Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 29 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 3:08

Ik vind Jules prachtig!
Juul vind ik ook leuk, maar ik zou hen verkeerd hebben uitgesproken (zonder zj-klank).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Exogenesis do 18 jul 2013 - 3:38

Mijn buurvrouw heet Juul, afgekort van Julia. Ik zou ook voor Jules gaan. Mooie naam!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 7:00

Biechtje schreef:Bedankt voor jullie adviezen hier kan ik wel iets mee. Wij zouden Juul  hetzelfde uitspreken als Jules. Dus zeg maar meer Zjuul lastig te omschrijven.
Hm lastig. Want het lijkt me niet handig een naam te kiezen waarbij je het anders uit moet spreken dan het oorspronkelijk bedoeld is.

Gast
Gast

Bericht  Razz do 18 jul 2013 - 7:19

En Jules op z'n nederlands? (Juu-lus)

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  MADDIE do 18 jul 2013 - 8:58

Susan schreef:Ezra wordt soms ook wel voor meisjesnaam aangezien, ik heb destijds ook wel kaarten gekregen met 'gefeliciteerd met je dochter'. Geen reden voor mij om die naam niet te kiezen, sowieso zal het Ezra echt een biet zijn.

Ik vind Juul op zich kunnen voor een jongen of een meisje, het kan een afkorting zijn van Julia maar ook van Julian. Jules vind ik meteen een heel ander soort naam, veel formeler en ouwelijker. Als ik voor Juul zou kiezen zou ik dat juist doen omdat ik van een beetje speels en apart hou en daarmee zou Jules voor mij juist afvallen. Dus als je er niet uitkomt zou ik gewoon voor een heel andere naam gaan.

Ezra is in het Turks wel een meisjes naam. Maar geloof ik wel met een s. Esra. Maar dat maakt verder helemaal niets uit. Mooi is mooi
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Yvke do 18 jul 2013 - 9:04

Razz schreef:En Jules op z'n nederlands? (Juu-lus)

Maar zo spreekt toch niemand het uit? Dan krijg je altijd de verwarring dat je je naam moet verbeteren.. Ik ken iemand die Ryan heet, en waarvan de ouders hebben besloten dat het uitgesproken moet worden als 'Rian' (op z'n Nederlands dus).. Bloedirritant vind ik dat, haha. Kan er ook niet aan wennen..

Bovendien vind ik ik Juu-lus ook niet zo mooi, Jules daarentegen zeker wel! Juul vind ik dan weer wat meer een meisjesnaam, maar dat is misschien ook omdat ik een Juul ken (meisje dus Wink). 

Kortom; ik zou voor Jules gaan Wink.
Yvke
Yvke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Tabbert do 18 jul 2013 - 9:08

Als ik Jules op z'n engels zeg maar zeg.. dan vind ik dat echt een meisjesnaam. Haha. Ach zoals ik al zei: zolang jullie het mooi vinden.

Edit: dus als zjuulz (zoiets) en niet als jul-es.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Biechtje do 18 jul 2013 - 17:50

Hier het biechtje weer met de vage klachten vanaf de dag na (eventuele :p) conceptie, en de uitblijvende menstruatie en de heeeel lichte streep, en de negatieve Clearblue Very Happy

Vanochtend weer getest. Kruidvattest had nu een veeeeeel duidelijkere streep. Clearblue geeft ons de grootste mindfuck van de eeuw:

Biechttopic - Pagina 29 IMG_1732_zps58eb8756

nerd Dat ding doet het dus gewoon niet goed, maar de 2-3 is veel donkerder dan de 'niet'.

Biechttopic - Pagina 29 IMG_1729_zpsceb2ab0a

Dit is gewoon zwanger toch???

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Tania do 18 jul 2013 - 17:59

Ja, dat is duidelijk zwanger hoor! Die van cb kun je als ongeldig beschouwen maar ik gok dat die 2-3 inderdaad de goede uitslag is.
Gefeliciteerd!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC do 18 jul 2013 - 19:03

Gek van die Clearblue test, maar die KV test is wel heel duidelijk hoor! Gefeliciteerd!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 21:28

Er is iets mis met die CB test, in ieder geval Gefeliciteerd!!!!!, die van KV is niet te missen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 21:30

Biechtje schreef:Hier het biechtje weer met de vage klachten vanaf de dag na (eventuele :p) conceptie, en de uitblijvende menstruatie en de heeeel lichte streep, en de negatieve Clearblue Very Happy

Vanochtend weer getest. Kruidvattest had nu een veeeeeel duidelijkere streep. Clearblue geeft ons de grootste mindfuck van de eeuw:

nerd Dat ding doet het dus gewoon niet goed, maar de 2-3 is veel donkerder dan de 'niet'.

Dit is gewoon zwanger toch???

Wow zeg, wat bijzonder, niet eens ongesteld geworden en zwanger! Woei, van harte gefeliciteerd!!!

Gast
Gast

Bericht  Derpy do 18 jul 2013 - 22:58

Razz schreef:En Jules op z'n nederlands? (Juu-lus)

Dan zou ik eerder voor Julius gaan.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Biechtje do 18 jul 2013 - 23:03

Bedankt dames!! Wij kunnen het ook niet geloven hoor, dit was gewoon nog maar een oefenrondje laughcry   Ik zit nu op mijn werk en kan me totaaaaaal niet concentreren.

Ik ben natuurlijk meteen sinds ik twijfelde wat er aan de hand was gestopt met roken, maar heb het er nu ZO moeilijk mee. Iemand tips?? Ik ga sowieso niet roken hoor, maar dit gevoel is echt moeilijk...

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis do 18 jul 2013 - 23:05

Biechtje schreef:Bedankt dames!! Wij kunnen het ook niet geloven hoor, dit was gewoon nog maar een oefenrondje laughcry   Ik zit nu op mijn werk en kan me totaaaaaal niet concentreren.

Ik ben natuurlijk meteen sinds ik twijfelde wat er aan de hand was gestopt met roken, maar heb het er nu ZO moeilijk mee. Iemand tips?? Ik ga sowieso niet roken hoor, maar dit gevoel is echt moeilijk...

Uhm... De gezondheid van je kind gaat voor! Zodra ik wist dat ik zwanger was, was er geen haar op m'n hoofd die er aan dacht om wijn te drinken. Hoe graag ik dat ook wilde. Verder geen tips.

Slik je wel foliumzuur? Dat is de eerste vraag die je van de verloskundige gaat krijgen. Ik ben heel benieuwd wie je bent! Vind het in elk geval erg leuk en spannend voor je!!
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Biechtje do 18 jul 2013 - 23:06

Als we dan toch over namen bezig zijn... Wat vinden jullie van de naam Naveen voor een meisje?

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis do 18 jul 2013 - 23:08

Nog nooit eerder gehoord eigenlijk. Hoe spreek je het uit? Als Navien?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 23:08

Eh, hoe spreek je dat uit? Zo gauw mensen dat moeten vragen is het voor mij al een dikke nee, sorry smile

Gast
Gast

Bericht  Marsy28 do 18 jul 2013 - 23:11

Ik heb een jongen met de naam Jules in de klas en die moeten we ook aanspreken als Sjuul (en Engelsprekend land natuurlijk dus best gek). Naveen vind ik helemaal niks, sorry Embarassed  Zwanger biechtje: die CB tests hebben mij juist een keer helemaal gek gemaakt maar dan andersom. Ik ben af en toe een twijfelkont dus doe ik een test, gaf hij aan dat ik zwanger was! OMG! Het was avond en mijn vriend is toen als een gek 3 zwangerschapstesten eigen merk ergens gaan halen, natuurlijk moet je dan nooit meer plassen, dus pas na een goed uur deed ik 2 testen, allebei negatief. De ochtend urine dag erna nog getest en ik was gelukkig niet zwanger. Wat een klotetesten zijn dat!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Biechtje do 18 jul 2013 - 23:14

Exogenesis schreef:
Biechtje schreef:Bedankt dames!! Wij kunnen het ook niet geloven hoor, dit was gewoon nog maar een oefenrondje laughcry   Ik zit nu op mijn werk en kan me totaaaaaal niet concentreren.

Uhm... De gezondheid van je kind gaat voor! Zodra ik wist dat ik zwanger was, was er geen haar op m'n hoofd die er aan dacht om wijn te drinken. Hoe graag ik dat ook wilde. Verder geen tips.

Slik je wel foliumzuur? Dat is de eerste vraag die je van de verloskundige gaat krijgen. Ik ben heel benieuwd wie je bent! Vind het in elk geval erg leuk en spannend voor je!!

Natuurlijk, zoals ik al zei; ik ga echt niet roken, inderdaad geen haar op mijn hoofd.

Ik slik al foliumzuur idd! Ik ben niet een belachelijk bekende forummer, maar post wel eens foto's. Heb ook een aantal forummers op FB, anders had ik het hier graag met naam en toenaam verteld smile

Edit: jeetje da's ook raar van die Clearblue's!!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Ella do 18 jul 2013 - 23:18

Als je het uit spreekt als Navien vind ik het een leuke naam.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast do 18 jul 2013 - 23:31

Marsy28 schreef:Ik heb een jongen met de naam Jules in de klas en die moeten we ook aanspreken als Sjuul (en Engelsprekend land natuurlijk dus best gek). Naveen vind ik helemaal niks, sorry Embarassed  Zwanger biechtje: die CB tests hebben mij juist een keer helemaal gek gemaakt maar dan andersom. Ik ben af en toe een twijfelkont dus doe ik een test, gaf hij aan dat ik zwanger was! OMG! Het was avond en mijn vriend is toen als een gek 3 zwangerschapstesten eigen merk ergens gaan halen, natuurlijk moet je dan nooit meer plassen, dus pas na een goed uur deed ik 2 testen, allebei negatief. De ochtend urine dag erna nog getest en ik was gelukkig niet zwanger. Wat een klotetesten zijn dat!

Oh wat erg! En stel je ook voor dat je wél graag zwanger wilde zijn, en die CB test geeft dat aan terwijl je helemaal niet zwanger bent! Vreselijk. Die CB haal ik dus nooit meer, goed om te weten.

Gast
Gast

Bericht  Biechtje vr 19 jul 2013 - 0:00

Wij willen de naam in het engels uitspreken. Eigenlijk precies zoals je het schrijft.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 19 jul 2013 - 0:07

Biechtje schreef:Wij willen de naam in het engels uitspreken. Eigenlijk precies zoals je het schrijft.
Maar in het Engels spreek je het uit als Navien, misschien zelfs Neevien of Nuhvien, waarbij je de 'nuh'klank een beetje inslikt, in het Nederlands als Na-veen. Aangezien Naveen de schrijfwijze is, spreek je het dus wel anders uit?

Laatst aangepast door Lennox op vr 19 jul 2013 - 0:09; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 19 jul 2013 - 0:08

Ik heb ook een keer gehad dat er helemaal niks kwam te staan in het schermpje van zo'n digitale test, echt irritant. Ze zijn ook niet bepaald goedkoop.

Toen ik zwanger was van Yrsa gaf de test met conceptie-indicator aan: 3+ weken zwanger, terwijl dat nog helemaal niet kon, het moest 2-3 weken zijn. Dat was ook raar.

Ik vind het trouwens ook stom aan die testen dat je die stripjes niet gewoon los kan kopen, dat je dat grote ding ook elke keer nieuw moet kopen. Bij die gewone (zonder conceptie-indicator) zaten destijds drie van die testjes, die zouden ze dan toch ook gewoon los moeten kunnen verkopen. Maar goed, dat levert kennelijk niet genoeg geld op of zo.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud