Rare opmerkingen
+68
Urban Naked
SoGood
Shy
Jerry
Petteflet
M@niek
Carra
Bazinga
SarahKey
InweCulnamo
Exogenesis
Olijfje
Summerlovin
nien
Mint
JustMeDaan
Sterrin_
Burn
Sea of Trees
Steep
Susan
Marie
_Femme
Hannah_
Capt'n Zero
Tiara
Printje
Raven
*Lookie*
Beachgirl
Hoochie
Ilargi
girli
Parisienne
Lady Starstruck
Feline
Phileine
Bliss
Sanne
Bolleke
Bisq
Carmen_
VeryCherry
Rush
Moira
Davinia
Derpy
Blond
Snoopy
Minx
Elliot
Caribbeanlover
Sissi
Balloon
Marsy28
MADDIE
Slakje
Shisha
Luce
Ella
Happinaz
Pinkel
Paper Crown
Pompoen
Caroow
Pommes
Lejow
Manderijn
72 plaatsers
Pagina 4 van 9
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Rare opmerkingen
Wat kunnen mensen akelige opmerkingen maken. Dieptriest.
Ik heb ook zo'n voorbeeld.
Een vriendin van mij is wat zwaarder in gewicht. Wij zaten een paar jaar geleden op een terras en toen zij even naar het toilet ging kwam een man die een paar tafeltjes verderop zat, aan mij vragen of ik niet beter bij SEA Life kon werken als ik zo graag met walrussen omging?
Een vriendin van mij is wat zwaarder in gewicht. Wij zaten een paar jaar geleden op een terras en toen zij even naar het toilet ging kwam een man die een paar tafeltjes verderop zat, aan mij vragen of ik niet beter bij SEA Life kon werken als ik zo graag met walrussen omging?
Hannah_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13
Lejow schreef:Ik snap echt gewoon niet waar mensen de brutaliteit vandaan halen, bedoel.. hou gewoon lekker je mond ofzo!
Ik was een keer aan het winkelen met een vriendin, en in de hema schijn ik tegen iemand opgebotst te zijn. Ik heb het zelf niet gemerkt, dus zo ernstig kan het niet geweest zijn. Toen begon die mevrouw te miepen (achter mijn rug): BLIJFT TOCH MOEILIJK HE, SORRY ZEGGEN, DE VOLGENDE DIE TEGEN ME AAN BOTST GEEF IK ECHT EEN MEP TERUG (of iets in die trant). Ik hoorde het niet, maar mijn vriendin stond met der bek vol tanden, want die had gezien wat er gebeurd was.
Dus die reageerde met: Nou sorry mevrouw, maar als er wat gebeurd zou zijn, zegt ze heus wel sorry hoor! Waarschijnlijk had ze het niet door.
Nou toen ging ze me toch uit haar dak, dat wijf. Uiteindelijk bemoeide ik me er ook mee, met de vraag of ze niet zo tekeer wilde gaan tegen mijn vriendin.
En toen sloot ze haar scheldverhaal af, tegen mijn vriendin met: JIJ.. JIJ.. VIEZE POT!
Helaas viel toen bij ons allebei ons bek open, want 1: we zijn geen stel, en 2: als we dat wel zouden zijn snap ik het woord vies niet helemaal. En nog meer helaas was dat er pas een weerwoord in ons op kwam toen we onderweg naar huis waren.
We zijn er eigenlijk de hele middag verbaasd over geweest.
Ik heb ook eens zoiets vergelijkbaars meegemaakt over tegen iemand aanlopen. Ik ga regelmatig met de internationale trein naar België en die vertrekt maar 1 keer in het uur. Ik was in Rotterdam en had nogal wat haast om die trein te halen, toen waren het nog van die smalle trappetjes en het was midden op de dag dus nogal druk en er liep een grote meneer voor mij waar ik niet langs kon. Ik zeg "sorry meneer?" om er langs te kunnen. Tot 2 keer toe maar negeert mij en loopt super traag verder. Eenmaal boven was het nog drukker en de trein stond er al dus moest er toch echt voorbij, loop om hem heen maar duw per ongeluk met m'n grote tas aan m'n schouder tegen hem aan. Ik had haast dus ik riep sorry en dook de trein in. Was uiteindelijk ruim op tijd maarja dat weet je ook niet van tevoren en om nou een uur te moeten wachten..
Zit ik in die overvolle trein, komt opeens die man langsgelopen! Loopt verder, zie ik hem opeens stoppen en omdraaien en naar mij toe komen.. Hij keek zo woest! En begon naar me te schreeuwen en te tieren met z'n vinger wijzend naar m'n gezicht dat ik met m'n poten van hem af moest blijven en normaal moest doen en dat als hij me nog eens ergens tegen zou komen dat hij me in elkaar zou slaan Die man naast mij begint het voor mij op te nemen door te zeggen dat hij normaal moet doen en niet zo moet wijzen en schelden naar een vrouw. Wat doet die man? Duwt zijn vuist in z'n gezicht! Toen brak de hel los natuurlijk en hebben we gigantisch geluk gehad dat het vlakbij de deur was en daarachter de conducteur met beveiliging stond te praten. Die man is de trein uit gezet en gek genoeg hebben wij nooit wat gehoord of moeten getuigen over wat er gebeurd is ofzo. Heeft er wel voor gezorgd dat ik zoveel mogelijk Rotterdam Centraal ontwijk. Wat een freak.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Hannah_ schreef:Wat kunnen mensen akelige opmerkingen maken. Dieptriest.
Jeeezus, ongelooflijk zeg!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vorige week maandag is een studiegenootje van mij voor mijn ogen aangereden door een auto. Het meisje vloog via de voorruit van de auto de straat op, met haar hoofd op de stoeprand. Gelukkig waren er snel allerlei mensen bij en werd de politie en ambulance gelijk gebeld.
De man die haar had aangereden was erg geschorkken, omdat mijn studiegenootje vanuit een steegje zo de straat op reed en hij haar dus niet had gezien.
Uiteindelijk bleek de schade bij mijn studiegenootje wel mee te vallen, maar de schade van de auto was best behoordlijk (Motorkap, bumber, zijplaat en voorruit kapot).
Op een of ander moment kwam ook de vrouw van de bestuurder aan (hij zal daar wel dichtbij gewoond hebben) en zij begon gelijk te tieren: "Kut-studenten ook altijd!" en "Wie gaat dit betalen?" en nog meer van die onzin kreten.
Het meisje werd na een kort onderzoekje werd losgelaten uit de ambulance, ze had naast een paar blauwe plekken en schaafwonden gelukkig niks.
Maar het ergste van alles was eigenlijk dat op het moment dat de vrouw naar de ambulance kwam om te kijken hoe het ging, en ze er achter kwam dat er niks aan de hand was ze tegen de agent zei: 'Ja het gaat me ook helemaal niet om dat meisje, die auto vind ik veel erger!'
Nou toen zakte mijn broek echt af... Heb maar niks gezegd, want die agent had al moeite genoeg om dat mens een beetje in toom te houden. Wat een dom wicht zeg!
De man die haar had aangereden was erg geschorkken, omdat mijn studiegenootje vanuit een steegje zo de straat op reed en hij haar dus niet had gezien.
Uiteindelijk bleek de schade bij mijn studiegenootje wel mee te vallen, maar de schade van de auto was best behoordlijk (Motorkap, bumber, zijplaat en voorruit kapot).
Op een of ander moment kwam ook de vrouw van de bestuurder aan (hij zal daar wel dichtbij gewoond hebben) en zij begon gelijk te tieren: "Kut-studenten ook altijd!" en "Wie gaat dit betalen?" en nog meer van die onzin kreten.
Het meisje werd na een kort onderzoekje werd losgelaten uit de ambulance, ze had naast een paar blauwe plekken en schaafwonden gelukkig niks.
Maar het ergste van alles was eigenlijk dat op het moment dat de vrouw naar de ambulance kwam om te kijken hoe het ging, en ze er achter kwam dat er niks aan de hand was ze tegen de agent zei: 'Ja het gaat me ook helemaal niet om dat meisje, die auto vind ik veel erger!'
Nou toen zakte mijn broek echt af... Heb maar niks gezegd, want die agent had al moeite genoeg om dat mens een beetje in toom te houden. Wat een dom wicht zeg!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Het schoot mij net te binnen. Toen ik een keer in de kroeg zat. Liep er een vrouw die blijkbaar een oogje had op mijn vriend. Ze kent hem al een poos en blijkbaar was zij er al de hele middag en mijn vriend ook. Ik kwam 's avonds pas aan. Zij was toen al behoorlijk aangeschoten/ dronken want ze had de nodige tequilla's achter de kiezen. Toen kwam ze in 1 keer naar mij toe en zei ze ineens. Als jij ooit vreemd gaat en je vriend bedonderd weet ik je te vinden en dan maak ik je kapot. Echt ik ben nog steeds vreselijk boos op haar en ook als ik dit typ!
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Naar aanleiding waarvan zei ze dit dan? Zoiets komt toch niet zomaar uit de lucht vallen? Heb je je vriend gevraagd of hij met haar gepraat had, was je eerder vreemdgegaan misschien?Lady Starstruck schreef:Het schoot mij net te binnen. Toen ik een keer in de kroeg zat. Liep er een vrouw die blijkbaar een oogje had op mijn vriend. Ze kent hem al een poos en blijkbaar was zij er al de hele middag en mijn vriend ook. Ik kwam 's avonds pas aan. Zij was toen al behoorlijk aangeschoten/ dronken want ze had de nodige tequilla's achter de kiezen. Toen kwam ze in 1 keer naar mij toe en zei ze ineens. Als jij ooit vreemd gaat en je vriend bedonderd weet ik je te vinden en dan maak ik je kapot. Echt ik ben nog steeds vreselijk boos op haar en ook als ik dit typ!
Gast- Gast
KimRosenberg85 schreef:Naar aanleiding waarvan zei ze dit dan? Zoiets komt toch niet zomaar uit de lucht vallen? Heb je je vriend gevraagd of hij met haar gepraat had, was je eerder vreemdgegaan misschien?Lady Starstruck schreef:Het schoot mij net te binnen. Toen ik een keer in de kroeg zat. Liep er een vrouw die blijkbaar een oogje had op mijn vriend. Ze kent hem al een poos en blijkbaar was zij er al de hele middag en mijn vriend ook. Ik kwam 's avonds pas aan. Zij was toen al behoorlijk aangeschoten/ dronken want ze had de nodige tequilla's achter de kiezen. Toen kwam ze in 1 keer naar mij toe en zei ze ineens. Als jij ooit vreemd gaat en je vriend bedonderd weet ik je te vinden en dan maak ik je kapot. Echt ik ben nog steeds vreselijk boos op haar en ook als ik dit typ!
Helemaal niks. Ze zei het zomaar ineens. Ik ben nooit vreemd gegaan. Ik weet ook niet waarom ze dit zei. Vind het nog steeds vreemd.
Lady Starstruck- Ratel
Het lijkt mij dat ze dat zei omdat ze pissig was dat Lady Starstruck een relatie met hem heeft en zij niet en dat er een soort logica achter zat van 'jij hebt wat ik wil, waag het niet om daar achteloos mee om te gaan en/of de persoon die ik leuk vind te kwetsen'. Ze had natuurlijk ook een borrel op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Het lijkt mij dat ze dat zei omdat ze pissig was dat Lady Starstruck een relatie met hem heeft en zij niet en dat er een soort logica achter zat van 'jij hebt wat ik wil, waag het niet om daar achteloos mee om te gaan en/of de persoon die ik leuk vind te kwetsen'. Ze had natuurlijk ook een borrel op.
Zoiets denk ik zelf ook Susan. Geeft haar natuurlijk niet het recht om dit te zeggen. Maar ik denk ook dat er een soort van jaloezie of iets achter stak.
Lady Starstruck- Ratel
Die opmerkingen over verstandelijk gehandicapten raken me trouwens het meeste. Ik probeer altijd wel te accepteren dat als het om meningen gaat, je het zo erg niet kunt bedenken of er is wel iemand die zo denkt, maar om het dan zo te lezen, dat vind ik wel heel erg.
Susan- Lady Post-a-lot
Lady Starstruck schreef:Susan schreef:Het lijkt mij dat ze dat zei omdat ze pissig was dat Lady Starstruck een relatie met hem heeft en zij niet en dat er een soort logica achter zat van 'jij hebt wat ik wil, waag het niet om daar achteloos mee om te gaan en/of de persoon die ik leuk vind te kwetsen'. Ze had natuurlijk ook een borrel op.
Zoiets denk ik zelf ook Susan. Geeft haar natuurlijk niet het recht om dit te zeggen. Maar ik denk ook dat er een soort van jaloezie of iets achter stak.
Nee, precies. Maar zelfs als je wel echt was vreemdgegaan dan had ze niet het recht zich daarmee te bemoeien, dat zou dan iets zijn tussen jou en je vriend.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Lady Starstruck schreef:Susan schreef:Het lijkt mij dat ze dat zei omdat ze pissig was dat Lady Starstruck een relatie met hem heeft en zij niet en dat er een soort logica achter zat van 'jij hebt wat ik wil, waag het niet om daar achteloos mee om te gaan en/of de persoon die ik leuk vind te kwetsen'. Ze had natuurlijk ook een borrel op.
Nee, precies. Maar zelfs als je wel echt was vreemdgegaan dan had ze niet het recht zich daarmee te bemoeien, dat zou dan iets zijn tussen jou en je vriend.
Ja dat ben ik met je eens.
Lady Starstruck- Ratel
Nieuw klasgenootje: Zo.. Jij hebt geluk!!
Ik: Huh? Want?
Nieuw klasgenootje: Dat jij geen hoofddoek op hoeft van je vader.
Ik sloeg bijna achterover.
In de kroeg zei een jongen tegen mij dat hij mij wel leuk vond en of ik met hem uit wilde.
Ik gaf aan dat ik al een vriend had (wees hem aan) en geen interesse had.
Toen begon hij tegen mijn vriend te roepen dat mijn vriend van zijn (van die jongen dus) soort vrouwen af moest blijven. Turkse vrouwen hoorde bij een turkse man en niet bij een nederlandse man
Ik: Huh? Want?
Nieuw klasgenootje: Dat jij geen hoofddoek op hoeft van je vader.
Ik sloeg bijna achterover.
In de kroeg zei een jongen tegen mij dat hij mij wel leuk vond en of ik met hem uit wilde.
Ik gaf aan dat ik al een vriend had (wees hem aan) en geen interesse had.
Toen begon hij tegen mijn vriend te roepen dat mijn vriend van zijn (van die jongen dus) soort vrouwen af moest blijven. Turkse vrouwen hoorde bij een turkse man en niet bij een nederlandse man
Gast- Gast
Ben jij nou Turks of dachten die jongens dat je Turks bent?
Susan- Lady Post-a-lot
Ze dachten dat ik Turks ben.
Zijzelf waren wel Turks.
Bij 1 van mijn werkgevers hebben ze ooit een weddenschap gehouden waar ik vandaan kwam. Israël, Spanje, Turkije, Marokko, Brazilië.... Serieus alles kwam voorbij behalve Nederland. Toen had ik de pot gewonnen
Zijzelf waren wel Turks.
Bij 1 van mijn werkgevers hebben ze ooit een weddenschap gehouden waar ik vandaan kwam. Israël, Spanje, Turkije, Marokko, Brazilië.... Serieus alles kwam voorbij behalve Nederland. Toen had ik de pot gewonnen
Gast- Gast
Oh ja, dat heb ik ook vaak gehad. Inderdaad, alles komt voorbij, Turkije, Marokko, Portugal, Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Oh ja, dat heb ik ook vaak gehad. Inderdaad, alles komt voorbij, Turkije, Marokko, Portugal, Frankrijk, Spanje, Italië, Griekenland.
Ja! Bij die meeting in Utrecht vorig jaar dacht ik eerst ook heel ff 'hee, wie is dat Marokkaanse meisje?' en toen was jij het dus!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
weg
Laatst aangepast door Bisq op wo 19 jun 2013 - 22:54; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Oei, dat is pijnlijk Bisq
Was het ook van de Prednison?
Ik vond dat ook altijd heel vervelend, zeker als ik al zolang van de Prednison af was en je echt wel duidelijk verschil ziet tussen een Prednison hoofd en een gewoon hoofd.
Was het ook van de Prednison?
Ik vond dat ook altijd heel vervelend, zeker als ik al zolang van de Prednison af was en je echt wel duidelijk verschil ziet tussen een Prednison hoofd en een gewoon hoofd.
Gast- Gast
weg
Laatst aangepast door Bisq op wo 19 jun 2013 - 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Bisq- Prater
Ik kwam een tijd geleden een oud klasgenoot tegen en zei haar gedag. Het eerste wat ze zei was: Zoo jij bent dik geworden. Waarop ik zei: Zo zeg en jij een kutwijf. Heb me omgedraaid en ben weggelopen. Ze had me nog niets eens terug begroet! Raar mens (en zelf weegt ze echt wel veel meer als mij dus ik snap niet dat zij zo'n vreemde en kwetsende opmerking plaatste).
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Heb meteen even gespiekt
Maar je hebt en geen dik hoofd en zeker geen Prednison hoofd!
Ik vond trouwens laatst weer een foto van mij en mijn Prednison hoofd en dat was 1 van de mooiste foto's die er ooit van mijn gemaakt is.
Maar je hebt en geen dik hoofd en zeker geen Prednison hoofd!
Ik vond trouwens laatst weer een foto van mij en mijn Prednison hoofd en dat was 1 van de mooiste foto's die er ooit van mijn gemaakt is.
Gast- Gast
Haha gelukkig maar! Begon ook echt aan mezelf te twijfelen toen. Wat bijzonder dat dat je mooiste foto is, is er en speciale reden waarom je die foto mooi vindt? En waarom kreeg je prednison als ik vragen mag?
Bisq- Prater
Niet twijfelen hoor!
nee, niet echt iets speciaals. ik ben altijd heel onzeker over mezelf geweest en zal niet snel zeggen dat ik mezelf (al dan niet op een foto) mooi vind.
Maar op die foto dus wel, haha.
Als ik een opvlamming heb van de Crohn, dan krijg ik Prednison omdat dat dan het enige is wat de ontsteking eronder kan krijgen. Ik slik dat dan een maand of 3-4 en als het dan goed gaat mag ik gaan afbouwen.
Mag ik vragen wat jij hebt/had vanwege de chemo?
Ik meen me wel iets te herinneren maar dat was of van iemand anders of jij had toen een andere naam?
nee, niet echt iets speciaals. ik ben altijd heel onzeker over mezelf geweest en zal niet snel zeggen dat ik mezelf (al dan niet op een foto) mooi vind.
Maar op die foto dus wel, haha.
Als ik een opvlamming heb van de Crohn, dan krijg ik Prednison omdat dat dan het enige is wat de ontsteking eronder kan krijgen. Ik slik dat dan een maand of 3-4 en als het dan goed gaat mag ik gaan afbouwen.
Mag ik vragen wat jij hebt/had vanwege de chemo?
Ik meen me wel iets te herinneren maar dat was of van iemand anders of jij had toen een andere naam?
Gast- Gast
Wat vervelend zeg dat je dan telkens aan de prednison moet.
Ik had borstkanker, vandaar de chemo. Heb geen andere naam gehad.
Ik had borstkanker, vandaar de chemo. Heb geen andere naam gehad.
Bisq- Prater
Pagina 4 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Stomme opmerkingen
» Stomme opmerkingen maken
» domme opmerkingen
» Eerlijke opmerkingen
» Stomme opmerkingen
» Stomme opmerkingen maken