Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vaccineren jullie?

+57
TukTuk
Sam
Flower_L
snoezel
Razz
Antibes
Lejow
SarahKey
Julia
Viva
M-G
Snoes
ekjir@M
SDL
MADDIE
Aimee
Fiwen
Parel
Pien
Supertalentje
Surya
liesje
Printje
Happydobby
meisjesmama
_Lana_
Pink!
Isa
maiadebij
Fearie
Lenthe
Susan
studiebol
PapillonRose
Silke
Liadan
RiLiJu
Puggle
xxjojootjexx
Laurientje
Slakje
Dikkie Dik
Sanne
*Lieke*
Steep
Muppetje
Ella
Caroow
Jade
Vixen
Linda
CCC
Floor
shadow
Aagje!
Clapperdie
Luce
61 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Surya do 11 jul 2013 - 9:00

Ik zou het best eng vinden als ik een jonge baby zou hebben en ik zou weten dat er meerdere kinderen in mijn omgeving niet gevaccineerd zijn. Stel je voor dat je nu met een kleine baby in de bible belt zit? 
Gezonde kinderen kunnen de mazelen en rode hond prima aan maar kan een pasgeboren baby dat ook? Of een prematuur? 

Je neemt door niet te vaccineren niet alleen risico voor je eigen kind, ook voor dat van een ander.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:00

Printje schreef:
Luce schreef:Dat is inderdaad dan wel wat je krijgt. De kans dat
niet gevaccineerde kinderen niet zo snel ziek worden is omdat er zoveel kinderen/mensen wel gevaccineerd zijn. Dus de ziekten hebben weinig kans. Als dat gaat veranderen is de veiligheid een stuk minder.

Ja precies dat bedoel ik. Ik zou echt totaal niet blij zijn wanneer ik zou zien dat mijn kind in een klas terecht zou komen met kinderen die niet gevaccineerd zijn.

Dat maakt voor jouw kindje weinig uit, omdat zij dan de vaccinatie al wel hebben. Ik zou eerder bang zijn voor hele jonge broertjes/zusjes die nog in het vaccinatietraject zitten en die kinderziektes dus ineens zomaar wèl op kunnen lopen omdat ze de BMR bijvoorbeeld nog niet gehad hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 9:03

In mijn overweging om de kinderen wel of niet in te enten heb ik niet gekeken naar wat beter is voor de omgeving van mijn kind. Ik kijk naar de risico's voor mijn eigen kind. Ik zou zelf nooit beslissen om mijn kind in te enten zodat kinderen in de omgeving van mijn kind dan een kleinere kans hebben om ziek te worden. Als ik niet achter een vaccinatie sta dan krijgen ze deze niet.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 9:03

RiLiJu schreef:Ik denk dat het daar wel van komt. Het zou toeval kunnen zijn, ik geloof daar niet in, maar het zou kunnen. Maar dat kindje is niet het enige kindje wat is overleden binnen twee dagen na vaccinatie. Er zijn er meer, veel meer. Ik begrijp gewoon niet, dat er nog steeds geen fatsoenlijk onderzoek wordt gedaan naar de bijwerkingen en gevolgen van vaccineren(en dan heb ik het niet alleen over kinderen die overlijden), in plaats van ouders af te schepen, zonder grondig onderzoek.

Maar waar haal je dan vandaan dat er veel meer kinderen aan dood gaan?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:05

Ik ga morgenvroeg toch maar eens bellen, we zitten niet in het risicogebied en daar in Gelderland waar we zitten volgens mij ook nit maar het zou je maar gebeuren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Surya do 11 jul 2013 - 9:09

Liadan schreef:In mijn overweging om de kinderen wel of niet in te enten heb ik niet gekeken naar wat beter is voor de omgeving van mijn kind. Ik kijk naar de risico's voor mijn eigen kind. Ik zou zelf nooit beslissen om mijn kind in te enten zodat kinderen in de omgeving van mijn kind dan een kleinere kans hebben om ziek te worden. Als ik niet achter een vaccinatie sta dan krijgen ze deze niet.

 Het kan ook een risico zijn voor je eigen tweede kind.  Ik vind het ook best een egoïstische  gedachtengang. Ik zou het meezelf niet vergeven als mijn kind een baby zou besmetten.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 9:12

Ik vind het juist een egoïstische gedachtegang om te verwachten dat anderen hun kind inenten zodat ze jouw kind niet kunnen besmetten.
Tuurlijk is het ook een risico voor je eigen 2e kind, maar ik neem aan dat mensen die niet laten vaccineren daar goed over hebben nagedacht. 
Wij hebben onze kinderen wel in laten enten en daar ook goed over nagedacht.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:13

Liadan schreef:In mijn overweging om de kinderen wel of niet in te enten heb ik niet gekeken naar wat beter is voor de omgeving van mijn kind. Ik kijk naar de risico's voor mijn eigen kind. Ik zou zelf nooit beslissen om mijn kind in te enten zodat kinderen in de omgeving van mijn kind dan een kleinere kans hebben om ziek te worden. Als ik niet achter een vaccinatie sta dan krijgen ze deze niet.
Ik beredeneerde ook vanuit Printjes oogpunt, het oogpunt van de wel vaccinerende ouder :)Ik zou het zelf echt niet fijn vinden als ik er bewust voor kies om mijn kinderen bepaalde ziektes niet te laten doormaken en één van m'n kinderen jonger dan 14 maanden, die de BMR nog niet gehad heeft, dan ineens toch de mazelen of rode hond krijgt, omdat een handjevol mensen vanwege geloofsovertuiging niet laat vaccineren en een ander handjevol mensen ervan overtuigd is dat het puur vergif is. Want op die manier komt het op mij wel over dat je indirect ook beslist over de gezondheid van andere jonge kindjes.


Laatst aangepast door Lennox op do 11 jul 2013 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:14

Liadan schreef:Ik vind het juist een egoïstische gedachtegang om te verwachten dat anderen hun kind inenten zodat ze jouw kind niet kunnen besmetten.
Tuurlijk is het ook een risico voor je eigen 2e kind, maar ik neem aan dat mensen die niet laten vaccineren daar goed over hebben nagedacht. 
Wij hebben onze kinderen wel in laten enten en daar ook goed over nagedacht.

Maar jij wil toch ook nit dat een kind uit de klas van je kinderen met krentenbaard of weet ik wat naar school komt zodat je eigen kind besmet kan worden? Je hoopt toch dat andere ouders ook nadenken in het belang van anderen in dit soort gevallen
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:16

Lennox schreef:
Liadan schreef:In mijn overweging om de kinderen wel of niet in te enten heb ik niet gekeken naar wat beter is voor de omgeving van mijn kind. Ik kijk naar de risico's voor mijn eigen kind. Ik zou zelf nooit beslissen om mijn kind in te enten zodat kinderen in de omgeving van mijn kind dan een kleinere kans hebben om ziek te worden. Als ik niet achter een vaccinatie sta dan krijgen ze deze niet.
Ik beredeneerde ook vanuit Printjes oogpunt, het oogpunt van de wel vaccinerende ouder :)Ik zou het zelf echt niet fijn vinden als ik er bewust voor kies om mijn kinderen bepaalde ziektes niet te laten doormaken en één van m'n kinderen jonger dan 14 maanden, die de BMR nog niet gehad heeft, dan ineens wel de mazelen of rode hond krijgt, omdat een handjevol mensen vanwege geloofsovertuiging niet laat vaccineren en een ander handjevol mensen ervan overtuigd is dat het puur vergif is. Want op die manier kimt het op mij wel over dat je indirect ook beslist over de gezondheid van andere jonge kindjes.

Dit idd. Iedereen steigert als je een ziekte niet meldt, wel meld maar je kind toch brengt bij een zwangere juf, net geboren baby oid. je wilt toch miet dat je kindmeen risico is voor een ander kind. Ik vind dit hetzelfde met wat er nu gebeurd met die mazelen en rode hond. Je zou maar een baby hebben in die omgeving met al die niet gevaccineerde kinderen..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Linda do 11 jul 2013 - 9:18

Lennox schreef:
Liadan schreef:In mijn overweging om de kinderen wel of niet in te enten heb ik niet gekeken naar wat beter is voor de omgeving van mijn kind. Ik kijk naar de risico's voor mijn eigen kind. Ik zou zelf nooit beslissen om mijn kind in te enten zodat kinderen in de omgeving van mijn kind dan een kleinere kans hebben om ziek te worden. Als ik niet achter een vaccinatie sta dan krijgen ze deze niet.
Ik beredeneerde ook vanuit Printjes oogpunt, het oogpunt van de wel vaccinerende ouder :)Ik zou het zelf echt niet fijn vinden als ik er bewust voor kies om mijn kinderen bepaalde ziektes niet te laten doormaken en één van m'n kinderen jonger dan 14 maanden, die de BMR nog niet gehad heeft, dan ineens toch de mazelen of rode hond krijgt, omdat een handjevol mensen vanwege geloofsovertuiging niet laat vaccineren en een ander handjevol mensen ervan overtuigd is dat het puur vergif is. Want op die manier komt het op mij wel over dat je indirect ook beslist over de gezondheid van andere jonge kindjes.

Maar BMR wordt toch niet voor niets "pas" met 14 maanden gegeven? Daarvoor is het namelijk niet bewezen dat de vaccinatie al werkt. Babies hebben voor die tijd namelijk nog immuunstoffen van hun moeder bij zich, waardoor de kans sowieso heel klein is dat een jonge baby die ziektes krijgt.

Ik ben er niet bang voor dat mijn zoon die ziektes nu zou krijgen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 9:19

Ik neem aan dat scholen en kinderdagverblijven gewoon de richtlijnen van de GGD volgen en dat kinderen geweerd worden als dat nodig is. En dat je zelf ook je gezonde verstand gebruikt en je kind thuis houdt als dat nodig is.
Ik zou het geen probleem vinden als er kinderen in de klas van mijn dochter zitten die niet zijn ingeënt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:20

Overigens moeten wij bij onze organisatie elk, zoals de GGD dat zelf noemt, 'geval' met verschijnselen wat ook maar enigszins lijkt op mazelen of rode hond, melden bij de GGD. Bij een onschuldige griep hoeven we dat niet, dus geheel onschuldig lijkt de mazelen me dan niet. Met een onschuldig griepje hoeven we ook niet te weren, bij de mazelen kan wering zeker zinvol zijn, ook hier in overleg met de GGD. We hebben er pas nog een mailing over gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:20

En dan is het toch raar dat ze dan uit voorzorg vanaf zes mnd daar toch gaan vaccineren, dan klopt er ergens toch iets niet in het verhaal dat ze voor die tijd geen gevaar lopen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:21

Ik ben zelf verlaat ingeent omdat er bij mijn moeder in de omgeving ook een kindje plotsklaps na een inenting overleed. Ik heb mijn eerste inentingen met 6 maanden gehad en dat was volledig in overeenstemming met de kinderarts.

Ik denk dat ik het zelf ook zo zou doen. Niet inenten vind ik geen optie en daarnaast, zonder inentingen mag je gelukkig ook niet naar een kinderdagverblijf. En ik vind het wel degelijk kwalijk als mensen hun ongevaccineerde kinderen naar school sturen waar ze andere kinderen kunnen besmetten. 

Bij mijn zusje heerste toen op het kinderdagverblijf Rode Hond en toen zijn er veel kindjes die er nog niet tegen ingeent waren ziek geworden. Zij was 2 en gelukkig wel volledig ingeent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 9:22

_Leaf_ schreef:Ik ben zelf verlaat ingeent omdat er bij mijn moeder in de omgeving ook een kindje plotsklaps na een inenting overleed. Ik heb mijn eerste inentingen met 6 maanden gehad en dat was volledig in overeenstemming met de kinderarts.

Ik denk dat ik het zelf ook zo zou doen. Niet inenten vind ik geen optie en daarnaast, zonder inentingen mag je gelukkig ook niet naar een kinderdagverblijf. En ik vind het wel degelijk kwalijk als mensen hun ongevaccineerde kinderen naar school sturen waar ze andere kinderen kunnen besmetten. 

Bij mijn zusje heerste toen op het kinderdagverblijf Rode Hond en toen zijn er veel kindjes die er nog niet tegen ingeent waren ziek geworden. Zij was 2 en gelukkig wel volledig ingeent.

 Dat is niet waar, ze mogen niet geweigerd worden.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:22

Oh, wel hoor Leaf, zonder inentingen mag je wel naar een dagverblijf, dat wel. Je moet het dagverblijf alleen wel op de hoogte stellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Linda do 11 jul 2013 - 9:22

Printje schreef:En dan is het toch raar dat ze dan uit voorzorg vanaf zes mnd daar toch gaan vaccineren, dan klopt er ergens toch iets niet in het verhaal dat ze voor die tijd geen gevaar lopen.

Dat doen ze voor de zekerheid. Kinderen die zo jong een vaccinatie krijgen, moeten hem met 14 maanden alsnog krijgen. Omdat de kans dus groot is dat de vaccinatie niet voldoende z'n werking heeft gedaan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit, helaas...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:24

Lennox schreef:Oh, wel hoor Leaf, zonder inentingen mag je wel naar een dagverblijf, dat wel. Je moet het dagverblijf alleen wel op de hoogte stellen.

 Oh echt? Ik begreep ooit van een collega dat het niet mocht. Vond het eigenlijk wel een goede maatregel....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:25

Linda schreef:
Printje schreef:En dan is het toch raar dat ze dan uit voorzorg vanaf zes mnd daar toch gaan vaccineren, dan klopt er ergens toch iets niet in het verhaal dat ze voor die tijd geen gevaar lopen.

Dat doen ze voor de zekerheid. Kinderen die zo jong een vaccinatie krijgen, moeten hem met 14 maanden alsnog krijgen. Omdat de kans dus groot is dat de vaccinatie niet voldoende z'n werking heeft gedaan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit, helaas...

Mmm oké dank je wel. Ik ga er morgen dan toch eens over bellen, wil geen risico lopen mijn meiske.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Linda do 11 jul 2013 - 9:27

Printje schreef:
Linda schreef:
Printje schreef:En dan is het toch raar dat ze dan uit voorzorg vanaf zes mnd daar toch gaan vaccineren, dan klopt er ergens toch iets niet in het verhaal dat ze voor die tijd geen gevaar lopen.

Dat doen ze voor de zekerheid. Kinderen die zo jong een vaccinatie krijgen, moeten hem met 14 maanden alsnog krijgen. Omdat de kans dus groot is dat de vaccinatie niet voldoende z'n werking heeft gedaan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit, helaas...

Mmm oké dank je wel. Ik ga er morgen dan toch eens over bellen, wil geen risico lopen mijn meiske.

Ja, als je zelf twijfelt dan moet je dat inderdaad even doen. Wat extra informatie kan nooit kwaad.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 9:28

_Leaf_ schreef:
Lennox schreef:Oh, wel hoor Leaf, zonder inentingen mag je wel naar een dagverblijf, dat wel. Je moet het dagverblijf alleen wel op de hoogte stellen.

 Oh echt? Ik begreep ooit van een collega dat het niet mocht. Vond het eigenlijk wel een goede maatregel....
Ik kan me niet voorstellen dat ze kinderen weigeren, zeker nu in de crisis niet. Wij hebben een aantal kinderen die niet gevaccineerd worden, of verlaat gevaccineerd worden. Die moeten we nu ook bij de GGD doorgeven. Niet met naam en toenaam verder hoor, maar de GGD wil wel weten waar de mogelijke risico's zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 9:29

Linda schreef:
Printje schreef:
Linda schreef:
Printje schreef:En dan is het toch raar dat ze dan uit voorzorg vanaf zes mnd daar toch gaan vaccineren, dan klopt er ergens toch iets niet in het verhaal dat ze voor die tijd geen gevaar lopen.

Dat doen ze voor de zekerheid. Kinderen die zo jong een vaccinatie krijgen, moeten hem met 14 maanden alsnog krijgen. Omdat de kans dus groot is dat de vaccinatie niet voldoende z'n werking heeft gedaan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit, helaas...

Mmm oké dank je wel. Ik ga er morgen dan toch eens over bellen, wil geen risico lopen mijn meiske.

Ja, als je zelf twijfelt dan moet je dat inderdaad even doen. Wat extra informatie kan nooit kwaad.

Ik wil idd gewoon eens weten in hoeverre het hier ook is aangezien in Brabant ook al gevallen van mazelen waren. Ik geef haar liever een vaccinatie meer dan dat ze dadelijk zoiets krijgt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  meisjesmama do 11 jul 2013 - 9:29

meisjesmama schreef:
Lennox schreef:
meisjesmama schreef:
Lennox schreef:
meisjesmama schreef:
Luce schreef:Koortstuipen zien er eng uit, maar zijn niet schadelijk verder.

Ik snap je angst wel hoor RiLuJu, maar je weet niet of het kind ook daadwerkelijk aan de vaccinatie is overleden. Die kans is wel redelijk onwaarschijnlijk namelijk. Ik vraag me af of de bijwerkingen van de ziekten niet vele malen erger kunnen zijn..

dat is niet helemaal waar hoor een ernstige stuip kan wel zeker schadelijk en gevaarlijk zijn.
Ik heb meerdere kinderen met koortstuipen op m'n werk gehad, en al hun huisartsen gaven aan dat koortsstuipen zeker eng zijn om te zien, maar geheel ongevaarlijk zijn. Het is ook niet te vergelijken met epilepsie, waar een insult wèl beschadiging zou kunnen geven. Mensen verwarren het vaak wel, omdat het er hetzelfde uit ziet.

 Maar dat ligt ook aan de duur van de koortsstuip. Wij hebben nu medicijnen liggen die ook bij epilepsie word gebruikt.
Klopt, als een koortsstuip langer dan 5 minuten duurt wordt er doorgaans een medicijn als diazepam toegediend, maar de gemiddelde koortsstuip duurt zelden zo lang.

 Hier een uitzondering de laatste stuip duurde 50 minuten toen hadden we nog geen medicijnen. En dat was toch echt niet goed voor haar hoor ze was blauw/paars en ademen ging ook niet top.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Surya do 11 jul 2013 - 9:29

Maar zijn andere ouders daar dan ook van op de hoogte? 
Het zou voor mij namelijk een reden zijn om mijn baby niet te brengen.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vaccineren jullie? - Pagina 4 Empty Re: Vaccineren jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum