Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare opmerkingen

+68
Urban Naked
SoGood
Shy
Jerry
Petteflet
M@niek
Carra
Bazinga
SarahKey
InweCulnamo
Exogenesis
Olijfje
Summerlovin
nien
Mint
JustMeDaan
Sterrin_
Burn
Sea of Trees
Steep
Susan
Marie
_Femme
Hannah_
Capt'n Zero
Tiara
Printje
Raven
*Lookie*
Beachgirl
Hoochie
Ilargi
girli
Parisienne
Lady Starstruck
Feline
Phileine
Bliss
Sanne
Bolleke
Bisq
Carmen_
VeryCherry
Rush
Moira
Davinia
Derpy
Blond
Snoopy
Minx
Elliot
Caribbeanlover
Sissi
Balloon
Marsy28
MADDIE
Slakje
Shisha
Luce
Ella
Happinaz
Pinkel
Paper Crown
Pompoen
Caroow
Pommes
Lejow
Manderijn
72 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Happinaz do 20 jun 2013 - 1:47

Olijfje schreef:
Happinaz schreef:
Olijfje schreef:Toch mogen sommigen wel eens op hun eigen beleefdheid gaan letten.

Heel toepasselijk in dit topic ook.

Wat bedoel je?


Dat er op het forum zo gemeen wordt gedaan tegen Kim.
 Oh Zo.
Nou, daar ga ik geen discussie over starten.
Dank voor je toelichting.
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Olijfje do 20 jun 2013 - 1:55

Happinaz schreef:
Olijfje schreef:
Happinaz schreef:
Olijfje schreef:Toch mogen sommigen wel eens op hun eigen beleefdheid gaan letten.

Heel toepasselijk in dit topic ook.

Wat bedoel je?


Dat er op het forum zo gemeen wordt gedaan tegen Kim.
 Oh Zo.
Nou, daar ga ik geen discussie over starten.
Dank voor je toelichting.

O, ik hoef er ook geen discussie over, ik vind het alleen nogal hypocriet.
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 1:57

Dat mag je lekker vinden. Iemand moet op dit forum aardig haar best doen wil ik structureel geen zin meer hebben om aardig tegen diegene te doen en zij heeft dat punt bij mij bereikt. Wat jij daar verder van vindt, boeit me niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 3:39

Olijfje schreef:
Happinaz schreef:
Olijfje schreef:Toch mogen sommigen wel eens op hun eigen beleefdheid gaan letten.

Heel toepasselijk in dit topic ook.

Wat bedoel je?


Dat er op het forum zo gemeen wordt gedaan tegen Kim.

Lees jij dan zo selectief? Of is een substantieel deel van de forummers bitchy en is Kim het zonnetje in huis hier? Alsjeblieft zeg. Kim probeert topics zo te draaien dat er mensen worden gekwetst en het liefst over toch al gevoelige onderwerpen. Of lezen veel forummers dat verkeerd en is Kim de enige die hier begrijpend kan lezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Exogenesis do 20 jun 2013 - 6:14

Rare opmerkingen genoeg gehad in mijn leven. En ik zie er hier ook weer een paar voorbij komen. Onder andere reacties op Kim en reacties op mensen die in Kim's opmerkingen geen kwaad zien.
Kippenhok.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 6:23

Tja, je doet nu zelf net zo hard mee aan het kippenhok.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Exogenesis do 20 jun 2013 - 6:25

Ja? Ik deel geen sneren uit. Ik verwonder slechts.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 6:26

Nou, bij verwonderen heb ik toch een iets ander beeld, maar goed, het zal wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Exogenesis do 20 jun 2013 - 6:34

Misschien ben je te serieus? Ik verwonder me over de bozige opmerkingen die hier soms worden neergezet, terwijl het allemaal tekst is, waaruit de emotie soms niet goed te halen is. Soms is het onhandig neergezet, maar om daar dan direct een oordeel over te vellen... Ik weet dat Kim vaak heel direct is en een mening heeft, maar daar trek ik me persoonlijk niks van aan, omdat ik Kim niet in werkelijkheid ken. En ik vind het eigenlijk verspilde energie om overal wat van te zeggen smile Je leert haar de les waarschijnlijk toch niet.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  InweCulnamo do 20 jun 2013 - 7:41

Paar jaar geleden, toen mijn moeder net een maand daarvoor was overleden, zat ik in gesprek met mijn ex. Hij vroeg hoe het met me ging, waarop ik antwoordde dat het op dat moment niet heel lekker ging ivm overlijden van me moeder. 
Waarop hij antwoordde dat ik toch echt eens verder moest met mijn leven, en niet te veel in mijn verdriet moest blijven hangen. Het was inmiddels ook al een maand geleden.
En bedankt.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  SarahKey do 20 jun 2013 - 7:44

InweCulnamo schreef:Paar jaar geleden, toen mijn moeder net een maand daarvoor was overleden, zat ik in gesprek met mijn ex. Hij vroeg hoe het met me ging, waarop ik antwoordde dat het op dat moment niet heel lekker ging ivm overlijden van me moeder. 
Waarop hij antwoordde dat ik toch echt eens verder moest met mijn leven, en niet te veel in mijn verdriet moest blijven hangen. Het was inmiddels ook al een maand geleden.
En bedankt.
Degene die dat zeggen hebben hun beide ouders nog. Ik heb dat toendertijd ook eens gehoord, maar goed degene die dat zei was zelf ook 14... Toen dacht ik al: denk eens na wat je zegt... jij gaat na schooltijd weer fijn terug naar je vader en moeder... en ik kan mijn vader nooit weer zien. Alsof het verdriet na een maand al weg moet zijn.
Rottig zulke uitspraken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 8:34

Ik heb wel vaker het idee dat veel mensen maar een beperkte tijd met je mee kunnen voelen. In het begin is iedereen heel meelevend, maar op een gegeven moment vinden ze dat het maar weer eens over moet zijn, terwijl de persoon die iemand is verloren dan nog midden in het verdriet zit. Vervelend en ik denk ook gewoon een beperkt inlevingsvermogen van sommige mensen, maar om zoiets dan hardop te zeggen is wel een tweede.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Slakje do 20 jun 2013 - 8:58

Wauw, daarstraks weer 2 dametjes. Ik had mezelf in de Hema getrakteerd op wat lekkers, hoor ik een tafeltje verder: "'t Is toch erg eh, 16 en al zwanger, dan vergooi je je leven toch." "Ja, zo'n meisjes kunnen niets meer met hun leven, heel erg, ja." "Leven waarschijnlijk ook gewoon op OCMW of op kosten van mama en papa."

Toen ben ik er wel naartoe gestapt en heb hen even gezegd dat ik geen 16 ben, al een dochter heb en een partner, en dat we zelf voor ons inkomen zorgen, een eigen woning hebben en ik nog alle kanten uitkan met mijn leven.

Stomme bomma's.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Susan do 20 jun 2013 - 9:00

Ik heb nooit echt dat soort opmerkingen gehad, wel een keer dat Dion en ik bij de bibliotheek waren en dat de bibliotheekjuf zei: 'Jullie zijn nog heel erg jong hè?' (28 en 29) en ook een keer dat ik met mijn ouders, Ezra en een zwangere buik bij de Albert Heijn stond en dat de caissière me verbaasd vroeg hoe oud ik was en dat ik zeker nog wel erg jong was (bijna 30).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:07

Ik heb dat hier in de supermarkt ook een keer gehad, toen liep ik met Mas en Amé, één of andere oude taart die tegen mij begon te zeuren dat mijn jeugd had weggegooid en dat ik nog veel te jong was voor kinderen. Ik vroeg toen aan haar, hoe oud denkt u dan dat ik ben? Ja een jaar of 20, ach tel er maar 8 jaar bij op en zal nog wat vertellen, ik ga zo mijn andere dochter van school halen. 
Stom wijf!

Ik krijg wel vaak te horen dat mensen mij jonger schatten dan ik werkelijk ben en dat vind ik niet erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Bazinga do 20 jun 2013 - 9:15

Br..Doe.. Jezus ik vergeet je nieuwe naam steeds :/ Zazouuu, ik wéét hoe oud je bent en toch denk ik steeds, 'Jezus hoe kan iemand van mijn leeftijd nou gewoon al zo'n heel compleet gezin en dierentuintje hebben..' Enn daarna bedenk ik me weer dat je al op je retour bent Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:18

Bedankt Very Happy
Vandaag op mijn werk ook hoor, zij kwam aan met een baby van een paar weekjes oud, dus rammel rammel, schattig. Dus ik zeg, oh wat zijn ze dan weer klein! Zegt zij, hoe oud is die van jou dan? Nou ik heb er 1 van 8, 1 van 3,5 en 1 van 2,5, ze viel bijna van d'r stoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Carra do 20 jun 2013 - 9:20

Wat kunnen mensen toch stom zijn.


3 weken nadat mijn huisje was afgebrand was ik op een verjaardag. Daar was een vrouw die tegen me zei dat ik nu fijn allemaal nieuwe spulletjes mocht kopen en ook lekker in een klap van spullen af waar ik toch niks aan had.

Eehh... Neutral
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Bazinga do 20 jun 2013 - 9:23

't Is bij jou ook verwarrend dat L. al zo 'oud' is. En dan ook nog 's die twee die op een tweeling lijken...

Maar goed, beter dat dan dat ze zeggen dat je een oude kop hebt, toch? Wink

Ik krijg trouwens verder geen rare opmerkingen, volgensmij.

Oh nou, misschien dat mijn broertje dacht dat ik lesbisch was, omdat ik nooit een jongen mee naar huis neem. Maar goed, toen vroeg ik wanneer hij me met een vrouw zag dan en toen ging-ie maar weer verder eten...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast do 20 jun 2013 - 9:30

Ja Lise is ook alweer 8, ze gaat straks na de vakantie alweer naar groep 5. En inderdaad Mas en Amé kunnen door als tweeling.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  InweCulnamo do 20 jun 2013 - 9:32

Susan schreef:Ik heb wel vaker het idee dat veel mensen maar een beperkte tijd met je mee kunnen voelen. In het begin is iedereen heel meelevend, maar op een gegeven moment vinden ze dat het maar weer eens over moet zijn, terwijl de persoon die iemand is verloren dan nog midden in het verdriet zit. Vervelend en ik denk ook gewoon een beperkt inlevingsvermogen van sommige mensen, maar om zoiets dan hardop te zeggen is wel een tweede.

Dat ook inderdaad. In het begin heel meelevend. En zo ineens is dat over.
In dit geval begreep hij ook gewoon echt niet waarom ik boos was na deze opmerking. "hij zei het enkel om mij te helpen, en zich zorgen te maken dat ik in het verdriet bleef hangen". Overigens ging ik gewoon gelijk weer naar school, en ging mijn leven ook 'gewoon' door. En ja ik had ook veel verdriet, maar dat mag. Hij vond blijkbaar dat dat na een maand wel over moest zijn. Ik heb het er maar bij laten zitten, met de gedachte, hij weet gewoon niet waar hij over praat.
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  M@niek do 20 jun 2013 - 21:44

Carra schreef:Wat kunnen mensen toch stom zijn.


3 weken nadat mijn huisje was afgebrand was ik op een verjaardag. Daar was een vrouw die tegen me zei dat ik nu fijn allemaal nieuwe spulletjes mocht kopen en ook lekker in een klap van spullen af waar ik toch niks aan had.

Eehh... Neutral

Ooo wat een vreselijke opmerking!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Petteflet vr 21 jun 2013 - 0:02

2 jaar geleden maakt mijn manager echt een vreselijke opmerking. Sindsdien is er iets kapot gegaan tussen ons en kan ik niet meer normaal tegen hem doen.
Tijdens een werkoverleg vroeg hij waarom ik 's ochtends aan het huilen was. Ik vertelde dat in een paar dagen tijd mijn vader spoorloos was en we vermoeden dat hij zelfmoord had gepleegd, mijn vriend zijn baan kwijt was en mijn zoontje van net 5 maanden in het ziekenhuis was opgenomen en aan de zuurstof lag. Zegt hij doodleuk: "Ja, ik heb ook echt een rotweek achter de rug, mijn zoontje wilde de hele week niet skiën." laughcry
Petteflet
Petteflet
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Jerry vr 21 jun 2013 - 0:04

Petteflet schreef:2 jaar geleden maakt mijn manager echt een vreselijke opmerking. Sindsdien is er iets kapot gegaan tussen ons en kan ik niet meer normaal tegen hem doen.
Tijdens een werkoverleg vroeg hij waarom ik 's ochtends aan het huilen was. Ik vertelde dat in een paar dagen tijd mijn vader spoorloos was en we vermoeden dat hij zelfmoord had gepleegd, mijn vriend zijn baan kwijt was en mijn zoontje van net 5 maanden in het ziekenhuis was opgenomen en aan de zuurstof lag. Zegt hij doodleuk: "Ja, ik heb ook echt een rotweek achter de rug, mijn zoontje wilde de hele week niet skiën." laughcry

:O
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Steep vr 21 jun 2013 - 0:05

Jerry schreef:
Petteflet schreef:2 jaar geleden maakt mijn manager echt een vreselijke opmerking. Sindsdien is er iets kapot gegaan tussen ons en kan ik niet meer normaal tegen hem doen.
Tijdens een werkoverleg vroeg hij waarom ik 's ochtends aan het huilen was. Ik vertelde dat in een paar dagen tijd mijn vader spoorloos was en we vermoeden dat hij zelfmoord had gepleegd, mijn vriend zijn baan kwijt was en mijn zoontje van net 5 maanden in het ziekenhuis was opgenomen en aan de zuurstof lag. Zegt hij doodleuk: "Ja, ik heb ook echt een rotweek achter de rug, mijn zoontje wilde de hele week niet skiën." laughcry

:O

Ja dit.. Ik heb dit een paar keer moeten lezen. Halleluja wat een asshole..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 7 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum