Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare opmerkingen

+68
Urban Naked
SoGood
Shy
Jerry
Petteflet
M@niek
Carra
Bazinga
SarahKey
InweCulnamo
Exogenesis
Olijfje
Summerlovin
nien
Mint
JustMeDaan
Sterrin_
Burn
Sea of Trees
Steep
Susan
Marie
_Femme
Hannah_
Capt'n Zero
Tiara
Printje
Raven
*Lookie*
Beachgirl
Hoochie
Ilargi
girli
Parisienne
Lady Starstruck
Feline
Phileine
Bliss
Sanne
Bolleke
Bisq
Carmen_
VeryCherry
Rush
Moira
Davinia
Derpy
Blond
Snoopy
Minx
Elliot
Caribbeanlover
Sissi
Balloon
Marsy28
MADDIE
Slakje
Shisha
Luce
Ella
Happinaz
Pinkel
Paper Crown
Pompoen
Caroow
Pommes
Lejow
Manderijn
72 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Parisienne di 18 jun 2013 - 6:23

Ik verbaas me over al die dingen die mensen zomaar ongegeneerd tegen iemand zeggen. Mij overkomt het eigenlijk nooit. Krijg weleens opmerkingen als men ontdekt dat ik een kind heb, maar die kan ik eigenlijk altijd als compliment opvatten gelukkig. Zelf als ze me MILF noemen, beschouw ik dat maar als een compliment laughcry Het lijkt me erg naar als er vaak lelijke of rare opmerkingen tegen je gemaakt worden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Lady Starstruck di 18 jun 2013 - 6:23

Carmen_ schreef:De eerste mooie dag met een strak jurkje is een feit en ik ben al 5 keer met mijn zwangerschap gefeliciteerd. De eerst volgende is de sjaak. Grrr!

Jaa waar bemoeien mensen zich mee. Ik stond laatst in de drogist bij mijn plaatselijke supermarkt. Klopt de verkoopster op mijn buik. Wat zie ik?? Gefeliciteerd!! En ik kocht notabene shag :O(toen rookte ik nog). Mensen kunnen echt niet denken. Ben sindsdien fanatiek gaan sporten sjemig zeg.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  girli di 18 jun 2013 - 6:26

Sommige mensen vinden het leuk om varkensgeluiden te maken als ik voorbij loop/fiets Rolling Eyes
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Ilargi di 18 jun 2013 - 6:36

Mijn mond is echt meerdere keren open gevallen van verbazing bij het lezen van jullie verhalen, niet normaal wat sommige mensen uitkramen! Vooral die van Marsy, walgelijk echt...


Het is al heel erg lang geleden, maar weet het nog heel goed. Ik zat op de basisschool, en een klasgenootje zei ''van achter lijk je echt een mooi meisje....''. Met andere woorden,als ik me vervolgens omdraai valt het tegen ofzo?? Is misschien al wel 17 jaar geleden, maar is me altijd bij gebleven.
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Hoochie di 18 jun 2013 - 6:43

Ik ben geboren met een afwijking aan mijn lymfvaten in mijn nek en als ik er veel last van had ging het heel erg opzwellen. Moest 1 of andere doos zeggen dat ik net een hamster was met een wangzak. confused
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Beachgirl di 18 jun 2013 - 7:47

Heb ook wel eens gehad dat een wildvreemde vent naar mijn buik wees en zei: Gefeliciteerd he!

Toen was ik idd nog 25 kg zwaarder en had ik een goeie buik, maar toch. Ik was toen 21 en vond het niet tof.  Stond ook zo met mn bek vol tanden dat ik niks terug durfde te zeggen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Snoopy di 18 jun 2013 - 8:00

Vorige week in de sportschool: zo jij hebt een rood hoofd


Goh, alsof ik het zelf niet wist. Ik wordt nou eenmaal snel rood en had me net anderhalf uur uitgeslooft!
Gelukkig had ik mijn oordopjes nog in en kon ik gewoon doen alsof ik hem niet hoorde. Sta anders met mijn bek vol tanden.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  VeryCherry di 18 jun 2013 - 8:05

Zeggen jullie dan (bijna) nooit wat terug?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  *Lookie* di 18 jun 2013 - 8:07

Jeetje, ik verbaas me er echt over wat voor opmerkingen sommige mensen plaatsen.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  VeryCherry di 18 jun 2013 - 8:10

Toen die opmerking over die abortus tegen mij gezegd was, ben ik compleet door het lint gegaan. Naar huis gelopen met N en mijn vader zag dat er wat was. Die is er heen gegaan en ik hoorde hem in huis nog schreeuwen, terwijl hij 200 meter verderop stond. Man man, wat was hij kwaad zeg.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Raven di 18 jun 2013 - 8:42

Ik ken een gast die zei dat alle geestelijk gehandicapten op het spoor gezet moeten worden.
Zodat de trein erover heen kan rijden.

Die zelfde gast zegt ook dat ik mijn man heb gehersenspoeld.
Hij is ook niet meer welkom bij ons thuis.
Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 8:45

Jeetje Raven....


Hier vooral wanneer N in haar knalroze jurkje met een roze hoesje en een roze Dooky EN een pop in dr maxicosi ligt en er nog mensen zeggen; ach wat een lieve baby is het een jongen of een meisje? Nou meneer echt geeeeeen idee...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  VeryCherry di 18 jun 2013 - 8:47

Er is me ook wel is gevraagd hoe ik aan een baby kwam. Dan antwoordde ik stoïcijns dat ik hem bij de voordeur vond laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Printje di 18 jun 2013 - 8:53

VeryCherry schreef:Er is me ook wel is gevraagd hoe ik aan een baby kwam. Dan antwoordde ik stoïcijns dat ik hem bij de voordeur vond laughcry

hahaha ja idd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Carmen_ di 18 jun 2013 - 8:58

Lady Starstruck schreef:
Carmen_ schreef:De eerste mooie dag met een strak jurkje is een feit en ik ben al 5 keer met mijn zwangerschap gefeliciteerd. De eerst volgende is de sjaak. Grrr!

Jaa waar bemoeien mensen zich mee. Ik stond laatst in de drogist bij mijn plaatselijke supermarkt. Klopt de verkoopster op mijn buik. Wat zie ik?? Gefeliciteerd!! En ik kocht notabene shag :O(toen rookte ik nog). Mensen kunnen echt niet denken. Ben sindsdien fanatiek gaan sporten sjemig zeg.
Ik heb maat 34 en een darmziekte en ik rook en met dit soort weer word ik gek van de blikken die heel afkeurend zijn. Uberhaupt, hou je mond want er zijn meedere redenen waarom iemand een buik heeft.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 9:15

Als ik iemand zou zien die eruit ziet alsof ze zwanger is en dan rokend, dan zou ik ook wel even vreemd kijken ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Lady Starstruck di 18 jun 2013 - 9:29

Carmen_ schreef:
Lady Starstruck schreef:
Carmen_ schreef:De eerste mooie dag met een strak jurkje is een feit en ik ben al 5 keer met mijn zwangerschap gefeliciteerd. De eerst volgende is de sjaak. Grrr!

Jaa waar bemoeien mensen zich mee. Ik stond laatst in de drogist bij mijn plaatselijke supermarkt. Klopt de verkoopster op mijn buik. Wat zie ik?? Gefeliciteerd!! En ik kocht notabene shag :O(toen rookte ik nog). Mensen kunnen echt niet denken. Ben sindsdien fanatiek gaan sporten sjemig zeg.
Ik heb maat 34 en een darmziekte en ik rook en met dit soort weer word ik gek van de blikken die heel afkeurend zijn. Uberhaupt, hou je mond want er zijn meedere redenen waarom iemand een buik heeft.
Ja alsof je de 1 na de ander wegpaft als je zwanger zou zijn! Mijn rug wervel loopt in een bocht dus ik sta erg vaak als een zwangere vrouw (verkeerde houding, is af te leren maar dan moet ik er wat meer energie in steken). Dus ik snap dat ze het denken maar dan nog. Dat vraag je toch niet vind ik.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Tiara di 18 jun 2013 - 9:53

Toen ik een keer terug ging van vakantie en daar op t vliegveld nog was en in een rolstoel zat en dus naar voren weggereden door de mensen van het vliegveld daar kreeg ik opmerkingen dat t belachelijk was dat rolstoelers voorrang kregen bij het inchecken en omdat ik zwanger was ik niet in een rolstoel hoefde en me aanstelde. ( zat niet daarom in een rolstoel) toen heb ik die man wel gezegd wat ik op dat moment dacht.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Capt'n Zero di 18 jun 2013 - 10:37


Ik kon er nog steeds niet over uit dat een klant in mijn lunchpauze ging vragen "of ik dat wel mocht eten".
Ik had geen flauw idee waar ze het over had (ik at gewoon een broodje grilworst) en toen begon ze 'of ik wel wist dat het varken was'.
Ik begreep compleet niet waarom ze me als moslim beschouwde (omdat ik een kleur heb?) en al was ik dat, dan wist ik toch echt zelf wel wat ik wel en niet mocht eten scratch

Vervolgens begon ze een heel verhaal over dat ze ook vriendinnen hadden die moslim/gekleurd/whatever ze er van maakte waren en dat ze wist dat die niet alles mochten eten, dus ze zei het maar even bla bla.
Ik had echt iets van... dafaq kom je doen, in mijn lunchpauze, mij een beetje vragen of ik dat broodje mag eten.

Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Lejow di 18 jun 2013 - 17:45

Ik snap echt gewoon niet waar mensen de brutaliteit vandaan halen, bedoel.. hou gewoon lekker je mond ofzo!

Ik was een keer aan het winkelen met een vriendin, en in de hema schijn ik tegen iemand opgebotst te zijn. Ik heb het zelf niet gemerkt, dus zo ernstig kan het niet  geweest zijn. Toen begon die mevrouw te miepen (achter mijn rug): BLIJFT TOCH MOEILIJK HE, SORRY ZEGGEN, DE VOLGENDE DIE TEGEN ME AAN BOTST GEEF IK ECHT EEN MEP TERUG (of iets in die trant). Ik hoorde het niet, maar mijn vriendin stond met der bek vol tanden, want die had gezien wat er gebeurd was.
Dus die reageerde met: Nou sorry mevrouw, maar als er wat gebeurd zou zijn, zegt ze heus wel sorry hoor! Waarschijnlijk had ze het niet door.
Nou toen ging ze me toch uit haar dak, dat wijf. Uiteindelijk bemoeide ik me er ook mee, met de vraag of ze niet zo tekeer wilde gaan tegen mijn vriendin.
En toen sloot ze haar scheldverhaal af, tegen mijn vriendin met: JIJ.. JIJ.. VIEZE POT!

Helaas viel toen bij ons allebei ons bek open, want 1: we zijn geen stel, en 2: als we dat wel zouden zijn snap ik het woord vies niet helemaal. En nog meer helaas was dat er pas een weerwoord in ons op kwam toen we onderweg naar huis waren.
We zijn er eigenlijk de hele middag verbaasd over geweest.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Bolleke di 18 jun 2013 - 18:15

Oh Lejow das ook erg zeg! Maar doet me wel weer aan een ander verhaal denken haha, ik was met Christian en mijn vader naar de Ikea en er was een stel die voor ons liep met hele grote rekken, wat ze bij zich hadden stak een meter voor hun uit en een meter achter. Met de voorkant (stond omhoog) hebben ze mijn vader bijna een klap gegeven en toen ze uitwijkten raakten ze met de achterkant Christian. Ze schrokken een beetje maar liepen toen verder met de woorden "dan moeten ze maar uitkijken".  Vroeger, en nu nog wel eens stond ik dan met mijn bek vol tanden, maar ik ben toch boos geworden tegen die mensen, liepen een beetje rond te zwaaien in een overvolle winkel. Kan er nu nog boos om worden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Snoopy di 18 jun 2013 - 19:00

Ik stond in de supermarkt met een mandje. Loopt er gehaast een man oorbij die tegen mijn mandje aan liep (waardoor ik een duw kreeg en het mij best pijn deed). Hij loopt door, maar paar meter verderop schreeuwde hij dat het belachelijk was dat ik geen sorry zei! Ik kon eigenlijk alleen verbaasd kijken. Hij liep door. Vervolgens liep ik ook door en kwam langs een meisje dat vakken aan het vullen was. Op dat moment mompelde iets van 'stom' tegen mij. Toen heb ik maar even duidelijk gezegd dat hij toch echt degene was die tegen mij aan liep.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Moira di 18 jun 2013 - 21:04

VeryCherry schreef:Zeggen jullie dan (bijna) nooit wat terug?

In het begin nog wel, maar ben er ondertussen een beetje moe van geworden. Geen zin meer in Wink. Tegenwoordig negeer ik het meestal.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Bisq di 18 jun 2013 - 21:22

Wat een opmerkingen, sommige zijn echt schokkend! 

Iemand vroeg of je dan niets terug zegt. Soms als ik me goed voel kan ik wel iemand op z'n plaats zetten door een opmerking terug te maken. Zo zat laatst een ober te zeuren dat hij ook wel zo vaak op het terras wilde zitten als ik (er was al het een en ander aan vooraf gezegd door hen waardoor ik vrij geïrriteerd was), waarop ik antwoordde dat hij dan ook maar een chemokuur moest doen als hij zo graag wilde ruilen. Toen schrok hij heel erg en boodt toen ik ging afrekenen zijn excuses aan.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 21:44

Wat een idioten lopen er ook rond zeg!

Toen ik een jaar of 17 was zat ik in de aula met de toneelgroep voor een repetitie en toen zag één van de jongens (enorm leuke gezellige homo) dat ik een kale plek op mijn hoofd heb en die begon toen hysterisch te gillen: Iieehhlll Jan wat heb JIJ nou! Haha gast, een kale plek, maak je niet druk.

Verder maak ik het eigenlijk niet zo vaak mee dat mensen rare dingen zeggen. Doet me trouwens wel denken aan een keer dat ik bij de slager kwam met mijn oppaskind en dat dat slager zei: oh ik dacht eigenlijk dat je de oppas was omdat je zo jong bent maar het is dus wel gewoon jouw kind? Nou het was dus niet mijn kind en waar ze het op baseerde dat het wel zo was weet ik nog steeds niet, maar wtf dat zeg je toch niet? Wat nou als ik echt de moeder was geweest.

Oh! En toen ik in Zuid-Afrika uit eten was met mijn zus kwam de Nederlandse eigenaar bij ons zitten om te kletsen. Dat begon heel gezellig maar daarna heeft hij echt een uur lang een betoog afgestoken over dat "zwarten" echt zo dom waren en niks konden, dat ze alleen maar goed waren om dienstbare beroepen uit te oefenen. Toen zat ik ook echt met mijn oren te klapperen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 3 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum