Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 25 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Ella vr 12 jul 2013 - 22:17

Biechtje schreef:Hier het biechtje met relatietwijfels.

Ik ben naar mijn ouders gegaan om tot rust te komen. Ik heb hier vannacht geslapen (of geprobeerd te slapen) en blijf hier ook de komende dagen.

Ik voel me vreselijk. Soms denk ik dat het beter is om het uit te maken, dan een volgend moment denk ik: nee, ik wil hem niet kwijt.

Ik voel me nu ook vreselijk schuldig tegenover hem toe. Er gebeurt zoveel in mijn hoofd op dit moment. Ik moet elk uur huilen en kan ook gewoon echt geen hap door mijn keel krijgen.

Het ergste nog vind ik, ik moet alleen deze beslissing maken, niemand kan me helpen. Cry

Ik denk dat het wel even goed is om even weg te zijn. Neem je tijd, en praat met mensen. Misschien kom je dan tot een conclusie. Hoe reageerde je vriend?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ella vr 12 jul 2013 - 22:19

Zwanger biechtje: gefeliciteerd!!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Taeda vr 12 jul 2013 - 22:44

Carrie schreef:Ik weet niet of jullie dan weer denken dat ik het ben hoor, maar niet. Om misschien dit te voorkomen in het vervolg: zelf zou ik dit nooit gaan 'biechten' in dit topic. Daar ben ik zelf het type niet naar smile

Ik zou het ook niet anoniem biechten smile
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Ilovethe90s vr 12 jul 2013 - 23:25

Ik ook niet maar toch grappig om te zien welke conclusies mensen trekken Wink
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 23:38

Taeda schreef:
Carrie schreef:Ik weet niet of jullie dan weer denken dat ik het ben hoor, maar niet. Om misschien dit te voorkomen in het vervolg: zelf zou ik dit nooit gaan 'biechten' in dit topic. Daar ben ik zelf het type niet naar smile

Haha nee. Nou goed dat we dat dan uit de wereld geholpen hebben, hoeven mensen ook niet meer te denken dat wij het zijn, en er een PM over te sturen Wink

Gast
Gast

Bericht  M@niek za 13 jul 2013 - 0:26

haha nou ben ik toch wel benieuwd wie het zwanger biechtje is! Ik dacht namelijk aan carrie of ilovethe90!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aimee za 13 jul 2013 - 0:57

Biechtje schreef:Hier het biechtje weer van 2 weken geleden; toen schreef ik over dat ik vanaf de dag nadat ik seks met mijn vriend gehad (de eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen) buikpijn en rugpijn had. Dit heeft een week aangehouden. Gisteren had mijn menstruatie moeten beginnen (heb een regelmatige cyclus, altijd tussen 25-27, en ik voel het altijd heel goed aankomen). Sinds woensdag heb ik echter al erge krampen in mijn buik en rug, echt precies alsof ik ongesteld moet worden, inclusief rommelende darmen etc. Heb er vanochtend maar een test tegenaan gegooid: negatief. Maar wat kan dit dan zijn?? Ik heb nog nooit zo lang menstruatieklachten gehad terwijl er niets doorzette...

Ik heb het volgens mij al eerder hier geschreven, maar dat hoort echt een beetje bij het zwanger willen worden. Voorheen was alles regelmatig, maar besteedde je er ook niet teveel aandacht aan als het wel anders was(en bleef dat misschien ook niet hangen) want dan had het niets te beteken. Nu zou het kunnen zijn dat je zwanger bent, en voel je alles veel duidelijker (en let je er ook gewoon meer op). Heel frustrerend, maar hoort er dus bij helaas...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  slaatje za 13 jul 2013 - 1:28

Aimee schreef:
Biechtje schreef:Hier het biechtje weer van 2 weken geleden; toen schreef ik over dat ik vanaf de dag nadat ik seks met mijn vriend gehad (de eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen) buikpijn en rugpijn had. Dit heeft een week aangehouden. Gisteren had mijn menstruatie moeten beginnen (heb een regelmatige cyclus, altijd tussen 25-27, en ik voel het altijd heel goed aankomen). Sinds woensdag heb ik echter al erge krampen in mijn buik en rug, echt precies alsof ik ongesteld moet worden, inclusief rommelende darmen etc. Heb er vanochtend maar een test tegenaan gegooid: negatief. Maar wat kan dit dan zijn?? Ik heb nog nooit zo lang menstruatieklachten gehad terwijl er niets doorzette...

Ik heb het volgens mij al eerder hier geschreven, maar dat hoort echt een beetje bij het zwanger willen worden. Voorheen was alles regelmatig, maar besteedde je er ook niet teveel aandacht aan als het wel anders was(en bleef dat misschien ook niet hangen) want dan had het niets te beteken. Nu zou het kunnen zijn dat je zwanger bent, en voel je alles veel duidelijker (en let je er ook gewoon meer op). Heel frustrerend, maar hoort er dus bij helaas...
Helemaal met Aimee eens. En nu ik bevallen ben en weer regelmatig ongesteld, vallen deze dingen me opeens op tijdens elke menstruatie, terwijl zwanger zijn of worden niet aan de orde is :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Biechtje za 13 jul 2013 - 1:32

Carrie schreef:Zwanger biechtje, gefeliciteerd! Is het je eerste en was je al lang bezig? Wat spannend en mooi allemaal!!!

Nee het is ons tweede kindje en we zijn best wel een tijdje bezig geweest.

Over een paar dagen maak ik me bekend. Mijn vriend weet het inmiddels en mijn moeder. Ik ben morgen pas 4 weken dus het is echt nog heel pril.

Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Gast za 13 jul 2013 - 2:04

Biechtje schreef:
Carrie schreef:Zwanger biechtje, gefeliciteerd! Is het je eerste en was je al lang bezig? Wat spannend en mooi allemaal!!!

Over een paar dagen maak ik me bekend. Mijn vriend weet het inmiddels en mijn moeder. Ik ben morgen pas 4 weken dus het is echt nog heel pril.

Fijn dat het dan nu gelukt is!!!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 13 jul 2013 - 2:06

Taeda schreef:

Goed om te weten. Ik dacht aan een van jullie. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lonely Goatherd za 13 jul 2013 - 6:29

Ik dacht inderdaad aan jou Carrie, ook al leek het me niet echt iets voor jou. Maar dan hoef ik dat bij volgende biechtjes idd niet meer te denken.Wink Hoop wel echt dat het snel zo ver is voor jullie en ook voor Taeda.hug 
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  CCC za 13 jul 2013 - 6:32

Ik dacht ook aan Carrie en Ilovethe90's smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Biechtje za 13 jul 2013 - 6:48

slaatje schreef:
Aimee schreef:

Helemaal met Aimee eens. En nu ik bevallen ben en weer regelmatig ongesteld, vallen deze dingen me opeens op tijdens elke menstruatie, terwijl zwanger zijn of worden niet aan de orde is :-)

Ik begrijp heel goed wat jullie schrijven hoor, zeker als je het zelf eens meegemaakt hebt. Maar het kán toch ook gewoon dat ik er helemaal niet zoveel mee bezig zijn (zoveel haast heb ik niet, ik vind het prima als er nog even wat tijd overheen gaat etc.) en dat dit niet áltijd per se veroorzaakt wordt doordat je lichaam je voor de gek houdt, of dat je je lichaam niet goed genoeg kent? Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, en dat ik voor mijn doen gewoon echt heel raar. Ik ben nooit over tijd, nu opeens wel + krampen in mijn buik en rug waar ik afgelopen week een paar keer wakker van ben geworden.... Maar goed, het blijft een kwestie van afwachten smile
-------------------------

Laatst aangepast door Biechtje op ma 15 jul 2013 - 18:17; in totaal 4 keer bewerkt

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Funk za 13 jul 2013 - 7:53

Biechtje schreef:

Ik hoop dat je bent wie ik je denk dat je bent! Maar ben voor iedereen blij hoor! smile Gefeliciteerd in ieder geval!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  slaatje za 13 jul 2013 - 21:04

Biechtje schreef:
slaatje schreef:
Aimee schreef:

Ik begrijp heel goed wat jullie schrijven hoor, zeker als je het zelf eens meegemaakt hebt. Maar het kán toch ook gewoon dat ik er helemaal niet zoveel mee bezig zijn (zoveel haast heb ik niet, ik vind het prima als er nog even wat tijd overheen gaat etc.) en dat dit niet áltijd per se veroorzaakt wordt doordat je lichaam je voor de gek houdt, of dat je je lichaam niet goed genoeg kent? Ik ben nu nog steeds niet ongesteld, en dat ik voor mijn doen gewoon echt heel raar. Ik ben nooit over tijd, nu opeens wel + krampen in mijn buik en rug waar ik afgelopen week een paar keer wakker van ben geworden.... Maar goed, het blijft een kwestie van afwachten smile

Je moet je bedenken dat je lichaam gewent is aan het structureel gebruik van de pil of wat voor soort voobehoedsmiddel je dan ook gebruikt. Toen ik de pil slikte, kon ik de klok gelijk zetten op de komst van mijn menstruatie. De dag, maar ook het tijdstip, zo regelmatig ongesteld was ik. Je lichaam kan je soms zo voor de gek houden of in de steek laten. En helemaal na het stoppen ervan. Je lichaam heeft als het ware tijd nodig om af te kicken, je bent aan het ontpillen. Op dit moment kom je altijd achter de werking van je lichaam. Zo kan het zijn dat je eisprong bijvoorbeeld veel later komt omdat je hormoonhuishouding gewoon flink in de war is. Tuurlijk zou het kunnen dat je zwanger bent (en dat hoop ik natuurlijk ook voor je) En ook al ben je er bewust minder mee bezig, in je onderbewust zijn gaat dat gevoel en de wens natuurlijk wel gewoon door. Dat is eigenlijk het gene wat ik met mijn voorgaande post wilde zeggen.
Mocht je nog niet ongesteld zijn, dan kun je al een test doen (kv 2 voor 5 zijn het meest gevoelig) dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en mag jullie droom snel in vervulling gaan!

Edit, ik lees dat je al een test gedaan hebt. In dat geval zou ik over een paar dagen nog een test doen. De hcg waarde verschilt bij elke vrouw. Misschien is je hcg dan nog niet hoog genoeg, ik zou over een dag of vier, vijf nog eens testen!
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Razz zo 14 jul 2013 - 7:46

Biechtje schreef:Ik ben heel erg aan het trillen nu en ik moet het echt even kwijt.

Ik heb net positief getest. Ik ben zwanger!!!!

Na al die maanden wachten heb ik eindelijk een positieve test voor me liggen. Ik kan het gewoon niet geloven! Ik wacht nog een paar dagen af en dan maak ik me bekend. Ik wil het eerst nog gaan vertellen aan m'n vriend want die is nu niet thuis en aan onze ouders. Ik ben echt zooo blij!!

:cheering: 

Hier ook maar even. Dit berichtje was van mij! :dance: 

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Bazinga zo 14 jul 2013 - 7:48

Gefeliciteerd!!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  MADDIE zo 14 jul 2013 - 7:51

Razz gefeliciteerd :cheering: dat dacht ik al. Wat super meis! Fijne zwangerschap gewenst!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Biechtje zo 14 jul 2013 - 9:12

Hier het verliefde biechtje met goede relatie:

Ik wil mijn huidige relatie niet opgeven en heb dit heel duidelijk gemaakt aan de man in kwestie. Hij accepteert dit gelukkig en zoekt geen extra contact meer. Hopelijk slijt het gevoel daardoor.
Helemaal het contact verbreken gaat helaas niet, maar we beperken het nu in ieder geval even tot een minimum. Het is al ingewikkeld genoeg.
Ik ben blij dat hij zo reageert en mijn keuze respecteert en ik ben trots op mezelf dat ik deze keuze gemaakt heb.

Aletta, bedankt voor je eye-opener!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Biechtje ma 15 jul 2013 - 1:00

Ik word normaal gesproken erg regelmatig ongesteld omdat ik aan de pil ben, altijd op zondag. Nu had ik gisteren ongesteld moeten worden, maar ik ben het nog steeds niet. Ik heb al wel sinds gisteren de hele dag zeurende pijn in mijn buik, soort krampen. Dat heb ik normaal gesproken niet zo erg.
Nu maak ik me dus een beetje zorgen, want ik wil absoluut niet zwanger zijn. Wie kan me gerust stellen? Neutral

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Coco ma 15 jul 2013 - 1:06

Een testje misschien?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Reeza ma 15 jul 2013 - 1:30

Ik zou me niet zo druk maken over 1 dagje later een bloeding krijgen.. Ik ben heb ook wel eens geen bloeding gehad in mn stopweek, niks aan de hand en zeker niet zwanger.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Biechtje ma 15 jul 2013 - 2:32

Ik word tante!!!!  Very Happy Very Happy :cheering: :cheering: 
Nog 10 maanden geduld, maar zo leuk!

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Elliot ma 15 jul 2013 - 2:34

Biechtje schreef:Ik word tante!!!!  Very Happy Very Happy :cheering: :cheering: 
Nog 10 maanden geduld, maar zo leuk!

Is dat een ontzettend lange zwangerschap of gaat het via een andere weg?

In ieder geval wel gefeliciteerd, tante zijn is superleuk! Very Happy
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud