Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 27 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 0:59

Snoopy schreef:@Pien: Kan je haar niet nu opbellen en zeggen dat je dacht dat jullie naar de markt zouden gaan? Dat je het leuk zou vinden om haar nog even te zien voor de vakantie en of jullie niet alsnog even de markt op kunnen? Hoef je geen verwijten te maken, wel kan je aangeven dat je teleurgesteld bent.

Ja precies, zoiets!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien wo 17 jul 2013 - 1:50

Ik heb mijn moeder toen straks gesproken. Ze belde zelf. Had van mijn zus gehoord dat het niet helemaal lekker ging en wilde weten of ze nog wat voor me kon doen voor ze op vakantie ging. Toen heb ik aangegeven dat ik hulp erg fijn, het moeilijk vind te vragen en als ik het dan uiteindelijk vraag, dat mensen me dan niet moeten laten zitten. Ze had de hint niet door totdat ik over de markt begon....
Ze had er gewoon geen zin in en dacht dat ik het wel zou vergeten. Was best even boos op haar, als zij nou gewoon eerlijk had gezegd had ik iemand anders gevraagd.  Tevens ook benoemd dat ze me zou helpen met mijn naaimachine, toen zei ze direct al dat ze daar geen tijd meer voor had voor haar vakantie dus dat word nu pas over 3.5 week. Dat is voor mij te laat, dus ik moet alsnog alles uitbesteden en flink in de buidel tasten daarvoor.
Ze gaf toen direct aan dat wel te betalen voor me, anders maakte ze wel 150euro over dat dekte de kosten wel.
Toen heb ik uitgelegd dat het voor mij een principe kwestie is en geen geldkwestie, afspraak is afspraak. Wel keer op keer met mijn zus de hort op kunnen maar als ik iets vraag moet ik bijna smeken.
Volgende week komen ze 3 dagen terug van vakantie, o.a. voor de verjaardag van onze dochter, ze gaf al aan volgende week woensdag bij mij te komen om te helpen met wat er moest gebeuren qua taarten/ cupcakes/ schoonmaken/ etc.

De markt is inmiddels afgelopen dus nu alsnog gaan heeft geen nut meer. Het is alleen 's ochtends.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sterre wo 17 jul 2013 - 1:53

Dat klinkt niet echt als een fijn gesprek Pien! Voel je je wel een beetje opgelucht? En had je het gevoel dat ze je uiteindelijk begreep?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 1:55

Pien schreef:Ik heb mijn moeder toen straks gesproken. Ze belde zelf. Had van mijn zus gehoord dat het niet helemaal lekker ging en wilde weten of ze nog wat voor me kon doen voor ze op vakantie ging. Toen heb ik aangegeven dat ik hulp erg fijn, het moeilijk vind te vragen en als ik het dan uiteindelijk vraag, dat mensen me dan niet moeten laten zitten. Ze had de hint niet door totdat ik over de markt begon....
Ze had er gewoon geen zin in en dacht dat ik het wel zou vergeten. Was best even boos op haar, als zij nou gewoon eerlijk had gezegd had ik iemand anders gevraagd.  Tevens ook benoemd dat ze me zou helpen met mijn naaimachine, toen zei ze direct al dat ze daar geen tijd meer voor had voor haar vakantie dus dat word nu pas over 3.5 week. Dat is voor mij te laat, dus ik moet alsnog alles uitbesteden en flink in de buidel tasten daarvoor.
Ze gaf toen direct aan dat wel te betalen voor me, anders maakte ze wel 150euro over dat dekte de kosten wel.
Toen heb ik uitgelegd dat het voor mij een principe kwestie is en geen geldkwestie, afspraak is afspraak. Wel keer op keer met mijn zus de hort op kunnen maar als ik iets vraag moet ik bijna smeken.
Volgende week komen ze 3 dagen terug van vakantie, o.a. voor de verjaardag van onze dochter, ze gaf al aan volgende week woensdag bij mij te komen om te helpen met wat er moest gebeuren qua taarten/ cupcakes/ schoonmaken/ etc.

De markt is inmiddels afgelopen dus nu alsnog gaan heeft geen nut meer. Het is alleen 's ochtends.
Wel heel lief dat ze terugkomen van vakantie voor de verjaardag van je dochter toch smile. Kan ze dan niet helpen met de naaimachine?
Jammer dat je moeder niet even kon bellen om te zeggen dat ze geen zin had om naar de markt te gaan, hopelijk doet ze dat de volgende keer anders. Goed van je dat je het gezegd hebt in ieder geval!

Gast
Gast

Bericht  Pien wo 17 jul 2013 - 1:58

Sterre schreef:Dat klinkt niet echt als een fijn gesprek Pien! Voel je je wel een beetje opgelucht? En had je het gevoel dat ze je uiteindelijk begreep?

Ik had zeker gehoopt dat ze me begreep! Ik snap ook helemaal niet dat ze zo doet! Ga bijna denken dat ik iets verkeerd gedaan heb ofzo, dat het aan mij ligt.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 17 jul 2013 - 2:00

@Harrison, daar ben ik ook echt héél blij mee. Ze combineren het tevens met een ziekenhuisbezoek voor mijn vader en fysiotherapie van mijn vader. Ze moeten er toch 300 km extra voor rijden in hun vakantie dus dat waardeer ik heel erg!!

Ja, had er helemaal niet aangedacht dat ze dan woensdag naar de naaimachine kan kijken. Al moet ze me ook met een patroon helpen en daar is dan niet echt tijd voor. Maar goed, als de machine het maar weer doet, dan kan ik me in ieder geval verder proberen te redden.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 2:02

Ja, precies. Wel vervelend dat ze zo doet Sad. Hoop dat het snel overwaait en je je niet meer rot voelt. Succes met alles!

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 17 jul 2013 - 2:06

He bah Pien. Ik snap heel goed dat je ervan baalt! Dikke knuffel!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Tabbert wo 17 jul 2013 - 2:21

Biechtje met mister X, met zo'n jongen hoeft helemaal niet betekenen dat jouw huidige relatie niet goed is. Het is gewoon die ene jongen.. Blokkeer hem en verwijder zijn nummer. Aan hem heb je duidelijk niets, anders had hij echt wel zijn vriendin het moment gedumpt dat jij vrijgezel werd. Hij is duidelijk ook een rotzak. Anders deed hij jou dit nu niet aan.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Snoopy wo 17 jul 2013 - 2:41

Pien schreef:

Oh ik dacht dat je de markt in H'wijk bedoelde (hanzemarkt), die is tot 17:00 uur!

Ik snap dat je je niet fijn voelt. Het klinkt wel of je moeder zich van geen kwaad bewust is, maar dat maakt het niet minder erg natuurlijk.
Fijn dat ze volgende week komt voor de verjaardag van je dochter (en om te helpen), hopelijk gaat het dan weer beter!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Caro wo 17 jul 2013 - 3:03

Tabbert schreef:Biechtje met mister X, met zo'n jongen hoeft helemaal niet betekenen dat jouw huidige relatie niet goed is. Het is gewoon die ene jongen.. Blokkeer hem en verwijder zijn nummer. Aan hem heb je duidelijk niets, anders had hij echt wel zijn vriendin het moment gedumpt dat jij vrijgezel werd. Hij is duidelijk ook een rotzak. Anders deed hij jou dit nu niet aan.

Nou.. ben ik nu de enige die dit kort door de bocht vind. Ja, het is makkelijk om te zeggen dat hij een rotzak is en het niet waard is.. maar van de andere kant.. zíj heeft ook niet de relatie verbroken toen ze gevoelens voor X begon te krijgen. Dat is meten met twee maten, hem het wél kwalijk nemen dat hij zijn relatie niet verbrak en haar het niet kwalijk nemen. 

Het lijkt mij een typisch geval van iedere keer wrong place, wrong time. En dan is het nu aan jou om uit te zoeken hoeveel X voor je betekent. Is het alleen de WA-sex spanning? Is het meer? Teer je niet op oude gevoelens momenteel? Je hebt hem al een behoorlijke poos niet meer gezien, dus in je hoofd kan hij mr Perfect zijn geworden en IRL niet. 

Ik kan je niet zeggen wat je wel en niet moet doen. Maar misschien, en nu krijg ik vast iedereen over me heen, moet je juist wél met hem afspreken. En dan puur om uit te zoeken wat die gevoelens zijn. Misschien ben je in 1x afgekickt en klaar ermee. Zo niet: dan weet je dat je pas écht goed moet gaan nadenken en dingen moet gaan uitzoeken. Spreek dan wel met hem af in het openbaar, overdag, zonder alcohol, zonder uitvluchten naar wiens huis of wat dan ook ;-). 

Je bent nu te ver gegaan, maar er is verder nog niks fysieks gebeurd. Zorg ervoor dat je de seksuele kant van de WA stop zet, en kijk wat er verder overblijft. Als het alleen spanning is: afkappen die hap en zoek de spanning met je vriend op. Maar is het meer... tja.. dan moet je er wellicht wél iets mee doen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Feline wo 17 jul 2013 - 3:25

Caro, dat kun je toch niet maken tegenover je huidige relatie? Ik ga toch niet tegen m'n vriend zeggen: schatje, ik ga even op onderzoek uit wat ik nou precies voor die ander voel en als ie echt zo leuk is als ik denk dat ben ik er vandoor! Alsof m'n vriend dan nog met mij verder wil. Ik zou in ieder geval klaar met m'n vriend zijn als ie met een ander meisje uit eten gaat om te kijken of ie haar leuk vindt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Biechtje wo 17 jul 2013 - 3:28

Hier biechtje met Mr. X!

Feline en Tabbert, in eerste instantie zou ik ook zeggen dat hij een eikel is, maar wat Caro zegt is ook waar. Ik heb precies hetzelfde gedaan toen ik een relatie had en hij niet. Sterker nog, ik ben tijdens mijn relatie verder gegaan dan hij, ik had een relatie en sprak ondertussen met hem af en dat ging een stuk verder dan alleen maar lust.

Ik denk dat Caro's tip nog niet eens zo slecht is, om met hem af te spreken op een openbare plek. Ik heb hem al minimaal een jaar niet meer gezien dus de kans is heel groot dat ik op oude gevoelens zit te teren. De spanning is natuurlijk ontzettend leuk en dat heb ik eigenlijk ook niet met mijn vriend. Ik weet alleen niet of ik spanning nu verwar met verliefdheid.

Feline, ik snap wat je bedoelt met 'dat kun je niet maken', maar het is ook niet eerlijk tegenover mijn vriend om bij hem te blijven en zo te twijfelen. Hoe ik het ook aanpak, gevoelens voor een ander zijn nooit eerlijk binnen een relatie.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Feline wo 17 jul 2013 - 3:32

Maar je doet nu alles al stiekem aangezien je aangeeft je vriend te ontwijken wegens schuldgevoelens. Daarmee ga je al de fout in. Je kiest er zelf voor om die spanning op te zoeken toch?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Biechtje wo 17 jul 2013 - 3:33

Ik weet niet wat ik met mijn gevoelens aan moet. Ik wist het bij andere altijd zo mooi te vertellen. Maar ik heb een megacrush op een getrouwde collega. Ik zit zelf ook in een relatie, die ik never nooit op zou willen geven. En toch voel ik me weer als een verliefde puber. Ik was vandaag bijna in staat om hem een briefje te geven met de vraag om meer afstand van me te nemen. Ik voel me gewoon heel fijn bij hem, en onbewust zegt hij de juiste dingen. Gelukkig had ik het lef niet om het briefje te geven. God, wat moet hij wel niet denken zeg :O  waar zit die aan en uit knop? Ik wil dit niet Embarassed

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Caro wo 17 jul 2013 - 4:43

Feline schreef:Caro, dat kun je toch niet maken tegenover je huidige relatie? Ik ga toch niet tegen m'n vriend zeggen: schatje, ik ga even op onderzoek uit wat ik nou precies voor die ander voel en als ie echt zo leuk is als ik denk dat ben ik er vandoor! Alsof m'n vriend dan nog met mij verder wil. Ik zou in ieder geval klaar met m'n vriend zijn als ie met een ander meisje uit eten gaat om te kijken of ie haar leuk vindt.

Het is een onwijs hellend vlak, waarop niks helemaal precies 100% eerlijk is. Tegenover wie dan ook. Maar deze gevoelens kan ze niet zomaan aan of uit zetten, er is niks zwarts of wits aan deze situatie. Dát maakt het zo lastig. Is afspreken helemaal eerlijk? Nee. Is doorgaan met dit spannende contact eerlijk? Dat al helemaal niet. Maar nu zo in dubio zitten is óók niet eerlijk. Niet tegenover haar vriend, die ander of tegenover zichzelf. Schijnbaar is er iets, iets dat ze niet kan uitzetten als het over deze kerel gaat. Was het altijd wrong place wrong time? Of is het misschien meer dan dat en ben je wel elkaars 'ware' liefde.

en het is niet try and error.. het is ook geen kwestie van 'je bent maar leuk zolang ik niemand anders leukers tegenkom'. Ik denk dat dit niet die situatie is. Het is gewoon geen zwart/ wit situatie. Dus zo benader ik hem ook niet.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 17 jul 2013 - 4:44

Feline schreef:Maar je doet nu alles al stiekem aangezien je aangeeft je vriend te ontwijken wegens schuldgevoelens. Daarmee ga je al de fout in. Je kiest er zelf voor om die spanning op te zoeken toch?

Kijk.. en dat vind ik ook. De spanning opzoeken, dat moet je echt proberen te laten want dat is helemaal gevaarlijk. Been there, done that. Dat levert alleen maar héél veel gebroken harten op!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Caro wo 17 jul 2013 - 4:48

Biechtje schreef:Ik weet niet wat ik met mijn gevoelens aan moet. Ik wist het bij andere altijd zo mooi te vertellen. Maar ik heb een megacrush op een getrouwde collega. Ik zit zelf ook in een relatie, die ik never nooit op zou willen geven. En toch voel ik me weer als een verliefde puber. Ik was vandaag bijna in staat om hem een briefje te geven met de vraag om meer afstand van me te nemen. Ik voel me gewoon heel fijn bij hem, en onbewust zegt hij de juiste dingen. Gelukkig had ik het lef niet om het briefje te geven. God, wat moet hij wel niet denken zeg :O  waar zit die aan en uit knop? Ik wil dit niet Embarassed

Hahah ik moest beetje om je lachen met 'wat moet hij wel niet denken' :-). Ook hier: als je je relatie niet op wil geven is afstand echt echt het beste voordat de boel ontploft, jij met verdriet zit, je partner, hij, zijn partner enlaat staan de gevolgen voor het werk.

Ik ben ternauwernood uit zon situatie kunnen ontsnappen. De enige die er (veel) verdriet van heeft gehad ben ik. Mijn ex en ik waren sowieso over gegaan. Mijn verliefdheid was destijds meer een gevolg dan een oorzaak uit een situatie waarin ik niet gelukkig was. Maar voor het werk is alles gewoon fatsoenlijk en goed opgelost, ik had alleen een onwijs gebroken hart als gevolg. Dat was deels mijn fout, dus ik heb daar zo goed en kwaad als ik kon mee leren omgaan.

Dus.. als je écht me je partner verder wil dan zal je zelf die afstand moeten scheppen. Dat is dan het beste voor iedereen!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Biechtje wo 17 jul 2013 - 4:49

Ik ben even helemaal van de kaart: een collega heeft vandaag gevraagd of ik hem eens oraal wilde bevredigen. Natuurlijk wil ik dat niet. Het is trouwens niet de eerste keer dat hij seksuele toespelingen maakt...

Moet ik nu aangifte doen? Of zal ik eerst met de vertrouwenspersoon gaan praten?

Ik weet het even niet meer Sad 

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Sanne wo 17 jul 2013 - 4:55

Ai, hoe komt hij erbij om dat te vragen zeg, jeetje, wat een lamzak. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
Ik zou eerst eens met de vertrouwenspersoon gaan praten. Dan kun je je verhaal kwijt en kun je daarna bedenken wat je wilt doen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Exogenesis wo 17 jul 2013 - 4:56

Oh my... ik zou hier ook wel even van ondersteboven zijn. Wat een lef van die collega ook! silent 
Kun je niet met je directeur/leidinggevende in gesprek gaan?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Burn wo 17 jul 2013 - 5:01

Ik zou ook naar de vertrouwenspersoon gaan..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Biechtje wo 17 jul 2013 - 5:02

Ja, ik denk dat ik eerst eens naar de vertrouwenspersoon ga.
Ik zit gewoon weer te janken en trillen nu. Heb totaal geen zin om morgen aan het werk te gaan. Gelukkig is de collega in kwestie na vrijdag 3 weken met vakantie.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte wo 17 jul 2013 - 5:11

Wat een ventje zeg. Hij zou zich diep-díép moeten schamen. Goed dat je met de vertrouwenspersoon gaat praten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Aziraphale wo 17 jul 2013 - 5:13

Biechtje met de sexueel gefrustreerde collega; ik snap dat dit even rauw op je dak valt en dat je je geintimideerd voelt maar ik zou hem héél erg snel duidelijk maken dat ik niet van dat soort praat gediend ben. En ook echt op een hele boze toon. Hij zal er wel van genieten dat je je geïntimideerd voelt, dat is het namelijk vaak met dat soort types, ik zou hem dat echt niet gunnen!
En zeker ook naar je leidinggevende of vertrouwenspersoon toe gaan.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud