Biechttopic
+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Biechttopic
Wat een verhalen hier ineens. Biechtje met de seksuele toespeling: direct actie ondernemen, dit is niet jouw schuld en je hoeft je niet schuldig te voelen, HIJ is degene die hier hartstikke fout zit en dat mag je leidinggevende/vertrouwenspersoon weten zodat er sancties volgen, dit moet je echt niet onbestraft voorbij laten gaan, dan is de kans er dat het alleen maar erger wordt. Echt hoor, niet over je kant laten gaan. Jij zit er nu mee, terwijl het zijn probleem zou moeten zijn. Je kunt ook tegen je vertrouwenspersoon zeggen dat je verder niet bij ellenlange gesprekken hoeft te zitten, maar dat je hier wel melding van wil maken, om jezelf en eventueel andere vrouwelijke collega's te beschermen.
Engelse Drop- Prater
- Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13
Biechtje met de collega: ik zou morgen meteen aan de bel trekken, dan kunnen er nog maatregelen worden getroffen vóórdat hij op vakantie gaat...
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
nijntje4 schreef:Biechtje met de collega: ik zou morgen meteen aan de bel trekken, dan kunnen er nog maatregelen worden getroffen vóórdat hij op vakantie gaat...
Absoluut mee eens! Hopelijk wordt een vakantie voor onbepaalde tijd. Dit hoef je echt niet te accepteren. Sterkte ermee, ik snap dat je er ondersteboven van bent.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Engelse Drop schreef:Wat een verhalen hier ineens. Biechtje met de seksuele toespeling: direct actie ondernemen, dit is niet jouw schuld en je hoeft je niet schuldig te voelen, HIJ is degene die hier hartstikke fout zit en dat mag je leidinggevende/vertrouwenspersoon weten zodat er sancties volgen, dit moet je echt niet onbestraft voorbij laten gaan, dan is de kans er dat het alleen maar erger wordt. Echt hoor, niet over je kant laten gaan. Jij zit er nu mee, terwijl het zijn probleem zou moeten zijn. Je kunt ook tegen je vertrouwenspersoon zeggen dat je verder niet bij ellenlange gesprekken hoeft te zitten, maar dat je hier wel melding van wil maken, om jezelf en eventueel andere vrouwelijke collega's te beschermen.
Juist ja. Ik maak me hier best kwaad om eigenlijk. Wat een kwallebal!!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
nijntje4 schreef:Biechtje met de collega: ik zou morgen meteen aan de bel trekken, dan kunnen er nog maatregelen worden getroffen vóórdat hij op vakantie gaat...
inderdaad. Daarmee laat je dan ook aan hem blijken dat je er niet van gediend bent en gelijk actie op onderneemt.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Biechtje met mr. X... Het gaat over. Mijn crush op mr. M is ongeveer het zelfde verlopen. Eerst had hij een vriendin en ik een vriend, tegelijk. Toen hebben we gezoend en is mijn relatie kapot gegaan. Hij bleef bij zijn vriendin maar wilde mij nog wel 'gebruiken' (zo zag ik het toen niet natuurlijk). Toen het uiteindelijk uit ging met zijn vriendin had ik net een nieuwe vriend. Ik kreeg sms'jes en uitnodigingen etc, maar heb besloten hier niet op in te gaan. Hij is niet goed voor mij, geen persoon waarmee ik in een relatie wil zitten. Wel zal hij voor mij altijd het grootste gevaar voor mijn relatie zijn ivm seksuele aantrekkingskracht, maar zolang ik hem niet zie heb ik daar geen problemen mee. Gelukkig is hij verhuisd!
Kortom, het gaat puur om keuzes maken. En het is dus af te sluiten, maar dan moet je sterk genoeg zijn om ook echt geen contact meer te hebben. En dat kost moeite en tijd, maar in mijn geval gaat mijn relatie met een betrouwbaar persoon waar ik mijn leven mee wil delen voor alle seksuele opwinding die mr. M teweeg kan brengen.
Kortom, het gaat puur om keuzes maken. En het is dus af te sluiten, maar dan moet je sterk genoeg zijn om ook echt geen contact meer te hebben. En dat kost moeite en tijd, maar in mijn geval gaat mijn relatie met een betrouwbaar persoon waar ik mijn leven mee wil delen voor alle seksuele opwinding die mr. M teweeg kan brengen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Biechtje met collega: Al gemeld bij je vertrouwingspersoon?
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik weet dat sommige het irritant vinden als er advies over een naam wordt gevraagd in dit topic maar ik wil de naam graag nog geheim houden.
Wij twijfelen over de jongensnaam Juul mijn vriend wil hem dan liever schrijven als Jules. Ik vind Juul een mooiere schrijfwijze maar ben bang dat veel mensen dan denken dat het een meisje is.
Wat vinden jullie van de naam en schrijfwijze?
Wij twijfelen over de jongensnaam Juul mijn vriend wil hem dan liever schrijven als Jules. Ik vind Juul een mooiere schrijfwijze maar ben bang dat veel mensen dan denken dat het een meisje is.
Wat vinden jullie van de naam en schrijfwijze?
Biechtje- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12
Bij Juul denk ik inderdaad aan een meisjesnaam en ook dat je het als Juul uitspreekt en niet als 'Zjuul'. Jules ben ik niet zo weg van, ik hou niet zo van Franse namen.
Gast- Gast
Eens met je vriend, Juul vind ik idd voor een meisje.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het twee andere/verschillende namen. Jules en Juul...
Tabbert- Prater
Ja, hetzij met lood in mijn schoenen.Tabbert schreef:Biechtje met collega: Al gemeld bij je vertrouwingspersoon?
Betreffende collega wordt er nu op aangesproken.
Het is trouwens niet iemand van mijn afdeling, dus heb gelukkig niet dagelijks met hem te maken.
Biechtje- Prater
Jules vind ik een chiquere naam dan Juul. Je moet er rekening mee houden dat hij later als hij volwassen is ook de naam nog draagt en schrijft en Juul vind ik persoonlijk wat kinderlijker over komen dan Jules en als het goed is, is je kind in zijn leven langer volwassener dan kind. Ik heb even gegoogled en kwam een kinderzaak tegen die Jut & Juul heet, dat zegt mij eigenlijk al genoeg als ik een naam zou moeten kiezen.
Zo vind ik namen tje zoals Maartje etc. niet slim gekozen. Als je namelijk alleen de naam hoort en de persoon in kwestie niet kent, dan denk ik bij een verkleinnaam al sneller aan een jonger iemand (ten minste zo ervaar ik het).
Zo vind ik namen tje zoals Maartje etc. niet slim gekozen. Als je namelijk alleen de naam hoort en de persoon in kwestie niet kent, dan denk ik bij een verkleinnaam al sneller aan een jonger iemand (ten minste zo ervaar ik het).
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Biechtje schreef:Ja, hetzij met lood in mijn schoenen.Tabbert schreef:Biechtje met collega: Al gemeld bij je vertrouwingspersoon?
Betreffende collega wordt er nu op aangesproken.
Het is trouwens niet iemand van mijn afdeling, dus heb gelukkig niet dagelijks met hem te maken.
Super fijn dat er iets mee gedaan gaat worden. Hoop dat hij niet meer zulke opmerkingen gaat maken! Echt goed van je!
Tabbert- Prater
Fred schreef:
Dat heb ik dan weer niet.
Maar het ligt iid wel aan hoe je Juul gaat uitspreken .. Op onze camping heette de mascotte Juultje haha
Jules is wel handig voor internationale doelen. Maar ik ben juist fan van nederlandse schrijfnamen.
Tabbert- Prater
Bedankt voor jullie adviezen hier kan ik wel iets mee. Wij zouden Juul hetzelfde uitspreken als Jules. Dus zeg maar meer Zjuul lastig te omschrijven.
Biechtje- Prater
Dank je!
Heb wel getwijfeld of ik het moest doen. Ben normaal iemand van 'laat maar zitten' en vooral de angst dat hij me gaat pakken op het feit dat ik nu over hem geklaagd heb.
Natuurlijk heeft hij dan nog een groter probleem, maar dat is gewoon het gevoel dat ik dan heb.
Heb wel getwijfeld of ik het moest doen. Ben normaal iemand van 'laat maar zitten' en vooral de angst dat hij me gaat pakken op het feit dat ik nu over hem geklaagd heb.
Natuurlijk heeft hij dan nog een groter probleem, maar dat is gewoon het gevoel dat ik dan heb.
Biechtje- Prater
Dan zou ik zeker voor Jules gaan Anders heeft hij een naam die én voor een meisjesnaam wordt aangezien én die doorlopend verkeerd uitgesproken wordt.Biechtje schreef:Bedankt voor jullie adviezen hier kan ik wel iets mee. Wij zouden Juul hetzelfde uitspreken als Jules. Dus zeg maar meer Zjuul lastig te omschrijven.
Gast- Gast
Lennox schreef:Dan zou ik zeker voor Jules gaan :)Anders heeft hij een naam die én voor een meisjesnaam wordt aangezien én die doorlopend verkeerd uitgesproken wordt.Biechtje schreef:Bedankt voor jullie adviezen hier kan ik wel iets mee. Wij zouden Juul hetzelfde uitspreken als Jules. Dus zeg maar meer Zjuul lastig te omschrijven.
Precies. In mijn ogen is Juul gewoon een andere naam dan Jules.
Jules vind ik overigens heel mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lennox schreef:Anders heeft hij een naam die én voor een meisjesnaam wordt aangezien
Dat zijn er tegenwoordig veel!!!
Tabbert- Prater
Biechtje met nare collega, wat een overwinning op jezelf is dit dan! Mag je trots op zijn. Je bent terecht voor jezelf opgekomen.
Ik heb hier ook een collega die altijd de grenzen opzoekt. Soms grappig, soms te ver. Laatst stond ie 's middags naast me (ik had 's ochtends rode lippenstift op) en toen vroeg ie: waar zijn nou die lekkere lippen van je? Of toen ie laatst belde en ik net een hap eten in m'n mond had de opmerking dat ik wel vaker m'n mond vol heb etc.. Ik zeg dan direct dat ie te ver gaat en dat accepteert ie dan ook wel. Andere collega's hebben wel één en ander aangegeven bij leidinggevende. Tot nu toe red ik het zelf nog
Ik heb hier ook een collega die altijd de grenzen opzoekt. Soms grappig, soms te ver. Laatst stond ie 's middags naast me (ik had 's ochtends rode lippenstift op) en toen vroeg ie: waar zijn nou die lekkere lippen van je? Of toen ie laatst belde en ik net een hap eten in m'n mond had de opmerking dat ik wel vaker m'n mond vol heb etc.. Ik zeg dan direct dat ie te ver gaat en dat accepteert ie dan ook wel. Andere collega's hebben wel één en ander aangegeven bij leidinggevende. Tot nu toe red ik het zelf nog
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ken een jongens Juul. Heel leuk manneke, superleuke naam en heb er nooit raar van opgekeken ofzo.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Vind je? Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Alleen namen als Senna, Mika, Senne enzo zijn misschien wat dubieus, maar zijn allemaal van origine jongensnamenTabbert schreef:Lennox schreef:Anders heeft hij een naam die én voor een meisjesnaam wordt aangezien
Dat zijn er tegenwoordig veel!!!
Ja, en de Robin's en de Renée's, maar die namen bestaan al een tijdje en zijn al niet populair meer.
Gast- Gast
Ezra wordt soms ook wel voor meisjesnaam aangezien, ik heb destijds ook wel kaarten gekregen met 'gefeliciteerd met je dochter'. Geen reden voor mij om die naam niet te kiezen, sowieso zal het Ezra echt een biet zijn.
Ik vind Juul op zich kunnen voor een jongen of een meisje, het kan een afkorting zijn van Julia maar ook van Julian. Jules vind ik meteen een heel ander soort naam, veel formeler en ouwelijker. Als ik voor Juul zou kiezen zou ik dat juist doen omdat ik van een beetje speels en apart hou en daarmee zou Jules voor mij juist afvallen. Dus als je er niet uitkomt zou ik gewoon voor een heel andere naam gaan.
Ik vind Juul op zich kunnen voor een jongen of een meisje, het kan een afkorting zijn van Julia maar ook van Julian. Jules vind ik meteen een heel ander soort naam, veel formeler en ouwelijker. Als ik voor Juul zou kiezen zou ik dat juist doen omdat ik van een beetje speels en apart hou en daarmee zou Jules voor mij juist afvallen. Dus als je er niet uitkomt zou ik gewoon voor een heel andere naam gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Tja, Juul is van oorsprong volgens mij ook een jongensnaam. Maar ik vind dat er wel veel meer overlap is dan vroeger. Naast de namen die jij noem zijn Jelle, Ashley, Marijn, Sam, Kim, Dominique, Alex, Chris, Sjors, Akke, Luka, etc ook voorbeelden.
Edit: gewoon doen wat jij mooi vindt dus.
Edit: gewoon doen wat jij mooi vindt dus.
Tabbert- Prater
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: