Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic

+140
Viva
JustMeDaan
Tania
Engelse Drop
LDJ
Maple
Starla
L!ND@
Mermaid
Fjell
Char1
Willem
luisa
Urban Naked
Lejow
Darius
Paper Crown
luenca
Victoria-
Phileine
Pineco
Sadie_
Marsy28
Yvke
Charles
nijntje4
Sterre
Razz
Lady4
SDL
Shy
Biechtje
Jeanette
Coco
CCC
M@niek
Ilovethe90s
Lonely Goatherd
Arwyn
Plien84
Fayebella
Droopy28
MADDIE
Winegum
xxjojootjexx
Tabbert
slaatje
Filoria
rapa nui
Lynn_
Zonnetje
Auxo
Oasis
Mees
Vixen
Bacio
Nana
Zora
Takkie
Burn
Feline
Minx
Parisienne
Aimee
Atelier Madame
Pompoen
Caro
Roza
Bay
Aagje!
Evalynn
Surya
Sea of Trees
Stuiterbal
Gympie
Bazinga
Toet
Carra
Reva
Bolleke
Fortissimo
Aziraphale
Reeza
Benthe
Siem
Kannibaal
Chocoholic
Teddyaapje
Suus
Caresses
eigenwijs
ProudMom
Parel
Taeda
Zonneschijn
Blair
Pitufo
liesje
girli
Steep
Ella
Elliot
Mamsie
Exogenesis
Punk'd
RiLiJu
Printje
Sanne
Manderijn
Burgemeester Irene
Rush
Siamsa
Niene
TukTuk
SarahKey
mzcharlotte
nina
Bliss
Supertalentje
Dora
Luce
mauwmauw
Aletta
Pien
Stranger
VeryCherry
Artemis
snowflakes
SoGood
Susan
Derpy
Fred
Funk
Alex
Nyx
Marin
Cimic
Sure
Snoopy
SuperGrover
144 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic

Bericht  Biechtje do 11 jul 2013 - 23:09

Ik heb niet echt een grote biecht, maar vind het wel vervelend. Ik ben de laatste tijd zo doodop dat ik te pas en te onpas in slaap val. Laatst bij de kapper, toen ik even moest wachten tot het haarmasker was ingetrokken. Ik lag gewoon al te slapen. Zelfs bij de dokter ben ik in slaap gevallen toen hij even wat moest overleggen. Ik zat rechtop in m'n stoel te suffen met m'n ogen dicht. Ik kan ze gewoon niet open houden dan! Ik vind dat toch wel heel erg gênant. M'n werk lijdt er ook onder logischerwijs en 's avonds op de bank kan ik alleen nog maar liggen en staren. Ik krijg amper wat uit m'n vingers. Uiteraard is er bij de dokter direct bloed geprikt vanwege de vermoeidheid. Ik hoop dat daar misschien iets uit komt, want ik kan geen andere verklaring vinden. Ik slaap goed, heb wel wat maar niet overdreven veel stress en ik leef verder gezond. Ik heb alleen nergens meer puf voor, m'n hele lichaam is dood- en doodop.

Biechtje
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 764
Registratiedatum : 06-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Plien84 vr 12 jul 2013 - 2:38

Dit klinkt mij alsof je gewoon echt wat onder de leden hebt. De dokter kan hier toch onderzoek naar doen denk ik? oww hihi niet goed gelezen, ik die dat er al bloed geprikt is. Hopelijk komt er wat uit.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Biechtje vr 12 jul 2013 - 2:44

Hier het biechtje met relatietwijfels.

Ik ben naar mijn ouders gegaan om tot rust te komen. Ik heb hier vannacht geslapen (of geprobeerd te slapen) en blijf hier ook de komende dagen.

Ik voel me vreselijk. Soms denk ik dat het beter is om het uit te maken, dan een volgend moment denk ik: nee, ik wil hem niet kwijt.

Ik voel me nu ook vreselijk schuldig tegenover hem toe. Er gebeurt zoveel in mijn hoofd op dit moment. Ik moet elk uur huilen en kan ook gewoon echt geen hap door mijn keel krijgen.

Het ergste nog vind ik, ik moet alleen deze beslissing maken, niemand kan me helpen. Cry

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Engelse Drop vr 12 jul 2013 - 3:26

Biechtje schreef:Ik biecht op dat ik een kans krijg om een interne opleiding te gaan volgen om daarna voor ruim een half jaar in een baan te rollen. Meer vastigheid is er niet. Het is best wel een kans, maar het is per direct. De vakantie van mij en mijn partner waar ik zo naar uit kijk. En waar vooral hij zo aan toe is, gaat dan dus niet door. Dat zorgt er voor dat ik toch twijfel om het te doen. Hij zegt er niet zoveel over en als het zo is, dan is het zo.
Wel doen hoor die interne opleiding! Jammer voor je vriend, maar zo'n kans zou ik niet voorbij laten gaan. Je vriend kan best op vakantie gaan met een vriend, of alleen, of hebben jullie al een hele vakantie geboekt?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Bliss vr 12 jul 2013 - 4:41

Ik biecht op dat ik een broek die ik al een dag aan had gehad heb geruild voor een maat kleiner laughcry (wel eerst gewassen hoor)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocoholic vr 12 jul 2013 - 4:58

Had je de kaartjes er nog aan zitten dan Bliss? :P
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Bliss vr 12 jul 2013 - 5:03

Chocoholic schreef:Had je de kaartjes er nog aan zitten dan Bliss? :P

Nee, er zat al geen kaartje aan in de winkel (stond ook op de bon), dus dat kwam mooi uit Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Takkie vr 12 jul 2013 - 5:09

Bliss schreef:Ik biecht op dat ik een broek die ik al een dag aan had gehad heb geruild voor een maat kleiner laughcry (wel eerst gewassen hoor)

Dat je hem hebt geruild voor een maat kleiner geeft toch wel een lekker gevoel! Voel je je misschien ietsje minder schuldig laughcry
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Fayebella vr 12 jul 2013 - 5:32

Droopy28 schreef:@ Fayebella: Ik doe nu haptotherapie, juist omdat dat de manier is om bij mijn gevoel te gaan komen. Iets dat ik zo diep heb weggestopt en waarvoor ik me gewoon helemaal lijk te kunnen afsluiten. En een ander kan ook maar heel moeilijk dicht bij mij komen, zodra iemand te dichtbij komt lijkt het wel of mijn lichaam blokkeert en dan word ik heel afstandelijk.
Heb jij veel last van het nog alleen zijn? Watvoor reacties krijg jij uit je omgeving?

Dat klinkt wel goed, de haptotherapie. Hopelijk heb je er iets aan! Lijkt me erg moeilijk. Ik sluit me ook heel erg af, maar niet zo als bij jou. Ik laat mensen nog wel dichterbij komen, maar kan ze ook dan heel hard afstoten.

Ik merk dat ik steeds meer last krijg van het alleen zijn. Een paar jaar geleden was ik echt "de happy single", maar nu er steeds meer vriendinnen gaan trouwen en kinderen krijgen, krijg ik er steeds meer last van. Ik wil ook zo graag trouwen Embarassed. Ik zit 's avonds ook vaak op de bank na te denken, wil ik dit, wat kan ik er aan veranderen? Maar heb dan ook wel last van zelfmedelijden, wat natuurlijk ook niet echt goed is voor je zelfvertrouwen.

De reacties zijn wisselend, mijn ouders vragen er eigenlijk niet meer naar (ik vertel er ook niks over), mijn zus sporadisch (vaak kap ik dat gesprek af, heb geen zin om erover te praten), met vriendinnen wisselt het heel erg. Met sommige vriendinnen kan ik er heel goed over praten, met andere niet. Zij snappen er ook niks van. Laatst op een verjaardag kregen we het over 30 worden (een aantal wordt dit jaar 30) en of we wat extra's deden voor iedereen die 30 werd. De conclusie was dat het niet gebeurde,  behalve bij mij, ik zou en moest een ossenfeest krijgen. Ik ben daar heel duidelijk in geweest dat ik dit niet wil. Ze bleven lekker nog 15 minuten doorgaan over wat ze allemaal konden verzinnen. Ik heb een paar keer aangegeven dat ik het niet wilde. Tot er iets knapte bij mij, ik ben in huilen uitgebarsten en gezegd dat ik er ook niet blij mee ben dat ik nog alleen ben. Toen schrokken ze wel, en zijn ze erover op gehouden. Maar dat is echt niet fijn.

Wat voor reacties krijg jij uit je omgeving?

Ik voel me hier wel heel erg onzeker door, ben ik niet goed genoeg voor iemand anders? Moet ik toch af gaan vallen? Moet ik gaan veranderen? Ik vind het lastig.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Atelier Madame vr 12 jul 2013 - 5:51

Takkie schreef:
Bliss schreef:Ik biecht op dat ik een broek die ik al een dag aan had gehad heb geruild voor een maat kleiner laughcry (wel eerst gewassen hoor)

Dat je hem hebt geruild voor een maat kleiner geeft toch wel een lekker gevoel! Voel je je misschien ietsje minder schuldig laughcry

lol! 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Biechtje vr 12 jul 2013 - 6:10

Ik ben heel erg aan het trillen nu en ik moet het echt even kwijt.

Ik heb net positief getest. Ik ben zwanger!!!!

Na al die maanden wachten heb ik eindelijk een positieve test voor me liggen. Ik kan het gewoon niet geloven! Ik wacht nog een paar dagen af en dan maak ik me bekend. Ik wil het eerst nog gaan vertellen aan m'n vriend want die is nu niet thuis en aan onze ouders. Ik ben echt zooo blij!!

:cheering: 

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Exogenesis vr 12 jul 2013 - 6:12

Spannend!!!! :cheering:
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Suus vr 12 jul 2013 - 6:17

Wat leuk, gefeliciteerd zwanger biechtje!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Takkie vr 12 jul 2013 - 6:23

Spannend, zwanger biechtje! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wie je bent.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Bericht  Arwyn vr 12 jul 2013 - 6:23

Gefeliciteerd!!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Biechtje vr 12 jul 2013 - 7:05

OMG net "vakantie" geld gekregen van mijn ouders, zomaar, omdat ze het graag delen. 2000,- en we gaan niet eens op vakantie.
Voel me er wel een beetje ongemakkelijk over, eerder kregen we ook wel wat, 200,- ofzo, maar nu dit echt :shock: 
Ik ben 1 van 4 en ga ervan uit dat de anderen dit ook gekregen hebben. Het is erg welkom hoor, we kunnen het goed gebruiken, maar voel mij nu zo ongeveer verplicht om ook weer wat terug te doen.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  rapa nui vr 12 jul 2013 - 7:10

Biechtje met vakantiegeld van ouders: leuk toch, als ze het kunnen missen en ze het leuk vinden om dat aan de kinderen te geven. Ik zou je niet verplicht voelen om echt iets terug te doen. Een bos bloemen of etentje is uiteraard wel leuk maar ik denk dat ze het vooral al fijn vinden dat jullie er mee verrast zijn en het goed kunnen gebruiken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lady4 vr 12 jul 2013 - 18:05

Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik hoop zo dat jij bent wie ik denk dat jij bent! smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lonely Goatherd vr 12 jul 2013 - 19:21

Lady4 schreef:Gefeliciteerd zwanger biechtje! Ik hoop zo dat jij bent wie ik denk dat jij bent! smile
Dat heb ik dus ook!smile Maar anders ook gefeliciteerd hoor!
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Taeda vr 12 jul 2013 - 19:24

Gefeliciteerd zwanger Biechtje! Ik heb ook een vermoeden, ben benieuwd smile

Vakantiegeldbiechtje, wat een leuke verrassing! Ik zou gewoon een bloemetje of een avondje voor ze koken.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Biechtje vr 12 jul 2013 - 20:19

Hier het biechtje weer van 2 weken geleden; toen schreef ik over dat ik vanaf de dag nadat ik seks met mijn vriend gehad (de eerste keer zonder voorbehoedsmiddelen) buikpijn en rugpijn had. Dit heeft een week aangehouden. Gisteren had mijn menstruatie moeten beginnen (heb een regelmatige cyclus, altijd tussen 25-27, en ik voel het altijd heel goed aankomen). Sinds woensdag heb ik echter al erge krampen in mijn buik en rug, echt precies alsof ik ongesteld moet worden, inclusief rommelende darmen etc. Heb er vanochtend maar een test tegenaan gegooid: negatief. Maar wat kan dit dan zijn?? Ik heb nog nooit zo lang menstruatieklachten gehad terwijl er niets doorzette...

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Luce vr 12 jul 2013 - 20:23

Was je niet net gestopt met anticonceptie? Zo ja, dan dikke kans dat het daar van is.

Zwanger biechtje: gefeliciteerd!
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Biechtje vr 12 jul 2013 - 20:28

Luce schreef:Was je niet net gestopt met anticonceptie? Zo ja, dan dikke kans dat het daar van is.

Nee, was niet net gestopt... al bijna een jaar, en vanaf het begin meteen al regelmatige cyclus.

Biechtje
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 12 jul 2013 - 21:09

Ik weet niet of jullie dan weer denken dat ik het ben hoor, maar niet. Om misschien dit te voorkomen in het vervolg: zelf zou ik dit nooit gaan 'biechten' in dit topic. Daar ben ik zelf het type niet naar smile

Zwanger biechtje, gefeliciteerd! Is het je eerste en was je al lang bezig? Wat spannend en mooi allemaal!!!

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s vr 12 jul 2013 - 22:01

En misschien wordt er ook aan mij gedacht maar ik ben het ook niet smile 

@Zwanger biechtje, van harte gefeliciteerd natuurlijk!
@Biechtje met menstruatieklachten: helaas is niet elke menstruatie hetzelfde. Ik heb er zelf het afgelopen jaar ook al wat testen tegenaan gegooid maar negatief was bij mij ook altijd negatief. Ik ga daar dus nu ook steeds vanuit. Mocht de menstruatie op een gegeven moment toch uitblijven dan zou ik nog een test doen en anders even contact opnemen met de huisarts of ben je daar misschien al geweest?
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud