Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerlijke opmerkingen

+19
Jezzie
Sorella
nina
Guusje
SoGood
Zora
ekiaam87
Dolphinne
SuperGrover
Toet
Niekske
Caro
Blond
TGR
girli
Flippin' Bitch
Joontjuh
Sjaantje
Zininzon
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:33

Kinderen kunnen zo eerlijk zijn.
Ik stond vandaag voor groep 8. Aan het eind van de ochtend vraagt een leerlinge "Wat heeft u bij uw ogen?"
Euhmmmmm, een heel slechte huid :P Haha, ik vind het heerlijk, die eerlijkheid. Zelfs wanneer het confronterend is smile

Wat voor eerlijke opmerkingen heb jij weleens gehoord? Mag natuurlijk ook van volwassenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:36


Toen ik zwanger stage liep: 'Juf, heeft u een beetje te veel gegeten? Uw buik is zo dik geworden!'

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Zininzon wo 15 jun 2011 - 7:36

Ik woon sinds 3 maanden in mijn huis en heb met 1 stel buren weinig contact. Laatst kwam ik thuis van mijn werk en mijn buurman en buurjongentje (5 jaar) waren op straat. Mijn buurjongentje helemaal vol medelijden tegen zijn vader terwijl ik mijn voordeur open: 'Is die alleen?'

Aaaah... ik ga over een paar jaar gewoon met hem trouwen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Sjaantje wo 15 jun 2011 - 7:36

Ik loop 'raar' vanwege reuma en ik doe vrijwilligerswerk op een kdv. Eens vroeg een meisje van 3, helemaal out of the blue, aan mij: 'Sjaan, waarom loop jij zo?' Dus ik vroeg: 'Hoezo? Hoe loop ik dan?' En echt, ze deed me precies na! Ze liep op haar tenen, knieën gebogen, kont naar achter (mijn heupen strekken niet volledig) en ze waggelde erbij. Precies zoals ik loop Very Happy Geweldig!!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:41

Vind het leuk dat opmerkingen van kinderen keihard kunnen zijn, omdat ze vaak dicht bij de waarheid zitten en volwassenen er toch om kunnen lachen. Wanneer een vowassene zulke opmerkingen zou maken, kun je eerder een klap verwachten dan een glimlach Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:41

.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:41

Reva schreef:Suburban girl I love you

Kijk ik ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:43

Ik had vroeger collega's die gewoon zeiden als ze bv een trui die ik aan had lelijk vonden. 'Trek dat maar nooit meer aan', zeiden ze dan... En dat deed ik dan ook niet meer Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:44

Reva schreef:.

:cyclops:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:44

Ik ben stagiaire onderwijsassistent en ik heb wel een de vraag gekregen of ik naar de kapper was geweest. Ik vertelde dat dat inderdaad het geval wat, waar vervolgens op werd gezegd "Ik vind het eigenlijk niet zo mooi". Hahah, dat kan :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:46

Een collega van mij vertelde dat ze haar dochter op een gegeven moment oud genoeg vond om in te laten zien dat je dus niet alles zomaar mag zeggen. Ze had haar daarom duidelijk gemaakt dat je mensen kunt kwetsen als je bepaalde dingen opmerkt.

Op een gegeven moment liepen ze samen in een supermarkt en zagen ze een énorm dikke vrouw. Die collega voelde al direct aan dat er iets zou gaan gebeuren, maar durfde niks te zeggen. Waarop dochterlief heel hard zei:

'Mama, ik mag van jou niet zeggen dat die mevrouw héél erg dik is, he?!'

lol!

Die collega wilde echt het liefst door de grond zakken haha. Geweldig.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 7:52

Zusje schreef:
Reva schreef:.

:cyclops:

Ik dacht dat ik het Dagcafe open had staan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Sjaantje wo 15 jun 2011 - 7:54

Hahaha Minneke, wat erg!

Het verschil tussen kinderen en volwassenen is voor mij vooral dat kinderen het oprecht bedoelen, er zit geen kwetsende of vervelende gedachte achter. Volwassenen mogen van mij ook opmerkingen maken over de manier waarop ik loop, maar dan eigenlijk toch wel op een andere manier dan het meisje in mijn vorige post... Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Joontjuh wo 15 jun 2011 - 8:15

Ik werk als onderwijsassistent op een basisschool.
Nu gaan we morgen op schoolreis en de kinderen zijn sinds gisteren aan het vissen waar we heen gaan.
Vroeg een van de meiden uit groep 8, waarmee ik al veel in clinch heb gelegen, Juf Joni, ga jij ook mee op schoolreis?
Ik zo, ja dat denk ik wel, anders heb ik een vrije dag, denk ik. Waarop ze zegt, als jij niet mee mag, ga ik wel met de directeur praten. Echt zo lief van haar.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:19

Joontjuh schreef:Ik werk als onderwijsassistent op een basisschool.
Nu gaan we morgen op schoolreis en de kinderen zijn sinds gisteren aan het vissen waar we heen gaan.
Vroeg een van de meiden uit groep 8, waarmee ik al veel in clinch heb gelegen, Juf Joni, ga jij ook mee op schoolreis?
Ik zo, ja dat denk ik wel, anders heb ik een vrije dag, denk ik. Waarop ze zegt, als jij niet mee mag, ga ik wel met de directeur praten. Echt zo lief van haar.
Maar ik neem aan dat je wel weet of je mee gaat of niet? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 8:23

Minneke schreef:Een collega van mij vertelde dat ze haar dochter op een gegeven moment oud genoeg vond om in te laten zien dat je dus niet alles zomaar mag zeggen. Ze had haar daarom duidelijk gemaakt dat je mensen kunt kwetsen als je bepaalde dingen opmerkt.

Op een gegeven moment liepen ze samen in een supermarkt en zagen ze een énorm dikke vrouw. Die collega voelde al direct aan dat er iets zou gaan gebeuren, maar durfde niks te zeggen. Waarop dochterlief heel hard zei:

'Mama, ik mag van jou niet zeggen dat die mevrouw héél erg dik is, he?!'

lol!

Die collega wilde echt het liefst door de grond zakken haha. Geweldig.


Haha, geweldig.

Ergens in de Prehistorie, toen ik op de Pabo zat en bij de kleuters stage liep, zei een meisje: 'Juf ik vind jou zo lief, dat ik wou dat jij mijn mama was' I love you


Laatst aangepast door Flippin' Bitch op wo 15 jun 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:24

We hebben een jongen in de kroeg met een verstandelijke beperking. Een schat van een jongen en veel te goed voor de mensen in de kroeg, de reden waarom wij hem een beetje onder onze vleugels hadden genomen. Maar goed, op een avond kwam ik de kroeg binnen. Ik had last van mijn ogen, dus mijn bril op. Komt hij naar me toe, kijkt me van heel erg dichtbij aan, kijkt nog een keer en zegt:"Als jij meent dat die bril je mooi staat, dan heb je het mis. Je bent mooier zonder, hoor". Ik heb zo moeten lachen om de opmerking, zo heerlijk eerlijk. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:25

Van mijn zus heb ik weleens de eerlijke opmerking 'Ohh moet je dit jurkje/ shirtje zien, echt lelijk! Echt wat voor jou!'
Kijk dat we een verschillende smaak hebben ok, maar om dat dan zó te zeggen..!

En de kinderen in mijn klas zijn ook heel eerlijk, maar staat me nu niks van bij..

Ohh ik weet niet of ie in deze categorie valt maar ik vind m iig erg grappig 'Juf, bent u met uw haar aan de ene kant kort en de andere kant lang geboren?'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:26

Op een dagbehandeling, kindje van 5 tegen mij: eh juf jij moet naar de kapper. Dus ik vraag waarom: jouw haar is lelijk (inclusief vies gezicht erbij Wink) laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  girli wo 15 jun 2011 - 10:25

Nichtje van 3: ben jij zwanger?

nee, gewoon veel te zwaar Rolling Eyes
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 10:28

Vandaag zat mijn dochter achter in de auto en toen zag ze een dame lopen op straat.
D. "Ah, oma!"
ik: "Nee, dat is oma niet, hoor"
D. "Oh... Die ook dik"
:shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:46

Ikzelf heb het nog nooit gehad, maar toen mijn zusje nog wat jonger was nam ik mijn ex een keer mee naar mijn vader, en mijn ex had toen was pukkeltjes/puistjes, dus m'n zusje begon "ieuwwwwhhh hij heeft een vies hoofd met vieze stipjes" te schreeuwen.. Laughing

En iets wat ik wel heel lullig vind is het volgende. De beste vriend van mijn vader heeft enorm veel overgewicht. Hij weegt ongeveer 250 kilo, als het niet alweer meer is. Hij doet keihard zijn best om af te vallen, maar het lukt hem gewoon niet en hij heeft onderhand ook al hartklachten. Het buurmeisje van mijn vader is echt een klein kreng, ze weet namelijk dat het onbeleefd is maar toch doet ze het iedere keer. Ze noemt die vriend iedere keer een vieze dikzak. En als iemand dat zegt, zie je gelijk de pijn in zijn ogen. Ik vind het echt enorm zielig, ze heeft er ook al meerdere keer een preek over gehad van haar ouders, maar blijft het doen.

Toen mijn moeder twee jaar net was gestorven, was ik ook bij mijn vader, even een weekendje er tussen uit, niet thuis zijn. En toen kwam zij bij mijn zusje spelen. En toen begon ze opeens gewoon heel de tijd aan tafel kanker te zeggen.

Of het er echt aan ligt dat ze nog maar 11 is, weet ik niet, ze komt sowieso uit een enorm asociale familie. Maar kinderen kunnen inderdaad een "heartless bitch" zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:47

Ik bijt nagels. Ik werk op een d.eurwaarderskantoor en een paar jaar geleden hielp een collega van mij iemand aan de balie. Mijn bureau stond daar vlakbij. Ik was aan het werk, zegt die persoon aan de balie ineens: hee, jij bijt nagels! Zonde hoor, moet je niet doen..
Ik meteen een knalrode kop en m'n mond vol tanden, want tja, wat zeg je dan? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  TGR wo 15 jun 2011 - 22:49

"Wat een lange mevrouw".

Dat is volgens mij het enige dat ik ooit heb gehoord van kindjes over mij.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Blond wo 15 jun 2011 - 22:53

Ik was een keer in een kookwinkel met mijn moeder, en had een gekleurd jurkje aan met ruches. Er stond een klein meisje met haar moeder ook in de winkel, ze keek me aan en zei:
"Oh wat zie jij er mooi uit".

Ik vond dat zo ontzettend schattig I love you
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerlijke opmerkingen Empty Re: Eerlijke opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum