Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stomme opmerkingen

+55
girli
Parisienne
Susan
Bimbam
bolus26
Lady Starstruck
Rush
Lynn_
Mizz_S
Printje
Truttebol
Esperanza
Slakje
Arwyn
Ibbeltje
nina
Monte
TukTuk
Bliss
Lenthe
Lejow
Angela_1986
M_as
Middleme
Highway
Mute_
Evalynn
SuzieQ
ThinkPink
Phileine
Yare
Inge
June
Kowalski
Magenta
Sterre
madam
SoGood
Bazinga
SuperGrover
Caroow
loura
Jeanette
luisa
RYW
Poubelle
Marin
RioolSpook
Lousanne
Burn
Atelier Madame
Toet
Paper Crown
Elliot
Blond
59 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Stomme opmerkingen Empty Stomme opmerkingen

Bericht  Blond wo 17 okt 2012 - 22:27

De vraag of we zwanger zijn terwijl we dat niet zijn, die is dus niet leuk.

De opmerking die ik verder niet meer kan horen is: 'Nou jij bent ook niet bruin geworden hé op vakantie!'.

Jullie?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stomme opmerkingen Empty Re: Stomme opmerkingen

Bericht  Elliot wo 17 okt 2012 - 22:30

Wat ik heel vaak hoor als ik vertel dat ik mijn vader ben verloren toen ik twee was: Oh gelukkig was je nog jong, dan heb je er niet zoveel van meegekregen.

Ergens is het wel waar hoor, ik kan me er niet veel van herinneren, maar het is wel mijn papa en ik heb hem nooit bewust gekend. Ik vind niet dat anderen voor mij mogen bepalen of ik dat erg vind ja of nee.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Paper Crown wo 17 okt 2012 - 22:37

Haha, sorry Chance, ik zeg dat ook wel eens tegen mensen. Stomme opmerkingen 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Toet wo 17 okt 2012 - 22:37

Oh bah! Die opmerking kan ik ook niet meer horen. Alsof mensen niet doorhebben dat ze je daarmee kwetsen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:39

Kreeg pas een hele stomme van een vrouw in een supermarkt: of ik mezelf niet aso vond om op een druk tijdstip met mijn kinderwagen boodschappen te doen... Nam zoveel ruimte in beslag.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:39

Als je relatie net uit is en krijgt te horen, geen hand vol maar een land vol? Dat vind ik zo raar als mensen dat zeggen. In het verleden heb ik dit wel eens te horen gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame wo 17 okt 2012 - 22:39

Paper Crown schreef:Haha, sorry Chance, ik zeg dat ook wel eens tegen mensen. Stomme opmerkingen 253468018

+1 Razz
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Burn wo 17 okt 2012 - 22:41

Stofzuiger schreef:Kreeg pas een hele stomme van een vrouw in een supermarkt: of ik mezelf niet aso vond om op een druk tijdstip met mijn kinderwagen boodschappen te doen... Nam zoveel ruimte in beslag.

:O

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Burn wo 17 okt 2012 - 22:42

Dropdraakje schreef:Als je relatie net uit is en krijgt te horen, geen hand vol maar een land vol? Dat vind ik zo raar als mensen dat zeggen. In het verleden heb ik dit wel eens te horen gekregen.
Heel herkenbaar, bah!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Lousanne wo 17 okt 2012 - 22:44

Stofzuiger schreef:Kreeg pas een hele stomme van een vrouw in een supermarkt: of ik mezelf niet aso vond om op een druk tijdstip met mijn kinderwagen boodschappen te doen... Nam zoveel ruimte in beslag.

Stiekem denk ik deze opmerking ook weleens.. Embarassed maar zou m nooit hardop zeggen omdat ik weet dat het nergens op slaat!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  RioolSpook wo 17 okt 2012 - 22:46

Waar ik dus een hekel aan heb zijn opmerkingen over mijn ex. Naderhand. 'Ja, hij was toch niet zo leuk, en dat was niet goed en zo dacht ik er altijd over'. Ja fijn voor je, maar had je dat dan toen niet aan mij kunnen vertellen?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Toet wo 17 okt 2012 - 22:46

Dropdraakje schreef:Als je relatie net uit is en krijgt te horen, geen hand vol maar een land vol? Dat vind ik zo raar als mensen dat zeggen. In het verleden heb ik dit wel eens te horen gekregen.

Dit vind ik ook een kut opmerking maar hoe cliché ook, het is wel waar! Ik bleef me nadat het uitging ook zo vasthouden aan mijn ex en dat ik nooit meer iemand anders zou vinden waarbij ik dat gevoel zou hebben. Inmiddels weet ik beter en dat is een fijne gedachte smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:46

Lousanne schreef:

Stiekem denk ik deze opmerking ook weleens.. Embarassed maar zou m nooit hardop zeggen omdat ik weet dat het nergens op slaat!
Alsof ik zoveel meer ruimte inneem als mensen met een winkelkarretje confused

En geloof me, boodschappen doen met 2 kleintjes is niet zo'n pretje als het druk is, maar helaas is het soms niet anders.

Gast
Gast

Bericht  Marin wo 17 okt 2012 - 22:47

"Ja, jij lijkt echt zo op je kleine zusje. Dezelfde dikke spekbeentjes"
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Toet wo 17 okt 2012 - 22:47

RioolSpook schreef:Waar ik dus een hekel aan heb zijn opmerkingen over mijn ex. Naderhand. 'Ja, hij was toch niet zo leuk, en dat was niet goed en zo dacht ik er altijd over'. Ja fijn voor je, maar had je dat dan toen niet aan mij kunnen vertellen?

Dat lijkt me wel heel naar om te horen! Vooral als het van mensen in je directe omgeving is. Ik hoorde juist telkens: 'Maar jullie waren zó'n leuk stelletje? Hoe kan dat nou? Jullie hóren gewoon bij elkaar!' Ja nou eh, blijkbaar niet dus. Ook niet echt om vrolijk van te worden laughcry
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lousanne wo 17 okt 2012 - 22:50

Stofzuiger schreef:
Lousanne schreef:

Alsof ik zoveel meer ruimte inneem als mensen met een winkelkarretje Stomme opmerkingen 878948377

En geloof me, boodschappen doen met 2 kleintjes is niet zo'n pretje als het druk is, maar helaas is het soms niet anders.

Ik weet t wel, ik erger me ook aan winkelkarretjes in de supermarkt als het druk is;) Ik vind de supermarkt echt verschrikkelijk als het druk is! dus daarom, als ik opgefokt in de supermarkt sta terwijl karretjes voor schappen staan zodat je er niet bij kan, je een karretje of kinderwagen over je hiel krijgt dan denk ik zulke gedachten, maar ik weet heel goed dat het aan mij ligt en dat het nergens op slaat Wink
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Marin wo 17 okt 2012 - 22:51

Ja dat van RioolSpook lijkt me ook niet leuk! Zeg dat dan eerder... Dat is zulk makkelijk achteraf gepraat.

Ook zo irritant vind ik van als je veel bent afgevallen, dat men dan zegt: "Ja, je was ook wel een beetje dik hoor."
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Poubelle wo 17 okt 2012 - 22:52

Toet schreef:
RioolSpook schreef:Waar ik dus een hekel aan heb zijn opmerkingen over mijn ex. Naderhand. 'Ja, hij was toch niet zo leuk, en dat was niet goed en zo dacht ik er altijd over'. Ja fijn voor je, maar had je dat dan toen niet aan mij kunnen vertellen?

Dat lijkt me wel heel naar om te horen! Vooral als het van mensen in je directe omgeving is. Ik hoorde juist telkens: 'Maar jullie waren zó'n leuk stelletje? Hoe kan dat nou? Jullie hóren gewoon bij elkaar!' Ja nou eh, blijkbaar niet dus. Ook niet echt om vrolijk van te worden laughcry

Jaa die opmerkingen zijn zó irritant!
Een vriend van me blijft volhouden (vooral als 'ie wat gedronken heeft) dat het tussen J. en mij echte liefde was, dat zag je meteen, en zulke grote liefdes vind je maar heel weinig en blablabla.
Lekker positief!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  RYW wo 17 okt 2012 - 22:58

Marin schreef:Ja dat van RioolSpook lijkt me ook niet leuk! Zeg dat dan eerder... Dat is zulk makkelijk achteraf gepraat.

Ook zo irritant vind ik van als je veel bent afgevallen, dat men dan zegt: "Ja, je was ook wel een beetje dik hoor."

Ik denk dat dat vaak weinig zin heeft als je het zelf nog niet ziet. Als jij nog dolverliefd bent op je vriend, en ik ga tegen je zeggen dat ik hem niet goed voor je vindt, dan ga je toch ook niet bij 'm weg omdat anderen dat zeggen? Hoe goed bedoeld ook, op een moment dat je er zelf nog niet klaar voor bent om uit elkaar te gaan ga je zo'n opmerking ook niet waarderen als hij nog tijdens de relatie komt...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:59

Toet schreef:

Dit vind ik ook een kut opmerking maar hoe cliché ook, het is wel waar! Ik bleef me nadat het uitging ook zo vasthouden aan mijn ex en dat ik nooit meer iemand anders zou vinden waarbij ik dat gevoel zou hebben. Inmiddels weet ik beter en dat is een fijne gedachte smile

Haha, het klopt ook wel! Maar als je relatie net uit wil je zoiets echt niet horen. Geef de persoon dan een knuffel en zeg niks. Op dat moment is het een dooddoener. Over een tijd een hele andere gedachte. Wink

Gast
Gast

Bericht  RioolSpook wo 17 okt 2012 - 23:04

RYW schreef:
Marin schreef:Ja dat van RioolSpook lijkt me ook niet leuk! Zeg dat dan eerder... Dat is zulk makkelijk achteraf gepraat.

Ik denk dat dat vaak weinig zin heeft als je het zelf nog niet ziet. Als jij nog dolverliefd bent op je vriend, en ik ga tegen je zeggen dat ik hem niet goed voor je vindt, dan ga je toch ook niet bij 'm weg omdat anderen dat zeggen? Hoe goed bedoeld ook, op een moment dat je er zelf nog niet klaar voor bent om uit elkaar te gaan ga je zo'n opmerking ook niet waarderen als hij nog tijdens de relatie komt...

Het gaat mij meer om ongefundeerde meningen om je te troosten. Mijn moeder en een vriendin zijn daar heel goed in geweest. Dan vonden ze hem ineens een slappe zak. Ja.. Om wat er tóen gebeurde. Maar daarvoor hadden ze geen problemen met m. Of kreeg ik ineens een regenwater aan slechte eigenschappen van hem over me heen. Alsof niet iedereen mindere eigenschappen heeft en ik dat zelf niet door heb gehad. Bovenal bleef ik verkondigen dat ik geen slechte periode met hem had gehad maar dat we gewoon niet bij elkaar pasten. Maar dat ging er gewoon niet in.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  RYW wo 17 okt 2012 - 23:07

Oh ja, dat ben ik met je eens, hoor. Dan voel je je nog bijna stom dat je nog zo lang bij 'm gebleven bent, als het kennelijk zo'n enorme eikel was en iedereen zag dat behalve jij. Die ongefundeerde 'wat een zak' opmerkingen kan ik ook weinig mee. Ik bedoelde meer het 'op tijd waarschuwen', dat dat geen zin gehad zou hebben.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  luisa wo 17 okt 2012 - 23:19

Misschien zei niemand het omdat jij het toen toch niet wou horen of in zou zien? Vind het dan niet raar om niks tezeggen om jou niet te kwetsen. Ik denk dat niemand het leuk vindt om van vrienden te horen dat ze je vriend niet leuk vinden.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jeanette wo 17 okt 2012 - 23:19

'Nou jij bent ook niet bruin geworden hé op vakantie!'

Die opmerking krijg ik ook altijd. Nou en bedankt.. :nopompom:
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  luisa wo 17 okt 2012 - 23:21

O, sorry. Ik zie nu dat ik in herhaling val. Hmm misschien voortaan eerst alle reacties lezen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud