Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare opmerkingen

+68
Urban Naked
SoGood
Shy
Jerry
Petteflet
M@niek
Carra
Bazinga
SarahKey
InweCulnamo
Exogenesis
Olijfje
Summerlovin
nien
Mint
JustMeDaan
Sterrin_
Burn
Sea of Trees
Steep
Susan
Marie
_Femme
Hannah_
Capt'n Zero
Tiara
Printje
Raven
*Lookie*
Beachgirl
Hoochie
Ilargi
girli
Parisienne
Lady Starstruck
Feline
Phileine
Bliss
Sanne
Bolleke
Bisq
Carmen_
VeryCherry
Rush
Moira
Davinia
Derpy
Blond
Snoopy
Minx
Elliot
Caribbeanlover
Sissi
Balloon
Marsy28
MADDIE
Slakje
Shisha
Luce
Ella
Happinaz
Pinkel
Paper Crown
Pompoen
Caroow
Pommes
Lejow
Manderijn
72 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Sushi vr 21 jun 2013 - 18:27

Van week was ik bij een vriendin aan het eten. 
Ik vertelde haar dat iemand laatst tegen me had gezegd dat hij de route die ik naar huis fietste 's avonds laat (paar 100 meter moet ik over fietspad langs het spoor) een beetje eng vond, omdat je nooit weet wat er kan gebeuren. (Dat vond ik sowieso al kut, me een beetje bang zitten maken voor ik naar huis moet. Er gebeurt daar bovendien echt nooit wat en er fietsen eigenlijk altijd wel mensen). 
Toen ik dat vertelde, zei die vriendin: "Werd je maar een keer verkracht, dan zou je weer eens seks hebben!" 
Ik ben er niet op ingegaan, maar ben echt best wel van die opmerking geschrokken.

Edit: Ze zei het trouwens wel lachend dus erg serieus kan ze niet geweest zijn, maar dan nog vind ik het niet normaal om zoiets te zeggen.


Laatst aangepast door Sushi op vr 21 jun 2013 - 18:32; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast vr 21 jun 2013 - 18:31

Zo. Wat lief dat jouw vriendin je een verkrachting toe wenst. Ik zou daar echt nog op terugkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Sushi vr 21 jun 2013 - 18:34

Lennox schreef:Zo. Wat lief dat jouw vriendin je een verkrachting toe wenst. Ik zou daar echt nog op terugkomen.
Ga ik ook wel doen denk ik. Maar ik moet daar niet te lang mee wachten denk ik, anders voelt het voor haar misschien als oude koeien uit de sloot halen? Het was woensdag dat ze het zei en ik denk dat ik haar aanstaande woensdag weer zie, dus misschien dat ik het dan wel even ter sprake breng.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  mzcharlotte vr 21 jun 2013 - 18:49

nien schreef:Ik heb sinds kort een nieuwe vriend.
Nu zat ik op het terras met twee vriendinnen en toen zei eentje "ik vind je nieuwe vriend echt heel leuk en aardig maar ik denk wel dat mensen vinden dat jij veel knapper bent dan hij". Toen zei de andere dat ze het daar mee eens was en dat ik wel een knappere vriend kon krijgen en dat ik zeker out of his league was.
Ik vind dat echt zo'n stomme opmerkingen. Ik ben super blij, hij is heel lief voor me en stapeldol op mij en we zijn gewoon verliefd en dan zeggen zij zoiets. Oh en trouwens, ik vind mijn vriend er heel leuk eruit zien, hij is wel een beetje aan de dikke kant maar mij boeit dat niet. Ik ben gewoon heel blij met hem en hij is zo leuk en lief.


Oh ja, zo ken ik ook iemand die zei dat ik slimmer was dan P en dat hij bang was dat ik me snel met hem ging vervelen. We hadden toen net een relatie. Nu, bijna 7 jaar verder, zijn we nog niet uitgepraat.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 18:59

Sushi en Lennox: :O:shock: Jeeemig
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 19:01

Sea of Trees schreef:En ik weet heus wel dat ik niet de slankste ben en dat ik geen über dunne benen heb, die opmerking kwetste mij wel echt.

Ik snap ook gewoon niet waarom mensen dat zeggen. Waaróm? Is dat om zichzelf beter te voelen ofzo? Ik bedoel, je moet toch even een drempel over om iemand te beledigen. Heel raar.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Sea of Trees vr 21 jun 2013 - 19:21

Luce schreef:
Sea of Trees schreef:En ik weet heus wel dat ik niet de slankste ben en dat ik geen über dunne benen heb, die opmerking kwetste mij wel echt.

Ik snap ook gewoon niet waarom mensen dat zeggen. Waaróm? Is dat om zichzelf beter te voelen ofzo? Ik bedoel, je moet toch even een drempel over om iemand te beledigen. Heel raar.
Ik denk dat ze het zomaar ineens eruit flapte ofzo, ook in bijzijn van mijn collega's, gewoon gênant.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Luce vr 21 jun 2013 - 19:23

Daar kan ik me nou niks bij voorstellen. Dat gebeurt mij nou echt nooit. Raar mens.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Bolleke vr 21 jun 2013 - 20:17

Een andere rare opmerking hoorde ik gisteren van mijn moeder. Een collega van haar is naar huis geroepen van het werk omdat een naast familielid in een coma is geraakt. De volgende dag is die collega bij diegene gaan kijken met de kinderen, en was daardoor te laat op het werk. De reactie van hun baas was "Ja altijd hetzelfde liedje, die komt altijd te laat" . Die collega heeft het gelukkig niet gehoord maar mij moeder stond met haar mond vol tanden te kijken. Degene die in coma ligt kunnen we allemaal goed trouwens, collega van mijn moeder is aangetrouwde familie.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Paper Crown vr 21 jun 2013 - 20:53

Wat vervelend SOT. Ik vind met rare opmerkingen vaak dat de situatie het ook raar maakt. Als je nou gewoon over gewicht had en je benen en collega dan zei: 'Ik vind je benen tot hier wel mooi hoor!' Dan is t al heel anders. 

Toen ik zwanger was zei een collega: 'Zoo man jij bent volgens mij al 100 maanden zwanger' (like really?!) en toen zei ik: 'Mja, valt mee ik ben 7 maanden zwanger en over een paar maanden niet meer.. Jij daarentegen..' 

Echt mannen.. Alsof ik er ook maar iets aan kon doen dat mijn buik flink aan de maat was.. laughcry
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 0:29

Sommige mannen lijken het niet goed te kunnen hebben als je duidelijk intelligenter of hoger opgeleid bent dan zijzelf. Ik heb al meermalen meegemaakt dat deze onzekerheid zich uit in rare opmerkingen. Zo proberen ze mij ervan te overtuigen dat ze ook echt wel aan de universiteit hadden kunnen studeren, maar dat ze daar simpelweg geen zin in hadden, of ze vertellen me dat ze geen diploma nodig hebben en sowieso wel succesvol zijn - op eigen kracht. Ook merk ik dat ze me proberen te imponeren met materiële zaken, alsof ze me hiermee proberen af te troeven. Alsof het een wedstrijdje is, ofzo, een wedstrijd die zij persé willen winnen.

Gelukkig is dit sinds ik een langdurige relatie heb minder geworden. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Phileine za 22 jun 2013 - 1:16

Sea of Trees schreef:En ik weet heus wel dat ik niet de slankste ben en dat ik geen über dunne benen heb, die opmerking kwetste mij wel echt.
Wat een stomme opmerking van je collega zeg, ik vind jou er juist altijd zo leuk uitzien! Ik vind dat je een leuke kledingstijl hebt en trek je maar niks aan van die collega, gewoon een zeikerd die haar/zijn dag niet had.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Phileine za 22 jun 2013 - 1:20

Luce schreef:
Sea of Trees schreef:En ik weet heus wel dat ik niet de slankste ben en dat ik geen über dunne benen heb, die opmerking kwetste mij wel echt.

Ik snap ook gewoon niet waarom mensen dat zeggen. Waaróm? Is dat om zichzelf beter te voelen ofzo? Ik bedoel, je moet toch even een drempel over om iemand te beledigen. Heel raar.
Ja, ik snap dat ook niet. Ik zeg ook weleens iets onaardigs over iemand, maar verder dan een irritante stem kom ik niet en dan is het ook niet direct tot die persoon gericht, maar gewoon een beetje spuien bij een vriendin. Die opmerkingen van Lennox en Sushi vind ik ook erg ver gaan.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Phileine za 22 jun 2013 - 1:22

KimRosenberg85 schreef:Sommige mannen lijken het niet goed te kunnen hebben als je duidelijk intelligenter of hoger opgeleid bent dan zijzelf. Ik heb al meermalen meegemaakt dat deze onzekerheid zich uit in rare opmerkingen. Zo proberen ze mij ervan te overtuigen dat ze ook echt wel aan de universiteit hadden kunnen studeren, maar dat ze daar simpelweg geen zin in hadden, of ze vertellen me dat ze geen diploma nodig hebben en sowieso wel succesvol zijn - op eigen kracht. Ook merk ik dat ze me proberen te imponeren met materiële zaken, alsof ze me hiermee proberen af te troeven. Alsof het een wedstrijdje is, ofzo, een wedstrijd die zij persé willen winnen.

Gelukkig is dit sinds ik een langdurige relatie heb minder geworden. laughcry
Herkenbaar, maar bij mij zowel bij mannen als vrouwen. Toen ik nog HBO deed hoorde ik nooit wat, maar nu ik een universitaire opleiding volg, krijg ik vaak opmerkingen. Het begint vaak met dat ze het zo knap vinden, maar het eindigt met dat zij het ook wel hadden kunnen doen, maar geen geld/mogelijkheden of zin hadden om door te studeren. Maar het was ze vast wel gelukt! Tja, dat weet je alleen als je het probeert, denk ik dan. Een echte vervelende opmerking vind ik het trouwens niet.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast za 22 jun 2013 - 1:27

Ik heb het eens gehad toen ik nog op MBO niveau werkte. Een man van mijn afdeling, iets ouder dan ik, met een afgeronde HBO opleiding, deed steeds erg neerbuigend tegen me, seksistisch ook wel. Hij behandelde me alsof ik een jong, dom naïef meisje was. Uiteindelijk kwamen we een keer aan de praat tijdens de lunch en vertelde ik wat meer over mezelf. Ik had toen net mijn universitaire Master afgerond en deed dat werk tijdelijk om wat bij te verdienen. Hij kromp gewoon waar ik bij stond en ging zich ineens totaal anders gedragen, wat een afknapper zijn dat soort mensen toch. Behandel iedereen gewoon met respect, of het nu de cateringmedewerker is, of de directeur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen - Pagina 9 Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum