijn leven daardoor laat bepalen, dat heb ik lang genoeg gedaan.
Hou jezelf alsjeblieft eens een spiegel voor en denk een buiten je eigen referentie kader. Het werkt niet overal hetzelfde als hoe het in jouw leven werkt.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Even totaal offtopic: Matchend met m'n fiets wel ja, maar niet met elkaarMarin schreef:Je hebt toch hopelijk wel matchende pakjes aan KOL.
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou niet weten hoe ik hem onder de plak kan houden. Hij is zoveel van huis, dan heb ik weinig invloed op wat hij doet.
Natuurlijk houden we wel rekening met wat de ander wel en niet leuk vindt, maar ik kan me niet herinneren dat ik mijn vriend ooit heb gezegd dat hij iets niet mag. Ja dat ie wat mij betreft een beetje afstand moest nemen van een meisje wat heel duidelijk achter hem aanzat, maar dat lijkt me dan weer logisch?
Natuurlijk houden we wel rekening met wat de ander wel en niet leuk vindt, maar ik kan me niet herinneren dat ik mijn vriend ooit heb gezegd dat hij iets niet mag. Ja dat ie wat mij betreft een beetje afstand moest nemen van een meisje wat heel duidelijk achter hem aanzat, maar dat lijkt me dan weer logisch?
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Haha goed zoKOL schreef:Even totaal offtopic: Matchend met m'n fiets wel ja, maar niet met elkaarMarin schreef:Je hebt toch hopelijk wel matchende pakjes aan KOL.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 7 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Jouw vriend en je vriend(inn)en, matcht dat?
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
» Is jouw vriend een 'echte' man?
» Als jouw vriend...
» Is jouw vriend/man een man-man?
» N.a.v. hoe heet jouw vriend
Pagina 7 van 10
Permissies van dit forum: