Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Biechttopic
Lennox schreef:Maar in het Engels spreke je het uit als Navien, misschien zelfs Neevien, in het Nederlands als Naveen.Biechtje schreef:Wij willen de naam in het engels uitspreken. Eigenlijk precies zoals je het schrijft.
Ik wilde net zeggen, dus niet zoals je het schrijft On-topic, ik vind het geen mooie naam maar ik vraag me echt af waarom mensen dat hier vragen. Heb je nog meer kinderen, hoe heten die dan, allemaal dingen waardoor een naam nog steeds niet mijn smaak zou zijn maar ik het misschien wel beter zou vinden passen. En als mensen het hier geen mooie naam vinden, doe je het dan niet?
Sadie_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 86
Registratiedatum : 13-06-13
Bij Naveen moet ik denken aan hem:
Sayid uit Lost, z'n echte naam is Naveen Andrews.
Navin (also spelled Naveen) is an Indian given name meaning new thing or new beginning.
Dus nee, niks voor een meisje en ook niet echt leuk tenzij je Indiaas bent.
Sayid uit Lost, z'n echte naam is Naveen Andrews.
Navin (also spelled Naveen) is an Indian given name meaning new thing or new beginning.
Dus nee, niks voor een meisje en ook niet echt leuk tenzij je Indiaas bent.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Overigens snap ik directere vragen wel, zoals: hoe zou je dit uitspreken? Maar niet: wat vind je?
Sadie_- Fluisteraar
Dat vraag ik me ook altijd af ja, als mensen hier zeggen dat ze het geen leuke naam vinden, doe je het dan niet. Ik zou me daar niet door laten beïnvloeden. Mensen hier kunnen wel een totaal andere smaak hebben waardoor ze geen enkele naam leuk vinden die jij bedenkt. Je kunt moeilijk de smaak van een ander volgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Dat vraag ik me ook altijd af ja, als mensen hier zeggen dat ze het geen leuke naam vinden, doe je het dan niet. Ik zou me daar niet door laten beïnvloeden. Mensen hier kunnen wel een totaal andere smaak hebben waardoor ze geen enkele naam leuk vinden die jij bedenkt. Je kunt moeilijk de smaak van een ander volgen.
Dat is waar.
Ik zou zelf heel benieuwd zijn wat de mening van anderen is over de naam. Als je eenmaal je kind zo hebt genomen, krijg je niet zo vaak een eerlijk mening te horen, volgens mij. Maar het zou eigenlijk niet uit moeten maken, je gaat toch niet de naam veranderen omdat iemand op het forum het niet leuk vindt. Maar toch zou ik ook heel benieuwd zijn wat jullie van mijn naam ideeën vinden, dus ik zou 't misschien ook (anoniem) willen vragen, al boeit het eigenlijk geen kont. Dus ik snap het wel, maar snap het ook weer niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Maar ik snap ook nooit de namentopics waar iemand een gewone Hollandse naam zoekt en dat er dan suggesties komen als Daan, Tim, Cas, et cetera. Die namen kent iedereen toch, het is toch niet dat een topic je dan moet helpen herinneren aan het bestaan ervan?
Susan- Lady Post-a-lot
Sadie_ schreef:Lennox schreef:Maar in het Engels spreke je het uit als Navien, misschien zelfs Neevien, in het Nederlands als Naveen.Biechtje schreef:Wij willen de naam in het engels uitspreken. Eigenlijk precies zoals je het schrijft.
Ik wilde net zeggen, dus niet zoals je het schrijft On-topic, ik vind het geen mooie naam maar ik vraag me echt af waarom mensen dat hier vragen. Heb je nog meer kinderen, hoe heten die dan, allemaal dingen waardoor een naam nog steeds niet mijn smaak zou zijn maar ik het misschien wel beter zou vinden passen. En als mensen het hier geen mooie naam vinden, doe je het dan niet?
Klopt jullie hebben gelijk de uitspraak is inderdaad Navien! De reden waarom ik dit vraag is omdat ik inderdaad benieuwd ben wat andere ervan vinden. Wij twijfelen over de naam vinden hem mooi maar met name ik ben bang dat mensen het een asociale naam vinden en verschillende uitspraak.
Omdat ik niet wil dat mijn omgeving de naam weet vraag ik het hier! Als iedereen de naam stom vind zou mij dit niet tegenhouden als dit toch de naam voor ons is.
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Ha! Susan! Leuk onderschrift.
En ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord op je vraag.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Marin schreef:
Dat is waar.
Ik zou zelf heel benieuwd zijn wat de mening van anderen is over de naam. Als je eenmaal je kind zo hebt genomen, krijg je niet zo vaak een eerlijk mening te horen, volgens mij. Maar het zou eigenlijk niet uit moeten maken, je gaat toch niet de naam veranderen omdat iemand op het forum het niet leuk vindt. Maar toch zou ik ook heel benieuwd zijn wat jullie van mijn naam ideeën vinden, dus ik zou 't misschien ook (anoniem) willen vragen, al boeit het eigenlijk geen kont. Dus ik snap het wel, maar snap het ook weer niet.
Nee, maar ik vind het alleen maar normaal en terecht dat mensen niet hun eerlijke mening gaan geven over de naam van andermans kind. Het is gewoon een heel persoonlijke keuze en het voegt voor ouders niks toe om te weten dat buitenstaanders die naam echt nooit zouden kiezen, een Tokkie- of juist een kaknaam vinden of dertien in een dozijn, of een meisjesnaam terwijl het een jongen is of andersom, enzovoort. Ouders kiezen niet voor niks die naam. Ik vind het persoonlijk echt not-done om je ongezouten mening daarover te geven.
Als je tijdens je zwangerschap al de naam vertelt, ook als je helemaal niks vraagt maar het gewoon meedeelt, dan gaan mensen wel heel snel commentaar of hun mening geven, omdat ze dan in de veronderstelling zijn dat het nog veranderd kan worden.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Maar ik snap ook nooit de namentopics waar iemand een gewone Hollandse naam zoekt en dat er dan suggesties komen als Daan, Tim, Cas, et cetera. Die namen kent iedereen toch, het is toch niet dat een topic je dan moet helpen herinneren aan het bestaan ervan?
Nee dat is waar, die standaard namen vind je overal in lijstjes. Maar ja, er zou maar nét die ene naam tussen zitten die je anders gemist had. Hoewel die standaardnamen wel vaak voorbij komen ja.
'Mijn' meisjesnaam heb ik nog nergens gelezen hier op 't forum, volgens mij zelfs niet in dat kaknamentopic dat ik toen geplaatst had. Dat vind ik dan toch stiekem wel leuk en zou graag willen 'testen' wat iedereen er hier van vindt, maar eigenlijk maakt dat écht niet uit.
Marin- Lady Post-a-lot
nina schreef:Ha! Susan! Leuk onderschrift.
Het antwoord op mijn vraag? Welke vraag?
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind het helemaal geen asociale naam maar ik denk wel dat het HEEL vaak verkeerd uitgesproken gaat worden helaas.
Sadie_- Fluisteraar
Biechtje schreef:Klopt jullie hebben gelijk de uitspraak is inderdaad Navien! De reden waarom ik dit vraag is omdat ik inderdaad benieuwd ben wat andere ervan vinden. Wij twijfelen over de naam vinden hem mooi maar met name ik ben bang dat mensen het een asociale naam vinden en verschillende uitspraak.
Omdat ik niet wil dat mijn omgeving de naam weet vraag ik het hier! Als iedereen de naam stom vind zou mij dit niet tegenhouden als dit toch de naam voor ons is.
Nee ik vind 'm niet echt 'aso' klinken maar het hangt denk ik heel erg af van je afkomst (en van je vriend/man). Als het een blond kereltje wordt, dan vind ik het een beetje raar. Oh en je vroeg zelfs voor een meisje.. Ik vind het meer een jongensnaam. En ik denk dat je je moet afvragen of je het leuk vindt als mensen het op z'n plat Hollands uitspreken als Na-veen. Dus niet Amstelveen of Vinkeveen, maar Naveen. Dan klinkt het best wel suf natuurlijk.
Marin- Lady Post-a-lot
Wow de reacties gaan snel. Ik kan niet zo snel op m'n tel. reageren.Susan schreef:nina schreef:Ha! Susan! Leuk onderschrift.
Het antwoord op mijn vraag? Welke vraag?
Ik bedoelde je vraag over of mensen de naam ook gaan veranderen als hij hier niet mooi gevonden wordt.
Maar je hoeft geen antwoord te geven hoor, ik lees gewoon weer even mee.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Het werd Naveen voor een meisje toch, dus sowieso geen blond kereltje? Op zich vind ik het wel leuk om een jongensnaam aan een meisje te geven, juist als het toch niet zo'n bekende naam is. Ik bedoel, je noemt een meisje natuurlijk niet Jan-Willem of Mathijs of zo, maar een naam die bij ons wat aparter is vind ik wel grappig. Ik zou een naam als Roan bijvoorbeeld ook leuk vinden voor een meisje.
Susan- Lady Post-a-lot
Navine zou ook kunnen, volgens Google is dat ook gewoon een bestaande naam.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Navine zou ook kunnen, volgens Google is dat ook gewoon een bestaande naam.
Oh als je het zo schrijft vind ik t wel heel leuk! Net als Nessrine, vind ik ook mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Susan schreef:
Ik vind het trouwens ook stom aan die testen dat je die stripjes niet gewoon los kan kopen, dat je dat grote ding ook elke keer nieuw moet kopen. Bij die gewone (zonder conceptie-indicator) zaten destijds drie van die testjes, die zouden ze dan toch ook gewoon los moeten kunnen verkopen. Maar goed, dat levert kennelijk niet genoeg geld op of zo.
Bedoel je die stripjes/dipsticks die je als test gebruikt en waarvoor je een case moet openmaken om het eruit te halen? Die heb ik los gekocht via ebay, 32 voor 4, 58 geloof ik waarvan 2 dollar nog wat verzendkosten waren.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Nessrine vind ik ook mooi Marin, is die hier voorbij gekomen?
Ik vind Navien ook mooi, als het bij de persoon past. Net als Marin vind ik het niet echt iets voor een Nederlands/blank persoon. Maar wellicht komt dat nog als de naam hier ingeburgert wordt.
Ik vind Navien ook mooi, als het bij de persoon past. Net als Marin vind ik het niet echt iets voor een Nederlands/blank persoon. Maar wellicht komt dat nog als de naam hier ingeburgert wordt.
Coco- Ratel
Coco schreef:Nessrine vind ik ook mooi Marin, is die hier voorbij gekomen?
Hoe bedoel je is die hier voorbij gekomen? In dit topic? Ik snap je niet. Ik zou het zelf nooit als naam kiezen omdat ik geen Arabische (is toch Arabische naam? Of meer Turks? Ik weet het niet eens eigenlijk) achtergrond heb, maar ik vind de naam op zich heel mooi!
Marin- Lady Post-a-lot
Ik bedoelde of die naam in dit topic voorbij was gekomen voor een mening erover, net als Navien. Is inderdaad een Arabische naam.
Coco- Ratel
Oh haha nee, ik noemde 'm gewoon n.a.v. Navine, toen moest ik ineens aan Nessrine denken.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ken een vrouw die Martijn heet. Was dat even gek toen ik hem de eerste keer moest bellen en het een haar bleek te zijn.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik hoorde laatst een Levien. Paste erg goed bij het mannetje dus erg leuk!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Carra schreef:Ik ken een vrouw die Martijn heet. Was dat even gek toen ik hem de eerste keer moest bellen en het een haar bleek te zijn.
Ha dat is gek!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: