Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme opmerkingen maken

+17
Alias
Fearie
Lejow
ExpressoB
Polly
Cheesegirl
Suus
Mel
Phileine
Angela_1986
Blond
smooch
MissD
Atelier Madame
TGR
Shy
Flippin' Bitch
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Stomme opmerkingen maken Empty Stomme opmerkingen maken

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 10:05

Hebben jullie dat ook? Ik flap er regelmatig iets uit wat ik nog heel lang moet horen...

Vandaag ook weer op het werk. Ik sta op van mijn werkplek, loop naar het ene raam, tuur door de lamellen, naar het andere raam, daar kijken... 'Regent het nou zo hard?! O, wacht, het is het tosti ijzer!' Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen maken Empty Re: Stomme opmerkingen maken

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 10:08

Wow, die snap ik niet... Embarassed

Ik maak doorgaans vreemde/domme opmerkingen. Mensen moeten mij dan ook kennen om te weten wat ik meen en wat niet. Ik kom met een gebruikershandleiding. Ik zal mijn lijst met vreemde/domme opmerkingen maar niet plaatsen. angel

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 10:11

Collega was een tosti aan het maken (we hebben een eettafel midden in het kantoor met tosti ijzer) en de kaas liep uit de tosti in het ijzer -> knettergeluid
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flippin' Bitch wo 15 jun 2011 - 10:14

Tijdje terug ook bij de AH, ik moest een komkommer hebben. Allemaal in het plastic, maar ik greep de enige met witte letters. Legde 'm meteen weer terug: 'o nee, dit is het showmodel'

Een oud-klasgenoot die er vlak bij stond had meteen door dat ik het was Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 10:14

Ik maak heel vaak ondoordachte domme opmerkingen die vaak heel niet nodig zijn om te zeggen, maar die er gewoon uitfloepen...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 10:15

Flippin' Bitch schreef:Collega was een tosti aan het maken (we hebben een eettafel midden in het kantoor met tosti ijzer) en de kaas liep uit de tosti in het ijzer -> knettergeluid

Ow! Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 10:17

In een poging eerlijk te zijn, maak ik nog wel eens een lompe opmerking.

Gast
Gast

Bericht  Shy wo 15 jun 2011 - 10:29

Flippin' Bitch schreef:Tijdje terug ook bij de AH, ik moest een komkommer hebben. Allemaal in het plastic, maar ik greep de enige met witte letters. Legde 'm meteen weer terug: 'o nee, dit is het showmodel'

Een oud-klasgenoot die er vlak bij stond had meteen door dat ik het was Embarassed
Geweldig! Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  TGR wo 15 jun 2011 - 19:27

Regelmatig smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 19:30

Jep! Hier nog 1! Hoewel, mijn beste vriendin is er beter in dan ik. Voorbeeld; ''Goh, dit smaakt naar pindakaas.'' (Terwijl ze zat te eten van een handje pinda's. Ja duh, yah think?! :P)

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 19:55

Ooh ja ik maak de hele dag door domme opmerkingen angel maar ook wel is in de negatieve zin van het woord, dat ik per ongeluk er iets uitfloep wat er in me opkomt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  MissD wo 15 jun 2011 - 21:59

Best wel vaak ja.
Geloof ook dat ik er wel redelijk om bekend sta binnen de familie, vriendengroep en ook wel op mijn werk eigenlijk.

Buiten dat zeg ik ook echt werkelijk alles wat in me op komt, wat natuurlijk ook niet altijd handig is.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:00

Heel herkenbaar! Heb het zelf ook heel vaak.
Al doe ik het ook nog wel eens als grapje, en dan geloven mensen me niet als ik zeg dat ik een grapje maakte.

Gast
Gast

Bericht  smooch wo 15 jun 2011 - 22:13

Herkenbaar, ik sta er ook om bekend. Dan floep ik er wat uit en dan denk ik pff wat zeg ik nou weer....
Mijn beste vriendin en de vriendin van mijn neef kunnen er ook wat van. Als we dan een domme opmerking maken noemen we elkaar blund (blond). We staan ook bekend bij de familie/vrienden als blund and blunder.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond wo 15 jun 2011 - 22:16

Ja, laatst nog.

Ik sta in de kroeg te kletsen met een kennis, en ik vroeg aan hem wanneer hij zn hoofd weer ging toetakelen met de tonduese. Hij zei dat hij geen geld had om naar de kapper te gaan en vroeg ik of het niet wilde doen. Ik zei dat ik dat best vond, en toen vroeg hij of hij me wel kon vertrouwen met een tonduese. Zeg ik: "Wat zou ik anders dan je hoofd moeten scheren?". Zodra het mn mond uitkwam realiseerde ik me al dat het zo'n domme opmerking was. Hij begon heeeeel hard te lachen en zei dat ik toch zo'n heerlijk naief meisje was. Embarassed
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Angela_1986 do 16 jun 2011 - 4:03

_Chance schreef:Ja, laatst nog.

Ik sta in de kroeg te kletsen met een kennis, en ik vroeg aan hem wanneer hij zn hoofd weer ging toetakelen met de tonduese. Hij zei dat hij geen geld had om naar de kapper te gaan en vroeg ik of het niet wilde doen. Ik zei dat ik dat best vond, en toen vroeg hij of hij me wel kon vertrouwen met een tonduese. Zeg ik: "Wat zou ik anders dan je hoofd moeten scheren?". Zodra het mn mond uitkwam realiseerde ik me al dat het zo'n domme opmerking was. Hij begon heeeeel hard te lachen en zei dat ik toch zo'n heerlijk naief meisje was. Embarassed

Van zulke dingen kan ik dus ook zeggen... Embarassed En zodra ik 't gezegd heb denk ik dan 'Dat was niet zo slim!' Laughing

Zo ging ik ooit uitleggen wat ik eng vind aan bloed prikken: Ik hou er niet zo van als er dingen in mij gestoken worden die daar niet horen. De reactie van mijn collega's; 'Oooh is dát 't, nou snappen we waarom jij geen vent hebt!' laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:04

Mijn topper is tot nu toe nog steeds: "Was ik voor u of was u na mij?" Tegen een dame in de rij bij de boekhandel.

Maar ik maak aan de lopende band de meest vreemde opmerkingen, waardoor mensen soms echt denken dat ik een domme doos ben. Leren ze me beter kennen, dan is t vaak van "Goh, jij bent best intelligent. Jij denkt echt na over dingen in het leven en je bent best wijs" Ja duh, dat weet ik ook wel, maar dan moet je even voorbij de lompheid Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Phileine do 16 jun 2011 - 5:18

Flippin' Bitch schreef:Tijdje terug ook bij de AH, ik moest een komkommer hebben. Allemaal in het plastic, maar ik greep de enige met witte letters. Legde 'm meteen weer terug: 'o nee, dit is het showmodel'

Very Happy Als ik bij jou in de AH stond op dat moment, dan had ik ontzettend hard moeten lachen :-)

Ik maak ook best vaak gekke, domme en soms lompe ommerkingen. Ik kan zo even geen voorbeeld bedenken, misschien kom ik er later nog op.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 5:25

Lilium schreef:Jep! Hier nog 1! Hoewel, mijn beste vriendin is er beter in dan ik. Voorbeeld; ''Goh, dit smaakt naar pindakaas.'' (Terwijl ze zat te eten van een handje pinda's. Ja duh, yah think?! :P)

Haha ik heb deze wel eens andersom gezegd. At pindakaas die ik niet zo lekker vond 'Deze vind ik niet lekker, smaakt teveel naar pinda's' Krijg ik nu nog steeds te horen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 18:37

Auxo schreef:
Lilium schreef:Jep! Hier nog 1! Hoewel, mijn beste vriendin is er beter in dan ik. Voorbeeld; ''Goh, dit smaakt naar pindakaas.'' (Terwijl ze zat te eten van een handje pinda's. Ja duh, yah think?! :P)

Haha ik heb deze wel eens andersom gezegd. At pindakaas die ik niet zo lekker vond 'Deze vind ik niet lekker, smaakt teveel naar pinda's' Krijg ik nu nog steeds te horen laughcry

Hahahahaha! Zij krijgt het van mij ook nog steeds te horen Wink Het was ook zo'n heerlijk droge blondie-opmerking :P
Gelukkig maak ik doorgaans ook van zulke opmerking, maar ik vergeet ze altijd bij mezelf heel snel :P Die van anderen onthoud ik dan weer wel!

Gast
Gast

Bericht  Mel vr 17 jun 2011 - 0:57

Tea-Leaf schreef:Mijn topper is tot nu toe nog steeds: "Was ik voor u of was u na mij?" Tegen een dame in de rij bij de boekhandel.

Maar ik maak aan de lopende band de meest vreemde opmerkingen, waardoor mensen soms echt denken dat ik een domme doos ben. Leren ze me beter kennen, dan is t vaak van "Goh, jij bent best intelligent. Jij denkt echt na over dingen in het leven en je bent best wijs" Ja duh, dat weet ik ook wel, maar dan moet je even voorbij de lompheid Very Happy

Haha, die vind ik leuk!!
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 0:59

Lilium schreef:
Auxo schreef:

Hahahahaha! Zij krijgt het van mij ook nog steeds te horen Wink Het was ook zo'n heerlijk droge blondie-opmerking :P
Gelukkig maak ik doorgaans ook van zulke opmerking, maar ik vergeet ze altijd bij mezelf heel snel :P Die van anderen onthoud ik dan weer wel!

Haha herkenbaar! Mijn eigen domme opmerkingen vergeet ik ook altijd snel, helaas vergeten anderen ze niet Wink Net zoals ik die van anderen niet vergeet haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 1:41

Whaha geweldig.

Ik had laatst wel een hele domme opmerking, "we moeten nu echt opschieten anders moeten we ons zo haasten"

Ik bedoelde meer dat we wat moesten gaan doen ( we zaten nog lui te zijn)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 7:05

Ik heb vandaag aan mijn moeder gevraagd welke feestdag het was omdat er vlaggen buiten hingen Sad..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 7:08

Francaise_ schreef:Ik heb vandaag aan mijn moeder gevraagd welke feestdag het was omdat er vlaggen buiten hingen Sad..

Hihi

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: