Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rare opmerkingen

+68
Urban Naked
SoGood
Shy
Jerry
Petteflet
M@niek
Carra
Bazinga
SarahKey
InweCulnamo
Exogenesis
Olijfje
Summerlovin
nien
Mint
JustMeDaan
Sterrin_
Burn
Sea of Trees
Steep
Susan
Marie
_Femme
Hannah_
Capt'n Zero
Tiara
Printje
Raven
*Lookie*
Beachgirl
Hoochie
Ilargi
girli
Parisienne
Lady Starstruck
Feline
Phileine
Bliss
Sanne
Bolleke
Bisq
Carmen_
VeryCherry
Rush
Moira
Davinia
Derpy
Blond
Snoopy
Minx
Elliot
Caribbeanlover
Sissi
Balloon
Marsy28
MADDIE
Slakje
Shisha
Luce
Ella
Happinaz
Pinkel
Paper Crown
Pompoen
Caroow
Pommes
Lejow
Manderijn
72 plaatsers

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Rare opmerkingen

Bericht  Manderijn ma 17 jun 2013 - 23:39

Krijg jij die veel?

Nu met het mooie weer draagt mijn jongste steevast een bandana. Hij heeft erg kort haar, en verbrand binnen de kortste keren.
Vandaag kreeg ik van de vrijwilligster van de psz de vraag of hij een ziekte had, omdat hij die bandana op had?
Ik vond het zo'n rare vraag. Ik zei dus; Nee, die heeft hij op tegen de zon. Oh zegt de, heeft hij iets dan dat hij niet tegen de zon kan?

Ik vond het maar een vreemde opmerking. Jullie nog wat te delen?

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Lejow ma 17 jun 2013 - 23:42

WTF.. een ziekte?!!?!?!


Toen ik in maart met B bij de huisartsenpost zat, omdat ze 11 muggenbulten van een cm of groter in haar gezicht had (je kunt je dus wel voorstellen hoe ze eruit zag) en over de 39 graden koorts had. Kwam er een meneer binnen, die haar eerst eens even van top tot teen bekeek en vervolgens zei: 'ZO, WAT HEBTIE???'

En ten eerste.. het is een ZIJ, en ten tweede: Hubecelubus, nou goed..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Pommes ma 17 jun 2013 - 23:46

Ik heb tot een paar jaar geleden regelmatig op mijn werk te horen gekregen (winkel) Jongeman mag ik u wat vragen, hallo jongeman. Ook niet leuk en qua kleding kon je niks doen. Stevige schoenen, spijkerbroek en bedrijfspolo
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 23:46

En, heeft hij ook een vader?

Nee, ik ben supermens en maak in mijn eentje een kind. Natuurlijk heeft het kind een vader, maar gek genoeg moet die ook wel eens werken Rolling Eyes

Toen mijn moeder laatst moest oppassen maakte een collega van haar een opmerking over dat opa's en oma's van alleenstaande moeders veel te vaak oppassen.

Omdat ik er zo jong uit zie denken mensen sneller dat ik alleen ben ofzo? Ik weet het niet, maar ik vind het wel een beetje gek.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Pompoen ma 17 jun 2013 - 23:46

Nou, die ene keer dat L. volledig in overduidelijke jongenskleertjes gekleed was en iemand zei: "Het is een meisje he", daar heb ik me wel een beetje over verbaasd. Dat mensen vragen wat het is kan ik me nog ergens wel voorstellen, maar dan ook gelijk veronderstellen dat het wel een meisje moet zijn...dus...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Pompoen ma 17 jun 2013 - 23:47

Haha Caroow, dat moeten ze eens bij mij vragen, dan kan ik ze lekker choqueren...Twisted Evil
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Caroow ma 17 jun 2013 - 23:50

Pompoen schreef:Haha Caroow, dat moeten ze eens bij mij vragen, dan kan ik ze lekker choqueren...Twisted Evil

Zo heb ik vroeger vaak callcentermeisjes gepest.

'Hallo meisje, is je vader of moeder ook thuis?'

Nee, mama is werken en papa is dood.


Wist ik veel dat mensen daar van schrokken, voor mij was het zo simpel als ik het zei.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Paper Crown ma 17 jun 2013 - 23:52

Ik vind je er helemaal niet zo jong uitzien hoor Caroow. En wat dan nog, alsof elke tienermoeder alleen is.. 


Ik krijg echt nooit zulke reacties. Als ik met julian buiten loop worden we echt heel vaak aangesproken en dan meestal door dames die dan helemaal verliefd reageren op hem en julian terugsjanst haha.


Toen we voor zijn hoofdje bij de vervangende huisarts zaten zaten wat opa's ook in de wachtkamer, vroeg een uiterst voorzichtig: 'zitten jullie hier voor hem? Nee toch! Hij is niet ziek he?' Vond ik juist lief!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Pinkel di 18 jun 2013 - 0:33

Toen ik hoogzwanger voor controle naar het ziekenhuis moest, liep ik van de parkeergarage naar het ziekenhuis. Buiten zaten er 2 oudere dames, die toen ik aan kwam lopen al wijzend tegen elkaar zeiden: Kijk daar heb je weer zo'n tienermoedertje!
Ik kon het duidelijk horen, dus toen ik langsliep bedankte ik ze vriendelijk voor het compliment en vertelde erbij dat ik inmiddels de 30 al gepasseerd was! Nou ze wisten niet waar ze moesten kijken en volgens mij schaamde ze zich kapot! Ik heb werkelijk krom gelegen van het lachen!! LaughingLaughing
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Happinaz di 18 jun 2013 - 0:42

Toen 1 van mijn tweeling jongens écht heel erg hard op zijn hoofd viel en ik nog aan het verifieren was of ik wel/niet naar de huisartsenpost moet vanuit de speeltuin, kwam er een meneer naar mij toe en zei: "Ach, als het (HET??) stuk is heb je gelukkig nog een reserve kandidaat".

Ik word nog steeds woest als ik eraan denk.Mad
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Ella di 18 jun 2013 - 1:11

Happinaz schreef:Toen 1 van mijn tweeling jongens écht heel erg hard op zijn hoofd viel en ik nog aan het verifieren was of ik wel/niet naar de huisartsenpost moet vanuit de speeltuin, kwam er een meneer naar mij toe en zei: "Ach, als het (HET??) stuk is heb je gelukkig nog een reserve kandidaat".

Ik word nog steeds woest als ik eraan denk.Mad


:O Die is wel heel erg, wat een lef
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Luce di 18 jun 2013 - 1:26

Ik vind het grappig dat er mensen zijn die schrikken als ze horen dat ik op mijn 27e zwanger ben van de 3e. Ik vind het nou niet extreem ofzo eigenlijk.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Luce di 18 jun 2013 - 1:27

Pompoen schreef:Nou, die ene keer dat L. volledig in overduidelijke jongenskleertjes gekleed was en iemand zei: "Het is een meisje he", daar heb ik me wel een beetje over verbaasd. Dat mensen vragen wat het is kan ik me nog ergens wel voorstellen, maar dan ook gelijk veronderstellen dat het wel een meisje moet zijn...dus...


Haha! Erg he? Hier laatst ook. Nou en mijn kind is al een jaar geweest. Dat het een jongen is kan echt niet missen..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Shisha di 18 jun 2013 - 1:35

Wat een lef hebben sommige mensen toch. Ik snap echt niet hoe ze het in hun hoofd halen zulke dingen te zeggen. 

Ik kreeg toen ik vandaag door het ziekenhuis naar beneden slofte een opmerking over mijn buikje. Dat ik maar rustig aan moest doen nu ik voor 2tel. Maar even verteld dat zoon boven op de kinderafdeling ligt een niet meer in de buik zit. :P
Maar mijn buik is nog wel aardig aanwezig dus zo raar was het niet. Hoewel het nu meer een blubberbuikje is. laughcry
Maar diegene schaamde zich wel haha.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Slakje di 18 jun 2013 - 1:43

Ik kreeg ook al slechte opmerkingen ivm Louise en mensen gaan er ook standaard vanuit dat ik alleen ben en het slecht heb... Ik krijg er echt de kriebels van. En ook een keer uitgescholden geweest voor hoer toen ik nog zwanger was. Die vent was echt gestoord.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  MADDIE di 18 jun 2013 - 2:03

Pfff wat een opmerkingen. Ik krijg vaak te horen: "hij is wel lief zeg". Een keer zei iemand tegen mijn schoonmoeder, "wat is hij een schreeuwerd. " en dat terwijl ze juist heel rustig zat in roze kleding. Oké jongens dragen ook wel roze maar toch...
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Marsy28 di 18 jun 2013 - 2:05

Ik heb ook een erge...

Ik werkte al jaren in de plaatselijke dorpse supermarkt. Een 'ons kent ons' mentaliteit en een heel hecht team. Ik heb een verstandelijk gehandicapt zusje die helemaal gek is van tijdschriften waar beroemde mensen instaan. Zij was toen jaar of 14 en de tijdschriftenrekken stonden naast de kassa waar ik aan het werk was. Mijn zusje kan gewoon los lopen en loopt verder niet weg. Mijn vader was dus gewoon boodschappen gaan doen en als hij dan bij de kassa kwam, liep zij mee. Ideaal. 

Ik zat dus achter de kassa, rug aan rug met een collega. De volgende mannelijke klant ziet mij even een blik werpen op mijn zusje en zegt: "dat soort mensen moesten ze afmaken"
.......
Ik was echt perplex en gelukkig stond ik echt met mijn mond vol tanden. Mijn collega, die dus met zijn rug tegen me aan zat, zei meteen: "Marsy, ga even koffie drinken, NU". In de kantine kon ik via de camera's zien hoe mijn collega (en eigenlijk stiekem ook scharrel), samen met de baas en de manager, een woordenwisseling had met die man. Ik kon ze natuurlijk niet horen maar hij is hardhandig de winkel uitgezet in elk geval. Gelukkig had mijn vader niks door, die hoorde het pas toen hij bij de kassa kwam (dat hij maar even naar de kantine moest lopen), die had die man wat aangedaan. Ik was echt aangeslagen hierdoor, 16 jaar was ik nog maar! Dat je het denkt is al erg, maar hardop zeggen..?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Balloon di 18 jun 2013 - 2:14

Luce schreef:Ik vind het grappig dat er mensen zijn die schrikken als ze horen dat ik op mijn 27e zwanger ben van de 3e. Ik vind het nou niet extreem ofzo eigenlijk.

Dat vonden sommigen bij mij ook even schrikken. Op mijn 25e zwanger van de derde. Was bij de bvcursus ook de jongste en degene met de meeste kids. 
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Sissi di 18 jun 2013 - 2:16

Marsy28 schreef:Ik heb ook een erge...

Ik werkte al jaren in de plaatselijke dorpse supermarkt. Een 'ons kent ons' mentaliteit en een heel hecht team. Ik heb een verstandelijk gehandicapt zusje die helemaal gek is van tijdschriften waar beroemde mensen instaan. Zij was toen jaar of 14 en de tijdschriftenrekken stonden naast de kassa waar ik aan het werk was. Mijn zusje kan gewoon los lopen en loopt verder niet weg. Mijn vader was dus gewoon boodschappen gaan doen en als hij dan bij de kassa kwam, liep zij mee. Ideaal. 

Ik zat dus achter de kassa, rug aan rug met een collega. De volgende mannelijke klant ziet mij even een blik werpen op mijn zusje en zegt: "dat soort mensen moesten ze afmaken"
.......
Ik was echt perplex en gelukkig stond ik echt met mijn mond vol tanden. Mijn collega, die dus met zijn rug tegen me aan zat, zei meteen: "Marsy, ga even koffie drinken, NU". In de kantine kon ik via de camera's zien hoe mijn collega (en eigenlijk stiekem ook scharrel), samen met de baas en de manager, een woordenwisseling had met die man. Ik kon ze natuurlijk niet horen maar hij is hardhandig de winkel uitgezet in elk geval. Gelukkig had mijn vader niks door, die hoorde het pas toen hij bij de kassa kwam (dat hij maar even naar de kantine moest lopen), die had die man wat aangedaan. Ik was echt aangeslagen hierdoor, 16 jaar was ik nog maar! Dat je het denkt is al erg, maar hardop zeggen..?

:shock:Hoe krijgt die man het in godsnaam zijn strot uit? Dat er nog mensen zijn die zo denken, echt heel triest!
Sissi
Sissi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 230
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Caribbeanlover di 18 jun 2013 - 2:24

Marsy, Dat is niet oke wat die man zei. Dat hij het denkt moet hij zelf weten, maar hardop zeggen is niet oke. Leuk is het iig niet, maar hij heeft niemand aangeraakt en om hem nou hardhandig uit de winkel te zetten vind ik ook niet oke. Hij raakte niemand aan en zij met ze alle wel.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Elliot di 18 jun 2013 - 2:25

Eerlijk gezegd verbaas ik me wel eens over wat hier als rare opmerkingen wordt gezien. Sommige opmerkingen (natuurlijk niet over alleenstaande ouders of tienermoeders) zou ik ook kunnen maken. Ik vraag volgens mij ook wel eens aan een ouder die met een klein kindje in de wachtruimte van een dokter zit wat er mis is met het kindje, en volgens mij heb ik ook wel eens een jongetjesbaby per ongeluk als meisje aangezien.

Pompoen en Caroow, over dat shockeren, dat heb ik vroeger ook (onbewust) vaak gedaan. Ik heb een keertje toen ik in de zandbak speelde tegen een vriendje gezegd dat mijn papa ook in een zandbak lag, maar dat hij heel veel zand en een tuintje op zijn buik had. Rolling Eyes
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Elliot di 18 jun 2013 - 2:25

Oh, mijn bovenstaande reactie had ik getypt voordat Marsy haar reactie typte! Die opmerking is wel heel erg!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Minx di 18 jun 2013 - 2:26

Caribbeanlover schreef:Marsy, Dat is niet oke wat die man zei. Dat hij het denkt moet hij zelf weten, maar hardop zeggen is niet oke. Leuk is het iig niet, maar hij heeft niemand aangeraakt en om hem nou hardhandig uit de winkel te zetten vind ik ook niet oke. Hij raakte niemand aan en zij met ze alle wel.


---------------------------------------------------------------------------
je moet jou eens horen als iemand je zwarte noemt.... en dan zit er nog niet eens een dood verwensing bij
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gast di 18 jun 2013 - 2:33

Oh die is echt heel erg Marsy, schandalig!

Elliot, ik vind het niet netjes in de wachtkamer te vragen wat het kindje heeft, dat gaat je toch niks aan? En stel het is heel erg, moet zo'n moeder dat dan helemaal aan je uitleggen waar iedereen bij zit. Ik zou heel raar opkijken als iemand mij zoiets zou vragen, dat is privé.

Mijn schoonfamilie heeft een meneer waar ze al jaren mee bevriend zijn. Die had ik al eens ontmoet. Twee jaar later gingen we met zijn allen uit eten, vroeg die man aan mijn vriend, terwijl ik ernaast zat 'waar is je vriendin?' dus hij antwoord 'eh, naast me?' hij 'nee die bedoel ik niet, deze is veel dikker' dat vond ik ook niet zo tof. En zo onbeschoft ook, ik zat er gewoon naast! Plus ik was misschien 3 kilo zwaarder dan de eerste keer dat hij me zag, dus of ik nou zo dik was geworden dat hij me niet meer herkende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Slakje di 18 jun 2013 - 2:37

Degoutante vent, Marsy...

Carrie, wat een aardige man :-/
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Rare opmerkingen Empty Re: Rare opmerkingen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum