Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 26 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje ma 15 jul 2013 - 2:43

Elliot schreef:
Biechtje schreef:Ik word tante!!!!  Very Happy Very Happy :cheering: :cheering: 
Nog 10 maanden geduld, maar zo leuk!

Is dat een ontzettend lange zwangerschap of gaat het via een andere weg?

In ieder geval wel gefeliciteerd, tante zijn is superleuk! Very Happy

Zo hyper ben ik dus! Nog 7 maanden:D 
Ik ben moeder, maar tante lijkt mij zo leuk. Lekker knuffelen, maar niet de slapeloze nachten.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elliot ma 15 jul 2013 - 2:48

Haha ok Wink Ik dacht, misschien gaat het via adoptie.

Maar dat is inderdaad het fijne aan tante zijn. Als je het zat bent kun je het kindje zo weer teruggeven aan zijn/haar moeder Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Oasis ma 15 jul 2013 - 3:11

Gefelicteerd Razz, super leuk voor je! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette ma 15 jul 2013 - 5:00

Gefeliciteerd Razz! Wat leuk!Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  slaatje ma 15 jul 2013 - 7:17

Razz, gefeliciteerd!

En wat een hoop zwangerschapsvermoedens en daadwerkelijk zwangeren hier :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Zonneschijn ma 15 jul 2013 - 7:59

Biechtje schreef:Ik word normaal gesproken erg regelmatig ongesteld omdat ik aan de pil ben, altijd op zondag. Nu had ik gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet. Ik heb al wel sinds gisteren de hele dag zeurende pijn in mijn buik, soort krampen. Dat heb ik normaal gesproken niet zo erg.
Nu maak ik me dus een beetje zorgen, want ik wil absoluut niet zwanger zijn. Wie kan me gerust stellen? Neutral

Zou me er niet zo druk over maken. Slik ook de pil en 9 van de 10 keer kan ik ook timen wanneer ik ongesteld word. Hele enkele keer is het wel eens een dag of 2 dagen later.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Biechtje ma 15 jul 2013 - 18:16

Biechtje schreef:
slaatje schreef:
Aimee schreef:
Biechtje schreef:Hier het biechtje weer van 2 weken geleden; toen schreef ik over dat ik vanaf de dag nadat ik seks met mijn vriend gehad (de eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen) buikpijn en rugpijn had. Dit heeft een week aangehouden. Gisteren had mijn menstruatie moeten beginnen (heb een regelmatige cyclus, altijd tussen 25-27, en ik voel het altijd heel goed aankomen). Sinds woensdag heb ik echter al erge krampen in mijn buik en rug, echt precies alsof ik ongesteld moet worden, inclusief rommelende darmen etc. Heb er vanochtend maar een test tegenaan gegooid: negatief. Maar wat kan dit dan zijn?? Ik heb nog nooit zo lang menstruatieklachten gehad terwijl er niets doorzette...

Ik heb het volgens mij al eerder hier geschreven, maar dat hoort echt een beetje bij het zwanger willen worden. Voorheen was alles regelmatig, maar besteedde je er ook niet teveel aandacht aan als het wel anders was(en bleef dat misschien ook niet hangen) want dan had het niets te beteken. Nu zou het kunnen zijn dat je zwanger bent, en voel je alles veel duidelijker (en let je er ook gewoon meer op). Heel frustrerend, maar hoort er dus bij helaas...
Helemaal met Aimee eens. En nu ik bevallen ben en weer regelmatig ongesteld, vallen deze dingen me opeens op tijdens elke menstruatie, terwijl zwanger zijn of worden niet aan de orde is :-)

Ik begrijp heel goed wat jullie schrijven hoor, zeker als je het zelf eens meegemaakt hebt. Maar het kán toch ook gewoon dat ik er helemaal niet zoveel mee bezig zijn (zoveel haast heb ik niet, ik vind het prima als er nog even wat tijd overheen gaat etc.) en dat dit niet áltijd per se veroorzaakt wordt doordat je lichaam je voor de gek houdt, of dat je je lichaam niet goed genoeg kent? Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, en dat ik voor mijn doen gewoon echt heel raar. Ik ben nooit over tijd, nu opeens wel + krampen in mijn buik en rug waar ik afgelopen week een paar keer wakker van ben geworden.... Maar goed, het blijft een kwestie van afwachten smile
-------------------------

Hier weeeeeeer biechtje met de rare klachten. Ik ben nu 7/8 dagen overtijd volgens mijn kortste cyclus, en 2 volgens mijn langste. Clear Blue test zei zondag nog 'niet zwanger'. Vanochtend een Kruidvattest gedaan. Resultaat; een HEEL lichtje streep. Echt heel licht, maar wel binnen de tijd. Is een streep nou altijd een streep of niet?! Zucht, wat een onzekerheid dit zeg![/quote]

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Shy ma 15 jul 2013 - 18:26

Als het een heel licht streepje is zou ik alsnog een clearblue test doen.
Spannend!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  MADDIE ma 15 jul 2013 - 21:55

Ik zou of alsnog een clearing blue test doen. Of morgen nog een kruidvat test doen met ochtend urine kijken of de streep donkerder wordt.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  SDL di 16 jul 2013 - 1:33

Een streep is een streep, gefeliciteerd! :cheering:
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Lady4 di 16 jul 2013 - 3:20

Wat spannend zeg, het zou toch bijzonder zijn wanneer je echt gelijk zwanger bent geraakt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Razz di 16 jul 2013 - 3:23

Plaats anders een foto biechtje. Via pm mag evt ook.

Ik heb 2x met een Kruidvat test een indroger gehad. Dus een streep hoeft niet altijd een streep te zijn..

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  SDL di 16 jul 2013 - 7:35

Razz schreef:Plaats anders een foto biechtje. Via pm mag evt ook.

Ik heb 2x met een Kruidvat test een indroger gehad. Dus een streep hoeft niet altijd een streep te zijn..

Ook binnen de 5 minuten een indroogstreep?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Steep di 16 jul 2013 - 7:49

Ik vind de clearblue echt uitsluitsel geven. Geen gedoe met vage streepjes of wel of niet binnen de tijd. Er staat gewoon of je zwanger bent of niet.  Doe die morgen en je weet het!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Razz di 16 jul 2013 - 8:11

SDL schreef:
Razz schreef:Plaats anders een foto biechtje. Via pm mag evt ook.

Ook binnen de 5 minuten een indroogstreep?

Jep

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Biechtje di 16 jul 2013 - 20:07

Lady4 schreef:Wat spannend zeg, het zou toch bijzonder zijn wanneer je echt gelijk zwanger bent geraakt!

Ja dat zou echt een wonder zijn! Als ik mijn eisprong goed gevoeld heb, dan waren we ook nog eens een paar dagen te laat ook! Mijn vriend zei al helemaal beteuterd dat dit toch nog maar een oefenrondje was?! Laughing 

Ik ga vrijdagochtend weer testen, met een kruidvattest en een clearbluetest. De timing qua testen is echt killing!! Mijn zusje en broertje logeren hier nu (stond al lang vast, ze wonen niet in de buurt) en we willen, mocht ik echt zwanger zijn, dit eerst nog voor onszelf houden... Vandaar vrijdagochtend! Zo spannend!

@ Razz: ik heb geen foto die ik online kan plaatsen momenteel smile

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Pien di 16 jul 2013 - 21:53

Ik wil gewoon even mijn hart luchten maar hoef dat niet anoniem te doen....

IK ben teleurgesteld in mijn moeder. Deze zwangerschap is tot de 28ste week supergoed verlopen! Toen kreeg ik teveel harde buiken steeds dat ik minder moest gaan werken. Mijn moeder heeft toen vaak aangegeven supertrots op me te zijn dat ik het al zo ver gered had maar dat ik nu aan mezelf moest gaan denken, rust nemen en dingen uit handen geven. Dat heb ik wel geteld 2 weken volgehouden op die manier, tot ik op een zaterdag in het ziekenhuis belanden met verdenking op Pre Eclampsie (zwangerschapsvergiftiging)

Heb direct het advies gekregen volledig te stoppen met werken. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn moeder belde me heel lief de eerste dagen elke dag om te vragen hoe het ging en als ik hulp nodig had moest ik het maar zeggen. Dat heb ik nu tot 3 keer toe gedaan, vorige week, gister en ook vandaag zou ze met me mee gaan. Vorige week ging niet door omdat ze ineens een afspraak met mijn zus had gemaakt, gister zat ik te wachten en kwam ze maar niet, bel ik later mijn zus om iets te vragen over een vrijgezellenfeest wat we zaterdag hebben, is ze met mijn moeder in de stad. Afgelopen zaterdag tijdens mijn babyshower nog besproken dat we vandaag naar de markt zouden, dat zouden we dinsdag verder afspreken omdat we elkaar dan toch zouden zien. Nu zit ik thuis... heb niks van mijn moeder gehoord en ga nu ook niet zelf bellen, ben bijzonder teleurgesteld in haar!!

Juist nu in zo hard hulp nodig heb, laat ze het afweten! Cry

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Biechtje di 16 jul 2013 - 21:56

Ik heb even een lang verhaal te typen, dus bereid je vast voor...

Al jaren ken ik een jongen, ik noem hem voor het gemak even X. Ik heb hem in 2007 leren kennen via de vriendengroep van mijn ex. Een tijdje zaten we in dezelfde vriendengroep en daardoor sprak ik hem regelmatig. Op de één of andere manier, ik weet echt niet meer hoe dat kwam, zijn we op een gegeven moment gaan sms-en. Toen maakte hij mij duidelijk dat hij gevoelens voor mij had. Ik ben er eerst niet op ingegaan, maar toen de relatie tussen mij en mijn ex niet zo soepel meer verliep, ben ik koffie gaan drinken met X. Er is toen niets gebeurd. Een paar weken later waren wij met de vriendengroep ergens aan het eten. Tijdens het eten kreeg ik enorme ruzie met mijn ex (toen natuurlijk nog mijn vriend). Ik ben huilend naar buiten gelopen en X kwam achter mij aan. Toen hebben we buiten gezoend. Ondanks dat ik wist dat het verkeerd was bleef ik daarna met X afspreken, wat leidde tot een 'affaire' van anderhalf jaar. Na anderhalf jaar werd X het zat om altijd maar 'die ander' te zijn en wilde hij niet meer met me afspreken. Ik was compleet in de ban van mijn (foute) ex en durfde de stap niet te zetten om de relatie te verbreken. Een half jaar later werd ik alsnog gedumpt door mijn ex. X wist hier vanaf, maar had inmiddels een relatie met een ander meisje. We hebben elkaar toen tijden niet gesproken, maar we bleven elkaar wel volgen op Facebook etc.

Op een gegeven moment kreeg ik een smsje van hem, dat hij het toch wel jammer vond dat ik precies single was op het moment dat hij in een relatie zat. Egoïstisch als ik ben heb ik hem toen gevraagd (of eigenlijk misschien zelfs gesmeekt) om met mij af te spreken, maar hij gaf niet toe.

Een paar maanden later leerde ik mijn huidige vriend kennen, inmiddels een jaar of twee geleden. Al die tijd heb ik X niet gesproken. Sinds begin dit jaar is X echter weer single, en hij zoekt nu weer regelmatig contact. Meestal reageer ik niet of heel kortaf, maar dit weekend smste hij precies op het moment dat ik in de kroeg zat met een vriendinnetje en wat borrels teveel op had. Het gevolg was een heel lang gesprek wat uiteindelijk leidde tot een soort 'whatsappsex'. Ik kan het niet anders beschrijven. En nu ben ik weer helemaal in de war door hem. Ik heb telkens de drang om X te smsen en begin ook onwijs te twijfelen aan mijn relatie (terwijl we samen wonen en ik tot voor kort echt dacht dat dit de man was met wie ik oud zou worden). Ik ontvlucht telkens het huis om mijn vriend maar niet te hoeven zien zodat ik me niet schuldig hoef te voelen tegenover hem en ondertussen sms ik met X. Ik zit zelfs al plannen te maken en smoesjes te verzinnen zodat ik met X kan afspreken.

Ik WEET dat ik moet ophouden en X gewoon moet negeren, maar ik kan het niet. Ik ben verslaafd aan die jongen.

Daarnaast maak ik me zorgen om mijn relatie. Als ik zo makkelijk naar een ander toe trek, moet er toch iets verkeerds zitten bij ons? Maar aan de andere kant, ik kan hem toch niet zomaar aan de kant zetten? We wonen in een koophuis, we verzinnen namen voor onze toekomstige kinderen.. Ik ben zo in de war!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 21:57

Pien, ik zou júíst bellen, hoe moet ze er anders achterkomen dat je haar houding zo naar vind? Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 16 jul 2013 - 22:03

Ik vind het heel moeilijk om hulp te vragen...  Gadverderrie, zit nu weer te huilen.
Maar goed, vind het dus heel moeilijk om hulp te vragen, de enige die ik eigenlijk durf te vragen is mijn zus en mijn moeder, mijn zus is erg druk met haar eigen kids en met vrijgezellenfeest te regelen voor een vriendin van ons. Haar wil ik dus niet vragen nu. Mijn moeder daarentegen werkt weinig en aangezien ze zelf ook graag naar de markt hier 2 dorpen verderop gaat dacht ik dat dat mooi uitkwam.

5 weken terug heb ik mijn moeder ook al gevraagd even te helpen met de naaimachine, de naald zit er scheef in en ik krijg het niet voor elkaar, aangezien ik deze naaimachine van mijn moeder heb gehad wilde ik graag dat zij even keek. Was geen probleem, ze zou zsm langs komen... Tot op heden nog niet geweest waardoor ik nu dus niet doorkan!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 16 jul 2013 - 22:03

Biechtje met mister X.. Wat vervelend dat je zo in de war bent. Je hebt soms van die mensen die je enorm snel je  hoofd op hol kunnen brengen. Bedenk goed wat je nu hebt in je relatie want volgens mij is X niet heel erg leuk in een relatie (vanwege het feit dat hij in zijn relatie zegt dat hij het jammer vindt dat ie dan niet met jou kan afspreken).

Je hebt zelf de keuze in handen. Verbreek het contact met X of beëindig je relatie want je beseft zelf ook dat je nu niet eerlijk bezig bent tegenover je vriend.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast di 16 jul 2013 - 22:17

Pien, bel je moeder op en vraag of je een keertje langs kunt komen, en geef het dan 'gewoon' aan dat je dit helemaal niet fijn vindt. Dat je het moeilijk vindt om hulp te vragen weet je moeder denk ik wel, daar is ze je moeder voor, ze kent je. Dat je het waarschijnlijk nog moeilijker vindt om aan te geven dat je teleurgesteld in d'r bent, weet ze ook wel denk ik, dan is het alleen maar des te beter dat je het aangeeft, want dan weet ze dat het je echt hoog zit.

Gast
Gast

Bericht  Pien di 16 jul 2013 - 22:27

Ze gaan morgen voor 3 weken op vakantie en aangezien het met mij lichamelijk echt k*t gaat kan ik niet even bij ze langs. Telefonisch wil ik gewoon echt niet.... weet je, mijn moeder is mijn alles. Het is een schat van een mens, maar de laatste tijd lijkt het net of ze me zo min mogelijk wilt zien. Als ik mijn moeder vraag voor iets is het altijd moeilijk maar met mijn zus gaat ze 2 keer per week op pad. Terwijl mijn zus een rijbewijs heeft en overal zelf heen kan, ik ben nu volledig afhankelijk van andere, fietsen durf ik niet meer, rijbewijs heb ik niet en lopen kan ik amper.

Ik weet dat als ik mijn moeder er op aanspreek ik haar kwets, dat wil ik niet. Ze heeft het al moeilijk genoeg en wil
niet dat ze mij als probleem daar nog bij krijgt.

Terwijl ik weet dat het voor mezelf zo zou opluchten als ik wel mijn mond eens overtrek!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Snoopy wo 17 jul 2013 - 0:55

@Pien: Kan je haar niet nu opbellen en zeggen dat je dacht dat jullie naar de markt zouden gaan? Dat je het leuk zou vinden om haar nog even te zien voor de vakantie en of jullie niet alsnog even de markt op kunnen? Hoef je geen verwijten te maken, wel kan je aangeven dat je teleurgesteld bent.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 17 jul 2013 - 0:56

Pien schreef:Ze gaan morgen voor 3 weken op vakantie en aangezien het met mij lichamelijk echt k*t gaat kan ik niet even bij ze langs. Telefonisch wil ik gewoon echt niet.... weet je, mijn moeder is mijn alles. Het is een schat van een mens, maar de laatste tijd lijkt het net of ze me zo min mogelijk wilt zien. Als ik mijn moeder vraag voor iets is het altijd moeilijk maar met mijn zus gaat ze 2 keer per week op pad. Terwijl mijn zus een rijbewijs heeft en overal zelf heen kan, ik ben nu volledig afhankelijk van andere, fietsen durf ik niet meer, rijbewijs heb ik niet en lopen kan ik amper.

Ik weet dat als ik mijn moeder er op aanspreek ik haar kwets, dat wil ik niet. Ze heeft het al moeilijk genoeg en wil
niet dat ze mij als probleem daar nog bij krijgt.

Terwijl ik weet dat het voor mezelf zo zou opluchten als ik wel mijn mond eens overtrek!

Wat vervelend dat het je zo dwars zit! Ik zou haar toch even opbellen, is toch helemaal niet erg? Ik denk dat je moeder het helemaal niet door heeft en dat ze het fijn vindt als je haar opbelt! Doe nou maar, anders zit je er straks 3 weken mee! Het is echt niet erg om om hulp te vragen! En mensen aan te spreken op het feit dat ze je laten zitten :P.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: