Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Ga naar beneden

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand Empty Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 22:29

Voor de moeders die een alternatief vaccinatieschema hebben gevolgd met hun kind; wat hebben jullie met de vaccinatie van 11 maand gedaan (DKTP, Hib, HepB en Pneu)? Op deze leeftijd gegeven en gewoon als cocktail?

Ik ben me een beetje aan het verdiepen in het alternatief vaccineren, helaas wat aan de late kant want mijn dochter heeft de eerste 3 vaccinaties gewoon via het reguliere schema gekregen. Nu zit de vierde vaccinatie er aan te komen met 11 maand en ben ik benieuwd wanneer en hoe andere moeders deze vaccinatie hebben gegeven (met name de moeders die een alternatief schema hebben gevolgd)? Ik wil nu graag een bewustere keuze maken m.b.t. het vaccineren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand Empty Re: Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 1:30

Wij zijn pas met 12 maanden begonnen en doen alleen DTP.

Zelf heb ik trouwens wel ook een vraag; tussen de eerste en de tweede prik hebben we 2 maanden laten zitten. Ik vind het lastig te bepalen en kan er ook niet veel over vinden wanneer we nu het beste de derde prik kunnen laten zetten. Tussen de derde en de laatste zit in het reguliere schema 6 maanden geloof ik.
Als ik er niet uitkom, dan vraag ik Door er volgende week even naar op de ON beurs, maar waarschijnlijk zal zei zeggen dat we helemaal niet moeten prikken, en dat is ook weer niet mijn bedoeling Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand Empty Re: Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Bericht  Printje zo 19 mei 2013 - 4:17

Maar er moet toch een bepaalde tijd tussen de prikken zitten? Er zit toch een minimum maar ook een maximum aantal weken aan vast? Ik zou nu niet opeens zomaar nog later gaan vaccineren, het 'kwaad' is nu toch al geschiet. Want de mensen die hier later vaccineren doen dat toch juist omdat de kindjes nog zo klein waren in het begin?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand Empty Re: Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Bericht  Gast zo 19 mei 2013 - 4:38

Printje schreef:Maar er moet toch een bepaalde tijd tussen de prikken zitten? Er zit toch een minimum maar ook een maximum aantal weken aan vast? Ik zou nu niet opeens zomaar nog later gaan vaccineren, het 'kwaad' is nu toch al geschiet. Want de mensen die hier later vaccineren doen dat toch juist omdat de kindjes nog zo klein waren in het begin?

nou, zelf wil ik ook gewoon niet zulke cocktails geven, en ik sta niet achter alle vaccinaties uit het rvp.

Wat je zou kunnen doen is je aanmelden op de fb pagina van vaccin vrij. Daar zitten veel mensen met kennis van zaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand Empty Re: Alternatief vaccineren; vraag vaccinatie 11 maand

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum